Bij kleintjes krijg ik ook dit effect hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hoe zit het bij jullie dan? bij rugdragen of ook voorop? Ik heb geleerd dat de truuk is dat de billen lager moeten hangen dan de knieholtes en als ze zo klein zijn krijg ik dan automatisch dat die pootjes zo half vooruit steken.
Mrien het lukt me met Amelie ook niet echt hoor, het knopen lukt wel, tegenwoordig luistert ze beter als ik zeg dat ze moet blijven liggen op mn rug ipv rechtop zitten en stunten enzo![]()
maar het strak stellen vindt ze niet leuk en ik voel me er echt niet zeker genoeg mee om er zo mee naar buiten te gaan. Eerst hier nog een beetje oefenen.
Ik weet niet waar je woont, maar http://www.naturebabies.nl/ heeft een winkel in Terborg waar je langs kunt gaan en dingen uitproberen en passen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:15 schreef danic het volgende:
Hallo, ik kom ook even binnenvallen.
Huup die zwart-wit foto´s van AmélieIk blijf fan van je meisje hoor!
Even een binnenval vraag: ik wil ook graag gaan dragen en hebt van As1981 haar draagdoek geleend, maar ben daar een ei in.
Nou wil ik graag een andere, met gespen zeg maar.
Hoor veel goeds over de Beco en Bondolino, maar de winkels verkopen alleen Baby Bjorn en Lodger. Ik hoor dat de Baby Bjorn niet ergonomisch zou zijn, over de Lodger weet ik niets.
Toch zou ik graag zo'n draagzak willen 'passen' voordat ik em koop.
Heeft er iemand tips?
de dame ligt te slapen op de bank, ik zal zo eens proberenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:42 schreef Vanyel het volgende:
In zo'n lief! reclamemagazine staat dat je met de rekbare bykay tot 18 kilo kunt dragen. Ben ik nou gek of hangt je kind dan in je knieholten?
En?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:11 schreef simmu het volgende:
[..]
de dame ligt te slapen op de bank, ik zal zo eens proberendie's 14 kilo. ik heb trouwens nooit durven rugdragen met die rekbare
lag om half 6 op bed op eigen verzoekquote:
Met babyinsert Mrien.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:24 schreef mrien het volgende:
Danic, heb je hem met of zonder babyinsert geprobeerd?
Grappig dat dat je opvalt! Dat zei ik namelijk ook tegen wickie, dat het volgens mij net zo'n soort gladde stof is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:07 schreef Twinkly het volgende:
Wat een prachtige ringsling wickie!! En die foto van Mette bij papa is zo!!
Volgens mij is die ringsling net zo fijn als die van Claudia, het lijkt net zo'n soepel stofje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |