Mag ik me hier bij aansluiten?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:20 schreef IslaBonita het volgende:
Klumsy wat een heerlijk nieuws!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Dikke dikke knuffel voor Mijsje en Joene...
En toen logde ik in en zag ik goed nieuws voor Klumsy! Wat geweldig, niet één maar twee hartjes!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat!!
Ik kan aan het eind van de middag pas checken, maar ik hoop dat ik dan goed nieuws lees!
Ditquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:10 schreef twentemeisje het volgende:
Lieve mijsje wat erg. Weer een klap, hoeveel moeten het er zijn voordat jullie eindelijk zullen krijgen waar jullie zo naar verlangen? Ik ben er een beetje stil van en denk aan jullieHeel veel sterkte meis!
Die tampons kan mini sproetje goed gebruiken als oorbellenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:40 schreef sproet-je het volgende:
Ik ga jullie even![]()
![]()
![]()
Wij gaan de komende weken genieten van onze vakantie! Ik vind vast wel ergens wifi om jullie de uitkomst te gaan vertellen en anders wil Orea dat vast wel voor mij doen. De zwangerschapstesten (5) en de tampons zijn mee dus ik kan alle kanten op. Tot over een paar weken
Visualquote:Op maandag 27 juni 2011 21:40 schreef Orea het volgende:
[..]
Die tampons kan mini sproetje goed gebruiken als oorbellendie ga je niet nodig hebben! vind ik.. hoop ik!!
Dus met een beetje geluk zing je met z'n tweeën!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
Met een beetje pech word ik vrijdag ongesteld, als we een concours moeten zingen![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:14 schreef Kolonia het volgende:
Dus met een beetje geluk zing je met z'n tweeën!![]()
![]()
En het pakket voor de basisverzekering voor volgend jaar is nu al bekend omdat verzekeraars zich ook moeten kunnen voorbereiden. Het zal dus niet eerder dan 2013 worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:14 schreef IslaBonita het volgende:
Trouwens, volgens een vriendin die voor de overheid werkt kunnen ze het wel snel willen invoeren maar dat gaat niet, het duurt minimaal een jaar. Dus niet teveel stress. Als jij je goed voelt bij IUI, moet je dat zeker nog een keer (of meer) proberen!
Hett is voor de verzekeraars erg kort dag om dan pas drukwerk te gaan maken, de premie vast te stellen en aanpassingen in de AV te kunnen gaan doen. Hier is het voorstel te vinden voor de wijzingen van volgend jaar (het is helaas nog niet definitief en er kunnen met prinsjesdag inderdaad nog wijzigingen bijkomen).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef Poezebeest het volgende:
_Ophelia_; dat doen ze niet pas na prinsjesdag? Dan weet men toch pas waarop bezuinigd gaat worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |