abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juni 2011 @ 21:04:54 #103
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_98623051
Klumsy *O* Wauw een tweeling *O* Gefeliciteerd
Be happy with the little things in life
pi_98638053
:* dank jullie!

Klumsy, gefeliciteerd meid! Wat bijzonder... Twee kindjes... :*

Trui, ik ga er straks op de laptop even naar kijken. (op telefoon gaat wat onhandiger) :*
  zaterdag 25 juni 2011 @ 09:29:22 #105
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98638432
Klumsy wat een geweldig nieuws, twee mensen in wording O+. Ik wens je een fantastische zwangerschap! :*
pi_98638484
Klumsy wat een nieuws 2 minimensjes in je buik! Gefeliciteerd en geniet! *O* O+
pi_98640106
Klumsy wat een heerlijk nieuws!!!!!!! oO< oO< :s)

Dikke dikke knuffel voor Mijsje en Joene... :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_98640482
Ik ga jullie even :W :W :W
Wij gaan de komende weken genieten van onze vakantie! Ik vind vast wel ergens wifi om jullie de uitkomst te gaan vertellen en anders wil Orea dat vast wel voor mij doen. De zwangerschapstesten (5 :P ) en de tampons zijn mee dus ik kan alle kanten op. Tot over een paar weken :*
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_98640554
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:20 schreef IslaBonita het volgende:
Klumsy wat een heerlijk nieuws!!!!!!! oO< oO< :s)

Dikke dikke knuffel voor Mijsje en Joene... :*
Mag ik me hier bij aansluiten?
Ik werd gisteren echt even stil van de enorme tegenstelling, maar Isla zegt eigenlijk precies wat ik bedoel.

Sproet, fijne vakantie! Ik hoop dat we je met 10 streepjes terugzien.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:44:41 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98645619
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat!!

Ik kan aan het eind van de middag pas checken, maar ik hoop dat ik dan goed nieuws lees!
En toen logde ik in en zag ik goed nieuws voor Klumsy! Wat geweldig, niet één maar twee hartjes! O+ O+ Had je schoonmoeder dat niet voorspeld en kan ik ook een afspraak met haar maken? ;)

En tegelijkertijd blijkt voor mijsje de zoveelste klap te zijn gevallen.... ik word er zo verdrietig van ;( Het hoort gewoon zo anders te lopen! Heel veel sterkte weer :*
pi_98651513
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:10 schreef twentemeisje het volgende:
Lieve mijsje wat erg. Weer een klap, hoeveel moeten het er zijn voordat jullie eindelijk zullen krijgen waar jullie zo naar verlangen? Ik ben er een beetje stil van en denk aan jullie :* Heel veel sterkte meis!
Dit
Wat een teleurstelling na teleurstelling moeten jullie steeds meemaken zeg.... :*

Klumsy, 2 oO< oO< wauw! gefeliciteerd *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_98735021
mijsje en Joene :'(
Waarom nou??? :'(
Heeeeeeeele dikke knuffel voor jullie :*
pi_98735183
En apart voor klumsy: Een dubbele *O* *O*
pi_98737917
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:40 schreef sproet-je het volgende:
Wij gaan de komende weken genieten van onze vakantie! Ik vind vast wel ergens wifi om jullie de uitkomst te gaan vertellen en anders wil Orea dat vast wel voor mij doen. De zwangerschapstesten (5 :P ) en de tampons zijn mee dus ik kan alle kanten op. Tot over een paar weken :*
Die tampons kan mini sproetje goed gebruiken als oorbellen :P die ga je niet nodig hebben! vind ik.. hoop ik!!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:25:49 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98777729
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:40 schreef Orea het volgende:

[..]

Die tampons kan mini sproetje goed gebruiken als oorbellen :P die ga je niet nodig hebben! vind ik.. hoop ik!!
Visual :') _O-

Ik ga volgende week donderdag naar Duitsland, kamperen met mn koor. Met een beetje pech word ik vrijdag ongesteld, als we een concours moeten zingen :X Dus ik probeer heel zen te leven nu, niet teveel stressen en niet teveel koffie (moeilijk in de drukste weken van het jaar zo'n beetje :') ). Hopen dat het helpt!
pi_98780432
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
Met een beetje pech word ik vrijdag ongesteld, als we een concours moeten zingen :X
Dus met een beetje geluk zing je met z'n tweeën! ^O^ :D

Ik ben inmiddels twee dagen overtijd, maar geen spoor van een tweede streepje.
Wel een heel licht streepje op een ovutest.
Qua timing zou het wel heel mooi zijn als ik dubbele streepjes plas, dan kan ik zaterdag (eerste keer verjaardag van mijn vader sinds zijn overlijden) aan mijn moeder vertellen dat IUI 6 gelukt is.
Sinds ze weet dat we proberen, rent ze in kringloopwinkels gelijk op de babykleertjes af.
Moeders is er iig klaar voor! :D O+

Mocht het niet gelukt zijn, zitten manlief en ik met een behoorlijk dilemma.
Doorgaan met IUI (=relaxter) of overstappen op IVF(=niet zo relaxed, maar wel betere kansen).
In principe hebben we nog wel vertrouwen in IUI, zeker als daar hormoonstimulatie bij zou komen.
Maandje of drie proberen is wat ons betreft wel een optie (mits de gyn dat aanraadt).

Maar....
Ik ben heel bang dat het kabinet op prinsjesdag gaat zeggen dat nog maar 1 poging IVF vergoed gaat worden en ik ben bang dat we dan de boot missen omdat we nog niet "bezig zijn".
Wat denken jullie? Is dat een reële gedachte?
Aangezien ze het vorig jaar al vooraankondigden, denk ik zelf van wel.
Ik ben bang dat dit in het kader van de bezuinigingen snel ingevoerd zou kunnen worden. :{
pi_98780497
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:40 schreef sproet-je het volgende:
Zwanger terugkomen hoor! :W
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:26:13 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98781119
Kolonia! :o Ben je vaker overtijd geweest? ik ben dus nog niet echt op de hoogte van iedereen, komt nog wel

En dat lijkt me inderdaad een lastig dilemma.... Ik las dat Leonieke hier wel tegenaan is gelopen, en ik zou misschien om die reden wel vast het traject in gaan. Maar ik heb nog niet echt een beeld van wat daar allemaal bij komt kijken dus ik weet niet of dat zo'n makkelijke beslissing is.

En:
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:14 schreef Kolonia het volgende:
Dus met een beetje geluk zing je met z'n tweeën! ^O^ :D
Inderdaad! :D Dan móeten we wel winnen O+
pi_98789063
Sproetje; je zit inmiddels lekker op vakantie, maar ik duim heel hard dat de tampons in de toilettas blijven de komende 9 maanden!

Kolonia; je maakt het wel spannend met twee dagen overtijd! Waar heb je mee getest? Ik raad de kruidvat 2 voor 5 euro aan, goede ervaringen mee en die hebben minder hcg nodig dan clearblue. Ik gun het je om deze ronde zwanger te worden, vooral vanwege de verjaardag van je vader, zou heel mooi zijn!
Wat een ontzettend dilemma ziekenhuistechnisch gezien. Ik snap helemaal dat je bang bent dat ivf nog maar 1 keer vergoed wordt. Wat is 1 keer nou? Wij hadden geluk dat het de eerste keer raak was, maar als dat niet zo was geweest dan was het klaar aangezien wij geen cryo's hadden. Dat is toch oneerlijk! Heb het er goed over met elkaar en evt. de gyn voordat jullie een beslissing nemen! Wellicht heeft hij/zij wel een oplossing, bijvoorbeeld dat jullie nog 3x iui doen en dan gelijk doorkunnen met ivf. Dan beginnen jullie nog dit jaar. Ik zeg maar wat. Succes ermee in ieder geval :*
pi_98789231
Koloon, ik zou zeggen, geef jezelf zo snel mogelijk op voor IVF. Ik was al met IUI bezig, en moest alsnog drie maanden (na de IUI pogingen) wachten op de eerste IVFronde. En ze hebben mij er nog tussen geschoven ook, anders had ik er nog twee moeten wachten. Intussen kun je doorgaan met IUI. Misschien zal je wel een maand of meer hormoonvrij moeten zijn voordat je aan IVF begint, maar je kunt makkelijker een ronde IVF later beginnen dan er op te moeten wachten.
Trouwens, volgens een vriendin die voor de overheid werkt kunnen ze het wel snel willen invoeren maar dat gaat niet, het duurt minimaal een jaar. Dus niet teveel stress. Als jij je goed voelt bij IUI, moet je dat zeker nog een keer (of meer) proberen!
pi_98789260
Oh en het moet gewoon raak zijn nu natuurlijk! ^O^
pi_98789925
Isla; hoe is het met jou?
pi_98790274
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:14 schreef IslaBonita het volgende:

Trouwens, volgens een vriendin die voor de overheid werkt kunnen ze het wel snel willen invoeren maar dat gaat niet, het duurt minimaal een jaar. Dus niet teveel stress. Als jij je goed voelt bij IUI, moet je dat zeker nog een keer (of meer) proberen!
En het pakket voor de basisverzekering voor volgend jaar is nu al bekend omdat verzekeraars zich ook moeten kunnen voorbereiden. Het zal dus niet eerder dan 2013 worden.
pi_98790750
_Ophelia_; dat doen ze niet pas na prinsjesdag? Dan weet men toch pas waarop bezuinigd gaat worden?
pi_98791837
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef Poezebeest het volgende:
_Ophelia_; dat doen ze niet pas na prinsjesdag? Dan weet men toch pas waarop bezuinigd gaat worden?
Hett is voor de verzekeraars erg kort dag om dan pas drukwerk te gaan maken, de premie vast te stellen en aanpassingen in de AV te kunnen gaan doen. Hier is het voorstel te vinden voor de wijzingen van volgend jaar (het is helaas nog niet definitief en er kunnen met prinsjesdag inderdaad nog wijzigingen bijkomen).
pi_98792491
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:48 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Hett is voor de verzekeraars erg kort dag om dan pas drukwerk te gaan maken, de premie vast te stellen en aanpassingen in de AV te kunnen gaan doen. Hier is het voorstel te vinden voor de wijzingen van volgend jaar (het is helaas nog niet definitief en er kunnen met prinsjesdag inderdaad nog wijzigingen bijkomen).
Ook wel logisch allemaal, ben benieuwd wat ze met de vruchtbaarheidsbehandelingen gaan doen de komende jaren.
pi_98794243
Poezebeest, even onder een spoiler hoe het met mij gaat, en voor diegenen die het ook willen weten, anders gewoon overslaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou Kolonia, je hebt dus nog even! Doe lekker rustig aan meid!
pi_98797607
Koloon, enige wat ik kan zeggen: probeer je er nog niet druk over te maken voor het zover is.. Jaren terug werd ineens IVF 1 uit het pakket gehaald, want stel je voor dat je voor niks ivf zou willen (as if :')) dus om de 'drempel' hoger te maken werd die uit het pakket gehaald.. Duurde wel even voordat dat erdoor was..

1 a 1,5 jaar daarna zat hij weer in het pakket.. Want het bleek onzin (goh..) en zo zijn er wel meer dingen, waarvan ik hoop dat het huidige kabinet op de punten gewezen wordt waar het wel mis kan gaan (niet vergoeden? Dan wil men meer embryo's terug per poging, wat meer meer-lingen zwangerschappen opleverd = meer kans op misgaan = meer ziekenhuiskosten en meer = per saldo meer kosten dan wanneer men 3 ivf-en vergoed...)

Ik verwacht dus niet dat ze zómaar gaan schrappen (maarja, je weet het maar nooit...).. Hou de hoop dat het niet nodig gaat zijn, en zo wel.. dan zie je wel tegen de tijd dat het zover is... Ik hoop dat je het niet nodig gaat hebben! :*

Isla O+ O+ wat een héérlijk nieuws!! Geniet vrouw, het is je gegund :* Blijf nog hier voor zolang je het nodig acht, maar na de 12 weken meppen we je hier weg hoor :P dan MOET je naar Z&G :P ;)
pi_98806728
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
Kolonia! :o Ben je vaker overtijd geweest? ik ben dus nog niet echt op de hoogte van iedereen, komt nog wel

En dat lijkt me inderdaad een lastig dilemma.... Ik las dat Leonieke hier wel tegenaan is gelopen, en ik zou misschien om die reden wel vast het traject in gaan. Maar ik heb nog niet echt een beeld van wat daar allemaal bij komt kijken dus ik weet niet of dat zo'n makkelijke beslissing is.
Ik weet eigenlijk nog steeds niet waar we tegenaan zijn gelopen. 20 dagen na mijn mail hebben ze vanuit Jette nog steeds geen teken van leven gegeven.
Ik probeer me mentaal steeds meer te overtuigen van het feit dat Thomas enig kind zal blijven, maar krijg het nog niet over mijn hart om het uit te spreken naar anderen toe want dan is het zo definitief. Al wordt het wel moeilijker omdat steeds meer mensen vragen of er nog een tweede komt. Mijn god, je zou eens moeten weten hoe graag ik wil ;)
  woensdag 29 juni 2011 @ 10:25:50 #130
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_98809367
Ik mag me weer komen melden hier. Net zoals vorig jaar januari gisteren heftige buikpijn lijkend op ontstoken blindedarm, zelfs de echo liet dat zien en de bloeduitslagen klopte hiermee, maar tijdens de operatie bleek dat het toch niet mijn blindedarm te zijn, hij was niet ontstoken, ze hebben hem dit keer wel verwijderd. Mijn buik zat weer vol bloed en de endometriose lijkt te zijn verergerd. Het is zo onwerkelijk en zo tegenstrijdig, de mri van vorig jaar augustus was toch echt schoon en de gyn zei dat het niet kwam omdat ik toen de pil moest doorslikken, zo snel kon dat geen effect hebben. Het klopt zo niet met elkaar, ik heb 1.5 jaar geen klachten gehad en ben een jaar pil vrij en nu ineens zomaar baf zou ik wel klachten hebben en wel endometriose, dan is de MRI ook niet goed geweest dan hadden ze daar ook op moeten zien dat er plekken waren met verklevingen. En ik heb een nette cyclus van 28 inclusief eisprong, het klopt niet met wat je leest over endometriose. Ik lig vandaag nog in het ziekenhuis en mag als het goed is morgen naar huis. De 11e heb ik weer een afspraak bij de gyn. Ik heb het advies gekregen om weer aan de pil te gaan maar het druist tegen al mijn gevoelens in. Ik moest zelf maar bepalen wat ik deed. Iets met baas in eigen buik. Nee daar heb ik wat aan.. Ben zo ontdaan, weet het gewoon allemaal niet meer en niemand die antwoorden heeft op mijn vragen, ja dat weten we ook niet, we moeten alles in kaart brengen. Ik wil duidelijkheid en actie, ik ga niet langer meer wachten. Ik wil een actie plan en dat ze maar zorgen dat onze kinderwens ook maar snel in vervulling gaat. Geen van het kastje naar de muur gezever meer..

Sorry voor de egopost
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:02:27 #131
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98812664
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef Orea het volgende:
Koloon, enige wat ik kan zeggen: probeer je er nog niet druk over te maken voor het zover is.. Jaren terug werd ineens IVF 1 uit het pakket gehaald, want stel je voor dat je voor niks ivf zou willen (as if :')) dus om de 'drempel' hoger te maken werd die uit het pakket gehaald.. Duurde wel even voordat dat erdoor was..

1 a 1,5 jaar daarna zat hij weer in het pakket.. Want het bleek onzin (goh..) en zo zijn er wel meer dingen, waarvan ik hoop dat het huidige kabinet op de punten gewezen wordt waar het wel mis kan gaan (niet vergoeden? Dan wil men meer embryo's terug per poging, wat meer meer-lingen zwangerschappen opleverd = meer kans op misgaan = meer ziekenhuiskosten en meer = per saldo meer kosten dan wanneer men 3 ivf-en vergoed...)

Ik verwacht dus niet dat ze zómaar gaan schrappen (maarja, je weet het maar nooit...).. Hou de hoop dat het niet nodig gaat zijn, en zo wel.. dan zie je wel tegen de tijd dat het zover is... Ik hoop dat je het niet nodig gaat hebben! :*

Isla O+ O+ wat een héérlijk nieuws!! Geniet vrouw, het is je gegund :* Blijf nog hier voor zolang je het nodig acht, maar na de 12 weken meppen we je hier weg hoor :P dan MOET je naar Z&G :P ;)
Boh, dat weet ik nog wel.. De eerste ivf hebben wij zelf moeten betalen.. Totaal 3000 eurootjes.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:02:36 #132
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98812672
Koloon doe wat goed voelt! Hopelijk is het niet eens nodig! :*

Leonieke, ik krijg een brok in mijn keel van je tekst. Wat hoop ik toch van ganze harte dat je wens in vervulling gaat! :*

Lieve lieve droomvrouwtje, wat een narigheid. Het zit jullie ook niet mee. Dan mag je wel even van je af egoposten lijkt me. Ik hoop zo dat de boel nu snel duidelijk wordt en dat er wat gaat gebeuren. Het wordt tijd voor goed nieuws bij jullie! :*
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:48:43 #133
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98825219
Droomvrouwtje, wat een gedoe weer zeg! Wat rot! Sterkte met de komende tijd en ik hoop dat je doet wat goed voelt voor jullie... :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:03:17 #134
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_98826035
Droomvrouwtje :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:31:42 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98827608
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk nog steeds niet waar we tegenaan zijn gelopen. 20 dagen na mijn mail hebben ze vanuit Jette nog steeds geen teken van leven gegeven.
Ik probeer me mentaal steeds meer te overtuigen van het feit dat Thomas enig kind zal blijven, maar krijg het nog niet over mijn hart om het uit te spreken naar anderen toe want dan is het zo definitief. Al wordt het wel moeilijker omdat steeds meer mensen vragen of er nog een tweede komt. Mijn god, je zou eens moeten weten hoe graag ik wil ;)
Misschien was het niet zo netjes van mij om jou er zomaar bij te halen bedenk ik nu :@ sorry daarvoor! Maar ik hoop uiteraard dat je snel (positief) nieuws uit Jette krijgt, en dat mensen wat tactischer worden in hun vragen :X Het begint me steeds meer op te vallen hoe onbeschaamd mensen soms dingen kunnen vragen...

Droomvrouwtje, de hele geschiedenis ken ik niet, maar wat een verhaal :{ Kan me voorstellen dat je bij de gynaecoloog wat duidelijkheid gaat eisen.
pi_98841496
Droomvrouwtje :* Ik weet zelf niet zoveel over endometriose en ken maar één iemand uit mijn omgeving die het ook geeft, maar haar klachten waren wel anders (haar cyclus was bv helemaal niet regelmatig). Ik hoop zo erg dat ze jullie in het ziekenhuis kunnen helpen.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:31 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Misschien was het niet zo netjes van mij om jou er zomaar bij te halen bedenk ik nu :@ sorry daarvoor! Maar ik hoop uiteraard dat je snel (positief) nieuws uit Jette krijgt, en dat mensen wat tactischer worden in hun vragen :X Het begint me steeds meer op te vallen hoe onbeschaamd mensen soms dingen kunnen vragen...
Oh nee, dat mag je niet denken. Ik had er geen probleem mee dat je me erbij haalde :) Totaal niet zelfs :D
Ik snap ook de vragen van de mensen. Ik heb er geen geheim van gemaakt sinds mijn bevalling dat ik heel graag een tweede wou en dat we nog 4 pogingen hadden ( :') ). Maar ik wil eerst duidelijkheid vanuit het ziekenhuis en dan moeten we onder ons tweetjes goed nadenken wat we nog gaan doen vooraleer we het in het openbaar gaan brengen.

Thx Twentemeisje :*
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:09:32 #137
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98841664
droomvrouwtje, wat een narigheid! Ik hoop dat ze jullie snel kunnen helpen :Y
pi_98854634
DV, wat ontzettend naar. :*
pi_98855681
DV :'( hele dikke knuffel! :*

Even goed nieuws, Sproet heeft een dikke ZWANGER op haar test staan :D !! *O* O+ O+
Zo blij voor haar!! *O*

en zelf ben ik nog niet ongesteld, en ben gaan meten en wegen en ik ben gewoon écht te dik.. zo wil ik niet zwanger worden (nu heb ik +20 teveel, misschien na een volgende zw. wel +40 :X dat wil ik echt niet!)! Dus ik ga de komende paar maanden even heel erg hard de kilo's eraf werken en dan pas voor een tp..mijn lichaam geeft door het niet ongesteld zijn nog wel een beetje aan dat het nog niet in balans in... die paar maanden kan ik nog wel even wachten ;)
pi_98855878
Orea, kun je niet met een dietist overleggen dat je in een zwangerschap bijvoorbeeld niet wilt aankomen... Dat je dus relatief gezien wel afvalt?
pi_98855986
Met dit gewicht is de kans op zwanger worden ook kleiner.. Dus ik wil het eerst kwijt!! En dan bij een volgende zwangerschap normaal doen :)
  donderdag 30 juni 2011 @ 09:16:18 #142
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_98856023
Wow, sproet, gefeliciteerd! *O* *O* *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 30 juni 2011 @ 09:19:38 #143
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_98856079
*O* voor sproet!!

Ik mag zo naar huis en dan reageer ik even uitgebreid op de laptop.. Bijlezen lukt me niet zo vanaf de iPhone en de verbinding is ook knudde

Dikke knuf voor jullie allemaal :* jullie zijn lief
pi_98856139
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:14 schreef Orea het volgende:
Met dit gewicht is de kans op zwanger worden ook kleiner.. Dus ik wil het eerst kwijt!! En dan bij een volgende zwangerschap normaal doen :)
oeh.. Dat ken ik... Bij Jen was het 25+... En bij Leyla deed ik het voor 8... Bizar..
  donderdag 30 juni 2011 @ 09:22:43 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98856153
Sproetje! :o Whaaa!!! *O* Wat goed zeg! *O*
pi_98856219
Mini-Sproetje in aantocht!!! *O* Geweldig!!!
  donderdag 30 juni 2011 @ 09:46:25 #147
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_98856602
sproet *O* *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_98856611
Sproetje *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_98856618
Sproet *G*
  donderdag 30 juni 2011 @ 09:51:47 #150
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98856719
*O* Sproetje! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_98856924
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Sproet!!!!!!!!!! GEWELDIG MEID! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:32:51 #152
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98857783
Sproetje, wat goed! Gefeliciteerd! *O*

Droomvrouwtje, fijn dat je naar huis mag!

Orea, ben je serieus zoveel te zwaar? Dat geloof ik echt niet als ik de foto's zie...
  Moderator donderdag 30 juni 2011 @ 12:01:17 #153
5428 crew  miss_sly
pi_98860681
Sproeteke wat goed *O* gefeliciteerd *O* Heerlijk nieuws *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_98860742
Ik heb een BMI momenteel van 29,1 :) dus nog een puntje en ik heb obesitas.. daarbij zit alles op mijn buik + borsten en dat is niet echt gezond (ik heb momenteel een buik/tailleomtrek van 113 cm :X)

Tijd voor echte aktie nu dus. Heb het veel te lang half half gedaan en uitgesteld. Met het feit dat als ik iets zwaarder word, de kliniek sowieso wil dat ik eerst afval :) ik voel me gewoon niet meer lekker in mijn lijf en ga liever eerst even heel erg gemotiveerd aan de slag naar een gezonder gewicht, voordat ik weer zwanger raak....

Ik heb nooit teveel gewicht gehad (altijd rond de 65 geweest, maat 40. Gewoon prima dus) maar ben gewoon gaan vreten tijdens de zwangerschap van muppet. En daarmee heb ik mezelf aangeleerd om veel te eten. En dat moet weer terug naar normaal :)
pi_98862433
Sproetje gefeliciteerd
pi_98862504
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:02 schreef Orea het volgende:
Ik heb een BMI momenteel van 29,1 :) dus nog een puntje en ik heb obesitas.. daarbij zit alles op mijn buik + borsten en dat is niet echt gezond (ik heb momenteel een buik/tailleomtrek van 113 cm :X)

:o ik ook!

SPROET!!! *O* *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98862768
Sproetje, gefeliciteerd! Wauw! *O* O+
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:15:56 #158
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_98863337
wow, een minisproetje *O* *O* Gefeliciteerd!!

Droomvrouwtje, voor jou even een dikke knuffel :*
Make love, not war ☮
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:18:37 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98863436
Sproetje! Gefeliciteerd!! *O*

Op vakantie getest dus? Oh, wat zul jij blij rondlopen daar, geniet er nog van! ^O^
pi_98867252
*O* Sproetje wat goed! *O*

DV, fijn dat je naar huis mag :*
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:06:56 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98867766
Droomvrouwtje, ik vind het maar een vaag verhaal, wat ze allemaal zeggen in dat ziekenhuis.
Vriendinnetje van mij heeft ook enometriose, is er een tijdje terug aan geopereerd en is daarna kunstmatig in de overgang gebracht om zo het process tot stilstand te brengen (of iig is haar cyclus helemaal stil gelegd). Als ze aan kinderen willen beginnen moet ze zich meteen melden en krijgen ze meteen hulp in de zin van IUI ofzo dacht ik omdat er zo min mogelijk tijd overheen mag gaan.

Raar dat jij het dus maar zelf moet weten of aan de pil moet gaan.
Mss een second opinion ergens gaan vragen?
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:49:17 #162
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98869406
Sproet wat goed!!! :* *O*
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:43:45 #163
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_98871368
@brighteyes er zijn een hoop fout gemaakt.. Begin vorig jaar heb ik met precies dezelfde klachten in het ziekenhuis gelegen. Toen dezelfde diagnose, na een mri bleek toen dat ik schoon was, dus ik mocht stoppen met de pil want ik had die maar heel kort geslikt. Sinds die tijd van de pil af en totaal geen klachten meer gehad tot eergisteren dan. Weer dachten ze blindedarm maar kreeg weer te horen endometriose. Toen ik vertelde van mijn regelmatige cyclus en eisprong en geen klachten hebben en een goede mri stonden ze met de mond vol tanden. We hebben nu nog 2 afspraken staan in dit ziekenhuis eentje bij de chirurg omdat ze de blindedarm wel uit voorzorg hebben verwijderd en eentje bij de gyn. Maar we gaan naar Maastricht voor een second opinion daar zit na wat google blijkt ook 1 van de 4 endometriose specialisten van Nederland. Ik wil daar een afspraak hebben.
Ze adviseren de pil en dan doorslikken maar vanwege de hele geschiedenis sta ik hier niet zo open voor, heb ik aangegeven dus vandaar dat ik die beslissing zelf mag maken, maar wat is wijsheid. De kans op herhaling is net zo groot als geen klachten hebben op dit moment.

Orea succes met afvallen. Hier word een BMI geadviseerd van onder de 30 en daar zit ik helaas nog altijd boven. Maar als ik je foto's idd zie zou je het niet zeggen, maar als je er zelf niet prettig bij voelt dan lekker eerst afvallen. Ik hoop dat je snel weer op gewicht zit :*

Leonieke :* balen zeg dat je waarschijnlijk geen pogingen hebt. Ik hoop dat je snel antwoord krijgt op je mail en je meer duidelijkheid krijgt en dat er toch nog een kans voor een 2e komt
pi_98871606
Gefeliciteerd Sproetje! *O*
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:13:15 #165
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98872440
Sproet, gefeliciteerd!! *O*
pi_98875330
Droomvrouwtje en Leonieke. :*

Sproetje! :o *O* *O* *O*
Gefeliciteerd en geniet van de meest speciale vakantie ooit!

Hier blijkt IUI 6 toch mislukt op 18 dpo, dus op naar poging 7.
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:57:28 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98876324
Kolonia... :'(

DV, duidelijk idd een vreemde zaak dus. Hopelijk kunnen ze jullie in Maastricht verder helpen.
pi_98876615
Kolonia -O- :*
pi_98877111
*O* jeej voor minidsproet 2 *O*

En een :* voor de rest!
pi_98877258
Kolonia, weer niet gelukt -O- :'( Sterkte :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98877558
Sproetje; *O* Wat goed, proficiat! *O* Dat is wel een hele fijne vakantie zo!

Droomvrouwtje; veel sterkte en beterschap, is wel heftig allemaal! Zelf geen ervaring met pcos, maar klinkt wel als een raar verhaal. Goed dat jullie voor een second opinion gaan. Succes er mee iig :*

Kolonia; verdorie nog aan toe. Dat is niet waar ik voor geduimd heb :N Veel sterkte :*
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:39:03 #172
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98877766
Sproetje gefeliciteerd!!! *O*
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:44:17 #173
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_98877934
Koloon -O- :*

Poezebeest het is geen pcos dat is weer wat anders.

Ik hoop ook dat we snel duidelijkheid krijgen. Ben ook best pissig en erg strijdlustig, dat helpt wel denk ik..
pi_98878015
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
Koloon -O- :*

Poezebeest het is geen pcos dat is weer wat anders.

Ik hoop ook dat we snel duidelijkheid krijgen. Ben ook best pissig en erg strijdlustig, dat helpt wel denk ik..
Owhja, niet goed gelezen, endometriose was het, sorry!
  donderdag 30 juni 2011 @ 20:26:55 #175
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_98879566
Is niet erg :*
pi_98883349
Bonjour!!
Ik zie dat Orea het goede nieuws al heeft overgebracht maar ik zal het nog even illustreren met een mooie vakantiefoto..

Bedankt voor alle felicitaties. Het is nog wel erg onwerkelijk, en omdat ik gister een hele vage test had (een vroegtest van testjezelf) is er nog wel enige twijfel of het goed zit allemaal. Maar laat ik van het positieve uitgaan! Onze vakantie kan in ieder geval niet meer stuk.
pi_98883364
*O* *O* Sproetje *O* *O*
pi_98883957
Wat een goed nieuws van sproetje!!! Die zal een fijne vakantie hebben :D
Gefeliciteerd!!!!
pi_98884270
Sproetje, wat fijn *O* :*

En Kolonia wat kut -O- :*
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:14:46 #180
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98884377
Kolonia -O- :*
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:45:49 #181
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98886140
Koloon wat een shitzooi... :*
pi_98888383
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:12 schreef CrazyPrincess het volgende:
Sproetje, wat fijn *O* :*

En Kolonia wat kut -O- :*
Dat dus. :*
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:23:21 #183
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_98896850
Sproetje: gefeliciteerd!!! Als zelfs de clear blue aangeeft dat je zwanger bent kan je het wel gaan geloven hoor!

Kolonia :*

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:02 schreef Orea het volgende:

Tijd voor echte aktie nu dus. Heb het veel te lang half half gedaan en uitgesteld. Met het feit dat als ik iets zwaarder word, de kliniek sowieso wil dat ik eerst afval :) ik voel me gewoon niet meer lekker in mijn lijf en ga liever eerst even heel erg gemotiveerd aan de slag naar een gezonder gewicht, voordat ik weer zwanger raak....

Ik heb nooit teveel gewicht gehad (altijd rond de 65 geweest, maat 40. Gewoon prima dus) maar ben gewoon gaan vreten tijdens de zwangerschap van muppet. En daarmee heb ik mezelf aangeleerd om veel te eten. En dat moet weer terug naar normaal :)
Orea: met die bmi ben ik zwanger geworden van Mikai bij ICSI poging 1. Ik had verwacht dat ik door het overgewicht mss minder zou reageren, maar ik zat zelfs kantje boord op overstimulatie. Door die hormonen ben ik toen aangekomen en nu ben ik daarbovenop ook nog 2 kilo zwaarder (in totaal 10 hormoonkilo's).
Maar ook ik wil nu erg graag een kilo of 10-15 kwijt (al is het maar omdat ik me dan wat lekkerder voel). Hoop dat dat gaat lukken en dan zou ik ook nog wel weer zwanger willen proberen te worden.
Succes met afvallen!
pi_98898028
Het kan ook hoor Hobbes, niks staat het momenteel in de weg (op mijn nog steeds ontbrekende menstruatie na :')). Maar het is wel zo dat de kansen eenmaal groter zijn bij iets minder gewicht :) en ik voel me inderdaad totaal niet lekker in mijn lijf! Dan wacht ik liever even met een nieuwe tp, dan val ik iets af en ga er dan voor. Mocht ik dan zwanger raken, dan ga ik ook gewoon niet alles naar binnen schuiven (zoals ik bij L. wel deed)..

Ik ben ook nog eens iemand die van borstvoeding geven totaal niet afvalt (eerder aankomt) dus het heeft aan alle kanten voordelen als ik nu eerst wat kwijt raak!

Koloon, wat ongelofelijk balen :( :*
pi_98898247
Sproetje!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98912239
Nou, stop maar met jompelen het lijkt hier fout te gaan.... -O-
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:11:36 #187
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_98913651
Neeee :( *vloekt hardgrondig* sproet dikke knuf en sterkte, ik blijf toch nog even voor je door duimen en hopen dat het wel goed zit :*
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:28:46 #188
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98914368
Pfff.. wat K** zulke stress... Ik hoop dat het gewoon goed zit :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_98915804
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:41 schreef sproet-je het volgende:
Ik ben al de hele dag boos :( wat ongelofelijk K** met peren dit... ik blijf nog even hopen voor je... :*
pi_98918018
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:41 schreef sproet-je het volgende:
Oh godver -O- ;( :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98918608
Sproetje. :{ :'( :*
pi_98919146
Ohhh ik kwam je juist feliciteren Sproetje en nu lees ik dit. Wat ontzettend naar. Ik zal voor je duimen in elk geval :*
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:55:20 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98919888
Sproetje, nee toch! :o -O-

Hopelijk is het vals alarm.... :{
pi_98923727
He sproet... dat is kl*te. Sterkte, hopelijk valt het mee! :*
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:07:11 #195
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98925729
ach nee toch sproetje............ :*
pi_98931239
sproetje, wat vervelend.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:20:03 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98932343
Oh nee! Sproetje! :'(
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 07:07:12 #198
5428 crew  miss_sly
pi_98940657
Ach sproeteke, het is toch niet waar ;( :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 2 juli 2011 @ 07:56:25 #199
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_98940803
Oh tjemig lieve Sproet, alleen die onzekerheid is al killing :* weet je al meer? Moet je nu nog het weekend door voor je meer weet? Hè, wat klote zeg :* :*

En Mijsje en Joene, ik heb er even geen woorden meer voor :* :*

Klumsy 2 baby's, waaauw! *O*
3!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 09:19:52 #200
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98941264
Sproet... shit... -O- ;( :*
  zondag 3 juli 2011 @ 20:47:37 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98995888
Nog geen goed nieuws van sproetje?? Bah, wat naar zo ;( hopelijk kun je nog wat van je vakantie maken!
pi_99021127
Hallo! Even een kort berichtje. Geen goed nieuws jammergenoeg maar geloof me dat ik er echt wel vrede mee heb. Het gevoel was vanaf het begin al niet goed en dat gevoel klopte dus. We genieten volop van onze vakantie en laten dit hoofdstuk maar snel achter ons. We hadden het goede nieuws gekregen dat de overgebleven 2 embryo's ingevroren waren dus dat is wel fijn. De volgende poging lekker zonder veel spuiten (zal ivm de sluiting van het ziekenhuis wel weer een paar maanden overheen gaan voordat dat kan...).
Ik heb verder nog niet bijgelezen maar ik hoop dat er hier binnenkort weer goed nieuws vandaan komt!
pi_99021318
sproet-je -O-
:*
  maandag 4 juli 2011 @ 14:46:16 #204
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99021707
Sproetje, wat fijn dat je er vrede mee kunt hebben en wat goed dat je nog lekker van je vakantie geniet! Hopelijk ben je dan bij thuiskomst weer helemaal opgeladen.

Hier is de menstruatie aan het doorkomen... ;( Volgende week dus een afspraak maken bij de huisarts, en tot die tijd dan maar ongesteld kamperen :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')