abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:38:45 #101
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97860241
Ik moet mn zara wassen, hij begint wat muf te ruiken... }:|
hoe pak ik dat aan? Hij is namelijk zo verschrikkelijk veel gebruikt dat ie ontzettend zacht is geworden, dus stiekem is het keizonde om hem te wassen denk ik.

Wat is handig qua wasmiddel, temperatuur, drogen?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97860495
ecover!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:49:17 #103
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97860997
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:42 schreef Kleurdoos het volgende:
ecover!
jamaar jamaar, dan moet ik dat dus alleen voor mn doek kopen? Kan het dan niet met neutral ofzo? of doet dat niet hetzelfde?
Hoewel ik ecover ook voor mn luiertjes kan gebruiken natuurlijk, maar het wordt hier niet verkocht in de suup geloof ik (half jaar geleden voor t laatst gechecked.)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97861232
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:38 schreef huuphuup het volgende:
Ik moet mn zara wassen, hij begint wat muf te ruiken... }:|
hoe pak ik dat aan? Hij is namelijk zo verschrikkelijk veel gebruikt dat ie ontzettend zacht is geworden, dus stiekem is het keizonde om hem te wassen denk ik.

Wat is handig qua wasmiddel, temperatuur, drogen?
Neutral werkt voor mijn Zara prima. Dan lekker niet heet (staat op dat ie warm moet, maar hoe warm?), een flinke scheut azijn in het wasverzachterbakje (wordt ie zacht van, verwijdert zeepresten en ruikt niet) en strijken met strijkwater. Dat laatste stond hier toevallig in huis, verder vind ik het totaal onzinnig (oh wacht, ik strijk dan ook niet), maar hij voelde echt lekkerder met dat spul in het stoomstrijkijzer. Van Robijn volgens mij.

Moet ik me hier trouwens bij voorstellen dat ie zo vol vuil zit dat de vezels volzitten en het daarom lekker zacht voelt?
Smeerlap!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:56:53 #105
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97861504
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Neutral werkt voor mijn Zara prima. Dan lekker niet heet (staat op dat ie warm moet, maar hoe warm?), een flinke scheut azijn in het wasverzachterbakje (wordt ie zacht van, verwijdert zeepresten en ruikt niet) en strijken met strijkwater. Dat laatste stond hier toevallig in huis, verder vind ik het totaal onzinnig (oh wacht, ik strijk dan ook niet), maar hij voelde echt lekkerder met dat spul in het stoomstrijkijzer. Van Robijn volgens mij.

Moet ik me hier trouwens bij voorstellen dat ie zo vol vuil zit dat de vezels volzitten en het daarom lekker zacht voelt?
Smeerlap!
Dat zou me niets verbazen :D :')
ik heb hem nog nooit gewassen :') :@ hij was hiervoor van pvoesss en daarvoor van een niet nader te noemen 'schrijfster'. Geen flauw idee of hij daar gewassen is.

Maar hij is ook gewoon heel intensief gebruikt, ik heb zelf maar 1 doek en die werd en wordt al anderhalf jaar bijna dagelijks gebruikt.

Strijkwater sjek, robijn moeten ze hebben hier in kutklappeveen :+ en azijn is een goeie. Thanks. :s)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97861516
Gewoon niet te moeilijk doen :D Ik pak m'n gewone wasmiddel, geen wasverzachter. Waslabel opvolgen (zara is katoen). Drogen aan de lijn, strijken, paar keer vingerhaken en weer dragen. Als hij eenmaal zacht is geweest, is hij dat ook snel weer na het wassen.

Vanyel , zeg je nou dat huup zo'n ransbak is? c_/
pi_97861646
:Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:04:12 #108
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97862011
vanyel heeft een puntje :Y) ik heb dr voor gestudeerd eh :9 daar haal ik het niet eens bij qua ransbakkigheid :D

Okay dank wup, duidelijk. Even het weerbericht in de gaten houden dat ie lekker naar buiten kan en dan gewoon de masjien in.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97862149
Zara's verkleuren snel in zonlicht
pi_97862192
trouwens, die jade van wickie was ook verkleurd. Zal wel een ellevill-ding zijn :?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:07:44 #111
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97862259
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:06 schreef WupWup het volgende:
oh hmm dramatisch?
ook indirect zonlicht qua drogen?
Mn binnen-droogruimte is niet zo groot :')

op zich lig ik daar niet heel erg wakker van. Ik verkoop hem sowieso niet, ik hoop hem later ooit aan een van mn kindjes te geven als ze zelf kindjes krijgen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97862952
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh hmm dramatisch?
ook indirect zonlicht qua drogen?
euhhhhhhh..... laat je het weten? :D
pi_97863238
geen slecht woord over strijkwater yo, ik begin t al te snuiven. viel me nog mee dat ik niet weer boven de pleepot chloor lig te snuiven
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:25:13 #114
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97863584
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:20 schreef Kleurdoos het volgende:
geen slecht woord over strijkwater yo, ik begin t al te snuiven. viel me nog mee dat ik niet weer boven de pleepot chloor lig te snuiven
_O- oh god begin je weer :D

ghehe wup :D ik denk dat ik hem maar gewoon naar buiten gooi. Halverwege keren ofzo :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97865037
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011
22:06
schreef WupWup het volgende:

Nog niet gemerkt bij het dragen in de zon.

Wat heb jij voor smerigs gestudeerd huup?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:49:42 #116
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97865221
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nog niet gemerkt bij het dragen in de zon.

Wat heb jij voor smerigs gestudeerd huup?
Chinees :')

volgens mij verkleurd iets ook sneller als je het nat een paar uur neerlegt. Net als vlekken eruit bleken. Nouja, ik laat t jullie wel weten :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2011 @ 23:56:06 #117
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_97868894
Is die Zara van katoen Huup? Dan niet moeilijk doen, gewoon wassen met hetzelfde spul waar je ook de shirts mee wast. Zara's kunnen best tegen een stootje hoor. Alleen geen wasverzachter er bij. En na twee keer dragen is 'ie gewoon weer zacht.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_97874810
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:49 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Chinees :')

volgens mij verkleurd iets ook sneller als je het nat een paar uur neerlegt.
Aha, lekker kwatten in de doek. :P

Je kunt wel zien dat je geen Nederlands hebt gestudeerd ja ;)

Azijn werkt trouwens echt goed als wasverzachter, ik smijt het tegenwoordig bijna bij elke was.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:17:54 #119
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_97886333
Hallo allemaal,

na een draagconsult van lekkeringewikkeld.nl twee weken geleden begonnen met dragen van onze kleine vent. Ik had na het consult een Hoppediz Timbuktu geleend. Afgelopen dagen internet afgespeurd naar een doek die ik zelf wilde hebben maar ondertussen verliefd geworden op de Timbuktu...
Dus eergister toch maar dezelfde doek besteld als die ik geleend had, vandaag binnengekregen!

Nu eerst in de was en dan indragen... Zin in!
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:18:56 #120
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97886372
Die is echt mooi!!!

Als iemand ooit een timbuktu verkoopt! Pm graag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:41:02 #121
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97887292
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef Ticootje het volgende:
Die is echt mooi!!!

Als iemand ooit een timbuktu verkoopt! Pm graag.
ik heb die van mij een heleeee poos te koop gehad :) ook hier op Fok.
En nu issie van Vlindur sinds een maandje ofzo :o

en hij is idd mooooi en fijn! maar ik moest echt opruimen hiero.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:52:19 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97904913
Ik was alle doeken gewoon met gewoon wasmiddel. Toevallig zit daar een vleugje wasverzachter in. Waarom mag er geen wasverzachter bij?

De Lars is binnen! Hij knoopt fijn. Helaas heb ik mijn draagslachtoffer op tijd in bed moeten stoppen dus hebben beiden vandaag niet meegedaan aan de avond4daagse. Morgen een nieuwe kans...
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:20:00 #123
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_97907172
Asy, mag ik echt eens komen oefenen? Neem ik espen gewoon mee, kun jij lekker rammelen ;)
Heb wel een draagconsult gehad, maar ik vond het toen het belangrijkste dat de fwcc goed was!
En de timbuktu is mooi! Heb ook een mooie hoppediz op marktplaats gezien, kaapstadt ofzoiets. Vind dat ik hem nodig heb voor een bruiloft in september :)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:24:02 #124
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_97907545
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Asy, mag ik echt eens komen oefenen? Neem ik espen gewoon mee, kun jij lekker rammelen ;)
Heb wel een draagconsult gehad, maar ik vond het toen het belangrijkste dat de fwcc goed was!
En de timbuktu is mooi! Heb ook een mooie hoppediz op marktplaats gezien, kaapstadt ofzoiets. Vind dat ik hem nodig heb voor een bruiloft in september :)
Die heb ik, die kaapstad! Ik ga je even pm'en! :D
A grand adventure has begun.
pi_97909369
*O* *O* *O* *O* *O*
Jaaaaa!!!! Ik heb net de Sakura Bloom besteld.

Vriendlief was heel makkelijk :D
Hij vindt 'm mooi en een mooie korting. Hij heeft de vorige keer in het begin erg veel de ringsling gebruikt vooral de maand dat ik niks kon door de trombosebeen. Toen leefde Mette in de ringsling bij hem.
Hij vond het ook niet erg met roze te moeten lopen.

Wat heb ik toch een geweldige vent O+ O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_97909603
Wat heerlijk Wickie! *O*

Vandaag had ik een heerlijke draagdag. Ko zat nog maar net bij me op de rug in de Boba, of hij viel in slaap.
Hij heeft denk ik 1,5 uur geslapen.
Ik heb ondertussen gewinkeld, zelfs nog schoenen met hakken gepast en gekocht! :D
Ik draag op het moment maar weinig hakken, alleen bij het uitgaan omdat ik het met dragen niet lekker/eng vind. Maar deze zijn erg comfortabel, dus wie weet.
Daarna hebben we nog de hele Kalverstraat doorgecrosst. :P
Het was erg gezellig!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:16:08 #127
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_97911498
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Kom jij soms op mijn bruiloft JJ? ;) Ik heb de Hop-Tye Kaapstad deze week binnen gekregen en ik ben er helemaal blij mee! Morgen weer met het mupske lopen ik heb er zin in!
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:25:40 #128
238474 Jeetjejom
pi_97912361
Tm, heb geen uitnodiging ontvangen ;)
Jouw warmte is genoeg
pi_97913052
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef wickie het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O*
Jaaaaa!!!! Ik heb net de Sakura Bloom besteld.

Vriendlief was heel makkelijk :D
Hij vindt 'm mooi en een mooie korting. Hij heeft de vorige keer in het begin erg veel de ringsling gebruikt vooral de maand dat ik niks kon door de trombosebeen. Toen leefde Mette in de ringsling bij hem.
Hij vond het ook niet erg met roze te moeten lopen.

Wat heb ik toch een geweldige vent O+ O+
*O* O+
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:45:07 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97914157
wickie, wat leuk! *O*

Jeetjejom, jazeker mag je komen oefenen! Oeh, Espen O+
Neem je je meisje ook mee? Want dan moet ik even zorgen dat ik de amazonas en de Bondolino terug haal ;)
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:05:53 #131
238474 Jeetjejom
pi_97925435
Wicky wat een verwennerij!
Asy pm
Keshet, ik heb nog geen pm van jou. ....
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:32:46 #132
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_97925746
We hebben een tijdje terug al een Diddymos gekocht, maar die is nu met het warmere weer toch wel erg dik. Hebben jullie advies over goede, dunnere draagdoeken? Zodat we ook in de zomer ons meisje kunnen rondsjouwen?
pi_97930720
Ik draag muppet hier op de camping alleen maar :D (ook geen wagen bij ons :+ dus weinig andere keus) maar het is zo heerlijk!!

De Wompat is echt verreweg favo gewoon.. uren al mee rondgehuppeld gisteren over een echt Zuid-Frans marktje O+ geen centje pijn! En Amitola gaat echt boterzacht terugkomen :D O+

Er stond op dat marktje zelfs een standje (met echt een hippie van een verkoper erachter, al dik in de 60 :D!) die verkocht dunne handgeweven zomerdoeken! Hij zag L. op mijn rug en rende gelijk naar die doeken toe (heb het niet gedaan hoor, heb nu écht genoeg en vind spekkont echt te zwaar worden voor hele dunne doeken :)) en zelfs een aantal Franse papa's gezien met baby in de doek!

Helemaal leuk O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:51:43 #134
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97931049
In frankrijk spot ik inderdaad best veel kinderen in een doek. Wat wil je ook op die markten, propvol!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97935799
Wat leuk Orea :D O+ in Frankrijk zijn ze wel van het dragen ja :Y nu zijn de marktjes en winkeltjes en zelfs de straatjes in een hoop steden/dorpen ook wat minder kinderwagen-geschikt dus ik kan me best voorstellen dat men daar sneller naar alternatieven zoekt.

Wickie wat lief O+ nice!

hij is gewassen :D heul schoon nu :') ik ben blij dat k het waswater niet zie :+
En nu maar afwachten of ie verkleurd. Als ie verkleurd dan heb k een voor en achterkant :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97936352
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:07 schreef huuphuup het volgende:
Wat leuk Orea :D O+ in Frankrijk zijn ze wel van het dragen ja :Y nu zijn de marktjes en winkeltjes en zelfs de straatjes in een hoop steden/dorpen ook wat minder kinderwagen-geschikt dus ik kan me best voorstellen dat men daar sneller naar alternatieven zoekt.

Wickie wat lief O+ nice!

[ afbeelding ]

hij is gewassen :D heul schoon nu :') ik ben blij dat k het waswater niet zie :+
En nu maar afwachten of ie verkleurd. Als ie verkleurd dan heb k een voor en achterkant :D
* GirlGoneBad gluurt al ff mee want madame wil misschien ook gaan dragen

HuupHuup, het eerste wat ik dacht toen ik die foto zag was, wat een mooie tent heb je gemaakt voor je meisje _O- ... En toen las ik pas wat erbij stond :X !
pi_97936756
en een nieuw dieptepunt in het peuterdragen; de dame schommelt mee. ik voel me een paard :') voordeel is wel dat ik nu gewoon tegen der kan zeggen: "ik moet even bukken hoor" als ik de boodschappen onder ravi's buggy mik *)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97939082
Haha Simmu, ik krijg nu wel een beetje een pakezel beeld voor me :P

Huuphuup, bij mijn Didy zit een kaartje van draagdoekconsulent.nl. Ben jij dat op het fotootje?
pi_97940961
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:24 schreef octopussy het volgende:

Huuphuup, bij mijn Didy zit een kaartje van draagdoekconsulent.nl. Ben jij dat op het fotootje?
lach maar ;(
ze spoort me aan met der voeten. zodra ik wat geld heb mag ze op paardrijden. ze is een natuurtalentje :')
pi_97941241
:D

Huup wat hangt ie mooi. Ik heb m altijd in lelijke bochten over een kwart wasrek hangen. Ja altijd, hij is met zn 3 maanden al 2 keer gewassen O~)
pi_97941863
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:24 schreef octopussy het volgende:

klopt dat ben ik! :D met Amelie en de reis-Simon O+

Ja Vanyel ik heb toch de ruimte en de wasrekken. Als ie dan verkleurd, dan maar egaal :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 juni 2011 @ 16:51:56 #142
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97943339
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:29 schreef simmu het volgende:
en een nieuw dieptepunt in het peuterdragen; de dame schommelt mee. ik voel me een paard :') voordeel is wel dat ik nu gewoon tegen der kan zeggen: "ik moet even bukken hoor" als ik de boodschappen onder ravi's buggy mik *)
Doet Selene dat nu pas? O+
Harry die hobbelt al heel lang mee op mijn rug tot grote hilariteit van omstanders :')
En de laatste tijd timmert hij daarbij enthousiast op mijn hoofd (of trekt aan mijn haar :( )
pi_97944461
eerst wipte ze enkel verticaal heen en weer :) ik heb al dik 2 jaar standaard een hupsje in mijn pas als ik loop...

de haartrekkenfase heeft ze ook gehad :X ravi zit daar nu nog ff middenin. maar ze berijdt me nu echt. was wel ff een wtf :? momentje. die hielen tegen mijn zijkant maakte het af. eigen schuld ergens, want eerst ging ze wiebelen met haar benen, schoppen tegen de kassa, dat soort dingetjes (en als er 14 kilo kind achterop zich afzet tegen de kassa is dat niet tof!), waarop dus commentaar mijnerzijds volgde :')
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:04:55 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97954040
:D
Hier wiebelen de benen ook bijna altijd wel ;)
En hopsen. En van links naar rechts gaan hangen of zich optrekken aan mijn schouders om te kunnen kijken :D

Vandaag de 3e dag van de wandel4daagse gelopen. Harry in de Lars. Eerst torso daarna Ruck (moest natuurlijk nog even oefenen voordat ik morgen bij Jeetje een flater sla ;) ), maar wat loopt dat fijn zeg O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:26:27 #145
238474 Jeetjejom
pi_97959087
Bij mij sla je heus geen flater hoor!
Jouw warmte is genoeg
pi_97962189
hullo :D

ik vond er geen kont aan :+ Elin vond het wel prima. Ik draag voorlopig sowieso nog voorop, maar ik wil er wel alvast de handigheid en snelheid in krijgen voor mezelf en de gewenning bij Elin voor tijdens het knopen. Ohja en ze kotste mn rug onder tijdens het hopsen :') :X
Heb Amelie ook nog op mn rug gehad maar de cardreader doet raar dus geen foto ervan. Zo vond het wel leuk en gezellig :D

Ik moet echt leren veel strakker en netter te knopen, dat scheelt een boel in hoe 'zwaar' het voelt. Maar het lukt me nog niet heel makkelijk om goed strak aan te spannen. Meer oefenen dus.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97962457
Ziet er heel netjes uit hoor! Mij lukt die dus echt niet, de DH. Pas met Lotte geprobeerd maar dat was dus geen succes
pi_97969049
De beentjes steken naar voren :o. Zou dat de oplossing voor onze knoopissues zijn? Dank voor de foto's!
pi_97969471
Ik heb gister ook weer succesvol ruggeknoopt, BWCC en SHBC. DH moet ik nog even proberen, het lijkt me wel fijn om niet gesmoord te worden door een chestbelt.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:00:18 #150
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97969551
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 04:46 schreef Vanyel het volgende:
De beentjes steken naar voren :o. Zou dat de oplossing voor onze knoopissues zijn? Dank voor de foto's!
Hoe zit het bij jullie dan? bij rugdragen of ook voorop? Ik heb geleerd dat de truuk is dat de billen lager moeten hangen dan de knieholtes en als ze zo klein zijn krijg ik dan automatisch dat die pootjes zo half vooruit steken.

Mrien het lukt me met Amelie ook niet echt hoor, het knopen lukt wel, tegenwoordig luistert ze beter als ik zeg dat ze moet blijven liggen op mn rug ipv rechtop zitten en stunten enzo :') :D maar het strak stellen vindt ze niet leuk en ik voel me er echt niet zeker genoeg mee om er zo mee naar buiten te gaan. Eerst hier nog een beetje oefenen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')