Jemig. Belachelijk om je oma en familie zo te laten lijden.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je ziet je grootmoeder gewoon twee jaar lang lijden, doorligplekken en ga zo maar door, geen hoop meer op herstel, maar zo'n idiote rechter denkt maar van afstand een euthenasieverklaring (die m'n oma nota bene zelf getekend had) ongeldig te verklaren in eerste instantie.
Yep, hoe raar het ook voelde om die stekker er uit te zien gaan, het voelde goed. Dat wou ze immers zelf, ze had altijd verklaard en getekend dat ze bij "vegetable state" uit haar lijden zou worden verlost (bij een notaris n.b.), maar goed, Nederland steekt soms raar in elkaar wat dat betreft.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jemig. Belachelijk om je oma en familie zo te laten lijden.
quote:
Sixties muziek is geweldig, maar die concerten zaten vol met hippies.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:04 schreef Nautilus. het volgende:
Leuk hoor, de jaren '60. Toen had men nog stijl.
Mag wel, maar sommigen trachten zich niet aan dergelijke contracten te houden.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:04 schreef Webschip het volgende:
Het is toch eigenlijk raar dat je zelf niet over euthanasie zou mogen beslissen.
watquote:Op zondag 19 juni 2011 23:05 schreef Cerbie het volgende:
Kusje FANN, sorry dat ik je weekend grondig verziekt heb met een enkele post in FB. Wat haat je me toch hartgrondig.
Owh ja, die vind ik ook leukquote:Op zondag 19 juni 2011 23:04 schreef Nautilus. het volgende:
Leuk hoor, de jaren '60. Toen had men nog stijl.
Die post vanzelf als ze nog steeds meelurkt. Heeft een klein aandachtstekort.quote:
Hulp bij zelfdoding - toelaatbaar? Vandaag toevallig nog een topic over geopend.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:03 schreef GSbrder het volgende:
Euthanasie, pfoe, wat een zwaar onderwerp voor de zondag.
Ik heb er geen ervaring mee. Maar volgens mij is daar een hele procedure voor met meerdere artsenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mag wel, maar sommigen trachten zich niet aan dergelijke contracten te houden.
Bijna alles van CCR.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:06 schreef Picchia het volgende:
Welke nummers doen jullie aan Vietnam denken?
Ja maar die kunnen dus zeggen dat ze er niet mee akkoord gaan, ook al heb je de documenten in orde.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee. Maar volgens mij is daar een hele procedure met meerdere artsen
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:06 schreef Picchia het volgende:
Welke nummers doen jullie aan Vietnam denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |