abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:41:02 #121
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97887292
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef Ticootje het volgende:
Die is echt mooi!!!

Als iemand ooit een timbuktu verkoopt! Pm graag.
ik heb die van mij een heleeee poos te koop gehad :) ook hier op Fok.
En nu issie van Vlindur sinds een maandje ofzo :o

en hij is idd mooooi en fijn! maar ik moest echt opruimen hiero.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:52:19 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97904913
Ik was alle doeken gewoon met gewoon wasmiddel. Toevallig zit daar een vleugje wasverzachter in. Waarom mag er geen wasverzachter bij?

De Lars is binnen! Hij knoopt fijn. Helaas heb ik mijn draagslachtoffer op tijd in bed moeten stoppen dus hebben beiden vandaag niet meegedaan aan de avond4daagse. Morgen een nieuwe kans...
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:20:00 #123
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_97907172
Asy, mag ik echt eens komen oefenen? Neem ik espen gewoon mee, kun jij lekker rammelen ;)
Heb wel een draagconsult gehad, maar ik vond het toen het belangrijkste dat de fwcc goed was!
En de timbuktu is mooi! Heb ook een mooie hoppediz op marktplaats gezien, kaapstadt ofzoiets. Vind dat ik hem nodig heb voor een bruiloft in september :)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:24:02 #124
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_97907545
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Asy, mag ik echt eens komen oefenen? Neem ik espen gewoon mee, kun jij lekker rammelen ;)
Heb wel een draagconsult gehad, maar ik vond het toen het belangrijkste dat de fwcc goed was!
En de timbuktu is mooi! Heb ook een mooie hoppediz op marktplaats gezien, kaapstadt ofzoiets. Vind dat ik hem nodig heb voor een bruiloft in september :)
Die heb ik, die kaapstad! Ik ga je even pm'en! :D
A grand adventure has begun.
pi_97909369
*O* *O* *O* *O* *O*
Jaaaaa!!!! Ik heb net de Sakura Bloom besteld.

Vriendlief was heel makkelijk :D
Hij vindt 'm mooi en een mooie korting. Hij heeft de vorige keer in het begin erg veel de ringsling gebruikt vooral de maand dat ik niks kon door de trombosebeen. Toen leefde Mette in de ringsling bij hem.
Hij vond het ook niet erg met roze te moeten lopen.

Wat heb ik toch een geweldige vent O+ O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_97909603
Wat heerlijk Wickie! *O*

Vandaag had ik een heerlijke draagdag. Ko zat nog maar net bij me op de rug in de Boba, of hij viel in slaap.
Hij heeft denk ik 1,5 uur geslapen.
Ik heb ondertussen gewinkeld, zelfs nog schoenen met hakken gepast en gekocht! :D
Ik draag op het moment maar weinig hakken, alleen bij het uitgaan omdat ik het met dragen niet lekker/eng vind. Maar deze zijn erg comfortabel, dus wie weet.
Daarna hebben we nog de hele Kalverstraat doorgecrosst. :P
Het was erg gezellig!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:16:08 #127
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_97911498
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Kom jij soms op mijn bruiloft JJ? ;) Ik heb de Hop-Tye Kaapstad deze week binnen gekregen en ik ben er helemaal blij mee! Morgen weer met het mupske lopen ik heb er zin in!
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:25:40 #128
238474 Jeetjejom
pi_97912361
Tm, heb geen uitnodiging ontvangen ;)
Jouw warmte is genoeg
pi_97913052
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef wickie het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O*
Jaaaaa!!!! Ik heb net de Sakura Bloom besteld.

Vriendlief was heel makkelijk :D
Hij vindt 'm mooi en een mooie korting. Hij heeft de vorige keer in het begin erg veel de ringsling gebruikt vooral de maand dat ik niks kon door de trombosebeen. Toen leefde Mette in de ringsling bij hem.
Hij vond het ook niet erg met roze te moeten lopen.

Wat heb ik toch een geweldige vent O+ O+
*O* O+
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:45:07 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97914157
wickie, wat leuk! *O*

Jeetjejom, jazeker mag je komen oefenen! Oeh, Espen O+
Neem je je meisje ook mee? Want dan moet ik even zorgen dat ik de amazonas en de Bondolino terug haal ;)
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:05:53 #131
238474 Jeetjejom
pi_97925435
Wicky wat een verwennerij!
Asy pm
Keshet, ik heb nog geen pm van jou. ....
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:32:46 #132
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_97925746
We hebben een tijdje terug al een Diddymos gekocht, maar die is nu met het warmere weer toch wel erg dik. Hebben jullie advies over goede, dunnere draagdoeken? Zodat we ook in de zomer ons meisje kunnen rondsjouwen?
pi_97930720
Ik draag muppet hier op de camping alleen maar :D (ook geen wagen bij ons :+ dus weinig andere keus) maar het is zo heerlijk!!

De Wompat is echt verreweg favo gewoon.. uren al mee rondgehuppeld gisteren over een echt Zuid-Frans marktje O+ geen centje pijn! En Amitola gaat echt boterzacht terugkomen :D O+

Er stond op dat marktje zelfs een standje (met echt een hippie van een verkoper erachter, al dik in de 60 :D!) die verkocht dunne handgeweven zomerdoeken! Hij zag L. op mijn rug en rende gelijk naar die doeken toe (heb het niet gedaan hoor, heb nu écht genoeg en vind spekkont echt te zwaar worden voor hele dunne doeken :)) en zelfs een aantal Franse papa's gezien met baby in de doek!

Helemaal leuk O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:51:43 #134
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97931049
In frankrijk spot ik inderdaad best veel kinderen in een doek. Wat wil je ook op die markten, propvol!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97935799
Wat leuk Orea :D O+ in Frankrijk zijn ze wel van het dragen ja :Y nu zijn de marktjes en winkeltjes en zelfs de straatjes in een hoop steden/dorpen ook wat minder kinderwagen-geschikt dus ik kan me best voorstellen dat men daar sneller naar alternatieven zoekt.

Wickie wat lief O+ nice!

hij is gewassen :D heul schoon nu :') ik ben blij dat k het waswater niet zie :+
En nu maar afwachten of ie verkleurd. Als ie verkleurd dan heb k een voor en achterkant :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97936352
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:07 schreef huuphuup het volgende:
Wat leuk Orea :D O+ in Frankrijk zijn ze wel van het dragen ja :Y nu zijn de marktjes en winkeltjes en zelfs de straatjes in een hoop steden/dorpen ook wat minder kinderwagen-geschikt dus ik kan me best voorstellen dat men daar sneller naar alternatieven zoekt.

Wickie wat lief O+ nice!

[ afbeelding ]

hij is gewassen :D heul schoon nu :') ik ben blij dat k het waswater niet zie :+
En nu maar afwachten of ie verkleurd. Als ie verkleurd dan heb k een voor en achterkant :D
* GirlGoneBad gluurt al ff mee want madame wil misschien ook gaan dragen

HuupHuup, het eerste wat ik dacht toen ik die foto zag was, wat een mooie tent heb je gemaakt voor je meisje _O- ... En toen las ik pas wat erbij stond :X !
pi_97936756
en een nieuw dieptepunt in het peuterdragen; de dame schommelt mee. ik voel me een paard :') voordeel is wel dat ik nu gewoon tegen der kan zeggen: "ik moet even bukken hoor" als ik de boodschappen onder ravi's buggy mik *)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97939082
Haha Simmu, ik krijg nu wel een beetje een pakezel beeld voor me :P

Huuphuup, bij mijn Didy zit een kaartje van draagdoekconsulent.nl. Ben jij dat op het fotootje?
pi_97940961
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:24 schreef octopussy het volgende:

Huuphuup, bij mijn Didy zit een kaartje van draagdoekconsulent.nl. Ben jij dat op het fotootje?
lach maar ;(
ze spoort me aan met der voeten. zodra ik wat geld heb mag ze op paardrijden. ze is een natuurtalentje :')
pi_97941241
:D

Huup wat hangt ie mooi. Ik heb m altijd in lelijke bochten over een kwart wasrek hangen. Ja altijd, hij is met zn 3 maanden al 2 keer gewassen O~)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97941863
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:24 schreef octopussy het volgende:

klopt dat ben ik! :D met Amelie en de reis-Simon O+

Ja Vanyel ik heb toch de ruimte en de wasrekken. Als ie dan verkleurd, dan maar egaal :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 juni 2011 @ 16:51:56 #142
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97943339
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:29 schreef simmu het volgende:
en een nieuw dieptepunt in het peuterdragen; de dame schommelt mee. ik voel me een paard :') voordeel is wel dat ik nu gewoon tegen der kan zeggen: "ik moet even bukken hoor" als ik de boodschappen onder ravi's buggy mik *)
Doet Selene dat nu pas? O+
Harry die hobbelt al heel lang mee op mijn rug tot grote hilariteit van omstanders :')
En de laatste tijd timmert hij daarbij enthousiast op mijn hoofd (of trekt aan mijn haar :( )
pi_97944461
eerst wipte ze enkel verticaal heen en weer :) ik heb al dik 2 jaar standaard een hupsje in mijn pas als ik loop...

de haartrekkenfase heeft ze ook gehad :X ravi zit daar nu nog ff middenin. maar ze berijdt me nu echt. was wel ff een wtf :? momentje. die hielen tegen mijn zijkant maakte het af. eigen schuld ergens, want eerst ging ze wiebelen met haar benen, schoppen tegen de kassa, dat soort dingetjes (en als er 14 kilo kind achterop zich afzet tegen de kassa is dat niet tof!), waarop dus commentaar mijnerzijds volgde :')
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:04:55 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97954040
:D
Hier wiebelen de benen ook bijna altijd wel ;)
En hopsen. En van links naar rechts gaan hangen of zich optrekken aan mijn schouders om te kunnen kijken :D

Vandaag de 3e dag van de wandel4daagse gelopen. Harry in de Lars. Eerst torso daarna Ruck (moest natuurlijk nog even oefenen voordat ik morgen bij Jeetje een flater sla ;) ), maar wat loopt dat fijn zeg O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:26:27 #145
238474 Jeetjejom
pi_97959087
Bij mij sla je heus geen flater hoor!
Jouw warmte is genoeg
pi_97962189
hullo :D

ik vond er geen kont aan :+ Elin vond het wel prima. Ik draag voorlopig sowieso nog voorop, maar ik wil er wel alvast de handigheid en snelheid in krijgen voor mezelf en de gewenning bij Elin voor tijdens het knopen. Ohja en ze kotste mn rug onder tijdens het hopsen :') :X
Heb Amelie ook nog op mn rug gehad maar de cardreader doet raar dus geen foto ervan. Zo vond het wel leuk en gezellig :D

Ik moet echt leren veel strakker en netter te knopen, dat scheelt een boel in hoe 'zwaar' het voelt. Maar het lukt me nog niet heel makkelijk om goed strak aan te spannen. Meer oefenen dus.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97962457
Ziet er heel netjes uit hoor! Mij lukt die dus echt niet, de DH. Pas met Lotte geprobeerd maar dat was dus geen succes
pi_97969049
De beentjes steken naar voren :o. Zou dat de oplossing voor onze knoopissues zijn? Dank voor de foto's!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97969471
Ik heb gister ook weer succesvol ruggeknoopt, BWCC en SHBC. DH moet ik nog even proberen, het lijkt me wel fijn om niet gesmoord te worden door een chestbelt.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:00:18 #150
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97969551
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 04:46 schreef Vanyel het volgende:
De beentjes steken naar voren :o. Zou dat de oplossing voor onze knoopissues zijn? Dank voor de foto's!
Hoe zit het bij jullie dan? bij rugdragen of ook voorop? Ik heb geleerd dat de truuk is dat de billen lager moeten hangen dan de knieholtes en als ze zo klein zijn krijg ik dan automatisch dat die pootjes zo half vooruit steken.

Mrien het lukt me met Amelie ook niet echt hoor, het knopen lukt wel, tegenwoordig luistert ze beter als ik zeg dat ze moet blijven liggen op mn rug ipv rechtop zitten en stunten enzo :') :D maar het strak stellen vindt ze niet leuk en ik voel me er echt niet zeker genoeg mee om er zo mee naar buiten te gaan. Eerst hier nog een beetje oefenen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:33:04 #151
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97969856
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:00 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Hoe zit het bij jullie dan? bij rugdragen of ook voorop? Ik heb geleerd dat de truuk is dat de billen lager moeten hangen dan de knieholtes en als ze zo klein zijn krijg ik dan automatisch dat die pootjes zo half vooruit steken.

Mrien het lukt me met Amelie ook niet echt hoor, het knopen lukt wel, tegenwoordig luistert ze beter als ik zeg dat ze moet blijven liggen op mn rug ipv rechtop zitten en stunten enzo :') :D maar het strak stellen vindt ze niet leuk en ik voel me er echt niet zeker genoeg mee om er zo mee naar buiten te gaan. Eerst hier nog een beetje oefenen.
Bij kleintjes krijg ik ook dit effect hoor :Y
Heel stiekem knoop ik mijn monster ook nog wel eens zo (doek nét voorbij de knie) want dan kan hij zich tenmiste niet afzetten op mijn broekband :D
pi_97969879
Haar knieën zijn altijd veel te gebogen denk ik, met heel veel druk op de kuitjes doordat de doek daar te strak zit. Ofzo... snel oefenen dus!
pi_97970563
Hallo, ik kom ook even binnenvallen.
Huup die zwart-wit foto´s van Amélie O+ Ik blijf fan van je meisje hoor!

Even een binnenval vraag: ik wil ook graag gaan dragen en hebt van As1981 haar draagdoek geleend, maar ben daar een ei in.
Nou wil ik graag een andere, met gespen zeg maar.
Hoor veel goeds over de Beco en Bondolino, maar de winkels verkopen alleen Baby Bjorn en Lodger. Ik hoor dat de Baby Bjorn niet ergonomisch zou zijn, over de Lodger weet ik niets.
Toch zou ik graag zo'n draagzak willen 'passen' voordat ik em koop.
Heeft er iemand tips?
pi_97970612
danic, misschien via dit: Draagdoeken op reis - deel 10
en via babybij kan je er eentje huren om te proberen dacht ik
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:28:39 #155
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_97972523
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:15 schreef danic het volgende:
Hallo, ik kom ook even binnenvallen.
Huup die zwart-wit foto´s van Amélie O+ Ik blijf fan van je meisje hoor!

Even een binnenval vraag: ik wil ook graag gaan dragen en hebt van As1981 haar draagdoek geleend, maar ben daar een ei in.
Nou wil ik graag een andere, met gespen zeg maar.
Hoor veel goeds over de Beco en Bondolino, maar de winkels verkopen alleen Baby Bjorn en Lodger. Ik hoor dat de Baby Bjorn niet ergonomisch zou zijn, over de Lodger weet ik niets.
Toch zou ik graag zo'n draagzak willen 'passen' voordat ik em koop.
Heeft er iemand tips?
Ik weet niet waar je woont, maar http://www.naturebabies.nl/ heeft een winkel in Terborg waar je langs kunt gaan en dingen uitproberen en passen.

En bij http://www.babybij.nl/ kun je dragers of doeken lenen in de doekenbieb. Volgens mij was er ook zoiets in samenwerking met Draagkrachtig, maar weet niet meer precies hoe het zat en heette, maar dat kan Macka je vast wel vertellen!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:13:06 #156
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_97974019
http://www.dragenenzo.nl/c-1171271/inloopochtend/ Inloopochtend in Weert a.s zaterdag.

In Diemen heeft slingomama ook regelmatig inloopochtenden en BabyBij in den Bosch heeft ook regelmatig inloopochtenden.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:36:54 #157
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97974888
Jeetjejom was hier met Knorretje Espen O+

De knooppoging was redelijk geslaagd, maar er viel heel wat te verbeteren. Espen vond dat echter niet nodig want die was nog voordat Jeetje klaar was met voor afknopen al in slaap gevallen.

Nou moeten we het nog eens over doen. Wat jammer! ;)
pi_97975111
O kiek nou O+ O+ O+

Danic, mijn Beco is momenteel op reis. Je kan je er nog bij aansluiten hoor. Even in het reistopic kijken. En kwam je ook naar de Zeelandmeet? Dan kan ik ook mn andere beco meenemen, kan je die even bekijken als je wil.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:28:14 #159
238474 Jeetjejom
pi_97981268
Zo hoef ik mijn eigen foto's niet te plaatsen! Maar ik kan oefenen iig, weet waar de struikelpunten zitten en ach espen vond het geslaagd genoeg :)
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:38:46 #160
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_97984178
Gister met de kleine vent in naar Frans de Witte en Bever zwerfsport geweest voor lastminute kampeerbenodigdheden. Ooh we vinden het zo fijn! *;

Vanochtend naar de Ikea in Utrecht, ook in de doek. Lekker kan ik gewoon met een karretje lopen en daar alle spullen in kwijt in plaats va proppen onder de kinderwagen.
Morgen weg eerste keer kamperen, eens kijken of we dan ook lekker kunnen dragen. (Wel voor de zekerheid ook de kinderwagen mee, volksverhuizing...)
pi_97984311
In zo'n lief! reclamemagazine staat dat je met de rekbare bykay tot 18 kilo kunt dragen. Ben ik nou gek of hangt je kind dan in je knieholten?
pi_97984481
Even ter vergelijking Vanyel ;) Lotte is nu bijna 3 (eind deze maand) en weegt zo'n 15 kg. Maar ik zou met de rekbare doek haar echt niet meer willen dragen :N
Al schijnen de nieuwe draagdoek.nl doeken wel een stuk verbeterd te zijn t.o.v. de oudere

[ Bericht 0% gewijzigd door mrien op 10-06-2011 16:45:01 ]
pi_97984528
Mrien dan is lotte wel heel licht met haar 3kg bij bijna 3 jaar ;)
pi_97984547
Mrien psssttt.. 3 kilo... bedoel je 13?

Hier is de ringsling net binnengekomen, wat issie mooooooooooooooi.
Misschien wil Mette dadelijk wel slachtoffer spelen (ben bang van niet..)
pi_97985423
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:42 schreef Vanyel het volgende:
In zo'n lief! reclamemagazine staat dat je met de rekbare bykay tot 18 kilo kunt dragen. Ben ik nou gek of hangt je kind dan in je knieholten?
de dame ligt te slapen op de bank, ik zal zo eens proberen ;) die's 14 kilo. ik heb trouwens nooit durven rugdragen met die rekbare
pi_97985680
Ik vond rekbaar al heel snel niet meer lekker dragen.. Heb muppet er zo'n 3 keer in gehad in de kraamweek, en ben daarna meteen met geweven gaan dragen.

Maryette O+ mooie foto! Veel plezier met kamperen, gaat de doek profijt van hebben! Mijn doek voelt nu al ontzettend veel zachter (ben momenteel ook aan het kamperen ;) in Frankrijk!) dus dat is helemaal mooi. En Timbuktu is gewoon een super mooie doek!

Espen O+ O+ hummeltje! Gaat goedkomen JJ! Ik ben met pokkie pas begonnen met rugdragen toen ze een maand of 3 was en dat ging heel onwennig in het begin.. Nu zwiep ik haar zo overal en nergens op mijn rug (en ook weer eraf :P) dus het is echt oefenen en gewenning.. Heerlijk!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:28:36 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97986153
mariyette, wat lief O+

Jeetje, als het niet/moeilijk lukt, dan kom ik gewoon een keertje naar jou hoor :Y
Doen we het nog eens over...
pi_97986921
Eh..3 is erg licht inderdaad ;) ik bedoelde 15
pi_97988524
Ik heb in de zwangerschap van m'n zoon een rekbare draagdoek gekocht maar mijn zoon was al snel te zwaar. Dit keer ga ik toch zo'n geweven doek kopen. Zo mooi O+
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_97990469
Mariyette wat een mooie foto zeg O+

Van een rekbare doek ben ik nooit erg fan geweest. Ben vrij snel overgestapt naar een geweven doek. Maar ik denk dat het ook komt door de rekbare doek die ik heb, die is vrij dik en stug.

Zo, naar enig tegengestribbel van Mette's kant toch saampjes erg genoten van de nieuwe Sakura Bloom ringsling O+
Ben er echt enorm bij mee, heerlijk draagkrachtig, goed te doen zelfs met dreumes en zwangere buik.
Ze heeft heerlijk bij me getut en Hopla gekeken.

We hebben snel wat foto's gemaakt. Ik zie er erg gaar uit, allemaal even doorheen kijken graag.

pi_97991067
Mooi wickie :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97994244
En net nog een keertje met papa, hier zijn de kleuren mooi zichtbaar.

vrijdag 10 juni 2011 @ 19:49:14 #173
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97994459
ah gossie die bij papa zo O+ O+ O+
shit ik zit op mn handen :') ik heb daar helegaar geen geld voor maar hij is echt prachtig wickie!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97994502
Mooi is die zeg!! O+
pi_97994918
Wickie, wow!! Wat een mooie, en hij staat jullie echt prachtig!! O+
pi_98002081
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:11 schreef simmu het volgende:

[..]

de dame ligt te slapen op de bank, ik zal zo eens proberen ;) die's 14 kilo. ik heb trouwens nooit durven rugdragen met die rekbare
En?
pi_98017288
Wicky, dat is heel lief van je. Maar ik heb nu de Beco van As1981 even geleend om hem uit te proberen. Dus dan hoef je hem niet voor me mee te nemen.
Maar misschien kun je me helpen met iets waar we tegenaan liepen toen we hem gingen uitproberen.
We hebben Eva er namelijk ingezet, maar ik vond haar beentjes er zo raar in zitten. De houding zou dan zijn dat ze met haar voetjes langs mijn zij zit. Ze is pas 5 weken oud en ik had echt het idee dat ik haar heupjes in een stand zette die niet echt kon. Zo´n klein kindje krijgt toch ook nooit haar beentje zover gespreid dat ze om mijn lijf passen? Heb jij dit ook gehad?
As kon me niet helpen omdat ze de Beco pas gekocht had toen Yaro al wat ouder was.
pi_98017387
Danic, heb je hem met of zonder babyinsert geprobeerd?
pi_98017808
Heb net de Hoppediz Pune gereserveerd bij babyij!! *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98019187
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]

En?
lag om half 6 op bed op eigen verzoek ;( ik ga vanmiddag in de herhaling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: