quote:Op zondag 19 juni 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Voorschrift, heb je nog een verzoekje wellicht (qua muziek dan he)
Weer terug. Best goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Brandpunt? Is dat niet een decennium of 2 geleden gestopt?
Oh ja, het duurde ook bijna 2 jaar voordat er bij mijn grootmoeder "de stekker" uitgetrokken werd in haar coma. Hoeveel leed je als familie ook hebt in die rechtszaken is niet normaal.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het zo treurig voor mensen dat ze zoveel ellende meegemaakt hebben dat ze er klaar mee zijn. Verschrikkelijk. En respect voor deze mensen.
Jaja, soms heb ik ook gevoel.
Ik ga meequote:Op zondag 19 juni 2011 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fats Domino.
Ik zou er voor moorden een keer naar een avondje van zijn band te kunnen in de 50's.
Dat dus ja. Een schande.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, het duurde ook bijna 2 jaar voordat er bij mijn grootmoeder "de stekker" uitgetrokken werd in haar coma. Hoeveel leed je als familie ook hebt in die rechtszaken is niet normaal.
Ach, je hoeft echt niet veel te doen wil je die bundel hormonen over de tepelkloof krijgen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:55 schreef waht het volgende:
[..]
Daarom begin ik er maar niet aan. Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor dergelijk leed.
Inderdaad, het is allemaal minder op sensatie gericht.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Soms best aardige onderwerpen die bovendien niet afgeraffeld worden.
Je ziet je grootmoeder gewoon twee jaar lang lijden, doorligplekken en ga zo maar door, geen hoop meer op herstel, maar zo'n idiote rechter denkt maar van afstand een euthenasieverklaring (die m'n oma nota bene zelf getekend had) ongeldig te verklaren in eerste instantie.quote:
Zoiets inderdaadquote:
Jemig. Belachelijk om je oma en familie zo te laten lijden.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je ziet je grootmoeder gewoon twee jaar lang lijden, doorligplekken en ga zo maar door, geen hoop meer op herstel, maar zo'n idiote rechter denkt maar van afstand een euthenasieverklaring (die m'n oma nota bene zelf getekend had) ongeldig te verklaren in eerste instantie.
Yep, hoe raar het ook voelde om die stekker er uit te zien gaan, het voelde goed. Dat wou ze immers zelf, ze had altijd verklaard en getekend dat ze bij "vegetable state" uit haar lijden zou worden verlost (bij een notaris n.b.), maar goed, Nederland steekt soms raar in elkaar wat dat betreft.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jemig. Belachelijk om je oma en familie zo te laten lijden.
quote:
Sixties muziek is geweldig, maar die concerten zaten vol met hippies.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:04 schreef Nautilus. het volgende:
Leuk hoor, de jaren '60. Toen had men nog stijl.
Mag wel, maar sommigen trachten zich niet aan dergelijke contracten te houden.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:04 schreef Webschip het volgende:
Het is toch eigenlijk raar dat je zelf niet over euthanasie zou mogen beslissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |