quote:
Op zondag 19 juni 2011 19:24 schreef Claudia_x het volgende:Vanyel, wat voor doek vond je bijvoorbeeld fijn? En ben je te spreken over het draagconsult zelf? Ik zit er toch sterk aan te denken er ook een te regelen.
Ik heb geknoopt met een Didymos met visjes met wol (met pop). Een fwcc om te kijken waar het misgaat met beentjes eruit (oplossing was vrij simpel, dus dat was al de eerste winst). Ik schrok echt van het gemak waarmee dat ging, 1x een rukje en alles zat superstrak, terwijl ik met mijn eigen doek de onderste
baan staart vanaf het begin al nauwelijks kan aantrekken omdat die niet meer glijdt als de andere eroverheen zit. Voelde heel lekker.
Ik wil alleen geen wol want juist een minder warme doek dan de Zara.
De andere heb ik niet gebruikt maar voelde wel fijn en vonden we mooi, een Dolcino. Die zou ik graag in het zwart willen. Helaas nauwelijks te vinden in NL webshops en ik wil eind van de week een nieuwe doek hebben voor een paar dagen weg. Ik denk dat ik er een kan vinden bij de buren, maar daar wacht ik nog op een mod die mijn account activeert
Daar verkoopt trouwens ook iemand een oude Didymos Nino. Ik vind die eigenlijk best lelijk, maar volgens de juf draagt ie heerlijk en is ie superzacht (en anderhalve maat korter dan deze, wat ook wel fijn is). Als ik die zou kopen, wordt die sowieso geverfd.
Maar qua doeken weet ik nu dat ie 2 maten korter mag (behalve als het uiterlijk dan niet meewerkt) en dat het veel minder moeite hoeft te kosten dan het nu doet.
Consult:
ik ben verbaasd over hoe weinig je eigenlijk kunt doen in bijna 2 uur. Ik dacht wel een paar knopen te kunnen doen, maar helaas.
We leerden de ruck. Juf deed het 1x voor en knoopte 1x met ons mee. Ik 2x met pop, Mrs. V 3x met pop. Allebei een keer met Dottir en Mrs. V nog een halve keer. Ik een pop in fwcc om te laten zien wat ik fout doe. De juf deed nog even een ringsling vast om te laten zien hoe dat lekker zit en vertelde hoe simpel het is om die te maken. Bij de laatste keer knopen viel op dat de Zara (daarin knoopten wij de kleine, dan leer je het met je eigen doek) bij ons allebei net onder de nek los hing. Heeft juf ff gecheckt en die had hetzelfde. Zij bevestigde dus dat onze eigenste doek niet de makkelijkste knoper is.
Daarna nog wat gebabbeld over andere doeken en bij de buren gekeken wat ze verkochten en toen was het consult klaar.
Mrs. V vond het superfijn, zij was erg onzeker over knopen en nu veel minder. Ik was wel minder onzeker, maar vond het echt de moeite waard. Ben heel blij met de oplossing voor de fwcc en gooide toen iedereen weg was vol vertrouwen Dottir in een santatoss over mijn schouder. Dat had ik anders echt niet zomaar gedurfd, dat is dus dikke winst. Ik vind het wel jammer dat ik daarna niet in mijn eentje met net zoveel vertrouwen de knoop afmaakte, ik had toch wel moeite met de billen goed vast krijgen in de doek. Denk niet dat de kwaliteit van het consult daarmee te maken heeft, dat is een kwestie van oefenen met een meekijker. Volgend weekend oefenen.
quote:
Nou ja, groot succes dus! Maar ik zit wel met een Cartman op m'n rug die me rondcommandeert.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!