Alleen pakketjesdienst.quote:
Je op een site inschrijven die niet voor je bedoeld is en dan gaan janken als je eraf gegooid wordt.quote:
Hoe is je tentamen trouwens gegaan, of moet je nog?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:41 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je op een site inschrijven die niet voor je bedoeld is en dan gaan janken als je eraf gegooid wordt.
Ik had bij dat spel een beetje hetzelfde probleem als bij de BF games. Het lopen en schieten voelt zo rommelig en glitchy.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
Michhas opeeen operation flashpoint spelen!
Ik die game weggedaan ooit omdat niemand hem had![]()
Best een lijpe game als je co-op die missie's doet! (focking moeilijk)
Ik denk dat ik 'm gehaald heb, ik heb sowieso 3 van de 16 vragen goed, en ik moet er 9 goed hebben, en ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:59 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hoe is je tentamen trouwens gegaan, of moet je nog?
Dat is ook het enige wat ik nodig heb, wacht op mn nieuwe telefoonquote:
Niet hopen dat die aankomt.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ik nodig heb, wacht op mn nieuwe telefoon
Welke?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ik nodig heb, wacht op mn nieuwe telefoon
Wat een wigger.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:22 schreef Parvus het volgende:
Hugo heb jij nou serieus figuren in je haar geschoren?
Just the way I like itquote:Op maandag 20 juni 2011 12:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met automatische negerlokroepfunctie!
Waarom zou hij zichzelf moeten lokken?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met automatische negerlokroepfunctie!
Hoeren ding. Leuk voor bellen, maar al het andere duurt een eeuwigheid met het gedrocht.quote:
Vertelde je al maar ik heb hem zelf al paar x uitgeprobeerd en werkte primaquote:Op maandag 20 juni 2011 12:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoeren ding. Leuk voor bellen, maar al het andere duurt een eeuwigheid met het gedrocht.
Miskienquote:Op maandag 20 juni 2011 13:09 schreef dreamzk het volgende:
Iemand zin om wat te schieten? Verveel me kapot thuis
Heb hem van Bozz gekregen toen ik thuiskwam van die operatie tijdje terugquote:Op maandag 20 juni 2011 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
Michhas opeeen operation flashpoint spelen!
Ik die game weggedaan ooit omdat niemand hem had![]()
Best een lijpe game als je co-op die missie's doet! (focking moeilijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |