ik heb die van mij een heleeee poos te koop gehadquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef Ticootje het volgende:
Die is echt mooi!!!
Als iemand ooit een timbuktu verkoopt! Pm graag.
Die heb ik, die kaapstad! Ik ga je even pm'en!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Asy, mag ik echt eens komen oefenen? Neem ik espen gewoon mee, kun jij lekker rammelen
Heb wel een draagconsult gehad, maar ik vond het toen het belangrijkste dat de fwcc goed was!
En de timbuktu is mooi! Heb ook een mooie hoppediz op marktplaats gezien, kaapstadt ofzoiets. Vind dat ik hem nodig heb voor een bruiloft in september
Kom jij soms op mijn bruiloft JJ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Asy, mag ik echt eens komen oefenen? Neem ik espen gewoon mee, kun jij lekker rammelen
Heb wel een draagconsult gehad, maar ik vond het toen het belangrijkste dat de fwcc goed was!
En de timbuktu is mooi! Heb ook een mooie hoppediz op marktplaats gezien, kaapstadt ofzoiets. Vind dat ik hem nodig heb voor een bruiloft in september
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef wickie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaa!!!! Ik heb net de Sakura Bloom besteld.
Vriendlief was heel makkelijk![]()
Hij vindt 'm mooi en een mooie korting. Hij heeft de vorige keer in het begin erg veel de ringsling gebruikt vooral de maand dat ik niks kon door de trombosebeen. Toen leefde Mette in de ringsling bij hem.
Hij vond het ook niet erg met roze te moeten lopen.
Wat heb ik toch een geweldige vent![]()
* GirlGoneBad gluurt al ff mee want madame wil misschien ook gaan dragenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:07 schreef huuphuup het volgende:
Wat leuk Orea![]()
in Frankrijk zijn ze wel van het dragen ja
nu zijn de marktjes en winkeltjes en zelfs de straatjes in een hoop steden/dorpen ook wat minder kinderwagen-geschikt dus ik kan me best voorstellen dat men daar sneller naar alternatieven zoekt.
Wickie wat liefnice!
[ afbeelding ]
hij is gewassenheul schoon nu
ik ben blij dat k het waswater niet zie
![]()
En nu maar afwachten of ie verkleurd. Als ie verkleurd dan heb k een voor en achterkant
lach maarquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:24 schreef octopussy het volgende:
Haha Simmu, ik krijg nu wel een beetje een pakezel beeld voor me![]()
Huuphuup, bij mijn Didy zit een kaartje van draagdoekconsulent.nl. Ben jij dat op het fotootje?
klopt dat ben ik!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:24 schreef octopussy het volgende:
Haha Simmu, ik krijg nu wel een beetje een pakezel beeld voor me![]()
Huuphuup, bij mijn Didy zit een kaartje van draagdoekconsulent.nl. Ben jij dat op het fotootje?
Doet Selene dat nu pas?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:29 schreef simmu het volgende:
en een nieuw dieptepunt in het peuterdragen; de dame schommelt mee. ik voel me een paardvoordeel is wel dat ik nu gewoon tegen der kan zeggen: "ik moet even bukken hoor" als ik de boodschappen onder ravi's buggy mik
Hoe zit het bij jullie dan? bij rugdragen of ook voorop? Ik heb geleerd dat de truuk is dat de billen lager moeten hangen dan de knieholtes en als ze zo klein zijn krijg ik dan automatisch dat die pootjes zo half vooruit steken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 04:46 schreef Vanyel het volgende:
De beentjes steken naar voren. Zou dat de oplossing voor onze knoopissues zijn? Dank voor de foto's!
Bij kleintjes krijg ik ook dit effect hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hoe zit het bij jullie dan? bij rugdragen of ook voorop? Ik heb geleerd dat de truuk is dat de billen lager moeten hangen dan de knieholtes en als ze zo klein zijn krijg ik dan automatisch dat die pootjes zo half vooruit steken.
Mrien het lukt me met Amelie ook niet echt hoor, het knopen lukt wel, tegenwoordig luistert ze beter als ik zeg dat ze moet blijven liggen op mn rug ipv rechtop zitten en stunten enzo![]()
maar het strak stellen vindt ze niet leuk en ik voel me er echt niet zeker genoeg mee om er zo mee naar buiten te gaan. Eerst hier nog een beetje oefenen.
Ik weet niet waar je woont, maar http://www.naturebabies.nl/ heeft een winkel in Terborg waar je langs kunt gaan en dingen uitproberen en passen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:15 schreef danic het volgende:
Hallo, ik kom ook even binnenvallen.
Huup die zwart-wit foto´s van AmélieIk blijf fan van je meisje hoor!
Even een binnenval vraag: ik wil ook graag gaan dragen en hebt van As1981 haar draagdoek geleend, maar ben daar een ei in.
Nou wil ik graag een andere, met gespen zeg maar.
Hoor veel goeds over de Beco en Bondolino, maar de winkels verkopen alleen Baby Bjorn en Lodger. Ik hoor dat de Baby Bjorn niet ergonomisch zou zijn, over de Lodger weet ik niets.
Toch zou ik graag zo'n draagzak willen 'passen' voordat ik em koop.
Heeft er iemand tips?
de dame ligt te slapen op de bank, ik zal zo eens proberenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:42 schreef Vanyel het volgende:
In zo'n lief! reclamemagazine staat dat je met de rekbare bykay tot 18 kilo kunt dragen. Ben ik nou gek of hangt je kind dan in je knieholten?
En?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:11 schreef simmu het volgende:
[..]
de dame ligt te slapen op de bank, ik zal zo eens proberendie's 14 kilo. ik heb trouwens nooit durven rugdragen met die rekbare
lag om half 6 op bed op eigen verzoekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |