Sorryquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Webkim het volgende:
Woeha! Sta ik hier ff massive groot in dit topic!![]()
![]()
Jij anders ook hoor!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef WupWup het volgende:
Webkim, wat kan jij toch vreselijk mooi knopen. Ik verbaas me er iedere keer weer over!
Ik heb eigenlijk geen idee...quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:01 schreef simmu het volgende:
woont er niet iemand van hier in de buurt waar je langs kan gaan?
PM komt eraan!quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:22 schreef simmu het volgende:
dan pm je het mij![]()
ik weet van een aantal hier wel in welke omgeving ze wonen, dan pm ik je dat terug en dan kan je die zelf benaderen eventueel. ik hou verder mijn mondje toe hoor! doe ik altijd![]()
Ik vind een doek ook veel comfortabeler dan een voorgevormde drager inderdaad, maar een kleine baby is nog niet zo zwaar en een ouder kind draag je denk ik niet de hele dag.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:46 schreef WupWup het volgende:
Voor hele dagen dragen zou ik zeker voor geweven doeken gaan en niet voor rekbaar of SSC. Een doek kun je veel subtieler 'afstellen' dan een SSC.
staat tegenover dat (zeker in het begin, als je nog niet zo handig bent) je een rekbare vooraf kan knopen. dat scheelt dan weer in modder aan de doekquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:46 schreef WupWup het volgende:
Voor hele dagen dragen zou ik zeker voor geweven doeken gaan en niet voor rekbaar of SSC. Een doek kun je veel subtieler 'afstellen' dan een SSC.
En mijn man zal jaloers zijn op jullie hobby![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |