Je hoeft toch niet te herkansenquote:
Ik heb me ingeschreven voor economie herkansing... en het zou toch leuk zijn als ik dan iets hoger haalquote:
Wat had je dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:56 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschreven voor economie herkansing... en het zou toch leuk zijn als ik dan iets hoger haal.
Heb het me vanaf het begin al aangeleerd, echt baas.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Altijd. Je zult 't wel merken als je dat niet doet
.
Een 8.. wil een tiende hoger.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat had je dan?
Tja, daarom ga ik dus niet herkansen, motivatie was soms al ver te zoeken bij het eerste tijdvak, laat staan bij het tweede.
Ik ook. LIKE A BAWSquote:Op zondag 19 juni 2011 15:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb het me vanaf het begin al aangeleerd, echt baas.
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:58 schreef Dastan het volgende:
Ja, ThaTim, Snuf. en BaasD hebben geen geschikte UI of fobo-foto.
Wtf. Voor je gemiddelde neem ik aan?quote:
Hmm ja wil een 9.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Wtf. Voor je gemiddelde neem ik aan?
Had misschien best natuurkunde kunnen herkansen (5,8 gehaald en een 6 nodig om een 7 te staan). Maar echt geen trek om nog een examen te doen en te leren.
Aha, vandaar. Krijgen de meisjes ook zo een of niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Rechts, belichaamd door Boone, de man in zijn UI.
Wou ik ook vragen, maar nu zie ik hem. Nicequote:Op zondag 19 juni 2011 16:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Rechts, belichaamd door Boone, de man in zijn UI.
Maak jij maar, Klinker.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:00 schreef Beatles het volgende:
[..]
Aha, vandaar. Krijgen de meisjes ook zo een of niet?
Geen motivatiequote:Op zondag 19 juni 2011 16:00 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hmm ja wil een 9.
Waarom probeer je het niet gewoon?
Er zijn nauwelijks foto's van de meisjes. Veel succes.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:00 schreef Beatles het volgende:
[..]
Aha, vandaar. Krijgen de meisjes ook zo een of niet?
Ja eentje is van mijquote:Op zondag 19 juni 2011 16:02 schreef Beatles het volgende:
De meisjes zijn gewoon allemaal trollen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |