abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98621345
Mijsje & Joene...het is zo ontzettend oneerlijk ;(
#geen
pi_98621396
Klumsy, wat een geweldig nieuws! 2 hartjes nog wel O+
#geen
  vrijdag 24 juni 2011 @ 21:04:54 #103
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_98623051
Klumsy *O* Wauw een tweeling *O* Gefeliciteerd
Be happy with the little things in life
pi_98638053
:* dank jullie!

Klumsy, gefeliciteerd meid! Wat bijzonder... Twee kindjes... :*

Trui, ik ga er straks op de laptop even naar kijken. (op telefoon gaat wat onhandiger) :*
  zaterdag 25 juni 2011 @ 09:29:22 #105
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98638432
Klumsy wat een geweldig nieuws, twee mensen in wording O+. Ik wens je een fantastische zwangerschap! :*
pi_98638484
Klumsy wat een nieuws 2 minimensjes in je buik! Gefeliciteerd en geniet! *O* O+
pi_98640106
Klumsy wat een heerlijk nieuws!!!!!!! oO< oO< :s)

Dikke dikke knuffel voor Mijsje en Joene... :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_98640482
Ik ga jullie even :W :W :W
Wij gaan de komende weken genieten van onze vakantie! Ik vind vast wel ergens wifi om jullie de uitkomst te gaan vertellen en anders wil Orea dat vast wel voor mij doen. De zwangerschapstesten (5 :P ) en de tampons zijn mee dus ik kan alle kanten op. Tot over een paar weken :*
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_98640554
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:20 schreef IslaBonita het volgende:
Klumsy wat een heerlijk nieuws!!!!!!! oO< oO< :s)

Dikke dikke knuffel voor Mijsje en Joene... :*
Mag ik me hier bij aansluiten?
Ik werd gisteren echt even stil van de enorme tegenstelling, maar Isla zegt eigenlijk precies wat ik bedoel.

Sproet, fijne vakantie! Ik hoop dat we je met 10 streepjes terugzien.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:44:41 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98645619
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat!!

Ik kan aan het eind van de middag pas checken, maar ik hoop dat ik dan goed nieuws lees!
En toen logde ik in en zag ik goed nieuws voor Klumsy! Wat geweldig, niet één maar twee hartjes! O+ O+ Had je schoonmoeder dat niet voorspeld en kan ik ook een afspraak met haar maken? ;)

En tegelijkertijd blijkt voor mijsje de zoveelste klap te zijn gevallen.... ik word er zo verdrietig van ;( Het hoort gewoon zo anders te lopen! Heel veel sterkte weer :*
pi_98651513
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:10 schreef twentemeisje het volgende:
Lieve mijsje wat erg. Weer een klap, hoeveel moeten het er zijn voordat jullie eindelijk zullen krijgen waar jullie zo naar verlangen? Ik ben er een beetje stil van en denk aan jullie :* Heel veel sterkte meis!
Dit
Wat een teleurstelling na teleurstelling moeten jullie steeds meemaken zeg.... :*

Klumsy, 2 oO< oO< wauw! gefeliciteerd *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_98735021
mijsje en Joene :'(
Waarom nou??? :'(
Heeeeeeeele dikke knuffel voor jullie :*
pi_98735183
En apart voor klumsy: Een dubbele *O* *O*
pi_98737917
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:40 schreef sproet-je het volgende:
Wij gaan de komende weken genieten van onze vakantie! Ik vind vast wel ergens wifi om jullie de uitkomst te gaan vertellen en anders wil Orea dat vast wel voor mij doen. De zwangerschapstesten (5 :P ) en de tampons zijn mee dus ik kan alle kanten op. Tot over een paar weken :*
Die tampons kan mini sproetje goed gebruiken als oorbellen :P die ga je niet nodig hebben! vind ik.. hoop ik!!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:25:49 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98777729
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:40 schreef Orea het volgende:

[..]

Die tampons kan mini sproetje goed gebruiken als oorbellen :P die ga je niet nodig hebben! vind ik.. hoop ik!!
Visual :') _O-

Ik ga volgende week donderdag naar Duitsland, kamperen met mn koor. Met een beetje pech word ik vrijdag ongesteld, als we een concours moeten zingen :X Dus ik probeer heel zen te leven nu, niet teveel stressen en niet teveel koffie (moeilijk in de drukste weken van het jaar zo'n beetje :') ). Hopen dat het helpt!
pi_98780432
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
Met een beetje pech word ik vrijdag ongesteld, als we een concours moeten zingen :X
Dus met een beetje geluk zing je met z'n tweeën! ^O^ :D

Ik ben inmiddels twee dagen overtijd, maar geen spoor van een tweede streepje.
Wel een heel licht streepje op een ovutest.
Qua timing zou het wel heel mooi zijn als ik dubbele streepjes plas, dan kan ik zaterdag (eerste keer verjaardag van mijn vader sinds zijn overlijden) aan mijn moeder vertellen dat IUI 6 gelukt is.
Sinds ze weet dat we proberen, rent ze in kringloopwinkels gelijk op de babykleertjes af.
Moeders is er iig klaar voor! :D O+

Mocht het niet gelukt zijn, zitten manlief en ik met een behoorlijk dilemma.
Doorgaan met IUI (=relaxter) of overstappen op IVF(=niet zo relaxed, maar wel betere kansen).
In principe hebben we nog wel vertrouwen in IUI, zeker als daar hormoonstimulatie bij zou komen.
Maandje of drie proberen is wat ons betreft wel een optie (mits de gyn dat aanraadt).

Maar....
Ik ben heel bang dat het kabinet op prinsjesdag gaat zeggen dat nog maar 1 poging IVF vergoed gaat worden en ik ben bang dat we dan de boot missen omdat we nog niet "bezig zijn".
Wat denken jullie? Is dat een reële gedachte?
Aangezien ze het vorig jaar al vooraankondigden, denk ik zelf van wel.
Ik ben bang dat dit in het kader van de bezuinigingen snel ingevoerd zou kunnen worden. :{
pi_98780497
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:40 schreef sproet-je het volgende:
Zwanger terugkomen hoor! :W
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:26:13 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98781119
Kolonia! :o Ben je vaker overtijd geweest? ik ben dus nog niet echt op de hoogte van iedereen, komt nog wel

En dat lijkt me inderdaad een lastig dilemma.... Ik las dat Leonieke hier wel tegenaan is gelopen, en ik zou misschien om die reden wel vast het traject in gaan. Maar ik heb nog niet echt een beeld van wat daar allemaal bij komt kijken dus ik weet niet of dat zo'n makkelijke beslissing is.

En:
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:14 schreef Kolonia het volgende:
Dus met een beetje geluk zing je met z'n tweeën! ^O^ :D
Inderdaad! :D Dan móeten we wel winnen O+
pi_98789063
Sproetje; je zit inmiddels lekker op vakantie, maar ik duim heel hard dat de tampons in de toilettas blijven de komende 9 maanden!

Kolonia; je maakt het wel spannend met twee dagen overtijd! Waar heb je mee getest? Ik raad de kruidvat 2 voor 5 euro aan, goede ervaringen mee en die hebben minder hcg nodig dan clearblue. Ik gun het je om deze ronde zwanger te worden, vooral vanwege de verjaardag van je vader, zou heel mooi zijn!
Wat een ontzettend dilemma ziekenhuistechnisch gezien. Ik snap helemaal dat je bang bent dat ivf nog maar 1 keer vergoed wordt. Wat is 1 keer nou? Wij hadden geluk dat het de eerste keer raak was, maar als dat niet zo was geweest dan was het klaar aangezien wij geen cryo's hadden. Dat is toch oneerlijk! Heb het er goed over met elkaar en evt. de gyn voordat jullie een beslissing nemen! Wellicht heeft hij/zij wel een oplossing, bijvoorbeeld dat jullie nog 3x iui doen en dan gelijk doorkunnen met ivf. Dan beginnen jullie nog dit jaar. Ik zeg maar wat. Succes ermee in ieder geval :*
pi_98789231
Koloon, ik zou zeggen, geef jezelf zo snel mogelijk op voor IVF. Ik was al met IUI bezig, en moest alsnog drie maanden (na de IUI pogingen) wachten op de eerste IVFronde. En ze hebben mij er nog tussen geschoven ook, anders had ik er nog twee moeten wachten. Intussen kun je doorgaan met IUI. Misschien zal je wel een maand of meer hormoonvrij moeten zijn voordat je aan IVF begint, maar je kunt makkelijker een ronde IVF later beginnen dan er op te moeten wachten.
Trouwens, volgens een vriendin die voor de overheid werkt kunnen ze het wel snel willen invoeren maar dat gaat niet, het duurt minimaal een jaar. Dus niet teveel stress. Als jij je goed voelt bij IUI, moet je dat zeker nog een keer (of meer) proberen!
pi_98789260
Oh en het moet gewoon raak zijn nu natuurlijk! ^O^
pi_98789925
Isla; hoe is het met jou?
pi_98790274
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:14 schreef IslaBonita het volgende:

Trouwens, volgens een vriendin die voor de overheid werkt kunnen ze het wel snel willen invoeren maar dat gaat niet, het duurt minimaal een jaar. Dus niet teveel stress. Als jij je goed voelt bij IUI, moet je dat zeker nog een keer (of meer) proberen!
En het pakket voor de basisverzekering voor volgend jaar is nu al bekend omdat verzekeraars zich ook moeten kunnen voorbereiden. Het zal dus niet eerder dan 2013 worden.
pi_98790750
_Ophelia_; dat doen ze niet pas na prinsjesdag? Dan weet men toch pas waarop bezuinigd gaat worden?
pi_98791837
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef Poezebeest het volgende:
_Ophelia_; dat doen ze niet pas na prinsjesdag? Dan weet men toch pas waarop bezuinigd gaat worden?
Hett is voor de verzekeraars erg kort dag om dan pas drukwerk te gaan maken, de premie vast te stellen en aanpassingen in de AV te kunnen gaan doen. Hier is het voorstel te vinden voor de wijzingen van volgend jaar (het is helaas nog niet definitief en er kunnen met prinsjesdag inderdaad nog wijzigingen bijkomen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')