komt er inderdaadquote:Op zondag 19 juni 2011 15:09 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Misschien. BF3 zou toch ook met een open beta komen?
Moet je beter schoonmaken.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:38 schreef Frankii het volgende:
Fucking fruitvliegjes op mijn kamer. Kan gewoon geen fruitmand meer neerzetten of er vliegen een paar uur later tientallen fruitvliegjes in m'n kamer.
Heb gister nog gestofzuigd en alle meubels met een sopje afgedaan. Beter krijg ik het niet schoon denk ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Moet je beter schoonmaken.Ik heb gemerkt dat sinds ik m'n kamer wat beter schoonhoud, het ongedierte weg blijft.
Crysis 2quote:Op zondag 19 juni 2011 15:10 schreef Frankii het volgende:
[..]
Er mag wel weer eens een nieuwe verslavende (multi-player) franchise opstaan.
Maar niet voor jouw FPS-skillz!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Crysis 2
Maar het spel is te moeilijk voor veel mensen
Het schieten is nogal standaard. Het is vooral moeilijk door de snelheid, de cloak, armor, het verticale en dat je je energy moet regelen.quote:
Waarom denk je dat ik op maandag ga terwijl er nog bijna niemand vakantie heeftquote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef KoningStoma het volgende:
Zo bijzonder is het niet nee. De wachtrij daar is wel belachelijk lang altijd.
quote:
Alleen al omdat je zo hapt, zegt het genoegquote:Op zondag 19 juni 2011 18:43 schreef KoningStoma het volgende:
Goedkope grapjes ten koste van anderen. Anderen die je niet eens kent. Grapjes die nergens op gebaseerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |