abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98219016
Daar gaat je anonimiteit >:)

Nee hoor, je vroeg laatst of ik het was maar ik ben het niet, niet eens draagconsulent. Ik heb wel een consult gehad, tip: kleed je luchtig. Ik had het bloedheet.
pi_98219145
Tis thuis dus ik kan altijd iets uitdoen, maar goed punt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98238933
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:48 schreef huuphuup het volgende:
noh dat van de mrs. is herkenbaar :D B. weet precies hoe en wat maar kan/durft toch niet zelf te knopen, dat moet ik doen.

ik moet zelf gewoon netter en strakker knopen, dat scheelt wsl, maar ik vond het toch nog engig met Elin vanmorgen; zij zelf vond het hilarisch allemaal :D
Ik kan wel een keertje meekijken als je wil? Ik denk dat ik de DH nog wel kan :)
pi_98239244
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef BarbieQ het volgende:

[..]

Ik kan wel een keertje meekijken als je wil? Ik denk dat ik de DH nog wel kan :)
oeh dat kan altijd! c_/ kun je mn mini opknopen O+ :D

zou fijn zijn, vooral voor de schouderbanden en t strakker stellen enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98239257
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef WupWup het volgende:
Als ik google op buttpoppen bij het rugdragen, krijg ik allemaal foto's van Twinkly en Pvoesss _O- Maar niet een goed voorbeeld ervan, dus ik zoek nog even verder :P
_O-
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_98292173
Vraag van vriendin, vanaf wanneer kun je je baby op de rug dragen? haar dochter is van februari dit jaar. Ze draagt nu alleen voorop.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:09:19 #262
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_98292325
Wanneer ze het aandurft...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_98292459
Dacht ik ook al. Thnx!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98341453
Ik heb vanmiddag mijn zwager en schoonzus uitgelegd hoe ze hun 2 weken oude baby'tje van nu 2600gr in een draagdoek kunnen dragen O+ O+ O+
Rammel, rammel, rammel, maar goed dat ik al zwanger ben ;),
Kan nu helemaal niet meer wachten tot ik zelf weer kan gaan dragen.
Jeetje wat is dat klein! Ok Pepijn was dan ook bij zijn geboorte al een kilo zwaarder.
pi_98368771
Ja en nou loopt de draagdoekmevrouw de deur uit, heb ik nul foto's gemaakt....
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98370333
Dan ga je er nu zelf mee aan de slag en maak je alsnog foto's. :7
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 19 juni 2011 @ 14:40:28 #267
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_98370558
Ik heb mijn minimeisje vrijdag al even in de rekbare doek gehad, dat was maar 10 minuten, ging toen nog niet langer.

Vandaag heeft ze ruim een uur in de ringsling geslapen bij me, heerlijk!
Al gaat het nog niet heel relaxed, want een uur is wel de max voor mijn rug en buikspieren, die hebben zo'n opdonder gehad van de KS, dat het even opbouwen zal zijn wat betreft tijd de komende weken.

Ik heb er ook foto's van maar nog niet op mijn laptop, dus die volgen nog. :)
pi_98371213
quote:
3s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
Dan ga je er nu zelf mee aan de slag en maak je alsnog foto's. :7
:D
Dottir wilde volgaarne even een dutje doen, maar ik zou wel willen.
Een van de interessantste ontdekkingen van vandaag is dat het veeeel makkelijker kan dan met onze Zara. Wat kunnen doeken fijn glijden zeg, bij ons is het altijd een heel gevecht om 2 stukken doek langs elkaar te laten glijden.

Nu dus op zoek naar een 4 of 5 tweedehandsje.
pi_98371278
Juud ben benieuwd naar de foto's!! fijn dat het zo goed ging!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98372112
Juud en Vanyel, ben benieuwd naar de foto's :)

Claudia, ik zag gisteren jou toekomstige Wompat hier in de buurt, nou ja ook een cherry blossom met bruine banden dus. Hij zag er erg comfi en mooi uit!
Komt hij volgende week?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_98380859
Juud, wat fijn dat je je meisje nu dan eindelijk kunt dragen!

Vanyel, wat voor doek vond je bijvoorbeeld fijn? En ben je te spreken over het draagconsult zelf? Ik zit er toch sterk aan te denken er ook een te regelen.

wickie, sterker nog, ik heb hem van de week binnen gekregen! Hij draagt geweldig. Ivan is een zware jongen, maar ik heb er niet veel moeite mee. Ik had het idee dat ik hem lichter vind dragen dan de Boba, maar ik heb niet genoeg gedragen met de Boba om daar met zekerheid iets over te zeggen (de Boba heb ik alleen over mijn jas geprobeerd, de Wompat over mijn gewone kleding). Ivan zit er in ieder geval perfect in. Misschien had ik zelfs wel een kleuterversie voor hem kunnen kopen.

De Wompat heeft hier wel voor een paar driftbuien gezorgd. Eerst wilde hij er niet uit (maar ik moest Lena voeden). De keer erna begon hij te mopperen toen ik ging zitten. Daarop vroeg ik aan hem: "Wat wil je?" En hij riep uit: "LOPEN!"

Nou ja, groot succes dus! Maar ik zit wel met een Cartman op m'n rug die me rondcommandeert. }:|
pi_98381619
Juud, dat klinkt heerlijk!

Vanyel, fijn dat het zo goed bevallen is! :) je denkt soms dat 1 doek genoeg is, maar voor je duidelijk hebt wat voor doek je dan zelf fijn vind :+ gaan er wat doeken voorbij! Ik ben er inmiddels wel achter wat ik fijn vind, dus ik ga verder met verkopen en ga het houden bij een stuk of 4 doeken en mijn 2 dragers :)

Claudia :D! Je eigen Cartman O+ en wat fijn dat hij zo goed bevalt.. Wij zijn ook zwaar fan! Ik heb hem dan geruild voor 1 van mijn linnen pfau-en en meneer vond dat eerst niet zo leuk (niet dat hij met doeken draagt, maar hij vind de pfau-en zo mooi :+) maar daar is hij van teruggekomen! De Wompat wordt het meest door hem gebruikt.. Fijn ding! :Y

SPOILER: en hij slaapt ook héél erg lekker O+
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 19 juni 2011 @ 20:34:17 #273
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98384182
Hela, wij zijn ook weer terug van vakantie.
Foto's moet ik nog even zoeken en van de camera halen.

Maar ik kreeg geen fatsoenlijke ruck meer geknoopt! :o
Iedere keer weer floepte het kontje van Harry er weer uit. Snap het niet helemaal. Mijns inziens deed ik het keurig zoals geleerd.
Kan het er mee te maken hebben dat hij zichzelf recht als een plankje maakt (x100) en dan zich weer terug laat vallen?
pi_98384801
Haha Ivan :D Dat doet Niels ook, ik mag niet rustig staan kijken wat ze verkopen in een winkel, ik moet "lopuh".

Asy, mij lukte de ruck juist niet toen Niels jonger was omdat hij dat altijd deed! Dus ik denk wel dat het daardoor komt.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 19 juni 2011 @ 20:53:58 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98385282
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:45 schreef Twinkly het volgende:
Haha Ivan :D Dat doet Niels ook, ik mag niet rustig staan kijken wat ze verkopen in een winkel, ik moet "lopuh".

Asy, mij lukte de ruck juist niet toen Niels jonger was omdat hij dat altijd deed! Dus ik denk wel dat het daardoor komt.
Ja maar het stomme is dat het met torsodragen dus echt nooit gebeurd, terwijl hij dan echt de hele tijd à la hop paardje hop zit te hupsen op mijn rug... :?
pi_98385372
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:53 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja maar het stomme is dat het met torsodragen dus echt nooit gebeurd, terwijl hij dan echt de hele tijd à la hop paardje hop zit te hupsen op mijn rug... :?
Zitten de beentjes dan niet meer gestrekt? Bij de ruck gaat Niels snel op mijn heupen staan op zich af te zetten.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_98385628
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:24 schreef Claudia_x het volgende:
Vanyel, wat voor doek vond je bijvoorbeeld fijn? En ben je te spreken over het draagconsult zelf? Ik zit er toch sterk aan te denken er ook een te regelen.
Ik heb geknoopt met een Didymos met visjes met wol (met pop). Een fwcc om te kijken waar het misgaat met beentjes eruit (oplossing was vrij simpel, dus dat was al de eerste winst). Ik schrok echt van het gemak waarmee dat ging, 1x een rukje en alles zat superstrak, terwijl ik met mijn eigen doek de onderste baan staart vanaf het begin al nauwelijks kan aantrekken omdat die niet meer glijdt als de andere eroverheen zit. Voelde heel lekker.
Ik wil alleen geen wol want juist een minder warme doek dan de Zara.

De andere heb ik niet gebruikt maar voelde wel fijn en vonden we mooi, een Dolcino. Die zou ik graag in het zwart willen. Helaas nauwelijks te vinden in NL webshops en ik wil eind van de week een nieuwe doek hebben voor een paar dagen weg. Ik denk dat ik er een kan vinden bij de buren, maar daar wacht ik nog op een mod die mijn account activeert :(
Daar verkoopt trouwens ook iemand een oude Didymos Nino. Ik vind die eigenlijk best lelijk, maar volgens de juf draagt ie heerlijk en is ie superzacht (en anderhalve maat korter dan deze, wat ook wel fijn is). Als ik die zou kopen, wordt die sowieso geverfd.

Maar qua doeken weet ik nu dat ie 2 maten korter mag (behalve als het uiterlijk dan niet meewerkt) en dat het veel minder moeite hoeft te kosten dan het nu doet.

Consult:
ik ben verbaasd over hoe weinig je eigenlijk kunt doen in bijna 2 uur. Ik dacht wel een paar knopen te kunnen doen, maar helaas.
We leerden de ruck. Juf deed het 1x voor en knoopte 1x met ons mee. Ik 2x met pop, Mrs. V 3x met pop. Allebei een keer met Dottir en Mrs. V nog een halve keer. Ik een pop in fwcc om te laten zien wat ik fout doe. De juf deed nog even een ringsling vast om te laten zien hoe dat lekker zit en vertelde hoe simpel het is om die te maken. Bij de laatste keer knopen viel op dat de Zara (daarin knoopten wij de kleine, dan leer je het met je eigen doek) bij ons allebei net onder de nek los hing. Heeft juf ff gecheckt en die had hetzelfde. Zij bevestigde dus dat onze eigenste doek niet de makkelijkste knoper is.
Daarna nog wat gebabbeld over andere doeken en bij de buren gekeken wat ze verkochten en toen was het consult klaar.

Mrs. V vond het superfijn, zij was erg onzeker over knopen en nu veel minder. Ik was wel minder onzeker, maar vond het echt de moeite waard. Ben heel blij met de oplossing voor de fwcc en gooide toen iedereen weg was vol vertrouwen Dottir in een santatoss over mijn schouder. Dat had ik anders echt niet zomaar gedurfd, dat is dus dikke winst. Ik vind het wel jammer dat ik daarna niet in mijn eentje met net zoveel vertrouwen de knoop afmaakte, ik had toch wel moeite met de billen goed vast krijgen in de doek. Denk niet dat de kwaliteit van het consult daarmee te maken heeft, dat is een kwestie van oefenen met een meekijker. Volgend weekend oefenen.

quote:
Nou ja, groot succes dus! Maar ik zit wel met een Cartman op m'n rug die me rondcommandeert. }:|
pi_98385698
Oei, beetje lange post hierboven..

quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Orea het volgende:
Vanyel, fijn dat het zo goed bevallen is! :) je denkt soms dat 1 doek genoeg is, maar voor je duidelijk hebt wat voor doek je dan zelf fijn vind :+ gaan er wat doeken voorbij! Ik ben er inmiddels wel achter wat ik fijn vind, dus ik ga verder met verkopen en ga het houden bij een stuk of 4 doeken en mijn 2 dragers :)
En we zijn met z'n tweeën met heel ander postuur dus komen waarschijnlijk ook nog eens op een andere voorkeur uit.
Wat ben jij nog aan het verkopen?
pi_98386492
Heel fijn om je ervaring te lezen juist, Vanyel! Ik merk nu bij het rugdragen van Ivan hoe fijn het is om je handen vrij te hebben. Ik vind knopen zo onhandig onderweg, maar met een korte doek is dat al iets minder onhandig.

Wat bleek nou de oplossing voor de beentjes te zijn? Ik ben er al een tijd nieuwsgierig naar. :+
pi_98386607
Weet je wat ik zo fijn vind aan de ringsling? Dat ik me niet druk hoef te maken om vetrollen. :@

Crosspost uit het zeelandmeettopic:

pi_98386639
Ja nou kijk uhhmmm...
Ze zeggen altijd 1x erover 1x eronder. Alleen interpreteerde ik de keer vóór je onder de kont doorgaat niet als een keer, dus ging ik daarna nog een keer erover. Dat leek me wel wat strakjes, maar hee, zo moest het en anders zou de beeb uit de doek vallen.
Knelknelgeenbloedindebenendus :@

Daarom deden wij altijd de voetjes in de doek, maar bij een 4maandsbaby wordt dat wel echt heel erg krap.
pi_98386720
Ahh! :D Als je hier een foto ervan had gepost hadden we dat meteen gezien. 8-)
pi_98386754
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
Weet je wat ik zo fijn vind aan de ringsling? Dat ik me niet druk hoef te maken om vetrollen. :@

Crosspost uit het zeelandmeettopic:

[ afbeelding ]
Ik snap geloof ik niet helemaal hoe die zit hier. Voor mij is de ringsling een absolute no go. Asymetrisch dragen zou de fysio me niet in dank afnemen. Of juist wel, daar vaart de praktijk wel bij.
pi_98386774
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ahh! :D Als je hier een foto ervan had gepost hadden we dat meteen gezien. 8-)
:6
Daar waren geen foto's van want ze ging er altijd binnen de minuut weer uit.
pi_98386917
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik snap geloof ik niet helemaal hoe die zit hier. Voor mij is de ringsling een absolute no go. Asymetrisch dragen zou de fysio me niet in dank afnemen. Of juist wel, daar vaart de praktijk wel bij.
Zou ik ook niet aan beginnen als ik jou was! Ik merk het bij Lena nu al als ik langer wil lopen dat ik er last van ga krijgen.

Ik heb de staart hier over haar heengeslagen. Daarom ziet het er wat maf uit. Ik doe dat als het tijd is om te gaan slapen. Dan krijgt ze wat minder prikkels van buitenaf mee. Hier schoof ik de staart wat opzij om met haar te pronken.
pi_98386945
Oh nog iets wat we met t consult geleerd hebben. Hier roept iedereen altijd dat het vrijwel altijd strakker kan of moet en hoe strakker hoe beter. Dat zegt de juf ook tegen al haar klanten, behalve tegen ons. Wij moeten losser losser losser.
Ik ben blijkbaar nogal geneigd om strák te trekken als ik strak trek..
pi_98387197
Claudia O+ O+ O+ wat een prachtige foto van jullie!!

Vanyel, ik moet van de week even echt selectief gaan kijken welke doeken eruit gaan..

In elk geval een ringsling gaat eruit, een Gecko's Silver van Didymos..

Maar fijn dat het consult in elk geval iets opgebracht heeft. Het is echt een kwestie van veel oefenen. In het begin durfde ik het alleen maar boven de bank :+ en inmiddels knoop ik zelfs midden in een restaurant Leia op mijn rug *) of eraf.. zonder enige moeite :)
pi_98387366
Wow, wat een mooie foto Claudia!

Fijn dat jullie zoveel aan het draagconsult hebben gehad Vanyel! Ik vond het consult wat ik gehad heb ook zwaar intensief maar wel heel prettig.
pi_98387645
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:25 schreef Orea het volgende:
Vanyel, ik moet van de week even echt selectief gaan kijken welke doeken eruit gaan..
Ben benieuwd hoeveel ik er dan al heb ;)
We gaan de vaderdaghopp kopen bij Babybij als die er nog is. Met het risico dat die net zo moeilijk knoopt als de Zara, maar ik vind m tof en de Mrs. is verliefd.
quote:
Maar fijn dat het consult in elk geval iets opgebracht heeft. Het is echt een kwestie van veel oefenen. In het begin durfde ik het alleen maar boven de bank :+ en inmiddels knoop ik zelfs midden in een restaurant Leia op mijn rug *) of eraf.. zonder enige moeite :)
En dat gaan we doen ook. Ik ben eigenlijk niet bang voor vallen met knopen, maar wel voor halverwege naar de winkel opeens plop kind op de grond.
  zondag 19 juni 2011 @ 21:34:56 #290
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98387724
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:55 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Zitten de beentjes dan niet meer gestrekt? Bij de ruck gaat Niels snel op mijn heupen staan op zich af te zetten.
Nee, zijn benen zitten dan keurig om mijn middel gevouwen zoals het hoort. Hij kan wel flink hupsen en zich optrekken aan mijn schouders maar niet afzetten met zijn voeten. Maar dat deed hij in de ruck ook niet, maar hij gaat wel soort van overstrekken

Vanyel, fijn dat je zoveel vertrouwen hebt overgehouden aan het consult. Wel blijven oefenen want dan slijt het het beste in en dan ben jij straks ook een attractie als je je kind midden op straat/restaurant/winkel etc over je schouder op je rug slingert, omknoopt en wegloopt ;)
En ik wou nog wat typen maar dat ben ik even vergeten maar dat weet ik weer zodra ik op invoeren klik: wedden?
Oja, over dat halverwege verliezen:mijn ervaring is dat je vanzelf voelt dat er iets mis is nog voordat je kind gevallen is ;)
Zo had ik met de avond4daagse ook een momentje dat ik dacht: het zit niet lekker. Bleek ik ergens een foutje te hebben gemaakt en maar een half kruis onder Harry's bips te hebben gemaakt dus hij hing half eruit gezakt :D
En ook dat buttpoppen van hem uit die ruck: ik voelde dat er iets niet klopte en als ik dan ging voelen dan hing hij alleen nog in het kruis en niet meer in het billenzakje ;)

Claudia O+

[ Bericht 26% gewijzigd door Asyniur op 19-06-2011 21:41:44 ]
pi_98388237
Alleen jammer dat nu niemand roept "oh maar dat ben ik met die Dolcino (of met die Nino), zullen we t ff hier regelen" ;)
  zondag 19 juni 2011 @ 21:50:55 #292
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_98388605
Claudia, wat een mooie foto zeg!!!!!
En ik ben ook geen ringslingfanaat, liever gewoon lekker in evenwicht!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 19 juni 2011 @ 22:29:41 #293
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98390680
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef Vanyel het volgende:
Alleen jammer dat nu niemand roept "oh maar dat ben ik met die Dolcino (of met die Nino), zullen we t ff hier regelen" ;)
Die heb ik niet maar wel een heel zachte dunne amazonas die je zou mogen proberen als je wil. Maar ik wil hem wel terug :)
pi_98390747
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

En dat gaan we doen ook. Ik ben eigenlijk niet bang voor vallen met knopen, maar wel voor halverwege naar de winkel opeens plop kind op de grond.
Dat is heel erg herkenbaar, maar inmiddels uit ervaring: dat gaat écht niet gebeuren! :D ze hing er soms bij dat ik dacht: wow! Maar altijd zat ze nog prima vast ('t is ook vaak een gevoel terwijl het niet zo is ;))
pi_98392959
4 veilingen verloren op ebay vanavond ;(
pi_98393353
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:12 schreef WupWup het volgende:
4 veilingen verloren op ebay vanavond ;(
ach je hebt ook nog niet doeken genoeg toch ;)
Welke had je op geboden?
pi_98393768
Allemaal girasols maatjes 4. Niemand hier een leuke maat 4 te koop?
pi_98400948
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:29 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Die heb ik niet maar wel een heel zachte dunne amazonas die je zou mogen proberen als je wil. Maar ik wil hem wel terug :)
Dat lijkt een aanbod om ja op te zeggen maar hebben hebben hebben wil ik!
Amazonas het merk of het type? Ik ken er inmiddels wel wat, maar die ben ik nog niet (bewust) tegengekomen.
  maandag 20 juni 2011 @ 08:44:58 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98401230
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 08:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat lijkt een aanbod om ja op te zeggen maar hebben hebben hebben wil ik!
Amazonas het merk of het type? Ik ken er inmiddels wel wat, maar die ben ik nog niet (bewust) tegengekomen.
Amazonas is het merk. Ik heb een Amazonas laguna en heb hem ingekort tot 4.20m.
Hebben mag je niet want ik vind hem zelf fijn omdat hij wat breder is en heerlijk zacht O+

Maar lenen mag wel. :Y

Wup, ik heb een Didymos Lars maat 4. Hij moet niet maar mag wel weg.
pi_98404325
Dames even een vraagje!

Ik heb de Hoppediz Pune besteld bij BabyBij (nahja ik sta op de lijst, hij is nog niet uit), en nu zegt mijn schoonzus dat ze een Tricot heeft en ik mag hem overnemen...

Wat is het beste voor een beginner? ik ken trouwens de Tricot niet...zal ik netjes bedanken en bij mijn Hoppediz bestelling blijven of toch overnemen??
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98404820
Je kan toch ook allebei ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')