komt er inderdaadquote:Op zondag 19 juni 2011 15:09 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Misschien. BF3 zou toch ook met een open beta komen?
Moet je beter schoonmaken.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:38 schreef Frankii het volgende:
Fucking fruitvliegjes op mijn kamer. Kan gewoon geen fruitmand meer neerzetten of er vliegen een paar uur later tientallen fruitvliegjes in m'n kamer.
Heb gister nog gestofzuigd en alle meubels met een sopje afgedaan. Beter krijg ik het niet schoon denk ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Moet je beter schoonmaken.Ik heb gemerkt dat sinds ik m'n kamer wat beter schoonhoud, het ongedierte weg blijft.
Crysis 2quote:Op zondag 19 juni 2011 15:10 schreef Frankii het volgende:
[..]
Er mag wel weer eens een nieuwe verslavende (multi-player) franchise opstaan.
Maar niet voor jouw FPS-skillz!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Crysis 2
Maar het spel is te moeilijk voor veel mensen
Het schieten is nogal standaard. Het is vooral moeilijk door de snelheid, de cloak, armor, het verticale en dat je je energy moet regelen.quote:
Waarom denk je dat ik op maandag ga terwijl er nog bijna niemand vakantie heeftquote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef KoningStoma het volgende:
Zo bijzonder is het niet nee. De wachtrij daar is wel belachelijk lang altijd.
quote:
Alleen al omdat je zo hapt, zegt het genoegquote:Op zondag 19 juni 2011 18:43 schreef KoningStoma het volgende:
Goedkope grapjes ten koste van anderen. Anderen die je niet eens kent. Grapjes die nergens op gebaseerd zijn.
Zegt wie? Dat jij zegt dat het allemaal niet klopt, zegt toch meer over jou?quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:03 schreef KoningStoma het volgende:
Denk je dat het me ook maar iets interesseert? Ik ken je niet eens.Wie is hier nou aan het happen?
spuit 11quote:
Ga maar een keer met mij mee naar RKC.quote:
ga shawshank redemption kijken ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:04 schreef KoningStoma het volgende:
Wie doet er mee met dat niet-werkende kutspel genaamd black ops?
Je gaat vast geen crysis 2 spelen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:06 schreef KoningStoma het volgende:
Eerst ga ik black ops spelen, en dan ga ik the black ops redemption doen. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Duuhhhhquote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef KneusTeun het volgende:
En is het naïef dat ik hoop dat iedereen aan de BF3 gaat?
Alleen maar eckte keizers hier.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:05 schreef dreamzk het volgende:
Nee zijn we te goed voor. Is oneerlijk als we dat doen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:03 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ga maar een keer met mij mee naar RKC.
Jij mag ook mee.quote:
Betsy?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:40 schreef KoningStoma het volgende:
Raad eens wie er weer eens vroeg op is
omdat het niet gangsta is niggaaaa!!!!quote:Op maandag 20 juni 2011 10:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben ineens benieuwd waarom jullie, of eigenlijk iedereen waarmee ik wel eens game, crysis niet geprobeerd hebben.
Ik ken echt bijna niemand die het heeft gespeeld. Er zou dan toch een specifieke rede moeten zijn waarom niemand, behalve ik, hem heeft.
Tevens, 7:30 wakker gebeld worden door de derde persoon die meldt dat mijn zusje geen 1e uur heeftquote:Op maandag 20 juni 2011 08:40 schreef KoningStoma het volgende:
Raad eens wie er weer eens vroeg op is
Jij zat bij die 30.000?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij zat bij die 30.000?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij zat bij die 30.000?Ik was alle 30.000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen pakketjesdienst.quote:
Je op een site inschrijven die niet voor je bedoeld is en dan gaan janken als je eraf gegooid wordt.quote:
Hoe is je tentamen trouwens gegaan, of moet je nog?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:41 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je op een site inschrijven die niet voor je bedoeld is en dan gaan janken als je eraf gegooid wordt.
Ik had bij dat spel een beetje hetzelfde probleem als bij de BF games. Het lopen en schieten voelt zo rommelig en glitchy.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
Michhas opeeen operation flashpoint spelen!
Ik die game weggedaan ooit omdat niemand hem had![]()
Best een lijpe game als je co-op die missie's doet! (focking moeilijk)
Ik denk dat ik 'm gehaald heb, ik heb sowieso 3 van de 16 vragen goed, en ik moet er 9 goed hebben, en ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:59 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hoe is je tentamen trouwens gegaan, of moet je nog?
Dat is ook het enige wat ik nodig heb, wacht op mn nieuwe telefoonquote:
Niet hopen dat die aankomt.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ik nodig heb, wacht op mn nieuwe telefoon
Welke?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ik nodig heb, wacht op mn nieuwe telefoon
Wat een wigger.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:22 schreef Parvus het volgende:
Hugo heb jij nou serieus figuren in je haar geschoren?
Just the way I like itquote:Op maandag 20 juni 2011 12:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met automatische negerlokroepfunctie!
Waarom zou hij zichzelf moeten lokken?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met automatische negerlokroepfunctie!
Hoeren ding. Leuk voor bellen, maar al het andere duurt een eeuwigheid met het gedrocht.quote:
Vertelde je al maar ik heb hem zelf al paar x uitgeprobeerd en werkte primaquote:Op maandag 20 juni 2011 12:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoeren ding. Leuk voor bellen, maar al het andere duurt een eeuwigheid met het gedrocht.
Miskienquote:Op maandag 20 juni 2011 13:09 schreef dreamzk het volgende:
Iemand zin om wat te schieten? Verveel me kapot thuis
Heb hem van Bozz gekregen toen ik thuiskwam van die operatie tijdje terugquote:Op maandag 20 juni 2011 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
Michhas opeeen operation flashpoint spelen!
Ik die game weggedaan ooit omdat niemand hem had![]()
Best een lijpe game als je co-op die missie's doet! (focking moeilijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |