ok. kind is opgeknapt, doek ligt klaar. morgenochtend na het ontbijt gaan we proberen. misschien doe ik charmante kleren aan om vervolgens alsnog zeer oncharmant op film te staanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:42 schreef Vanyel het volgende:
In zo'n lief! reclamemagazine staat dat je met de rekbare bykay tot 18 kilo kunt dragen. Ben ik nou gek of hangt je kind dan in je knieholten?
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:09 schreef simmu het volgende:
nou, tis te doen met een uit de kluiten gewassen peuter (14 kilo) maar het is niet onze eerste keuze. of comfortabel. of praktisch....
erna ben ik maar ff in de regen gaan staan om af te koelen
oh, selene gaat vrij ver om in de doek te mogen hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En wat een lief lief meisje dat zich zo in die doek laat wurmen
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:09 schreef simmu het volgende:
nou, tis te doen met een uit de kluiten gewassen peuter (14 kilo) maar het is niet onze eerste keuze. of comfortabel. of praktisch....
erna ben ik maar ff in de regen gaan staan om af te koelen
Ik sandwich de schouderbanden. Doe ik ook met een rucksack. Schouderbanen dubbelvouwen met de rails richting je nek. Zit comfortabel, maar je creeert er ook een anti-buttpop zitje mee wat handig is bij de ruck.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:26 schreef huuphuup het volgende:
Hoe doen jullie met een DH de banden over de schouders? Wup ik zit al een minuut of wat naar je foto van de draagwandeling te kijken maar ik zie niet helemaal hoe je het daar nou gevouwen hebtik krijg het niet lekker
het zakt en glijdt steeds van mn schouder af. Ik heb de banden liever niet half teruggeslagen dat het ook nog een stukje over mn bovenarm zit want dat vind ik heel vervelend dragen.
oh ja je hebt gelijk... dan is het bijna 2012 en dan vergaat de wereldquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind een draagconsult wel een leuk verjaardagscadeau-idee (onder het mom van 'dingen die je nooit voor jezelf zou kopen/doen maar die je wel heel tof zou vinden). Helaas ben ik in december jarig.
Je brengt me op een idee: ik kan mijn lief ook een consult cadeau doen. Hij is namelijk in september jarig. En ik geef hem wel vaker dingen die ik eigenlijk zelf wil.quote:
Wat veel moeilijke woorden in die paar zinnen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef WupWup het volgende:
Tof Vanyel, een draagconsult! Ben benieuwd naar je verslag (en foto's!) zondagmiddag
[..]
Ik sandwich de schouderbanden. Doe ik ook met een rucksack. Schouderbanen dubbelvouwen met de rails richting je nek. Zit comfortabel, maar je creeert er ook een anti-buttpop zitje mee wat handig is bij de ruck.
Wel hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind een draagconsult wel een leuk verjaardagscadeau-idee (onder het mom van 'dingen die je nooit voor jezelf zou kopen/doen maar die je wel heel tof zou vinden). Helaas ben ik in december jarig.
Dan moet je m'n werkverslagen eens lezenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat veel moeilijke woorden in die paar zinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |