quote:Op zondag 19 juni 2011 10:03 schreef tliciouz het volgende:
Nee kom vrydag pas terug!Ik heb spontane huidkanker gekregen van een boottripje, niet ingesmeerd en dat is nu te zien/voelen
Beter, de Wildfire mist op sommige momenten inderdaad wat power...quote:Op zondag 19 juni 2011 09:56 schreef Rossdale het volgende:
Fuck yesDe Wildfire is eindelijk weer gekraakt en ik kan hem eindelijk gaan rooten en dus overclocken
Hier gaat het nogal te keer hoor :/quote:Op zondag 19 juni 2011 10:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, best prima eigenlijk hier in het zuiden
En jij zit 20km hier vandaan ofzoquote:Op zondag 19 juni 2011 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier gaat het nogal te keer hoor :/
Is dat 20 km ja? Dacht een km of 15 ofzo. Maar hier is het nog niet aan het regenenquote:Op zondag 19 juni 2011 10:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En jij zit 20km hier vandaan ofzozal straks wel komen dan.. Vannacht wel ziek hard regen, onweer, storm, alles
21,8 kilometer, in 25 minuten sta ik op de stoep!quote:Op zondag 19 juni 2011 10:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat 20 km ja? Dacht een km of 15 ofzo. Maar hier is het nog niet aan het regenen
Ik doe alvast de deur op slotquote:Op zondag 19 juni 2011 10:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
21,8 kilometer, in 25 minuten sta ik op de stoep!
Jij was toch degene die slecht weer heeft? Kan pieter beter zijn deur op slot doen.quote:
Nja nu pas word het donker, en ging meer over dat ie dan ineens op de stoep staatquote:Op zondag 19 juni 2011 10:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij was toch degene die slecht weer heeft? Kan pieter beter zijn deur op slot doen.Hier is ook alles mooi in't westen
Niet lang meerquote:Op zondag 19 juni 2011 10:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beter, de Wildfire mist op sommige momenten inderdaad wat power...
Waarmee dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 10:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet lang meer
Meteen ook allemaal superkekke apps te downloaden die zo veel meer functionaliteit hebben dan de gewone apps in de storeEven op een makkelijke manier back-uppen ipv allerlei omwegen te moeten nemen
Titanium backup appquote:
Is het standaard zo'n kut telefoon dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 10:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet lang meer
Meteen ook allemaal superkekke apps te downloaden die zo veel meer functionaliteit hebben dan de gewone apps in de storeEven op een makkelijke manier back-uppen ipv allerlei omwegen te moeten nemen
Oké.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:26 schreef porsche1 het volgende:
HUP 55 KILLSTREAK IK SCHIET JULLIE ALLEMAAL STUK.
Je maakt er dus gewoon een soort desire van.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:26 schreef Rossdale het volgende:
Hij is over het algemeen wel goed, alleen voor sommige apps net wat te traag. Al wil hij bij smsen soms ook wel even blijven haperen na het indrukken van een toets. Allemaal niet zo erg, maar na een tijd stiekem toch best frustrerend.
Ik wil hem vooral overclocken, maar de andere handigheidjes die je krijgt als je hem root zijn mooi meegenomen
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 19 juni 2011 11:33 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je maakt er dus gewoon een soort desire van.
Als ik binnen nu en 2 weken een wildfire koop, kan ik hem vast ook nog wel overclocken of niet? Voordat ze dat weer gaan fiksen.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaMaar dan ruim 300 euro goedkoper
Iets meer dan een dag denk ik, nu moet ik hem ook al om de dag aan de lader leggen dus dat boeit weinigquote:Op zondag 19 juni 2011 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
Benieuwd hoe je batterij dat gaat vinden....
Meeste android toestellen hebben al niet zo'n lange accu tijd.
Dat is me belachelijk, als je dan een weekend weg bent moet je gewoon een lader meenemenquote:Op zondag 19 juni 2011 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iets meer dan een dag denk ik, nu moet ik hem ook al om de dag aan de lader leggen dus dat boeit weinig
Oke, nice.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:36 schreef Rossdale het volgende:
Als het goed is wel, HTC heeft zelfs aangegeven dat ze het rooten niet meer gaan blocken bij nieuwe telefoons. Dus bij een nieuwe versie van android zou het sowieso geen probleem meer moeten zijn.
Al draait de mijne straks op de CyanogenMod
en dat is een kut telefoonquote:Op zondag 19 juni 2011 11:33 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je maakt er dus gewoon een soort desire van.
Apple.quote:
Je gebruikt de trilfunctie zeker teveel?quote:Op zondag 19 juni 2011 12:01 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet myn desire elke dag opladen, echt bagger.
Ja dat is echt achterlijk, zou voor mij nummer 1 reden zijn om een telefoon niet te nemen.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:01 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet myn desire elke dag opladen, echt bagger.
Hehe gister hier in België ook gedaan. Gekkehuusquote:
is niet op bbquote:Op zondag 19 juni 2011 12:43 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe gister hier in België ook gedaan. Gekkehuus
Hebben jullie trouwens al PhotoSwap? Geniale app
Kan je mij een invite of de naam van die friend league bij Fifa 11 geven? Dan doe ik ook meequote:
Faal Unitedquote:Op zondag 19 juni 2011 13:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan je mij een invite of de naam van die friend league bij Fifa 11 geven? Dan doe ik ook mee
quote:
Dit 2 maalquote:Op zondag 19 juni 2011 13:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan je mij een invite of de naam van die friend league bij Fifa 11 geven? Dan doe ik ook mee
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:53 schreef Parvus het volgende:
Den Bosch is wat mij betreft ook een prima locatie. Ik ben niet uitgenodigd maar kom toch jwz.
Wanneer gaat dit zijn?quote:
Oke, wie spelen er nu nog meer mee? Jij, Soldmayor en..?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan je gewoon meedoen met een willekeurig team
Ik, SoldMayor en Nelisquote:Op zondag 19 juni 2011 14:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, wie spelen er nu nog meer mee? Jij, Soldmayor en..?
Ja, als je wilt kan je ook joinenquote:
Never mind.quote:
Ik moet je wel waarschuwen, ik ben het wel gewend om een pakslaag te krijgenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan je gewoon meedoen met een willekeurig team
Ik had niet gezien dat dat een quote van december was.quote:
We hadden een vast groepje waarmee we de game speelde op de 360, dus we hebben ons maar afgescheiden van de reguliere SC.quote:
Door een stel keizers die in het MW2 topic gingen slowchatten.quote:
Nee daarom zijn ze bij nummer 136quote:Op zondag 19 juni 2011 14:27 schreef kwaliteit. het volgende:
En dat mocht zonder toestemming van mods?
Ik ga hem eens zoekenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik, SoldMayor en Nelis
[..]
Ja, als je wilt kan je ook joinen
Ik zat ook al te kijkenquote:
Gewoon doen Ross Van bastenquote:
In oktober.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken![]()
MAar waneer komt deeltje 12?
Haha hier ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
focquote:Op zondag 19 juni 2011 14:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Paas eens iemand het wachtwoord van Faal United
25 euro nieuw bij de lokale gameboer hier.quote:
Denk ook zo eind zomer/begin herfst? Met Kinect-ondersteuningquote:Op zondag 19 juni 2011 14:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik mis een beetje een game waar iedereen weer "gezellig" online is.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Denk ook zo eind zomer/begin herfst? Met Kinect-ondersteuning
Heb je niet ook nog tentamens dan? Ik ken iemand die nu alle tentamens moet halen waaronder een kutvak, dus dat is wel minderquote:Op zondag 19 juni 2011 14:42 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Morgen om deze tijd weet ik of ik hbo WB ga doen of op de TU blijf.
Ik wil niet weg hier.
Dat heb ik dus ook, maar in Black Ops heb ik gewoon weinig zin meer. Dus ben maar een beetje mijn backlog aan single player games aan het uitspelen.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik mis een beetje een game waar iedereen weer "gezellig" online is.(gezellig staat tussen aanhalingstekens!)
Maar ja ik speel zelf ook nog maar weinig helaas.
Noem jij mij niet gezellig!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef KneusTeun het volgende:
"gezellig" (gezellig staat tussen aanhalingstekens!)
Ja dat is het 'm juist. Ik moet 4 vakken nog halen. En de nieuwe periode zijn er maar 3, morgen heb ik de laatste herkansing van vorige periode, als ik die niet haal is het einde verhaal.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Heb je niet ook nog tentamens dan? Ik ken iemand die nu alle tentamens moet halen waaronder een kutvak, dus dat is wel minder
Ja ik zit echt te twijfelen om een 4e poging tot Mass Effect te doenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:46 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, maar in Black Ops heb ik gewoon weinig zin meer. Dus ben maar een beetje mijn backlog aan single player games aan het uitspelen.
Dit inderdaad..quote:Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik mis een beetje een game waar iedereen weer "gezellig" online is.(gezellig staat tussen aanhalingstekens!)
Nou de sfeer is vaak gespannenquote:
Ja hoor! Maar kijk eens naar je nat bij network settingsquote:
Misschien komt dat van de zomer weer, als iedereen veel tijd heeft.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:51 schreef Rossdale het volgende:
Dayem, mijn wildfire werkt echt zoooo veel lekkerder met die CM7 mod
En fucking snel, niceeeeeeeeeeeeee
Hmm, alles lijkt goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja hoor! Maar kijk eens naar je nat bij network settings
Denk dat veel van de mensen hier de COD spelen en BF gaan halen heel snel met hangende pootjes terug gaan naar COD.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef KneusTeun het volgende:
En is het naïef dat ik hoop dat iedereen aan de BF3 gaat?
Ik heb em ook nog liggen, ben er een keer aan begonnen. Maar ook weer mee gestopt, geen idee meer waarom. Misschien toch nog maar eens proberen idd.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik zit echt te twijfelen om een 4e poging tot Mass Effect te doen![]()
Ondertussen nog wat battlefield en veel PS3 games.
Misschien. BF3 zou toch ook met een open beta komen?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef KneusTeun het volgende:
En is het naïef dat ik hoop dat iedereen aan de BF3 gaat?
Er mag wel weer eens een nieuwe verslavende (multi-player) franchise opstaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga BF3 wel weer een poging gunnen. Ziet er goed uit, maar aangezien BC1 en BC2 me absoluut niet lagen vraag ik me af of ik hem tof ga vinden. MW3 heb ik eigenlijk ook geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |