Ik kan wel een keertje meekijken als je wil? Ik denk dat ik de DH nog wel kanquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:48 schreef huuphuup het volgende:
noh dat van de mrs. is herkenbaarB. weet precies hoe en wat maar kan/durft toch niet zelf te knopen, dat moet ik doen.
ik moet zelf gewoon netter en strakker knopen, dat scheelt wsl, maar ik vond het toch nog engig met Elin vanmorgen; zij zelf vond het hilarisch allemaal
oeh dat kan altijd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef BarbieQ het volgende:
[..]
Ik kan wel een keertje meekijken als je wil? Ik denk dat ik de DH nog wel kan
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef WupWup het volgende:
Als ik google op buttpoppen bij het rugdragen, krijg ik allemaal foto's van Twinkly en PvoesssMaar niet een goed voorbeeld ervan, dus ik zoek nog even verder
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
Dan ga je er nu zelf mee aan de slag en maak je alsnog foto's.
SPOILER: en hij slaapt ook héél erg lekker O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar het stomme is dat het met torsodragen dus echt nooit gebeurd, terwijl hij dan echt de hele tijd à la hop paardje hop zit te hupsen op mijn rug...quote:Op zondag 19 juni 2011 20:45 schreef Twinkly het volgende:
Haha IvanDat doet Niels ook, ik mag niet rustig staan kijken wat ze verkopen in een winkel, ik moet "lopuh".
Asy, mij lukte de ruck juist niet toen Niels jonger was omdat hij dat altijd deed! Dus ik denk wel dat het daardoor komt.
Zitten de beentjes dan niet meer gestrekt? Bij de ruck gaat Niels snel op mijn heupen staan op zich af te zetten.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:53 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja maar het stomme is dat het met torsodragen dus echt nooit gebeurd, terwijl hij dan echt de hele tijd à la hop paardje hop zit te hupsen op mijn rug...
Ik heb geknoopt met een Didymos met visjes met wol (met pop). Een fwcc om te kijken waar het misgaat met beentjes eruit (oplossing was vrij simpel, dus dat was al de eerste winst). Ik schrok echt van het gemak waarmee dat ging, 1x een rukje en alles zat superstrak, terwijl ik met mijn eigen doek de onderste baan staart vanaf het begin al nauwelijks kan aantrekken omdat die niet meer glijdt als de andere eroverheen zit. Voelde heel lekker.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:24 schreef Claudia_x het volgende:
Vanyel, wat voor doek vond je bijvoorbeeld fijn? En ben je te spreken over het draagconsult zelf? Ik zit er toch sterk aan te denken er ook een te regelen.
quote:Nou ja, groot succes dus! Maar ik zit wel met een Cartman op m'n rug die me rondcommandeert.![]()
En we zijn met z'n tweeën met heel ander postuur dus komen waarschijnlijk ook nog eens op een andere voorkeur uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Orea het volgende:
Vanyel, fijn dat het zo goed bevallen is!je denkt soms dat 1 doek genoeg is, maar voor je duidelijk hebt wat voor doek je dan zelf fijn vind
gaan er wat doeken voorbij! Ik ben er inmiddels wel achter wat ik fijn vind, dus ik ga verder met verkopen en ga het houden bij een stuk of 4 doeken en mijn 2 dragers
![]()
Ik snap geloof ik niet helemaal hoe die zit hier. Voor mij is de ringsling een absolute no go. Asymetrisch dragen zou de fysio me niet in dank afnemen. Of juist wel, daar vaart de praktijk wel bij.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
Weet je wat ik zo fijn vind aan de ringsling? Dat ik me niet druk hoef te maken om vetrollen.![]()
Crosspost uit het zeelandmeettopic:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ahh!Als je hier een foto ervan had gepost hadden we dat meteen gezien.
Zou ik ook niet aan beginnen als ik jou was! Ik merk het bij Lena nu al als ik langer wil lopen dat ik er last van ga krijgen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik snap geloof ik niet helemaal hoe die zit hier. Voor mij is de ringsling een absolute no go. Asymetrisch dragen zou de fysio me niet in dank afnemen. Of juist wel, daar vaart de praktijk wel bij.
Ben benieuwd hoeveel ik er dan al hebquote:Op zondag 19 juni 2011 21:25 schreef Orea het volgende:
Vanyel, ik moet van de week even echt selectief gaan kijken welke doeken eruit gaan..
En dat gaan we doen ook. Ik ben eigenlijk niet bang voor vallen met knopen, maar wel voor halverwege naar de winkel opeens plop kind op de grond.quote:Maar fijn dat het consult in elk geval iets opgebracht heeft. Het is echt een kwestie van veel oefenen. In het begin durfde ik het alleen maar boven de banken inmiddels knoop ik zelfs midden in een restaurant Leia op mijn rug
of eraf.. zonder enige moeite
Nee, zijn benen zitten dan keurig om mijn middel gevouwen zoals het hoort. Hij kan wel flink hupsen en zich optrekken aan mijn schouders maar niet afzetten met zijn voeten. Maar dat deed hij in de ruck ook niet, maar hij gaat wel soort van overstrekkenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:55 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Zitten de beentjes dan niet meer gestrekt? Bij de ruck gaat Niels snel op mijn heupen staan op zich af te zetten.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef Vanyel het volgende:
Alleen jammer dat nu niemand roept "oh maar dat ben ik met die Dolcino (of met die Nino), zullen we t ff hier regelen"
Dat is heel erg herkenbaar, maar inmiddels uit ervaring: dat gaat écht niet gebeuren!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En dat gaan we doen ook. Ik ben eigenlijk niet bang voor vallen met knopen, maar wel voor halverwege naar de winkel opeens plop kind op de grond.
Dat lijkt een aanbod om ja op te zeggen maar hebben hebben hebben wil ik!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:29 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die heb ik niet maar wel een heel zachte dunne amazonas die je zou mogen proberen als je wil. Maar ik wil hem wel terug
Amazonas is het merk. Ik heb een Amazonas laguna en heb hem ingekort tot 4.20m.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat lijkt een aanbod om ja op te zeggen maar hebben hebben hebben wil ik!
Amazonas het merk of het type? Ik ken er inmiddels wel wat, maar die ben ik nog niet (bewust) tegengekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |