abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98078033
Nette prijs KD, 44 euro incl verzenden!
pi_98078247
nee 40 incl, hermes!
pi_98078337
Nog beter! Heb je een link? Ik ken alleen de 8,60 van DHL
pi_98078562
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:42 schreef Vanyel het volgende:
In zo'n lief! reclamemagazine staat dat je met de rekbare bykay tot 18 kilo kunt dragen. Ben ik nou gek of hangt je kind dan in je knieholten?
ok. kind is opgeknapt, doek ligt klaar. morgenochtend na het ontbijt gaan we proberen. misschien doe ik charmante kleren aan om vervolgens alsnog zeer oncharmant op film te staan :') eerlijk gezegd vraag ik me nu al af hoe ik die lange stelten van selene in die doek gepropt krijg als dat al voorgeknoopt is :X we zullen morgen zien *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98078727
^O^ Goede deal KD!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_98080103
Goeie deal KD!

Ik heb van de week een mt 4 gekocht voor 20 euro :) (ex verz). Een geverfde didymos moritz, de kleur is in het echt erg mooi vind ik, en hij is precies lang genoeg voor een rucksack met vooraf knopen, met zowel Lotte als Jelle.
Erg fijn!
pi_98118408
nou, tis te doen met een uit de kluiten gewassen peuter (14 kilo) maar het is niet onze eerste keuze. of comfortabel. of praktisch....

erna ben ik maar ff in de regen gaan staan om af te koelen :')
pi_98118603
Whahaha heel grappig filmpje Simmu _O-
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2011 @ 17:25:26 #210
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_98119186
Simmu, gek mens O+

Rugdragen met een rekbare doek kan technisch gezien wel als je knoop minstens drie lagen over elkaar heeft. Maar comfortabel is het vaak niet, en je moet voor de optimale veiligheid de doek erg goed strak trekken. Juist met rekbare doeken is dat nog wel eens een probleem. Advies is dus: niet doen.

De Double Hammock is overigens uitgevonden in Frankrijk door Je Porte Mon Bebe voor hun rekbare doeken!

[ Bericht 0% gewijzigd door Macka66 op 13-06-2011 18:17:50 ]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_98125017
Leuk filmpje Simmu, respect dat je dat voor elkaar hebt gekregen.
De rekbare doeken gaan hier de deur uit. Als ik zo lees is het eigenlijk helemaal niet handig voor iemand die knopen niet gewend is.
  maandag 13 juni 2011 @ 19:48:11 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98127184
Simmu _O_ _O- O+ :*
Geweldig filmpje! Voor herhaling vatbaar zie ik al ;)
pi_98129498
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 17:09 schreef simmu het volgende:
nou, tis te doen met een uit de kluiten gewassen peuter (14 kilo) maar het is niet onze eerste keuze. of comfortabel. of praktisch....

:D
En wat een lief lief meisje dat zich zo in die doek laat wurmen O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98129506
Simmu :D
pi_98129579
selene begon gelukkig zelf al over "de andele doek mama" :P

ik wil wel even kwijt dat ik heel veel plezier heb gehad van de rekbare draagdoek.nl-doek! zowel ravi als selene gingen er tot een maandje of 7 (of het weer het niet meer toeliet) met plezier en gemak in! we gebruiken nu meestal de mei tai's (ieder hun eigenste uiteraard) en soms de ringsling. iemand nog een draagdoek.nl doek kopen? O-)
pi_98129629
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D
En wat een lief lief meisje dat zich zo in die doek laat wurmen O+
oh, selene gaat vrij ver om in de doek te mogen hoor :Y geen van beiden heeft hier ooit een draagstaking gehad O+
pi_98130057
vanochtend op de camping (hobbybeurs, om het foute nog ff wat fouter te maken) waren we (ravi en ik) ook al zo'n publiekstrekker want het regende. dus wij onze (draagdoek)regenponcho aan. met capuchonnetjes op zie je dus amper dat ravi er ook nog zit. ze dachten dat ik een bochel had ofzo :')
pi_98133904
Fijn om te horen Simmu dat jullie er dus wel lang plezier van hebben gehad. Dat betekend dat hij in ieder geval verkoopbaar is. Ik heb er dus ook nog twee liggen, nieuw :P

Ik geloof meteen dat jullie de attractie van de dag waren.
pi_98134170
Wahahha, Simmu _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98158797
Huup, hoe is het met de zachtheid van je eindelijk schone Zara?

De mijne is nu voor de derde (of vierde?) keer in de was geweest. Handig hoor, zo'n kind met de spugeritis.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:43:01 #222
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98158966
meh, nog niet zo zacht als ie was, ik ben zwaar aan t oefenen met DH en rugdragen in t algemeen dus hij wordt wel gebruikt. En hij is een tikje korter nu maar daar hielp strijken tegen geloof ik? Had ik uit betrouwbare bronnen :+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98161091
En dan wordt ie ook gelijk weer wat zachter Huups!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:30:32 #224
100412 mefke79
komt goed!
pi_98168558
o ik ga mijn rekbare doek denk ik veel gebruiken de komende tijd. Niet voor lange stukken maar heerlijk om even snel de handen vrij te hebben voor dreumes. Tienus heeft dus vandaag zijn doek debuut gemaakt en het viel me reuze mee wat mijn bekken er van vond, gelukkig. Voor langere stukken gaat het de beco worden waarschijnlijk.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:32:11 #225
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_98179945
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 17:09 schreef simmu het volgende:

_O- :D :'( :D Bril-jant!!!

Enne... Wat zijn jullie lenig! :P
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:46:34 #226
100412 mefke79
komt goed!
pi_98207953
Ik zit op dit moment met Tienus in de Beco achter de laptop. Het viel me mee em erin te krijgen (ik ben alleen dreumes gewend in de Beco). Ik zag wel dat ik een oudere versie heb volgens mij, ik kan niets verzetten aan de babyinzet. Maar, het past geloof ik prima.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik vind het wel mee met hoe gespreid de beentjes zitten, het lijkt me de gewone juiste kikkerhouding.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98209197
Kijk nou, jij met je pasgeborene. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:11:00 #228
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98209306
O+ minibaby , en wat Zie je er zelf ook goed uit!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_98215324
Simmu holy fuck :D

Ah gos Mef O+ dat kleine schriele beentje eruit O+ zo heerlijk vers nog O+ O+
en stiekem straal je volgens mij kei :D

Hoe doen jullie met een DH de banden over de schouders? Wup ik zit al een minuut of wat naar je foto van de draagwandeling te kijken maar ik zie niet helemaal hoe je het daar nou gevouwen hebt :+ ik krijg het niet lekker -O- het zakt en glijdt steeds van mn schouder af. Ik heb de banden liever niet half teruggeslagen dat het ook nog een stukje over mn bovenarm zit want dat vind ik heel vervelend dragen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98215541
Die ene keer dat ik het deed bleven ze op miraculeuze wijze gewoon zitten. Hoe dat kwam kan ik je zondagmiddag vertellen, dan ben ik namelijk een pro dankzij draagconsult :)
pi_98215820
Tof, Vanyel! Ga je iets specifieks oefenen? Of gaat het er vooral om een draaghouding te vinden die voor jou comfortabel is?
pi_98215965
Ja en ja.
Het belangrijkst is dat we leren zo te knopen dat haar voetjes niet steeds klem zitten. Verder wil ik idd iets comfortabels voor mijn bekken, ik vermoed dat dat rugdragen is dus wil vooral dat (vond de DH erg fijn). Ik hoop dat ze wat lichte doeken meeneemt zodat ik weet wat ik voor de zomer wil kopen en ik hoop dat mijn lief er meer vertrouwen van krijgt en daardoor ook in haar eentje kan knopen, die draagt Dottir nu alleen als ik kan helpen met knopen.
Gewoon klein wensenlijstje dus O~)
pi_98216020
Klinkt heel zinvol! Hoelang ben je daarmee bezig?
pi_98216112
Volgens de mevrouw standaard een anderhalf uur, met z'n tweeën een half uurtje extra. Maar ik moet bekennen dat ik haar gewoon hier opsluit als we na 2 uur nog niet alles geleerd hebben wat we willen. Dan rekent ze maar een paar euro extra, maar ik wil dit eigenlijk maar 1 x nodig hebben.
pi_98216438
noh dat van de mrs. is herkenbaar :D B. weet precies hoe en wat maar kan/durft toch niet zelf te knopen, dat moet ik doen.

ik moet zelf gewoon netter en strakker knopen, dat scheelt wsl, maar ik vond het toch nog engig met Elin vanmorgen; zij zelf vond het hilarisch allemaal :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98216639
Tof Vanyel, een draagconsult! Ben benieuwd naar je verslag (en foto's!) zondagmiddag ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:26 schreef huuphuup het volgende:
Hoe doen jullie met een DH de banden over de schouders? Wup ik zit al een minuut of wat naar je foto van de draagwandeling te kijken maar ik zie niet helemaal hoe je het daar nou gevouwen hebt :+ ik krijg het niet lekker -O- het zakt en glijdt steeds van mn schouder af. Ik heb de banden liever niet half teruggeslagen dat het ook nog een stukje over mn bovenarm zit want dat vind ik heel vervelend dragen.
Ik sandwich de schouderbanden. Doe ik ook met een rucksack. Schouderbanen dubbelvouwen met de rails richting je nek. Zit comfortabel, maar je creeert er ook een anti-buttpop zitje mee wat handig is bij de ruck.
pi_98216776
Ik vind een draagconsult wel een leuk verjaardagscadeau-idee (onder het mom van 'dingen die je nooit voor jezelf zou kopen/doen maar die je wel heel tof zou vinden). Helaas ben ik in december jarig. -O-
pi_98217041
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind een draagconsult wel een leuk verjaardagscadeau-idee (onder het mom van 'dingen die je nooit voor jezelf zou kopen/doen maar die je wel heel tof zou vinden). Helaas ben ik in december jarig. -O-
oh ja je hebt gelijk... dan is het bijna 2012 en dan vergaat de wereld -O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98217079
Perfect cadeau voor Lena's halfjaardag :+
pi_98217181
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:01 schreef WupWup het volgende:
Perfect cadeau voor Lena's halfjaardag :+
Je brengt me op een idee: ik kan mijn lief ook een consult cadeau doen. Hij is namelijk in september jarig. En ik geef hem wel vaker dingen die ik eigenlijk zelf wil.
pi_98217281
Claudia, ik zou het jezelf gewoon zomaar cadeau doen. Als soort van gecombineerde vader en moederdagcadeau :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_98217299
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef WupWup het volgende:
Tof Vanyel, een draagconsult! Ben benieuwd naar je verslag (en foto's!) zondagmiddag ;)

[..]

Ik sandwich de schouderbanden. Doe ik ook met een rucksack. Schouderbanen dubbelvouwen met de rails richting je nek. Zit comfortabel, maar je creeert er ook een anti-buttpop zitje mee wat handig is bij de ruck.
Wat veel moeilijke woorden in die paar zinnen.
pi_98217316
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
Wel hoor :Y ;)
pi_98217429
hoe doen jullie trouwens een DH in de winter? Over je jas heen? draagjassen zijn niet zo mijn ding nmlk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98217719
Met een doek met ingebouwd bontje?
pi_98217830
Misschien ook tibetaans afknopen met de DH?

Ik doe tegenwoordig de rucksack tibetaans afknopen en daarmee komt de druk op je borstbeen/torso te hangen en daardoor kan ik gewoon een paar uur met Leia rondhobbelen in de ruck. Doe ik de ruck standaard, dus zonder tibetaans afknopen, dan hou ik het maar even vol omdat alle druk dan op mijn schouders zit!

Sinds deze zo lekker gaat knoop ik deze alleen nog maar.. Van de week even een DH geprobeerd en dat was een grote fail :') ene keer gaat het beter dan de andere. Maar als je niet voor onder je jas knopen bent dan zul je wel over je jas heen moeten knop he :+
pi_98217912
linkje voor Tibetaans afknopen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98217930
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat veel moeilijke woorden in die paar zinnen.
Dan moet je m'n werkverslagen eens lezen :+
Rucksack is een rugknoop. Rails zijn de zomen van je doek. Buttpoppen is wanneer de doek onder de kont van je kind vandaan schiet.
pi_98218071
Ziet er goed uit mefke!!

Een dh zie ik eigenlijk niet fijn lukken met een jas :@
Met een dikke fleece trui zou het wel kunnen maar een jas niet echt
Het goed aanspannen en lekker laten zitten lijkt me met jas erg lastig,
Zeker het gedeelte wat voor bij je borsten zit. plus dan heb je nog drukkende knopen en ritsen en zeker op je schouders erg glad en drukpunterig.

Daarom ben ik zo blij met mijn draagjas haha sorry :+

Ik draai om niet te buttpoppen een beetje met de banden na het knopen.
Ik ruck tibetaans en zo blijft het goed zitten. O+

pi_98218175
Huup. tibetaans is de doek inplaats van om je middel te knopen
het kruisend door de schouderbanden te halen en er dan een knoop in te leggen..
Zoals ik doe op de foto's :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')