jamaar jamaar, dan moet ik dat dus alleen voor mn doek kopen? Kan het dan niet met neutral ofzo? of doet dat niet hetzelfde?quote:
Neutral werkt voor mijn Zara prima. Dan lekker niet heet (staat op dat ie warm moet, maar hoe warm?), een flinke scheut azijn in het wasverzachterbakje (wordt ie zacht van, verwijdert zeepresten en ruikt niet) en strijken met strijkwater. Dat laatste stond hier toevallig in huis, verder vind ik het totaal onzinnig (oh wacht, ik strijk dan ook niet), maar hij voelde echt lekkerder met dat spul in het stoomstrijkijzer. Van Robijn volgens mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:38 schreef huuphuup het volgende:
Ik moet mn zara wassen, hij begint wat muf te ruiken...![]()
hoe pak ik dat aan? Hij is namelijk zo verschrikkelijk veel gebruikt dat ie ontzettend zacht is geworden, dus stiekem is het keizonde om hem te wassen denk ik.
Wat is handig qua wasmiddel, temperatuur, drogen?
Dat zou me niets verbazenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Neutral werkt voor mijn Zara prima. Dan lekker niet heet (staat op dat ie warm moet, maar hoe warm?), een flinke scheut azijn in het wasverzachterbakje (wordt ie zacht van, verwijdert zeepresten en ruikt niet) en strijken met strijkwater. Dat laatste stond hier toevallig in huis, verder vind ik het totaal onzinnig (oh wacht, ik strijk dan ook niet), maar hij voelde echt lekkerder met dat spul in het stoomstrijkijzer. Van Robijn volgens mij.
Moet ik me hier trouwens bij voorstellen dat ie zo vol vuil zit dat de vezels volzitten en het daarom lekker zacht voelt?
Smeerlap!
oh hmm dramatisch?quote:
euhhhhhhh..... laat je het weten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh hmm dramatisch?
ook indirect zonlicht qua drogen?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:20 schreef Kleurdoos het volgende:
geen slecht woord over strijkwater yo, ik begin t al te snuiven. viel me nog mee dat ik niet weer boven de pleepot chloor lig te snuiven
Nog niet gemerkt bij het dragen in de zon.quote:
Chineesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog niet gemerkt bij het dragen in de zon.
Wat heb jij voor smerigs gestudeerd huup?
Aha, lekker kwatten in de doek.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Chinees
volgens mij verkleurd iets ook sneller als je het nat een paar uur neerlegt.
ik heb die van mij een heleeee poos te koop gehadquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef Ticootje het volgende:
Die is echt mooi!!!
Als iemand ooit een timbuktu verkoopt! Pm graag.
Die heb ik, die kaapstad! Ik ga je even pm'en!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Asy, mag ik echt eens komen oefenen? Neem ik espen gewoon mee, kun jij lekker rammelen
Heb wel een draagconsult gehad, maar ik vond het toen het belangrijkste dat de fwcc goed was!
En de timbuktu is mooi! Heb ook een mooie hoppediz op marktplaats gezien, kaapstadt ofzoiets. Vind dat ik hem nodig heb voor een bruiloft in september
Kom jij soms op mijn bruiloft JJ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Asy, mag ik echt eens komen oefenen? Neem ik espen gewoon mee, kun jij lekker rammelen
Heb wel een draagconsult gehad, maar ik vond het toen het belangrijkste dat de fwcc goed was!
En de timbuktu is mooi! Heb ook een mooie hoppediz op marktplaats gezien, kaapstadt ofzoiets. Vind dat ik hem nodig heb voor een bruiloft in september
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef wickie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaa!!!! Ik heb net de Sakura Bloom besteld.
Vriendlief was heel makkelijk![]()
Hij vindt 'm mooi en een mooie korting. Hij heeft de vorige keer in het begin erg veel de ringsling gebruikt vooral de maand dat ik niks kon door de trombosebeen. Toen leefde Mette in de ringsling bij hem.
Hij vond het ook niet erg met roze te moeten lopen.
Wat heb ik toch een geweldige vent![]()
* GirlGoneBad gluurt al ff mee want madame wil misschien ook gaan dragenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:07 schreef huuphuup het volgende:
Wat leuk Orea![]()
in Frankrijk zijn ze wel van het dragen ja
nu zijn de marktjes en winkeltjes en zelfs de straatjes in een hoop steden/dorpen ook wat minder kinderwagen-geschikt dus ik kan me best voorstellen dat men daar sneller naar alternatieven zoekt.
Wickie wat liefnice!
[ afbeelding ]
hij is gewassenheul schoon nu
ik ben blij dat k het waswater niet zie
![]()
En nu maar afwachten of ie verkleurd. Als ie verkleurd dan heb k een voor en achterkant
lach maarquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:24 schreef octopussy het volgende:
Haha Simmu, ik krijg nu wel een beetje een pakezel beeld voor me![]()
Huuphuup, bij mijn Didy zit een kaartje van draagdoekconsulent.nl. Ben jij dat op het fotootje?
klopt dat ben ik!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:24 schreef octopussy het volgende:
Haha Simmu, ik krijg nu wel een beetje een pakezel beeld voor me![]()
Huuphuup, bij mijn Didy zit een kaartje van draagdoekconsulent.nl. Ben jij dat op het fotootje?
Doet Selene dat nu pas?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:29 schreef simmu het volgende:
en een nieuw dieptepunt in het peuterdragen; de dame schommelt mee. ik voel me een paardvoordeel is wel dat ik nu gewoon tegen der kan zeggen: "ik moet even bukken hoor" als ik de boodschappen onder ravi's buggy mik
Hoe zit het bij jullie dan? bij rugdragen of ook voorop? Ik heb geleerd dat de truuk is dat de billen lager moeten hangen dan de knieholtes en als ze zo klein zijn krijg ik dan automatisch dat die pootjes zo half vooruit steken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 04:46 schreef Vanyel het volgende:
De beentjes steken naar voren. Zou dat de oplossing voor onze knoopissues zijn? Dank voor de foto's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |