ga naar het icons topic in GCquote:Op zondag 19 juni 2011 15:16 schreef robdriessen het volgende:
Oh ja, was hier trouwens nog iemand die zelf animated gifjes kan maken? Heb een verzoek voor een UI
Wat wil je?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:16 schreef robdriessen het volgende:
Oh ja, was hier trouwens nog iemand die zelf animated gifjes kan maken? Heb een verzoek voor een UI
Hehe, dan denk ik dat ik even naar dat icon topic ga. Met een beetje geluk is er snel resultaat. Maar bedankt voor het aanbod!quote:Op zondag 19 juni 2011 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat wil je?
Ik ken alleen maar simpele dingen
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe schattigEej die afbeelding komt me bekend voor qua gelijkenis als het schilderij dat in de eetkamer hangt in Vianen....hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Something special you can`t order at Mickey D`s
If your having girl problems I feel bad for you son
I got 99 problems but a bitch ain't one
quote:
carool is de heilige mariaquote:Op zondag 19 juni 2011 15:21 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Eej die afbeelding komt me bekend voor qua gelijkenis als het schilderij dat in de eetkamer hangt in Vianen....hahaha
Ik ookquote:Op zondag 19 juni 2011 15:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik versta altijd
kom maar met me viben laat me je gaan pijpen
Same here...zit hier met een kind die dat nu zingtquote:Op zondag 19 juni 2011 15:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik versta altijd
kom maar met me viben laat me je gaan pijpen
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:28 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Same here...zit hier met een kind die dat nu zingt
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:29 schreef McSteamy het volgende:
Pompen met je bitch gaan bonken schreeuwt ie nu
Hahaha zo leren de kids nog es wat hequote:Op zondag 19 juni 2011 15:28 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Same here...zit hier met een kind die dat nu zingt
Uhuh dacht je maar hij is bijna 11 hahahaquote:Op zondag 19 juni 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]gelukkig vol onschuld niet wetend wat het inhoud
Oei.. dan uhm.. vroeg geleerd is.. uhm....quote:Op zondag 19 juni 2011 15:29 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Uhuh dacht je maar hij is bijna 11 hahaha
We hebben ze al genoeg geleerd de afgelopen tijd...geloof ikquote:Op zondag 19 juni 2011 15:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha zo leren de kids nog es wat he![]()
Ikke niet hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 15:30 schreef McSteamy het volgende:
[..]
We hebben ze al genoeg geleerd de afgelopen tijd...geloof ik
Wanneer wordt 'ie 11?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:29 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Uhuh dacht je maar hij is bijna 11 hahaha
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oei.. dan uhm.. vroeg geleerd is.. uhm....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |