geef ff een go.. wij zijn niet zo goed in tijden enzo.. en zijn nogal warrig vandaagquote:
Katertje?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geef ff een go.. wij zijn niet zo goed in tijden enzo.. en zijn nogal warrig vandaag
nee niet gezopen gisteren.. maar spierpijn enzoquote:
Nu zijn er wel muziekjesquote:
Geen One iig, dat nog wel in VLC staat hierquote:
Ik hoorde je jaquote:Op zondag 19 juni 2011 14:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoorden jullie me wel kletsen trouwens? we zaten ff te kijken of we wel de goeie mic geselecteerd hadden
hehe iemand die bevestigdquote:
? we waren uitgetuned op t laatstquote:Op zondag 19 juni 2011 14:41 schreef Zokunen het volgende:
Hadden jullie trouwens door dat toen jullie begonnen ik baggy trousers draaide, in verband met one step behind
Zie edit, toen jullie begonnen te postenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
? we waren uitgetuned op t laatst
nee had t niet doorquote:Op zondag 19 juni 2011 14:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zie edit, toen jullie begonnen te posten
carool wordt verlegen van julliequote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
carool wordt verlegen van jullie
Tussen de zitkussens van je bank. Of eronder. Of achter de TV kast. Of eronder. Of in de leesbak. In de la. In de kattenbak. De keukenla. In de vuilnisbak. Tussen je vieze boekjes.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:48 schreef Zokunen het volgende:
Iemand enig idee waar ik mijn AB heb ik kan na een half jaar ofzo weer tv kijken, maar geen idee waar de AB is nu
modderboekjes?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tussen de zitkussens van je bank. Of eronder. Of achter de TV kast. Of eronder. Of in de leesbak. In de la. In de kattenbak. De keukenla. In de vuilnisbak. Tussen je vieze boekjes.
Al gevonden?
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tussen de zitkussens van je bank. Of eronder. Of achter de TV kast. Of eronder. Of in de leesbak. In de la. In de kattenbak. De keukenla. In de vuilnisbak. Tussen je vieze boekjes.
Al gevonden?
Volgens mij nietquote:Op zondag 19 juni 2011 14:50 schreef RingBewoner het volgende:
Had ik iedereen al wel een goedemiddag gewenst?
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:59 schreef Redskillz het volgende:
Gezeik met WoW, een map van 40GB en hij zou er naar eigen zeggen nog 16GB bovenop moeten downloaden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |