Is al opgelost.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja ik weet nog wel meer. Maar ze is moeilijk vindbaar, kan ik je zeggen
.
Al is de Ezell nog zo snel, google achterhaalt haar welquote:Op zondag 19 juni 2011 16:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja ik weet nog wel meer. Maar ze is moeilijk vindbaar, kan ik je zeggen
.
Ja wel jammer... maar ach iedereen ziet dat een 7,4 en een 7,6 eigenlijk geen 8 isquote:
Veel succesquote:Op zondag 19 juni 2011 16:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Al is de Ezell nog zo snel, google achterhaalt haar wel
Doe nou eens één keer nietquote:Op zondag 19 juni 2011 16:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Veel succes. Zou d'r bijna een kapsalon voor over hebben
.
Kijken ze dan naar je onafgeronde SE en CE cijfers of je afgeronde eindcijfersquote:Op zondag 19 juni 2011 16:11 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja wel jammer... maar ach iedereen ziet dat een 7,4 en een 7,6 eigenlijk geen 8 is. Het is alleen heeeeel vervelend als je gaat loten.
Doet 't mezelf ook aan hoorquote:
Ik ga er nu een bestellen, dat moet gewoon. Het is 4 uur geweest dus ze zijn open.quote:
Als je je cijferlijst meestuurt zien ze dat tochquote:Op zondag 19 juni 2011 16:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Kijken ze dan naar je onafgeronde SE en CE cijfers of je afgeronde eindcijfers?
Laat die koerier ook ff langs mijn huis rijdenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ga er nu een bestellen, dat moet gewoon. Het is 4 uur geweest dus ze zijn open.
Mja, maar je wordt toch in een klasse geplaatst a.d.h.v. je gemiddelde eindcijferquote:Op zondag 19 juni 2011 16:13 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Als je je cijferlijst meestuurt zien ze dat toch. Daar staat SE, CE en afgerond op
.
Bazenvoedselquote:
Jij woonde toch in Sittard? Zal die leuk vindenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Laat die koerier ook ff langs mijn huis rijden.
Ja bij loting is het alleen de afgeronde ja.. daarom zeg ik ook dat het alleen echt vervelend is als je gaat loten als je steeds 7,4 en 8,4 hebtquote:Op zondag 19 juni 2011 16:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja, maar je wordt toch in een klasse geplaatst a.d.h.v. je gemiddelde eindcijfer?
Zwollequote:Op zondag 19 juni 2011 16:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Sittard? Zal die leuk vinden
Maakt niet uit voor het idee, die koerier zal er alsnog 10 miljoen miljard euro voor vragenquote:
Gelukkig zitten in Zwolle ook wel een aantal zaken. Denk alleen dat m'n ouders niet blij zijn als ik nu een kapsalon bestelquote:Op zondag 19 juni 2011 16:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maakt niet uit voor het idee, die koerier zal er alsnog 10 miljoen miljard euro voor vragen
Sander wil jou wel ontkapsalonen.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:18 schreef DidoCarthago het volgende:
Ohja ik zou nog eens een kapsalon proberen.
Maakt de mijne niet uit, zolang ik het maar niet voor hun neus op loop te etenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Gelukkig zitten in Zwolle ook wel een aantal zaken. Denk alleen dat m'n ouders niet blij zijn als ik nu een kapsalon bestel.
JA! Jij en Jordy moeten nog worden 'ontkapsalond'quote:Op zondag 19 juni 2011 16:18 schreef DidoCarthago het volgende:
Ohja ik zou nog eens een kapsalon proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |