Hahaha goeie morgen Carool... Een verzopen katje natuurlijkquote:
Bezopen klinkt idd beter dan verzopenquote:Op zondag 19 juni 2011 13:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nope zeer natte en koude retropop gisteren...leek wel een bezopen katje
Als het goed is welquote:
Ik moest rijden hequote:Op zondag 19 juni 2011 13:12 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Bezopen klinkt idd beter dan verzopen
Die van U2, still haven't found what I'm looking for is ook fijn hiervan.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:22 schreef ToT het volgende:
Hier heb ik ook wel eens het één en ander van gehad!
Die heb ik zo te zien niet, heb wel veel van zequote:Op zondag 19 juni 2011 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die van U2, still haven't found what I'm looking for is ook fijn hiervan.
Ik vind het alleen wel saai worden als je er meerdere nummers van achter elkaar hoort.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die van U2, still haven't found what I'm looking for is ook fijn hiervan.
Donker bier, verder weet ik het niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welk soort bier heb je erin gegooid? Een kriek?
En maakt het daarbij uit of de artiesten reeds in Guppy staan of niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:30 schreef robdriessen het volgende:
Belangrijke oproep:
Wil iedereen mij even via DM een lijstje van drie artiesten sturen die volgens jou niet in Guppie mogen ontbreken. Denk daarbij niet alleen aan jezelf, maar ook aan de andere luisteraars van ons zendertje
Nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En maakt het daarbij uit of de artiesten reeds in Guppy staan of niet?
Frank S. nog niet, maar daar wordt nu voor gezorgdquote:Op zondag 19 juni 2011 13:31 schreef Zokunen het volgende:
Michael Jackson, Bob Marley, Frank Sinatra
Maar even wat klassiekers.
Maar die staan er vast al in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |