quote:Op zondag 19 juni 2011 12:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
net een test tegen gekomen die op je voor en achternaam afgaat.
bij Knetter Krankjorum ben ik een kreeft - koud en pijnlijk![]()
echte naam:
een inktvis- verwend elk plekje
http://www.loverbeast.com/nl/
passief?zak zout?quote:Op zondag 19 juni 2011 12:48 schreef Zokunen het volgende:
een Teddybeer
Eigenschappen:
Romantisch, Warm, Knuffelbaar, Passief
Hahaha ik kom niet meer bij hierquote:Op zondag 19 juni 2011 12:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
OMGcarool is een varken in bed
pervers
Oehlalaquote:Op zondag 19 juni 2011 12:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
net een test tegen gekomen die op je voor en achternaam afgaat.
bij Knetter Krankjorum ben ik een kreeft - koud en pijnlijk![]()
echte naam:
een inktvis- verwend elk plekje
http://www.loverbeast.com/nl/
nu snap ik wel de zweepjes, kaarsen en kan zelfs iets voorstellen bij al die flessen afwasmiddel in je kamerquote:Op zondag 19 juni 2011 12:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha ik kom niet meer bij hierikke pervers??
Nick: een jong poesje, lief, speels, knuffelbaar, onverzadigbaarquote:
heb je ook als je een hyves/facebook of wat voor ander profiel hebt, dus....quote:Op zondag 19 juni 2011 12:52 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Als je dat invult komt je naam op Google..
wait wutt?quote:Op zondag 19 juni 2011 12:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu snap ik wel de zweepjes, kaarsen en kan zelfs iets voorstellen bij al die flessen afwasmiddel in je kamer
Sssssstttquote:Op zondag 19 juni 2011 12:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu snap ik wel de zweepjes, kaarsen en kan zelfs iets voorstellen bij al die flessen afwasmiddel in je kamer
die spreken elkaar mooi tegenquote:Op zondag 19 juni 2011 12:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Nick: een jong poesje, lief, speels, knuffelbaar, onverzadigbaar
Echte naam: Tijger, Romantisch en wild!
Jamaar het is zo lekker glibberigquote:
partner van carooltje: waarom ruikt het nu opeens naar zeep en seksquote:Op zondag 19 juni 2011 12:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jamaar het is zo lekker glibberig![]()
En bellen blazen tijdens het batsen
quote:Op zondag 19 juni 2011 12:57 schreef Viro het volgende:
[..]
partner van carooltje: waarom ruikt het nu opeens naar zeep en seks![]()
*belletje kapot prikt![]()
carooltje: oh gewoon
quote:Op zondag 19 juni 2011 12:57 schreef Viro het volgende:
[..]
partner van carooltje: waarom ruikt het nu opeens naar zeep en seks![]()
*belletje kapot prikt![]()
carooltje: oh gewoon
Eet smakelijkquote:
Sam Samquote:
haha die is echt leuk hahaquote:
Ja wel een beetje kwaliteits perverse sex hequote:
Verkeerd gelezenquote:
kinky zweterige seksquote:Op zondag 19 juni 2011 13:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen![]()
Maar ik mag na haar douchen...en ben echt toe aan een douche![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 13:08 schreef Viro het volgende:
[..]
ik houd al op, ben niet in een lieve bui merk ik![]()
Nope zeer natte en koude retropop gisteren...leek wel een bezopen katjequote:
Bezopen katjequote:Op zondag 19 juni 2011 13:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nope zeer natte en koude retropop gisteren...leek wel een bezopen katje
Hahaha goeie morgen Carool... Een verzopen katje natuurlijkquote:
Bezopen klinkt idd beter dan verzopenquote:Op zondag 19 juni 2011 13:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nope zeer natte en koude retropop gisteren...leek wel een bezopen katje
Als het goed is welquote:
Ik moest rijden hequote:Op zondag 19 juni 2011 13:12 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Bezopen klinkt idd beter dan verzopen
Die van U2, still haven't found what I'm looking for is ook fijn hiervan.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:22 schreef ToT het volgende:
Hier heb ik ook wel eens het één en ander van gehad!
Die heb ik zo te zien niet, heb wel veel van zequote:Op zondag 19 juni 2011 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die van U2, still haven't found what I'm looking for is ook fijn hiervan.
Ik vind het alleen wel saai worden als je er meerdere nummers van achter elkaar hoort.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die van U2, still haven't found what I'm looking for is ook fijn hiervan.
Donker bier, verder weet ik het niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welk soort bier heb je erin gegooid? Een kriek?
En maakt het daarbij uit of de artiesten reeds in Guppy staan of niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:30 schreef robdriessen het volgende:
Belangrijke oproep:
Wil iedereen mij even via DM een lijstje van drie artiesten sturen die volgens jou niet in Guppie mogen ontbreken. Denk daarbij niet alleen aan jezelf, maar ook aan de andere luisteraars van ons zendertje
Nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En maakt het daarbij uit of de artiesten reeds in Guppy staan of niet?
Frank S. nog niet, maar daar wordt nu voor gezorgdquote:Op zondag 19 juni 2011 13:31 schreef Zokunen het volgende:
Michael Jackson, Bob Marley, Frank Sinatra
Maar even wat klassiekers.
Maar die staan er vast al in.
Stansfield, MacDonald en ....?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lisa, Amy en Shelley. Dat zijn er drie toch?
Hebben we. THanksquote:
Weird Al Yankovicquote:Op zondag 19 juni 2011 13:30 schreef robdriessen het volgende:
Belangrijke oproep:
Wil iedereen mij even via DM een lijstje van drie artiesten sturen die volgens jou niet in Guppie mogen ontbreken. Denk daarbij niet alleen aan jezelf, maar ook aan de andere luisteraars van ons zendertje
Wat snap je niet aan "drie", en "DM"?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Weird Al Yankovic
Guus Meeuwis
André van Duin
Iron Maiden
Bruce Springsteen
Luv
Band zonder Banaan
Boudewijn de Groot
De Sjonnies
Doe Maar
Normaal
Arcade firequote:Op zondag 19 juni 2011 13:30 schreef robdriessen het volgende:
Belangrijke oproep:
Drie.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "drie", en "DM"?
wij willen wel om half 3.. als jij wilt vullen tot die tijdquote:Op zondag 19 juni 2011 13:52 schreef Zokunen het volgende:
Iemand die om 2 uur wil zit nu al 2 uur te zitten wil eigenlijk even roken, zo niet zet ik em gewoon even op de auto piloot en ga ik roken en dan vul ik tot 15:00 wel.
surequote:Op zondag 19 juni 2011 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij willen wel om half 3.. als jij wilt vullen tot die tijd
Maar het volgende nummer is dan even randomquote:
De beschrijving was voorbij gekomen, iddquote:Op zondag 19 juni 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
Een Eenhoorn
Eigenschappen:
De perfecte minnaar. Hoppa
Had ik net gedraaidquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
Noes. Mijn cola smaakt verdacht veel naar alcohol.
Had ik vannacht ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
Noes. Mijn cola smaakt verdacht veel naar alcohol.
Thx.. wij zaten al van huh.. er staan toch 4 tieten opquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
Net op tijd voor de Knetter en Carool show
QFTquote:Op zondag 19 juni 2011 14:26 schreef Watertornado het volgende:
Ik luister denk ik toch liever naar alleen Judas. Is toch wel fijn nummer.
geef ff een go.. wij zijn niet zo goed in tijden enzo.. en zijn nogal warrig vandaagquote:
Katertje?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geef ff een go.. wij zijn niet zo goed in tijden enzo.. en zijn nogal warrig vandaag
nee niet gezopen gisteren.. maar spierpijn enzoquote:
Nu zijn er wel muziekjesquote:
Geen One iig, dat nog wel in VLC staat hierquote:
Ik hoorde je jaquote:Op zondag 19 juni 2011 14:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoorden jullie me wel kletsen trouwens? we zaten ff te kijken of we wel de goeie mic geselecteerd hadden
hehe iemand die bevestigdquote:
? we waren uitgetuned op t laatstquote:Op zondag 19 juni 2011 14:41 schreef Zokunen het volgende:
Hadden jullie trouwens door dat toen jullie begonnen ik baggy trousers draaide, in verband met one step behind
Zie edit, toen jullie begonnen te postenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
? we waren uitgetuned op t laatst
nee had t niet doorquote:Op zondag 19 juni 2011 14:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zie edit, toen jullie begonnen te posten
carool wordt verlegen van julliequote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
carool wordt verlegen van jullie
Tussen de zitkussens van je bank. Of eronder. Of achter de TV kast. Of eronder. Of in de leesbak. In de la. In de kattenbak. De keukenla. In de vuilnisbak. Tussen je vieze boekjes.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:48 schreef Zokunen het volgende:
Iemand enig idee waar ik mijn AB heb ik kan na een half jaar ofzo weer tv kijken, maar geen idee waar de AB is nu
modderboekjes?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tussen de zitkussens van je bank. Of eronder. Of achter de TV kast. Of eronder. Of in de leesbak. In de la. In de kattenbak. De keukenla. In de vuilnisbak. Tussen je vieze boekjes.
Al gevonden?
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tussen de zitkussens van je bank. Of eronder. Of achter de TV kast. Of eronder. Of in de leesbak. In de la. In de kattenbak. De keukenla. In de vuilnisbak. Tussen je vieze boekjes.
Al gevonden?
Volgens mij nietquote:Op zondag 19 juni 2011 14:50 schreef RingBewoner het volgende:
Had ik iedereen al wel een goedemiddag gewenst?
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:59 schreef Redskillz het volgende:
Gezeik met WoW, een map van 40GB en hij zou er naar eigen zeggen nog 16GB bovenop moeten downloaden..
Een la beneden :Squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:
ga naar het icons topic in GCquote:Op zondag 19 juni 2011 15:16 schreef robdriessen het volgende:
Oh ja, was hier trouwens nog iemand die zelf animated gifjes kan maken? Heb een verzoek voor een UI
Wat wil je?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:16 schreef robdriessen het volgende:
Oh ja, was hier trouwens nog iemand die zelf animated gifjes kan maken? Heb een verzoek voor een UI
Hehe, dan denk ik dat ik even naar dat icon topic ga. Met een beetje geluk is er snel resultaat. Maar bedankt voor het aanbod!quote:Op zondag 19 juni 2011 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat wil je?
Ik ken alleen maar simpele dingen
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe schattigEej die afbeelding komt me bekend voor qua gelijkenis als het schilderij dat in de eetkamer hangt in Vianen....hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Something special you can`t order at Mickey D`s
If your having girl problems I feel bad for you son
I got 99 problems but a bitch ain't one
quote:
carool is de heilige mariaquote:Op zondag 19 juni 2011 15:21 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Eej die afbeelding komt me bekend voor qua gelijkenis als het schilderij dat in de eetkamer hangt in Vianen....hahaha
Ik ookquote:Op zondag 19 juni 2011 15:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik versta altijd
kom maar met me viben laat me je gaan pijpen
Same here...zit hier met een kind die dat nu zingtquote:Op zondag 19 juni 2011 15:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik versta altijd
kom maar met me viben laat me je gaan pijpen
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:28 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Same here...zit hier met een kind die dat nu zingt
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:29 schreef McSteamy het volgende:
Pompen met je bitch gaan bonken schreeuwt ie nu
Hahaha zo leren de kids nog es wat hequote:Op zondag 19 juni 2011 15:28 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Same here...zit hier met een kind die dat nu zingt
Uhuh dacht je maar hij is bijna 11 hahahaquote:Op zondag 19 juni 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]gelukkig vol onschuld niet wetend wat het inhoud
Oei.. dan uhm.. vroeg geleerd is.. uhm....quote:Op zondag 19 juni 2011 15:29 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Uhuh dacht je maar hij is bijna 11 hahaha
We hebben ze al genoeg geleerd de afgelopen tijd...geloof ikquote:Op zondag 19 juni 2011 15:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha zo leren de kids nog es wat he![]()
Ikke niet hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 15:30 schreef McSteamy het volgende:
[..]
We hebben ze al genoeg geleerd de afgelopen tijd...geloof ik
Wanneer wordt 'ie 11?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:29 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Uhuh dacht je maar hij is bijna 11 hahaha
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oei.. dan uhm.. vroeg geleerd is.. uhm....
Sure babequote:
27 Augustus en dan gaat ie naar de middelbare...meneer gaat havo/vwo doen..quote:
Echt niet *kijkt heul onschuldig* dat condoom incident was knetters schuldquote:
Ah ok!quote:Op zondag 19 juni 2011 15:34 schreef McSteamy het volgende:
[..]
27 Augustus en dan gaat ie naar de middelbare...meneer gaat havo/vwo doen..
Jah Knetter condoom/penis bomquote:Op zondag 19 juni 2011 15:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Echt niet *kijkt heul onschuldig* dat condoom incident was knetters schuld
Nee dat klopt jij gaf instructies en mijn jochie voerde ze netjes uitquote:
I knowquote:Op zondag 19 juni 2011 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gaf enkel tips wat je kunt doen met een condoom enzo.. als je 8 bent
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee dat klopt jij gaf instructies en mijn jochie voerde ze netjes uit
Que?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gaf enkel tips wat je kunt doen met een condoom enzo.. als je 8 bent
Uhu jij wel hequote:
Yes, gehoord!quote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef robdriessen het volgende:
Dit nummer helemaal uit laten lopen...
I GOT BLISTERS ON MY FINGERS!
nou uhm dat je hand erin past enzo.. en dat er water in kan.. en uhm iets met een balkon....quote:Op zondag 19 juni 2011 15:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Que?
Wat voor een leuke dingen dan zoal?
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Que?
Wat voor een leuke dingen dan zoal?
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef robdriessen het volgende:
Natuurlijk uit laten lopen.. nrs afkappenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef robdriessen het volgende:
Da's Ringo Starr die zich helemaal te pletter heeft gedrumd.quote:
Je hebt het onthoudenquote:
En nu ook aan DJ Tofuquote:
Moet je daarvoor leren dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar ben momenteel aan het leren
Enzymkinetiek
Veel te veel imo.quote:
ja om 4 uurquote:Op zondag 19 juni 2011 15:50 schreef ToT het volgende:
Toffe muziek, meiden!
Maar is er nu weer een DJ nodig?
Zal ik dan beginnen? Ik heb hier bezoek, en voor hen is het ook leuk om ff in de uitzending te komen!quote:
meer muziek hebben we niet klaarstaanquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
meer muziek hebben we niet klaarstaan![]()
willen wel een half uur langer door.. maar weetnie of iemand daar op zit te wachten
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal ik dan beginnen? Ik heb hier bezoek, en voor hen is het ook leuk om ff in de uitzending te komen!
Wij willen meer muziekjes van jullie .....en de jongste luisteraar ook...die roept ..meer..meerquote:Op zondag 19 juni 2011 15:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
meer muziek hebben we niet klaarstaan![]()
willen wel een half uur langer door.. maar weetnie of iemand daar op zit te wachten
Leuk bezoek?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal ik dan beginnen? Ik heb hier bezoek, en voor hen is het ook leuk om ff in de uitzending te komen!
Fapfapfapquote:Op zondag 19 juni 2011 15:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Half 5? No problem!Ik ben hier ook nog ff bezig!
Noem je fappen voortaan huiswerk?quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:57 schreef ToT het volgende:
En die las net mee en wil weten wat fapfapfap betekent!
die zin wordt heel raar als je huiswerk vervangt voor fappen.. buurjongen helpen met fappenquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:57 schreef ToT het volgende:
Ja leg dat maar eens uit...quote:Op zondag 19 juni 2011 15:57 schreef ToT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |