Mag ik me hier bij aansluiten?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:20 schreef IslaBonita het volgende:
Klumsy wat een heerlijk nieuws!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Dikke dikke knuffel voor Mijsje en Joene...
En toen logde ik in en zag ik goed nieuws voor Klumsy! Wat geweldig, niet één maar twee hartjes!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat!!
Ik kan aan het eind van de middag pas checken, maar ik hoop dat ik dan goed nieuws lees!
Ditquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:10 schreef twentemeisje het volgende:
Lieve mijsje wat erg. Weer een klap, hoeveel moeten het er zijn voordat jullie eindelijk zullen krijgen waar jullie zo naar verlangen? Ik ben er een beetje stil van en denk aan jullieHeel veel sterkte meis!
Die tampons kan mini sproetje goed gebruiken als oorbellenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:40 schreef sproet-je het volgende:
Ik ga jullie even![]()
![]()
![]()
Wij gaan de komende weken genieten van onze vakantie! Ik vind vast wel ergens wifi om jullie de uitkomst te gaan vertellen en anders wil Orea dat vast wel voor mij doen. De zwangerschapstesten (5) en de tampons zijn mee dus ik kan alle kanten op. Tot over een paar weken
Visualquote:Op maandag 27 juni 2011 21:40 schreef Orea het volgende:
[..]
Die tampons kan mini sproetje goed gebruiken als oorbellendie ga je niet nodig hebben! vind ik.. hoop ik!!
Dus met een beetje geluk zing je met z'n tweeën!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
Met een beetje pech word ik vrijdag ongesteld, als we een concours moeten zingen![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:14 schreef Kolonia het volgende:
Dus met een beetje geluk zing je met z'n tweeën!![]()
![]()
En het pakket voor de basisverzekering voor volgend jaar is nu al bekend omdat verzekeraars zich ook moeten kunnen voorbereiden. Het zal dus niet eerder dan 2013 worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:14 schreef IslaBonita het volgende:
Trouwens, volgens een vriendin die voor de overheid werkt kunnen ze het wel snel willen invoeren maar dat gaat niet, het duurt minimaal een jaar. Dus niet teveel stress. Als jij je goed voelt bij IUI, moet je dat zeker nog een keer (of meer) proberen!
Hett is voor de verzekeraars erg kort dag om dan pas drukwerk te gaan maken, de premie vast te stellen en aanpassingen in de AV te kunnen gaan doen. Hier is het voorstel te vinden voor de wijzingen van volgend jaar (het is helaas nog niet definitief en er kunnen met prinsjesdag inderdaad nog wijzigingen bijkomen).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef Poezebeest het volgende:
_Ophelia_; dat doen ze niet pas na prinsjesdag? Dan weet men toch pas waarop bezuinigd gaat worden?
Ook wel logisch allemaal, ben benieuwd wat ze met de vruchtbaarheidsbehandelingen gaan doen de komende jaren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hett is voor de verzekeraars erg kort dag om dan pas drukwerk te gaan maken, de premie vast te stellen en aanpassingen in de AV te kunnen gaan doen. Hier is het voorstel te vinden voor de wijzingen van volgend jaar (het is helaas nog niet definitief en er kunnen met prinsjesdag inderdaad nog wijzigingen bijkomen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou Kolonia, je hebt dus nog even! Doe lekker rustig aan meid!Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
Ik weet eigenlijk nog steeds niet waar we tegenaan zijn gelopen. 20 dagen na mijn mail hebben ze vanuit Jette nog steeds geen teken van leven gegeven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
Kolonia!Ben je vaker overtijd geweest? ik ben dus nog niet echt op de hoogte van iedereen, komt nog wel
En dat lijkt me inderdaad een lastig dilemma.... Ik las dat Leonieke hier wel tegenaan is gelopen, en ik zou misschien om die reden wel vast het traject in gaan. Maar ik heb nog niet echt een beeld van wat daar allemaal bij komt kijken dus ik weet niet of dat zo'n makkelijke beslissing is.
Boh, dat weet ik nog wel.. De eerste ivf hebben wij zelf moeten betalen.. Totaal 3000 eurootjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef Orea het volgende:
Koloon, enige wat ik kan zeggen: probeer je er nog niet druk over te maken voor het zover is.. Jaren terug werd ineens IVF 1 uit het pakket gehaald, want stel je voor dat je voor niks ivf zou willen (as if) dus om de 'drempel' hoger te maken werd die uit het pakket gehaald.. Duurde wel even voordat dat erdoor was..
1 a 1,5 jaar daarna zat hij weer in het pakket.. Want het bleek onzin (goh..) en zo zijn er wel meer dingen, waarvan ik hoop dat het huidige kabinet op de punten gewezen wordt waar het wel mis kan gaan (niet vergoeden? Dan wil men meer embryo's terug per poging, wat meer meer-lingen zwangerschappen opleverd = meer kans op misgaan = meer ziekenhuiskosten en meer = per saldo meer kosten dan wanneer men 3 ivf-en vergoed...)
Ik verwacht dus niet dat ze zómaar gaan schrappen (maarja, je weet het maar nooit...).. Hou de hoop dat het niet nodig gaat zijn, en zo wel.. dan zie je wel tegen de tijd dat het zover is... Ik hoop dat je het niet nodig gaat hebben!
Isla![]()
wat een héérlijk nieuws!! Geniet vrouw, het is je gegund
Blijf nog hier voor zolang je het nodig acht, maar na de 12 weken meppen we je hier weg hoor
dan MOET je naar Z&G
![]()
Misschien was het niet zo netjes van mij om jou er zomaar bij te halen bedenk ik nuquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nog steeds niet waar we tegenaan zijn gelopen. 20 dagen na mijn mail hebben ze vanuit Jette nog steeds geen teken van leven gegeven.
Ik probeer me mentaal steeds meer te overtuigen van het feit dat Thomas enig kind zal blijven, maar krijg het nog niet over mijn hart om het uit te spreken naar anderen toe want dan is het zo definitief. Al wordt het wel moeilijker omdat steeds meer mensen vragen of er nog een tweede komt. Mijn god, je zou eens moeten weten hoe graag ik wil
Oh nee, dat mag je niet denken. Ik had er geen probleem mee dat je me erbij haaldequote:Op woensdag 29 juni 2011 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien was het niet zo netjes van mij om jou er zomaar bij te halen bedenk ik nusorry daarvoor! Maar ik hoop uiteraard dat je snel (positief) nieuws uit Jette krijgt, en dat mensen wat tactischer worden in hun vragen
Het begint me steeds meer op te vallen hoe onbeschaamd mensen soms dingen kunnen vragen...
oeh.. Dat ken ik... Bij Jen was het 25+... En bij Leyla deed ik het voor 8... Bizar..quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:14 schreef Orea het volgende:
Met dit gewicht is de kans op zwanger worden ook kleiner.. Dus ik wil het eerst kwijt!! En dan bij een volgende zwangerschap normaal doen
quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:02 schreef Orea het volgende:
Ik heb een BMI momenteel van 29,1dus nog een puntje en ik heb obesitas.. daarbij zit alles op mijn buik + borsten en dat is niet echt gezond (ik heb momenteel een buik/tailleomtrek van 113 cm
)
Owhja, niet goed gelezen, endometriose was het, sorry!quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
Koloon![]()
![]()
Poezebeest het is geen pcos dat is weer wat anders.
Ik hoop ook dat we snel duidelijkheid krijgen. Ben ook best pissig en erg strijdlustig, dat helpt wel denk ik..
Dat dus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:12 schreef CrazyPrincess het volgende:
Sproetje, wat fijn![]()
En Kolonia wat kut![]()
Orea: met die bmi ben ik zwanger geworden van Mikai bij ICSI poging 1. Ik had verwacht dat ik door het overgewicht mss minder zou reageren, maar ik zat zelfs kantje boord op overstimulatie. Door die hormonen ben ik toen aangekomen en nu ben ik daarbovenop ook nog 2 kilo zwaarder (in totaal 10 hormoonkilo's).quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:02 schreef Orea het volgende:
Ik heb een BMI momenteel van 29,1dus nog een puntje en ik heb obesitas.. daarbij zit alles op mijn buik + borsten en dat is niet echt gezond (ik heb momenteel een buik/tailleomtrek van 113 cm
)
Tijd voor echte aktie nu dus. Heb het veel te lang half half gedaan en uitgesteld. Met het feit dat als ik iets zwaarder word, de kliniek sowieso wil dat ik eerst afvalik voel me gewoon niet meer lekker in mijn lijf en ga liever eerst even heel erg gemotiveerd aan de slag naar een gezonder gewicht, voordat ik weer zwanger raak....
Ik heb nooit teveel gewicht gehad (altijd rond de 65 geweest, maat 40. Gewoon prima dus) maar ben gewoon gaan vreten tijdens de zwangerschap van muppet. En daarmee heb ik mezelf aangeleerd om veel te eten. En dat moet weer terug naar normaal
Ik ben al de hele dag boosquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:41 schreef sproet-je het volgende:
Nou, stop maar met jompelen het lijkt hier fout te gaan....
Oh godverquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:41 schreef sproet-je het volgende:
Nou, stop maar met jompelen het lijkt hier fout te gaan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |