quote:Today, I found out the medications my doctor gave me for depression are making me fat. My main reason for depression is an eating disorder. Now, I'm fat instead of just thinking I am. FML
quote:Today, my husband dropped me off at work. Ten minutes later I got a text saying "I just dropped the b*tch off I'll be there in a few baby, miss you". I asked him about it he said "I don't know what you're talking about Megan". My name isn't Megan. Not even close. FML.
Stemquote:
quote:Today, my boss called me into his office to show me the web site of a potential business partner. When he began to type 'virginia' into google, it auto-completed his search with his recent search for 'virgin boy assholes'. I have to go on business trip with him tomorrow. I'm a young guy. FML.
quote:Op zondag 19 juni 2011 12:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben 3 keer bij Editors concert geweest
No sound but the windquote:Op zondag 19 juni 2011 12:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben 3 keer bij Editors concert geweest
Nee dat was ik nietquote:Op zondag 19 juni 2011 12:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Dit was legendarisch. Was jij die ene fan die helemaal losging Snuf?
quote:Op zondag 19 juni 2011 13:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Godverdomme nog aan toe
Dat die wip het houdt, +1 voor de wip
WAT IS DIT PATRICK!??>!11quote:
Die ja. Ze wonen in Zwollequote:
Dit is Rinus in het kwadraatquote:Op zondag 19 juni 2011 14:10 schreef yosander het volgende:
[..]
WAT IS DIT PATRICK!??>!11
M'n broertje zag gisteren Henk en Ingrid bij de Zwolse halve marathon(deden niet mee hoor
).
Rinusquote:Op zondag 19 juni 2011 14:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is Rinus in het kwadraat.
De ouders van de vriend van mn zus heten ook Henk en Ingrid, epic fail is dat.
Tijdens de januari-editie werd de mix van Dit is niet mijn winkel vriend gedraaidquote:Op zondag 19 juni 2011 14:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Rinus
Eén van zijn pareltjes 'Marloes' werd laatst tijdens Night of the DJ's gedraaid in Takens. Weet alleen niet meer door wie.
Ik welquote:Op zondag 19 juni 2011 14:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tijdens de januari-editie werd de mix van Dit is niet mijn winkel vriend gedraaid![]()
Helaas was ik er niet bij
.
Helemaal dus, of met een smoesje eruit geluldquote:Op zondag 19 juni 2011 14:22 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik was het wel een beetje vergeten.
Nou m'n moeder had nog een chocoladereep liggen die hij niet had gevonden en ik heb nog een tekening gemaakt.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Helemaal dus, of met een smoesje eruit geluld?
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:26 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Nou m'n moeder had nog een chocoladereep liggen die hij niet had gevonden en ik heb nog een tekening gemaakt.
Chocoladeverslaafd je paquote:Op zondag 19 juni 2011 14:26 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Nou m'n moeder had nog een chocoladereep liggen die hij niet had gevonden en ik heb nog een tekening gemaakt.
hahah jaquote:Op zondag 19 juni 2011 14:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Chocoladeverslaafd je pa?
Trouwens: GRONINGEN
Ook jaquote:Op zondag 19 juni 2011 14:32 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
hahah ja![]()
JaaaJij was ook geslaagd?
Zekersquote:
Fawaka, wat is dit nou weerquote:Op zondag 19 juni 2011 14:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kom bij haar inwonen, net geregeld
Farmaceutische wetenschappenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Rechten, jij?:D
Ik moet er nu vandoor trouwens. Verjaardag.
Oehquote:Op zondag 19 juni 2011 14:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
umm, kom jij ook, delen we de bank
ik bedoel over een jaarquote:Op zondag 19 juni 2011 14:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Oeh. Maar ga deze waarschijnlijk al voor een kamer kijken jatogg
.
Eet smakelijkquote:
Oja, maar dan heb ik al een kamer dit datquote:Op zondag 19 juni 2011 14:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik bedoel over een jaarals k ook in groningen ga studeren enzo
ja dan ga ik naar koffieboon sryquote:Op zondag 19 juni 2011 14:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
[..]
Oja, maar dan heb ik al een kamer dit dat.
Geeft niet moattie, jeweettoggquote:
Is koel. Niet te veel meiden meenemen hè want zo groot zal m'n kamer niet zijnquote:
sal t proberequote:Op zondag 19 juni 2011 15:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Is koel. Niet te veel meiden meenemen hè want zo groot zal m'n kamer niet zijn.
quote:
Tsjill. Kater?quote:
Ooit wel eens gehad dat je gezicht wit wegtrok en je maag zichzelf omdraaide?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef xCore het volgende:
[..]
Ooit wel eens gehad dat je gezicht wit wegtrok en je maag zichzelf omdraaide?Ja. Maar da's meestal op de avond zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Water tegen de kater
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Nee, dat heb ik nooit, 's ochtends is bij mij altijd een rampquote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Maar da's meestal op de avond zelf.
Water tegen de kater
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit, 's ochtends is bij mij altijd een ramp
Heb ooit een keer bij een vriend geslapen, avond daarvoor flink gezopen, komen we 's ochtends daar bij het ontbijt, vraagt die oma: "Hedde gij drugs gebruikt ofzo?"
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit, 's ochtends is bij mij altijd een ramp
Heb ooit een keer bij een vriend geslapen, avond daarvoor flink gezopen, komen we 's ochtends daar bij het ontbijt, vraagt die oma: "Hedde gij drugs gebruikt ofzo?"
Liters water drinken voordat je gaat pitten en je hebt nooit een katerquote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Maar da's meestal op de avond zelf.
Water tegen de kater
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Liters water drinken voordat je gaat pitten en je hebt nooit een kater.
Altijdquote:Op zondag 19 juni 2011 15:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Liters water drinken voordat je gaat pitten en je hebt nooit een kater.
Je hoeft toch niet te herkansenquote:
Ik heb me ingeschreven voor economie herkansing... en het zou toch leuk zijn als ik dan iets hoger haalquote:
Wat had je dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:56 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschreven voor economie herkansing... en het zou toch leuk zijn als ik dan iets hoger haal.
Heb het me vanaf het begin al aangeleerd, echt baas.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Altijd. Je zult 't wel merken als je dat niet doet
.
Een 8.. wil een tiende hoger.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat had je dan?
Tja, daarom ga ik dus niet herkansen, motivatie was soms al ver te zoeken bij het eerste tijdvak, laat staan bij het tweede.
Ik ook. LIKE A BAWSquote:Op zondag 19 juni 2011 15:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb het me vanaf het begin al aangeleerd, echt baas.
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:58 schreef Dastan het volgende:
Ja, ThaTim, Snuf. en BaasD hebben geen geschikte UI of fobo-foto.
Wtf. Voor je gemiddelde neem ik aan?quote:
Hmm ja wil een 9.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Wtf. Voor je gemiddelde neem ik aan?
Had misschien best natuurkunde kunnen herkansen (5,8 gehaald en een 6 nodig om een 7 te staan). Maar echt geen trek om nog een examen te doen en te leren.
Aha, vandaar. Krijgen de meisjes ook zo een of niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Rechts, belichaamd door Boone, de man in zijn UI.
Wou ik ook vragen, maar nu zie ik hem. Nicequote:Op zondag 19 juni 2011 16:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Rechts, belichaamd door Boone, de man in zijn UI.
Maak jij maar, Klinker.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:00 schreef Beatles het volgende:
[..]
Aha, vandaar. Krijgen de meisjes ook zo een of niet?
Geen motivatiequote:Op zondag 19 juni 2011 16:00 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hmm ja wil een 9.
Waarom probeer je het niet gewoon?
Er zijn nauwelijks foto's van de meisjes. Veel succes.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:00 schreef Beatles het volgende:
[..]
Aha, vandaar. Krijgen de meisjes ook zo een of niet?
Ja eentje is van mijquote:Op zondag 19 juni 2011 16:02 schreef Beatles het volgende:
De meisjes zijn gewoon allemaal trollen dan.
Foto:quote:Op zondag 19 juni 2011 16:02 schreef Beatles het volgende:
De meisjes zijn gewoon allemaal trollen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, vind 't wel best zoquote:Op zondag 19 juni 2011 16:02 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja maar misschien is de herkansing wel makkelijker (daar hoop ik op tenminste..).
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:
[..]
Foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
[..]
Foto:Geldt voor jou, dido, emzor dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Water heeft haar gezicht in de TC gesjowt.
Living is easy with eyes closed
Wanneer? Dat wist ik niet. Ik heb wel foto's van haar gezien.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:04 schreef Beatles het volgende:
[..]
Geldt voor jou, dido, emzor dan.Water heeft haar gezicht in de TC gesjowt.
Ooit een keer.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wanneer? Dat wist ik niet. Ik heb wel foto's van haar gezien.
Ik heb een pica gezien van Emzorquote:Op zondag 19 juni 2011 16:04 schreef Beatles het volgende:
[..]
Geldt voor jou, dido, emzor dan.Water heeft haar gezicht in de TC gesjowt.
Ooh wacht, bedoel Emzor aka Emmaquote:
Klopt. Zie editquote:
Hmm ja ik heb een beetje veel 7,4..7,3 en 8,4 gehaaldquote:Op zondag 19 juni 2011 16:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja, vind 't wel best zo. Natuurkunde stof zakt bij mij altijd meteen weg
. Scheikunde had ik wel zo kunnen doen, maar daar zou ik ruim een hele punt hoger op moeten scoren dan
.
Jullie beiden zijn nog onbekendquote:
Lullig, maar niet slechtquote:Op zondag 19 juni 2011 16:08 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb een beetje veel 7,4..7,3 en 8,4 gehaald. Dus ik had nog wat te kiezen.
Ik weet anders wel waar Ezell woontquote:
Ja ik weet nog wel meerquote:
[/quote]quote:Op zondag 19 juni 2011 16:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op zondag 19 juni 2011 16:09 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
.
Is al opgelost.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja ik weet nog wel meer. Maar ze is moeilijk vindbaar, kan ik je zeggen
.
Al is de Ezell nog zo snel, google achterhaalt haar welquote:Op zondag 19 juni 2011 16:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja ik weet nog wel meer. Maar ze is moeilijk vindbaar, kan ik je zeggen
.
Ja wel jammer... maar ach iedereen ziet dat een 7,4 en een 7,6 eigenlijk geen 8 isquote:
Veel succesquote:Op zondag 19 juni 2011 16:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Al is de Ezell nog zo snel, google achterhaalt haar wel
Doe nou eens één keer nietquote:Op zondag 19 juni 2011 16:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Veel succes. Zou d'r bijna een kapsalon voor over hebben
.
Kijken ze dan naar je onafgeronde SE en CE cijfers of je afgeronde eindcijfersquote:Op zondag 19 juni 2011 16:11 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja wel jammer... maar ach iedereen ziet dat een 7,4 en een 7,6 eigenlijk geen 8 is. Het is alleen heeeeel vervelend als je gaat loten.
Doet 't mezelf ook aan hoorquote:
Ik ga er nu een bestellen, dat moet gewoon. Het is 4 uur geweest dus ze zijn open.quote:
Als je je cijferlijst meestuurt zien ze dat tochquote:Op zondag 19 juni 2011 16:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Kijken ze dan naar je onafgeronde SE en CE cijfers of je afgeronde eindcijfers?
Laat die koerier ook ff langs mijn huis rijdenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ga er nu een bestellen, dat moet gewoon. Het is 4 uur geweest dus ze zijn open.
Mja, maar je wordt toch in een klasse geplaatst a.d.h.v. je gemiddelde eindcijferquote:Op zondag 19 juni 2011 16:13 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Als je je cijferlijst meestuurt zien ze dat toch. Daar staat SE, CE en afgerond op
.
Bazenvoedselquote:
Jij woonde toch in Sittard? Zal die leuk vindenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Laat die koerier ook ff langs mijn huis rijden.
Ja bij loting is het alleen de afgeronde ja.. daarom zeg ik ook dat het alleen echt vervelend is als je gaat loten als je steeds 7,4 en 8,4 hebtquote:Op zondag 19 juni 2011 16:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja, maar je wordt toch in een klasse geplaatst a.d.h.v. je gemiddelde eindcijfer?
Zwollequote:Op zondag 19 juni 2011 16:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Sittard? Zal die leuk vinden
Maakt niet uit voor het idee, die koerier zal er alsnog 10 miljoen miljard euro voor vragenquote:
Gelukkig zitten in Zwolle ook wel een aantal zaken. Denk alleen dat m'n ouders niet blij zijn als ik nu een kapsalon bestelquote:Op zondag 19 juni 2011 16:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maakt niet uit voor het idee, die koerier zal er alsnog 10 miljoen miljard euro voor vragen
Sander wil jou wel ontkapsalonen.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:18 schreef DidoCarthago het volgende:
Ohja ik zou nog eens een kapsalon proberen.
Maakt de mijne niet uit, zolang ik het maar niet voor hun neus op loop te etenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Gelukkig zitten in Zwolle ook wel een aantal zaken. Denk alleen dat m'n ouders niet blij zijn als ik nu een kapsalon bestel.
JA! Jij en Jordy moeten nog worden 'ontkapsalond'quote:Op zondag 19 juni 2011 16:18 schreef DidoCarthago het volgende:
Ohja ik zou nog eens een kapsalon proberen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maakt de mijne niet uit, zolang ik het maar niet voor hun neus op loop te eten
Kan ik ook nog meehelpen?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:19 schreef yosander het volgende:
[..]
JA! Jij en Jordy moeten nog worden 'ontkapsalond'!
Ezell en ik staan jullie bij.
Nee, je krijgt er juist honger van. Tijdens het eten dan. Zodra je stopt zit je katsvolquote:
Natuurlijkquote:
Ik heb dan nog net zo veel trek als wanneer ik geen kapsalon had gehaald, bodemloze put dit dat.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:20 schreef yosander het volgende:
[..]. Nouja, meer om het feit dat ik dan vanavond tijdens het avondeten niets meer hoef
.
Jeujquote:
Impliceren dat Sander in Sittard woontquote:Op zondag 19 juni 2011 16:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Sittard? Zal die leuk vinden
Implicaties implicerenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Impliceren dat Sander in Sittard woont
Ik ook. Wtf is kapsalonquote:Op zondag 19 juni 2011 16:19 schreef yosander het volgende:
[..]
JA! Jij en Jordy moeten nog worden 'ontkapsalond'!
Ezell en ik staan jullie bij.
BAZENVOEDSELquote:
Kut, post ik hetzelfde plaatjequote:Op zondag 19 juni 2011 16:23 schreef yosander het volgende:
[..]
BAZENVOEDSEL
Ik kan je in Zwolle wel goede adresjes geven
[ afbeelding ]
Altijd hè. De rest ziet er best goor uit, en dat zeg ikquote:
Mijn kapsalon foto zag erquote:Op zondag 19 juni 2011 16:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Altijd hè. De rest ziet er best goor uit, en dat zeg ik.
Bazinquote:Op zondag 19 juni 2011 16:25 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik binnenkort zelf een kapsalon ga maken.
Hoe..? Kan jij doner maken dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:25 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik binnenkort zelf een kapsalon ga maken.
Shoarma.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Bazin.
Eten jullie kapsalon trouwens met kebab of shoarma? Ik altijd met kebab, maar het origineel blijkt met shoarma te zijn.
Ik maak het dan met shoarma.quote:
Zal ik dan langskomen om een hapje te proeven..?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Shoarma.
[..]
Ik maak het dan met shoarma.
Succesquote:Op zondag 19 juni 2011 16:27 schreef DidoCarthago het volgende:
Ok ik ga leren!! Doei. Ik kom vanavond wel weer terug (of over een paar minuten
).
Je kan het zelf ook maken. Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zal ik dan langskomen om een hapje te proeven..?![]()
Tot zo!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:27 schreef DidoCarthago het volgende:
Ok ik ga leren!! Doei. Ik kom vanavond wel weer terug (of over een paar minuten
).
Die bewaar ik!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan het zelf ook maken. Zo moeilijk is het niet.
http://www.smulweb.nl/recepten/1355149/Kapsalon
Maar lekker, teringquote:Op zondag 19 juni 2011 16:25 schreef Pino112 het volgende:
Tering, 1800kcal.
Waar in Zwolle moet ik wezen dan?
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:29 schreef Dastan het volgende:
met twee andere sc-gangers erbij
[ afbeelding ]
Ah zo, ik heb nog nooit een foto van hem gezienquote:
Ik zie een plekje tussen Pino en Sander.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:29 schreef Dastan het volgende:
[ afbeelding ]
Al besteld dusquote:
Een gangsterchick kan echt niet hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:36 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik zie een plekje tussen Pino en Sander.
Tot 22u openquote:Op zondag 19 juni 2011 16:35 schreef yosander het volgende:
Ze bezorgen zelfs![]()
http://www.justeat.nl/restaurants-anadolu-zwolle/menu
Nog 3 kwartierquote:
KB welquote:
Ja na het uitgaan kun je daar dus niet meer terechtquote:
Zondag hèquote:
Of gewoon een fotoquote:
quote:
Kipburger bij Feboquote:Op zondag 19 juni 2011 16:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja na het uitgaan kun je daar dus niet meer terecht![]()
.
Maar na het uitgaan gaan we meestal Febo/Hawaii. Hamburgers bij de Hawaii!!
Die is lekker ja! Burger van de Hawaii kan ik je zekers aanraden. Lekker sausje d'r over en maar 2 euroquote:Op zondag 19 juni 2011 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kipburger bij Febo
Nog niet bij Hawaii echt iets gehaald, toen laatst de Febo net dichtging was het daar enorm druk.
Twee kapsalonsquote:Op zondag 19 juni 2011 16:41 schreef yosander het volgende:
Mijn ouders zijn vanavond weg.... Maar waarom een minimumbedrag van 6 euro
.
Normale prijs voor een kapsalon. Anders maar drinken d'r bij of kijken of m'n broertje trek heeftquote:Op zondag 19 juni 2011 16:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Twee kapsalons.
5 euro is niet echt duur btw he?
Ik las 't, klaar voor vandaagquote:Op zondag 19 juni 2011 16:43 schreef Etsu het volgende:
Ik loop door de universiteit, alvast verkennen hoe en waar ik terecht kom over 2 jaar.
5 euro is hier standaard voor een kapsalonquote:Op zondag 19 juni 2011 16:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Twee kapsalons.
5 euro is niet echt duur btw he?
2 jaar..?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:43 schreef Etsu het volgende:
Ik loop door de universiteit, alvast verkennen hoe en waar ik terecht kom over 2 jaar.
Wat vind je ervan?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:43 schreef Etsu het volgende:
Ik loop door de universiteit, alvast verkennen hoe en waar ik terecht kom volgend jaar
Pff. Begrijpelijkquote:Op zondag 19 juni 2011 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, tot 6 uur ongeveer, maar ben wel dood nu.
Het zal het vast wel waard zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, tot 6 uur ongeveer, maar ben wel dood nu.
MBO loodgieter opleiding?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Best Nice, veel toiletten hierop elke verdieping 5 ongeveer
Oh, geen idee.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Normale prijs voor een kapsalon. Anders maar drinken d'r bij of kijken of m'n broertje trek heeft.
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Best Nice, veel toiletten hierop elke verdieping 5 ongeveer
Hoiquote:
Ik bedoel alleen jongens toiletten hè, meisjes weer 5 en nog een paar voor mensen met een rolstoel.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]Mijn school (havo en vwo) heeft op elke verdieping minstens vijf toiletten.
Zit die zaak in dezelfde straat (Voorstraat)quote:Op zondag 19 juni 2011 16:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, geen idee.
Laatst bij een zaak vlakbij tegenover het Paard eten gehad, was ook wel lekker
Nadeel dat ik niet in de stad woon, nooit makkelijk even eten halen
.
Nee?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoi
Heb je de EXA-bazen pica al gezien?
Jezus, bij mij maar 6 in totaal. Gehandicapten, leraren en leerlingen.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen jongens toiletten hè, meisjes weer 5 en nog een paar voor mensen met een rolstoel.zoiets.
Bij mij op school zijn er maar 9 toiletten voor iedereen.over 3 verdiepingen verdeeld.
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:29 schreef Dastan het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat dacht ik al. Wij hebben in totaal meer dan 50 toiletten in de school voor de leerlingen. Zo'n grote school is het eigenlijk niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen jongens toiletten hè, meisjes weer 5 en nog een paar voor mensen met een rolstoel.zoiets.
Bij mij op school zijn er maar 9 toiletten voor iedereen.over 3 verdiepingen verdeeld.
Met toiletten bedoelde ik eigenlijk een ruimtequote:Op zondag 19 juni 2011 16:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Wij hebben in totaal meer dan 50 toiletten in de school voor de leerlingen. Zo'n grote school is het eigenlijk niet.
O, zeg dat dan meteen! Wij hebben 14 ruimtes.. Met elk ongeveer 5 toiletten.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met toiletten bedoelde ik eigenlijk een ruimtein zo'n ruimte zitten dan weer 4 potten van die dingen
Dames- en herentoiletten apart gerekendquote:Op zondag 19 juni 2011 17:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, zeg dat dan meteen! Wij hebben 14 ruimtes.. Met elk ongeveer 5 toiletten.
quote:
Nee, steegje daar tegenover, uiteindelijk Melkmarkt dus.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Zit die zaak in dezelfde straat (Voorstraat)? Kan me daar niet zo snel een zaak plaatsen
.
Ooh, dacht al. Toch niet waar dat laatst die ontploffing plaatsvondquote:Op zondag 19 juni 2011 17:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, steegje daar tegenover, uiteindelijk Melkmarkt dus.
Nee, in totaal. Op bijna elke verdieping heb je twee voor de jongens en twee voor de meisjes.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Dames- en herentoiletten apart gerekend?
[..]
Die van mij danquote:
Geen idee eigenlijk, moet ik ff streetviewen.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, dacht al. Toch niet waar dat laatst die ontploffing plaatsvond?
quote:
Met die chille bankenquote:
Ja, ik ben de pro tochquote:Op zondag 19 juni 2011 17:16 schreef Ezell het volgende:
Sander, het lijkt alsof jij alles over kebab weet...
Niet moeilijk als je regelmatig zaken bezoekt.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:16 schreef Ezell het volgende:
Sander, het lijkt alsof jij alles over kebab weet...
quote:
Hallo beidenquote:
Van het op bed liggen.?quote:
Awh.. Dat komt toch wel goed?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, ik ben de pro toch.
In Groningen zal ik alles opnieuw moeten ontdekken.
Vast welquote:
Hasretquote:Op zondag 19 juni 2011 17:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Vast wel. Koffieboon, ken jij goede kebabzaken in Groningen
?
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Vast wel.Koffiebeaun, ken jij goede kebabzaken in Groningen
?
Ja volgens mij welquote:Op zondag 19 juni 2011 17:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Met die chille banken? Da's een echte bazenzaak. Kebab is daar ook zeer goed te doen. Helaas maar tot 1 uur 's nachts open volgens mij
.
Nummer 1 van Nederlandquote:
Mag ik met je mee ?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Nummer 1 van Nederland. Daar moet ik heen
.
Die bij mij bij het station zegt ook al dat ze de beste van Nederland zijn, wat raarquote:Op zondag 19 juni 2011 17:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Nummer 1 van Nederland. Daar moet ik heen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |