quote:Op zondag 19 juni 2011 10:03 schreef tliciouz het volgende:
Nee kom vrydag pas terug!Ik heb spontane huidkanker gekregen van een boottripje, niet ingesmeerd en dat is nu te zien/voelen
Beter, de Wildfire mist op sommige momenten inderdaad wat power...quote:Op zondag 19 juni 2011 09:56 schreef Rossdale het volgende:
Fuck yesDe Wildfire is eindelijk weer gekraakt en ik kan hem eindelijk gaan rooten en dus overclocken
Hier gaat het nogal te keer hoor :/quote:Op zondag 19 juni 2011 10:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, best prima eigenlijk hier in het zuiden
En jij zit 20km hier vandaan ofzoquote:Op zondag 19 juni 2011 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier gaat het nogal te keer hoor :/
Is dat 20 km ja? Dacht een km of 15 ofzo. Maar hier is het nog niet aan het regenenquote:Op zondag 19 juni 2011 10:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En jij zit 20km hier vandaan ofzozal straks wel komen dan.. Vannacht wel ziek hard regen, onweer, storm, alles
21,8 kilometer, in 25 minuten sta ik op de stoep!quote:Op zondag 19 juni 2011 10:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat 20 km ja? Dacht een km of 15 ofzo. Maar hier is het nog niet aan het regenen
Ik doe alvast de deur op slotquote:Op zondag 19 juni 2011 10:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
21,8 kilometer, in 25 minuten sta ik op de stoep!
Jij was toch degene die slecht weer heeft? Kan pieter beter zijn deur op slot doen.quote:
Nja nu pas word het donker, en ging meer over dat ie dan ineens op de stoep staatquote:Op zondag 19 juni 2011 10:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij was toch degene die slecht weer heeft? Kan pieter beter zijn deur op slot doen.Hier is ook alles mooi in't westen
Niet lang meerquote:Op zondag 19 juni 2011 10:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beter, de Wildfire mist op sommige momenten inderdaad wat power...
Waarmee dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 10:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet lang meer
Meteen ook allemaal superkekke apps te downloaden die zo veel meer functionaliteit hebben dan de gewone apps in de storeEven op een makkelijke manier back-uppen ipv allerlei omwegen te moeten nemen
Titanium backup appquote:
Is het standaard zo'n kut telefoon dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 10:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet lang meer
Meteen ook allemaal superkekke apps te downloaden die zo veel meer functionaliteit hebben dan de gewone apps in de storeEven op een makkelijke manier back-uppen ipv allerlei omwegen te moeten nemen
Oké.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:26 schreef porsche1 het volgende:
HUP 55 KILLSTREAK IK SCHIET JULLIE ALLEMAAL STUK.
Je maakt er dus gewoon een soort desire van.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:26 schreef Rossdale het volgende:
Hij is over het algemeen wel goed, alleen voor sommige apps net wat te traag. Al wil hij bij smsen soms ook wel even blijven haperen na het indrukken van een toets. Allemaal niet zo erg, maar na een tijd stiekem toch best frustrerend.
Ik wil hem vooral overclocken, maar de andere handigheidjes die je krijgt als je hem root zijn mooi meegenomen
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 19 juni 2011 11:33 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je maakt er dus gewoon een soort desire van.
Als ik binnen nu en 2 weken een wildfire koop, kan ik hem vast ook nog wel overclocken of niet? Voordat ze dat weer gaan fiksen.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaMaar dan ruim 300 euro goedkoper
Iets meer dan een dag denk ik, nu moet ik hem ook al om de dag aan de lader leggen dus dat boeit weinigquote:Op zondag 19 juni 2011 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
Benieuwd hoe je batterij dat gaat vinden....
Meeste android toestellen hebben al niet zo'n lange accu tijd.
Dat is me belachelijk, als je dan een weekend weg bent moet je gewoon een lader meenemenquote:Op zondag 19 juni 2011 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iets meer dan een dag denk ik, nu moet ik hem ook al om de dag aan de lader leggen dus dat boeit weinig
Oke, nice.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:36 schreef Rossdale het volgende:
Als het goed is wel, HTC heeft zelfs aangegeven dat ze het rooten niet meer gaan blocken bij nieuwe telefoons. Dus bij een nieuwe versie van android zou het sowieso geen probleem meer moeten zijn.
Al draait de mijne straks op de CyanogenMod
en dat is een kut telefoonquote:Op zondag 19 juni 2011 11:33 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je maakt er dus gewoon een soort desire van.
Apple.quote:
Je gebruikt de trilfunctie zeker teveel?quote:Op zondag 19 juni 2011 12:01 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet myn desire elke dag opladen, echt bagger.
Ja dat is echt achterlijk, zou voor mij nummer 1 reden zijn om een telefoon niet te nemen.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:01 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet myn desire elke dag opladen, echt bagger.
Hehe gister hier in België ook gedaan. Gekkehuusquote:
is niet op bbquote:Op zondag 19 juni 2011 12:43 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe gister hier in België ook gedaan. Gekkehuus
Hebben jullie trouwens al PhotoSwap? Geniale app
Kan je mij een invite of de naam van die friend league bij Fifa 11 geven? Dan doe ik ook meequote:
Faal Unitedquote:Op zondag 19 juni 2011 13:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan je mij een invite of de naam van die friend league bij Fifa 11 geven? Dan doe ik ook mee
quote:
Dit 2 maalquote:Op zondag 19 juni 2011 13:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan je mij een invite of de naam van die friend league bij Fifa 11 geven? Dan doe ik ook mee
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:53 schreef Parvus het volgende:
Den Bosch is wat mij betreft ook een prima locatie. Ik ben niet uitgenodigd maar kom toch jwz.
Wanneer gaat dit zijn?quote:
Oke, wie spelen er nu nog meer mee? Jij, Soldmayor en..?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan je gewoon meedoen met een willekeurig team
Ik, SoldMayor en Nelisquote:Op zondag 19 juni 2011 14:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, wie spelen er nu nog meer mee? Jij, Soldmayor en..?
Ja, als je wilt kan je ook joinenquote:
Never mind.quote:
Ik moet je wel waarschuwen, ik ben het wel gewend om een pakslaag te krijgenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan je gewoon meedoen met een willekeurig team
Ik had niet gezien dat dat een quote van december was.quote:
We hadden een vast groepje waarmee we de game speelde op de 360, dus we hebben ons maar afgescheiden van de reguliere SC.quote:
Door een stel keizers die in het MW2 topic gingen slowchatten.quote:
Nee daarom zijn ze bij nummer 136quote:Op zondag 19 juni 2011 14:27 schreef kwaliteit. het volgende:
En dat mocht zonder toestemming van mods?
Ik ga hem eens zoekenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik, SoldMayor en Nelis
[..]
Ja, als je wilt kan je ook joinen
Ik zat ook al te kijkenquote:
Gewoon doen Ross Van bastenquote:
In oktober.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken![]()
MAar waneer komt deeltje 12?
Haha hier ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
focquote:Op zondag 19 juni 2011 14:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Paas eens iemand het wachtwoord van Faal United
25 euro nieuw bij de lokale gameboer hier.quote:
Denk ook zo eind zomer/begin herfst? Met Kinect-ondersteuningquote:Op zondag 19 juni 2011 14:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik mis een beetje een game waar iedereen weer "gezellig" online is.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Denk ook zo eind zomer/begin herfst? Met Kinect-ondersteuning
Heb je niet ook nog tentamens dan? Ik ken iemand die nu alle tentamens moet halen waaronder een kutvak, dus dat is wel minderquote:Op zondag 19 juni 2011 14:42 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Morgen om deze tijd weet ik of ik hbo WB ga doen of op de TU blijf.
Ik wil niet weg hier.
Dat heb ik dus ook, maar in Black Ops heb ik gewoon weinig zin meer. Dus ben maar een beetje mijn backlog aan single player games aan het uitspelen.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik mis een beetje een game waar iedereen weer "gezellig" online is.(gezellig staat tussen aanhalingstekens!)
Maar ja ik speel zelf ook nog maar weinig helaas.
Noem jij mij niet gezellig!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef KneusTeun het volgende:
"gezellig" (gezellig staat tussen aanhalingstekens!)
Ja dat is het 'm juist. Ik moet 4 vakken nog halen. En de nieuwe periode zijn er maar 3, morgen heb ik de laatste herkansing van vorige periode, als ik die niet haal is het einde verhaal.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Heb je niet ook nog tentamens dan? Ik ken iemand die nu alle tentamens moet halen waaronder een kutvak, dus dat is wel minder
Ja ik zit echt te twijfelen om een 4e poging tot Mass Effect te doenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:46 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, maar in Black Ops heb ik gewoon weinig zin meer. Dus ben maar een beetje mijn backlog aan single player games aan het uitspelen.
Dit inderdaad..quote:Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik mis een beetje een game waar iedereen weer "gezellig" online is.(gezellig staat tussen aanhalingstekens!)
Nou de sfeer is vaak gespannenquote:
Ja hoor! Maar kijk eens naar je nat bij network settingsquote:
Misschien komt dat van de zomer weer, als iedereen veel tijd heeft.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:51 schreef Rossdale het volgende:
Dayem, mijn wildfire werkt echt zoooo veel lekkerder met die CM7 mod
En fucking snel, niceeeeeeeeeeeeee
Hmm, alles lijkt goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja hoor! Maar kijk eens naar je nat bij network settings
Denk dat veel van de mensen hier de COD spelen en BF gaan halen heel snel met hangende pootjes terug gaan naar COD.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef KneusTeun het volgende:
En is het naïef dat ik hoop dat iedereen aan de BF3 gaat?
Ik heb em ook nog liggen, ben er een keer aan begonnen. Maar ook weer mee gestopt, geen idee meer waarom. Misschien toch nog maar eens proberen idd.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik zit echt te twijfelen om een 4e poging tot Mass Effect te doen![]()
Ondertussen nog wat battlefield en veel PS3 games.
Misschien. BF3 zou toch ook met een open beta komen?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef KneusTeun het volgende:
Er mag wel weer eens een nieuwe verslavende (multi-player) franchise opstaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga BF3 wel weer een poging gunnen. Ziet er goed uit, maar aangezien BC1 en BC2 me absoluut niet lagen vraag ik me af of ik hem tof ga vinden. MW3 heb ik eigenlijk ook geen zin in.
komt er inderdaadquote:Op zondag 19 juni 2011 15:09 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Misschien. BF3 zou toch ook met een open beta komen?
Moet je beter schoonmaken.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:38 schreef Frankii het volgende:
Fucking fruitvliegjes op mijn kamer. Kan gewoon geen fruitmand meer neerzetten of er vliegen een paar uur later tientallen fruitvliegjes in m'n kamer.
Heb gister nog gestofzuigd en alle meubels met een sopje afgedaan. Beter krijg ik het niet schoon denk ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Moet je beter schoonmaken.Ik heb gemerkt dat sinds ik m'n kamer wat beter schoonhoud, het ongedierte weg blijft.
Crysis 2quote:Op zondag 19 juni 2011 15:10 schreef Frankii het volgende:
[..]
Er mag wel weer eens een nieuwe verslavende (multi-player) franchise opstaan.
Maar niet voor jouw FPS-skillz!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Crysis 2
Maar het spel is te moeilijk voor veel mensen
Het schieten is nogal standaard. Het is vooral moeilijk door de snelheid, de cloak, armor, het verticale en dat je je energy moet regelen.quote:
Waarom denk je dat ik op maandag ga terwijl er nog bijna niemand vakantie heeftquote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef KoningStoma het volgende:
Zo bijzonder is het niet nee. De wachtrij daar is wel belachelijk lang altijd.
quote:
Alleen al omdat je zo hapt, zegt het genoegquote:Op zondag 19 juni 2011 18:43 schreef KoningStoma het volgende:
Goedkope grapjes ten koste van anderen. Anderen die je niet eens kent. Grapjes die nergens op gebaseerd zijn.
Zegt wie? Dat jij zegt dat het allemaal niet klopt, zegt toch meer over jou?quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:03 schreef KoningStoma het volgende:
Denk je dat het me ook maar iets interesseert? Ik ken je niet eens.Wie is hier nou aan het happen?
spuit 11quote:
Ga maar een keer met mij mee naar RKC.quote:
ga shawshank redemption kijken ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:04 schreef KoningStoma het volgende:
Wie doet er mee met dat niet-werkende kutspel genaamd black ops?
Je gaat vast geen crysis 2 spelen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:06 schreef KoningStoma het volgende:
Eerst ga ik black ops spelen, en dan ga ik the black ops redemption doen. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Duuhhhhquote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef KneusTeun het volgende:
Alleen maar eckte keizers hier.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:05 schreef dreamzk het volgende:
Nee zijn we te goed voor. Is oneerlijk als we dat doen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:03 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ga maar een keer met mij mee naar RKC.
Jij mag ook mee.quote:
Betsy?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:40 schreef KoningStoma het volgende:
Raad eens wie er weer eens vroeg op is
omdat het niet gangsta is niggaaaa!!!!quote:Op maandag 20 juni 2011 10:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben ineens benieuwd waarom jullie, of eigenlijk iedereen waarmee ik wel eens game, crysis niet geprobeerd hebben.
Ik ken echt bijna niemand die het heeft gespeeld. Er zou dan toch een specifieke rede moeten zijn waarom niemand, behalve ik, hem heeft.
Tevens, 7:30 wakker gebeld worden door de derde persoon die meldt dat mijn zusje geen 1e uur heeftquote:Op maandag 20 juni 2011 08:40 schreef KoningStoma het volgende:
Raad eens wie er weer eens vroeg op is
Jij zat bij die 30.000?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij zat bij die 30.000?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij zat bij die 30.000?Ik was alle 30.000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen pakketjesdienst.quote:
Je op een site inschrijven die niet voor je bedoeld is en dan gaan janken als je eraf gegooid wordt.quote:
Hoe is je tentamen trouwens gegaan, of moet je nog?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:41 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je op een site inschrijven die niet voor je bedoeld is en dan gaan janken als je eraf gegooid wordt.
Ik had bij dat spel een beetje hetzelfde probleem als bij de BF games. Het lopen en schieten voelt zo rommelig en glitchy.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
Michhas opeeen operation flashpoint spelen!
Ik die game weggedaan ooit omdat niemand hem had![]()
Best een lijpe game als je co-op die missie's doet! (focking moeilijk)
Ik denk dat ik 'm gehaald heb, ik heb sowieso 3 van de 16 vragen goed, en ik moet er 9 goed hebben, en ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:59 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hoe is je tentamen trouwens gegaan, of moet je nog?
Dat is ook het enige wat ik nodig heb, wacht op mn nieuwe telefoonquote:
Niet hopen dat die aankomt.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ik nodig heb, wacht op mn nieuwe telefoon
Welke?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ik nodig heb, wacht op mn nieuwe telefoon
Wat een wigger.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:22 schreef Parvus het volgende:
Hugo heb jij nou serieus figuren in je haar geschoren?
Just the way I like itquote:Op maandag 20 juni 2011 12:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met automatische negerlokroepfunctie!
Waarom zou hij zichzelf moeten lokken?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met automatische negerlokroepfunctie!
Hoeren ding. Leuk voor bellen, maar al het andere duurt een eeuwigheid met het gedrocht.quote:
Vertelde je al maar ik heb hem zelf al paar x uitgeprobeerd en werkte primaquote:Op maandag 20 juni 2011 12:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoeren ding. Leuk voor bellen, maar al het andere duurt een eeuwigheid met het gedrocht.
Miskienquote:Op maandag 20 juni 2011 13:09 schreef dreamzk het volgende:
Iemand zin om wat te schieten? Verveel me kapot thuis
Heb hem van Bozz gekregen toen ik thuiskwam van die operatie tijdje terugquote:Op maandag 20 juni 2011 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
Michhas opeeen operation flashpoint spelen!
Ik die game weggedaan ooit omdat niemand hem had![]()
Best een lijpe game als je co-op die missie's doet! (focking moeilijk)
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben wel vet aan het ownen![]()
Dit filmpje heeft mijn kleinzoon voor me gemaaktIk maar denken dat ik een xbox had hihi, groetjes gamer Jaap
Wat een enorme baas, of het nou nep is of niet.quote:
wie wat waar? Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:22 schreef Parvus het volgende:
Hugo heb jij nou serieus figuren in je haar geschoren?
Ik ga ff kijken of ik hem weer kan fixen voor paar euroquote:Op maandag 20 juni 2011 14:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wie wat waar? Hoe kom je daar nou bij?
Btw ik heb operation flashpoint dus als iemand wil doen, bij mij melden
Ik zie het ook, op die 3e foto, lijkt net of je zo 2 van die strepen geschoren hebt.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wie wat waar? Hoe kom je daar nou bij?
Btw ik heb operation flashpoint dus als iemand wil doen, bij mij melden
welke foto?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik zie het ook, op die 3e foto, lijkt net of je zo 2 van die strepen geschoren hebt.
blij dat ik dat taggen uit heb gezetquote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Je bent getagd op een of andere barbeque op Facebook
Ik zie het al, het zijn regendruppels.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Favoriete Team: N.E.C.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
We zijn niet eens FB mattiesquote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
blij dat ik dat taggen uit heb gezet
godverdommequote:
Hehe ja volgens mij heb je gelijkquote:Op maandag 20 juni 2011 14:34 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik zie het al, het zijn regendruppels.
Nijmegen 4 life mattiequote:
Jij met stekeltjeshaar en jij met kort haar en negercontouren.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:08 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja volgens mij heb je gelijk
[..]
Nijmegen 4 life mattie
Heb jij geen Facebook?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij met stekeltjeshaar en jij met kort haar en negercontouren.
Wereld van verschil.
Ja die ene foto is van 2008 toen was ik nog vet straat. Nu gewoon loco en niet echt meer straat maar ken er wel de weg.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij met stekeltjeshaar en jij met kort haar en negercontouren.
Wereld van verschil.
Sowieso, Tom Tom to tha street.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:34 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja die ene foto is van 2008 toen was ik nog vet straat. Nu gewoon loco en niet echt meer straat maar ken er wel de weg.
Omdat zowel de beta als de demo niet boeiend genoeg warenquote:Op maandag 20 juni 2011 10:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben ineens benieuwd waarom jullie, of eigenlijk iedereen waarmee ik wel eens game, crysis niet geprobeerd hebben.
Ik ken echt bijna niemand die het heeft gespeeld. Er zou dan toch een specifieke rede moeten zijn waarom niemand, behalve ik, hem heeft.
Denk het wel, maar moet eerst tot 20.45 trainenquote:
OK! hopelijk komen er meer, ik heb sjimster ook al zo ver.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Denk het wel, maar moet eerst tot 20.45 trainen
Ja ik mis dat soort dagen blijkbaar steeds...quote:Op maandag 20 juni 2011 17:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
Jammer dat je er gisteren niet bij was, 5 uur non stop met grote groep. Server was ook steeds top, ging top!
Gefeliciteerd man!quote:Op maandag 20 juni 2011 17:16 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Whoppa! Tentamen gehaald. Mijn kansen op bsa zijn zojuist met ongeveer 100% gestegen.
Netjes! Congrats.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:16 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Whoppa! Tentamen gehaald. Mijn kansen op bsa zijn zojuist met ongeveer 100% gestegen.
Borgore-achtig.quote:
Yep, heeft zn auto om een boom gevouwen, erg zonde, vond hem altijd wel een mooi karakter bij Jackass.quote:
Komt wel goed.quote:
Thanks!quote:
Je bedoelt er zit een hoge dosis grime in?quote:
LazyLewis is mijn heldquote:
quote:
Rusland... Daar vliegen ze met vliegtuigen die wij sinds de jaren '30 niet meer gebruikenquote:
Een soort KutK maar dan 13. Engels pikkie die tegen ons speelde en in de kill-cams hoorden we hem met zn moeder ruzienquote:
Jonger dan 13 sowieso, eerder 10 of 11.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Een soort KutK maar dan 13. Engels pikkie die tegen ons speelde en in de kill-cams hoorden we hem met zn moeder ruzien
Gaaaayquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:59 schreef Parvus het volgende:
Gister voor het eerste een beetje Minecraft gedaan. Snap er geen kut van maar vind het wel leuk
Dude, dat is fucking gay of ik hap nu gewoon?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:59 schreef Parvus het volgende:
Gister voor het eerste een beetje Minecraft gedaan. Snap er geen kut van maar vind het wel leuk
beetje van allebeiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dude, dat is fucking gay of ik hap nu gewoon?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Rusland... Daar vliegen ze met vliegtuigen die wij sinds de jaren '30 niet meer gebruiken
nice! Hoop dat je vrij krijgt jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:48 schreef Rossdale het volgende:
Mijn AVD wordt een week vervroegdIk mag nu op 5 juli al examen doen ipv de 12e
Nu alleen nog even hopen dat ik die dag vrij kan krijgen van mijn werk
Omdat die zangeres dood is, of was dat die blonde die daarna kwam?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:51 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
En waarom wordt er niet meer bazenmuziek zoals dit gemaakt:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat soort muziek luisterde ik eerst ook.Ik in de laatste jaren van het vwoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Nog steeds hoor, alleen heet ze nu Inna.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:51 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
En waarom wordt er niet meer bazenmuziek zoals dit gemaakt:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat soort muziek luisterde ik eerst ook.Ga jij maar lekker je dubstep rommel luisteren dan. Het boeit me echt geen ster wat je ervan vindt, dat je het even weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blonde die daarvoor kwam die is dood. Maar die was al sinds 2000 weg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat die zangeres dood is, of was dat die blonde die daarna kwam?And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
Ook goedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker je dubstep rommel luisteren dan. Het boeit me echt geen ster wat je ervan vindt, dat je het even weet.
[..]
Die blonde die daarvoor kwam die is dood. Maar die was al sinds 2000 weg.
Nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nog steeds hoor, alleen heet ze nu Inna.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ook goed
Ik heb Milk Inc. nog live gezien trouwens, die traden op bij een studentenkroeg in mijn introweek
Dat bedoel ik inderdaad, die tijd. Maar dan niet zozeer per se happy hardcore, maar meer die hele eurodance scene. Wat is dat vet, man.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
Jongens de happy hardcore tijd dat was pas muziek!(en nee ik haat hardcore en dat soort shit!)
Oke.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker je dubstep rommel luisteren dan. Het boeit me echt geen ster wat je ervan vindt, dat je het even weet.
Ja, ik bedoel, ik vind dubstep meestal pure oorkanker, maar het is vrij kansloos om mensen om hun muzieksmaak uit te lachen.quote:
Vind ik niet, jij mag Dubstep wat mij betreft ook gewoon pure oorkanker noemen. Boeit me geen flikker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, ik vind dubstep meestal pure oorkanker, maar het is vrij kansloos om mensen om hun muzieksmaak uit te lachen.
Brugklas muziekquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
Jongens de happy hardcore tijd dat was pas muziek!(en nee ik haat hardcore en dat soort shit!)
Dat zeg ik toch ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vind ik niet, jij mag Dubstep wat mij betreft ook gewoon pure oorkanker noemen. Boeit me geen flikker.
Dit is wel zo'n heerlijk nummertje om lekker op te stonen.quote:
En daarna hard gaan op huisfeesten!quote:
Gast, neem het eens niet zo serieusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:16 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook.Ik lach je er alleen niet mee uit, want ik kan begrijpen dat mensen het leuk vinden om te luisteren, maar het is gewoon niet aan mij besteed. Jij komt meteen met een denigrerende post waarmee je insinueert dat ik kinderachtige muziek luister, dat vind ik jammer.
Van die fuiven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En daarna hard gaan op huisfeesten!
Jij bent echt zwaar serieus altijd en dan ben ik het voor 1 keer en dan is het niet goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gast, neem het eens niet zo serieus
Je weet dat dit echt precies de muziek is die ik bedoel he?quote:
Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:20 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Van die fuiven.
[..]
Jij bent echt zwaar serieus altijd en dan ben ik het voor 1 keer en dan is het niet goed.
[..]
Je weet dat dit echt precies de muziek is die ik bedoel he?
Mijn brugklasmuziek (of 2e klas, weetikveel):![]()
![]()
Je zusjes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |