quote:Op zondag 19 juni 2011 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Best Nice, veel toiletten hierop elke verdieping 5 ongeveer
Hoiquote:
Ik bedoel alleen jongens toiletten hè, meisjes weer 5 en nog een paar voor mensen met een rolstoel.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]Mijn school (havo en vwo) heeft op elke verdieping minstens vijf toiletten.
Zit die zaak in dezelfde straat (Voorstraat)quote:Op zondag 19 juni 2011 16:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, geen idee.
Laatst bij een zaak vlakbij tegenover het Paard eten gehad, was ook wel lekker
Nadeel dat ik niet in de stad woon, nooit makkelijk even eten halen
.
Nee?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoi
Heb je de EXA-bazen pica al gezien?
Jezus, bij mij maar 6 in totaal. Gehandicapten, leraren en leerlingen.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen jongens toiletten hè, meisjes weer 5 en nog een paar voor mensen met een rolstoel.zoiets.
Bij mij op school zijn er maar 9 toiletten voor iedereen.over 3 verdiepingen verdeeld.
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:29 schreef Dastan het volgende:
met twee andere sc-gangers erbij
[ afbeelding ]
Ja, dat dacht ik al. Wij hebben in totaal meer dan 50 toiletten in de school voor de leerlingen. Zo'n grote school is het eigenlijk niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen jongens toiletten hè, meisjes weer 5 en nog een paar voor mensen met een rolstoel.zoiets.
Bij mij op school zijn er maar 9 toiletten voor iedereen.over 3 verdiepingen verdeeld.
Met toiletten bedoelde ik eigenlijk een ruimtequote:Op zondag 19 juni 2011 16:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Wij hebben in totaal meer dan 50 toiletten in de school voor de leerlingen. Zo'n grote school is het eigenlijk niet.
O, zeg dat dan meteen! Wij hebben 14 ruimtes.. Met elk ongeveer 5 toiletten.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met toiletten bedoelde ik eigenlijk een ruimtein zo'n ruimte zitten dan weer 4 potten van die dingen
Dames- en herentoiletten apart gerekendquote:Op zondag 19 juni 2011 17:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, zeg dat dan meteen! Wij hebben 14 ruimtes.. Met elk ongeveer 5 toiletten.
quote:
Nee, steegje daar tegenover, uiteindelijk Melkmarkt dus.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Zit die zaak in dezelfde straat (Voorstraat)? Kan me daar niet zo snel een zaak plaatsen
.
Ooh, dacht al. Toch niet waar dat laatst die ontploffing plaatsvondquote:Op zondag 19 juni 2011 17:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, steegje daar tegenover, uiteindelijk Melkmarkt dus.
Nee, in totaal. Op bijna elke verdieping heb je twee voor de jongens en twee voor de meisjes.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Dames- en herentoiletten apart gerekend?
[..]
Die van mij danquote:
Geen idee eigenlijk, moet ik ff streetviewen.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, dacht al. Toch niet waar dat laatst die ontploffing plaatsvond?
quote:
Met die chille bankenquote:
Ja, ik ben de pro tochquote:Op zondag 19 juni 2011 17:16 schreef Ezell het volgende:
Sander, het lijkt alsof jij alles over kebab weet...
Niet moeilijk als je regelmatig zaken bezoekt.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:16 schreef Ezell het volgende:
Sander, het lijkt alsof jij alles over kebab weet...
quote:
Hallo beidenquote:
Van het op bed liggen.?quote:
Awh.. Dat komt toch wel goed?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, ik ben de pro toch.
In Groningen zal ik alles opnieuw moeten ontdekken.
Vast welquote:
Hasretquote:Op zondag 19 juni 2011 17:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Vast wel. Koffieboon, ken jij goede kebabzaken in Groningen
?
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Vast wel.Koffiebeaun, ken jij goede kebabzaken in Groningen
?
Ja volgens mij welquote:Op zondag 19 juni 2011 17:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Met die chille banken? Da's een echte bazenzaak. Kebab is daar ook zeer goed te doen. Helaas maar tot 1 uur 's nachts open volgens mij
.
Nummer 1 van Nederlandquote:
Mag ik met je mee ?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Nummer 1 van Nederland. Daar moet ik heen
.
Die bij mij bij het station zegt ook al dat ze de beste van Nederland zijn, wat raarquote:Op zondag 19 juni 2011 17:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Nummer 1 van Nederland. Daar moet ik heen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |