Netjes! Congrats.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:16 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Whoppa! Tentamen gehaald. Mijn kansen op bsa zijn zojuist met ongeveer 100% gestegen.
Borgore-achtig.quote:
Yep, heeft zn auto om een boom gevouwen, erg zonde, vond hem altijd wel een mooi karakter bij Jackass.quote:
Komt wel goed.quote:
Thanks!quote:
Je bedoelt er zit een hoge dosis grime in?quote:
LazyLewis is mijn heldquote:
quote:
Rusland... Daar vliegen ze met vliegtuigen die wij sinds de jaren '30 niet meer gebruikenquote:
Een soort KutK maar dan 13. Engels pikkie die tegen ons speelde en in de kill-cams hoorden we hem met zn moeder ruzienquote:
Jonger dan 13 sowieso, eerder 10 of 11.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Een soort KutK maar dan 13. Engels pikkie die tegen ons speelde en in de kill-cams hoorden we hem met zn moeder ruzien
Gaaaayquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:59 schreef Parvus het volgende:
Gister voor het eerste een beetje Minecraft gedaan. Snap er geen kut van maar vind het wel leuk
Dude, dat is fucking gay of ik hap nu gewoon?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:59 schreef Parvus het volgende:
Gister voor het eerste een beetje Minecraft gedaan. Snap er geen kut van maar vind het wel leuk
beetje van allebeiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dude, dat is fucking gay of ik hap nu gewoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |