Ooit wel eens gehad dat je gezicht wit wegtrok en je maag zichzelf omdraaide?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef xCore het volgende:
[..]
Ooit wel eens gehad dat je gezicht wit wegtrok en je maag zichzelf omdraaide?Ja. Maar da's meestal op de avond zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Water tegen de kater
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Nee, dat heb ik nooit, 's ochtends is bij mij altijd een rampquote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Maar da's meestal op de avond zelf.
Water tegen de kater
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit, 's ochtends is bij mij altijd een ramp
Heb ooit een keer bij een vriend geslapen, avond daarvoor flink gezopen, komen we 's ochtends daar bij het ontbijt, vraagt die oma: "Hedde gij drugs gebruikt ofzo?"
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit, 's ochtends is bij mij altijd een ramp
Heb ooit een keer bij een vriend geslapen, avond daarvoor flink gezopen, komen we 's ochtends daar bij het ontbijt, vraagt die oma: "Hedde gij drugs gebruikt ofzo?"
Liters water drinken voordat je gaat pitten en je hebt nooit een katerquote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Maar da's meestal op de avond zelf.
Water tegen de kater
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Liters water drinken voordat je gaat pitten en je hebt nooit een kater.
Altijdquote:Op zondag 19 juni 2011 15:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Liters water drinken voordat je gaat pitten en je hebt nooit een kater.
Je hoeft toch niet te herkansenquote:
Ik heb me ingeschreven voor economie herkansing... en het zou toch leuk zijn als ik dan iets hoger haalquote:
Wat had je dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:56 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschreven voor economie herkansing... en het zou toch leuk zijn als ik dan iets hoger haal.
Heb het me vanaf het begin al aangeleerd, echt baas.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Altijd. Je zult 't wel merken als je dat niet doet
.
Een 8.. wil een tiende hoger.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat had je dan?
Tja, daarom ga ik dus niet herkansen, motivatie was soms al ver te zoeken bij het eerste tijdvak, laat staan bij het tweede.
Ik ook. LIKE A BAWSquote:Op zondag 19 juni 2011 15:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb het me vanaf het begin al aangeleerd, echt baas.
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:58 schreef Dastan het volgende:
Ja, ThaTim, Snuf. en BaasD hebben geen geschikte UI of fobo-foto.
Wtf. Voor je gemiddelde neem ik aan?quote:
Hmm ja wil een 9.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Wtf. Voor je gemiddelde neem ik aan?
Had misschien best natuurkunde kunnen herkansen (5,8 gehaald en een 6 nodig om een 7 te staan). Maar echt geen trek om nog een examen te doen en te leren.
Aha, vandaar. Krijgen de meisjes ook zo een of niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Rechts, belichaamd door Boone, de man in zijn UI.
Wou ik ook vragen, maar nu zie ik hem. Nicequote:Op zondag 19 juni 2011 16:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Rechts, belichaamd door Boone, de man in zijn UI.
Maak jij maar, Klinker.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:00 schreef Beatles het volgende:
[..]
Aha, vandaar. Krijgen de meisjes ook zo een of niet?
Geen motivatiequote:Op zondag 19 juni 2011 16:00 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hmm ja wil een 9.
Waarom probeer je het niet gewoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |