Dat dus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:12 schreef CrazyPrincess het volgende:
Sproetje, wat fijn![]()
En Kolonia wat kut![]()
Orea: met die bmi ben ik zwanger geworden van Mikai bij ICSI poging 1. Ik had verwacht dat ik door het overgewicht mss minder zou reageren, maar ik zat zelfs kantje boord op overstimulatie. Door die hormonen ben ik toen aangekomen en nu ben ik daarbovenop ook nog 2 kilo zwaarder (in totaal 10 hormoonkilo's).quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:02 schreef Orea het volgende:
Ik heb een BMI momenteel van 29,1dus nog een puntje en ik heb obesitas.. daarbij zit alles op mijn buik + borsten en dat is niet echt gezond (ik heb momenteel een buik/tailleomtrek van 113 cm
)
Tijd voor echte aktie nu dus. Heb het veel te lang half half gedaan en uitgesteld. Met het feit dat als ik iets zwaarder word, de kliniek sowieso wil dat ik eerst afvalik voel me gewoon niet meer lekker in mijn lijf en ga liever eerst even heel erg gemotiveerd aan de slag naar een gezonder gewicht, voordat ik weer zwanger raak....
Ik heb nooit teveel gewicht gehad (altijd rond de 65 geweest, maat 40. Gewoon prima dus) maar ben gewoon gaan vreten tijdens de zwangerschap van muppet. En daarmee heb ik mezelf aangeleerd om veel te eten. En dat moet weer terug naar normaal
Ik ben al de hele dag boosquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:41 schreef sproet-je het volgende:
Nou, stop maar met jompelen het lijkt hier fout te gaan....
Oh godverquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:41 schreef sproet-je het volgende:
Nou, stop maar met jompelen het lijkt hier fout te gaan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |