watquote:Op zondag 19 juni 2011 23:05 schreef Cerbie het volgende:
Kusje FANN, sorry dat ik je weekend grondig verziekt heb met een enkele post in FB. Wat haat je me toch hartgrondig.
Owh ja, die vind ik ook leukquote:Op zondag 19 juni 2011 23:04 schreef Nautilus. het volgende:
Leuk hoor, de jaren '60. Toen had men nog stijl.
Die post vanzelf als ze nog steeds meelurkt. Heeft een klein aandachtstekort.quote:
Hulp bij zelfdoding - toelaatbaar? Vandaag toevallig nog een topic over geopend.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:03 schreef GSbrder het volgende:
Euthanasie, pfoe, wat een zwaar onderwerp voor de zondag.
Ik heb er geen ervaring mee. Maar volgens mij is daar een hele procedure voor met meerdere artsenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mag wel, maar sommigen trachten zich niet aan dergelijke contracten te houden.
Bijna alles van CCR.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:06 schreef Picchia het volgende:
Welke nummers doen jullie aan Vietnam denken?
Ja maar die kunnen dus zeggen dat ze er niet mee akkoord gaan, ook al heb je de documenten in orde.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee. Maar volgens mij is daar een hele procedure met meerdere artsen
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:06 schreef Picchia het volgende:
Haha ja, geweldig.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:06 schreef Cerbie het volgende:
Betere opbrengst dan PHP, die had enkele weken nodig om betyar uit de tent te lokken.
Je hebt hem goed de waarheid gezegd uiteindelijk.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:06 schreef Picchia het volgende:
quote:
Aha,quote:Op zondag 19 juni 2011 23:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hebt hem goed de waarheid gezegd uiteindelijk.
We didn't start the fire?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:10 schreef Nautilus. het volgende:
En kom nu alsjeblieft niet met dat kutnummer van Billy Joel aanzetten.
Wat een goed ideequote:Op zondag 19 juni 2011 23:10 schreef Nautilus. het volgende:
En kom nu alsjeblieft niet met dat kutnummer van Billy Joel aanzetten.
Nee, ik denk die anderequote:
Ugh, pokke nummer inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |