Nee, in totaal. Op bijna elke verdieping heb je twee voor de jongens en twee voor de meisjes.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Dames- en herentoiletten apart gerekend?
[..]
Die van mij danquote:
Geen idee eigenlijk, moet ik ff streetviewen.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, dacht al. Toch niet waar dat laatst die ontploffing plaatsvond?
quote:
Met die chille bankenquote:
Ja, ik ben de pro tochquote:Op zondag 19 juni 2011 17:16 schreef Ezell het volgende:
Sander, het lijkt alsof jij alles over kebab weet...
Niet moeilijk als je regelmatig zaken bezoekt.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:16 schreef Ezell het volgende:
Sander, het lijkt alsof jij alles over kebab weet...
quote:
Hallo beidenquote:
Van het op bed liggen.?quote:
Awh.. Dat komt toch wel goed?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, ik ben de pro toch.
In Groningen zal ik alles opnieuw moeten ontdekken.
Vast welquote:
Hasretquote:Op zondag 19 juni 2011 17:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Vast wel. Koffieboon, ken jij goede kebabzaken in Groningen
?
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Vast wel.Koffiebeaun, ken jij goede kebabzaken in Groningen
?
Ja volgens mij welquote:Op zondag 19 juni 2011 17:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Met die chille banken? Da's een echte bazenzaak. Kebab is daar ook zeer goed te doen. Helaas maar tot 1 uur 's nachts open volgens mij
.
Nummer 1 van Nederlandquote:
Mag ik met je mee ?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Nummer 1 van Nederland. Daar moet ik heen
.
Die bij mij bij het station zegt ook al dat ze de beste van Nederland zijn, wat raarquote:Op zondag 19 juni 2011 17:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Nummer 1 van Nederland. Daar moet ik heen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |