Hoo.. nou ga je tever, stoppen jij...quote:Op zondag 19 juni 2011 03:19 schreef RingBewoner het volgende:
4 topics vol onder mijn regime!! [Khadaffi mode].
In mijn tijd wel eens 7.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:19 schreef RingBewoner het volgende:
4 topics vol onder mijn regime!! [Khadaffi mode].
Beetje niveau is soms wel fijn, er bestaat zelfs niveau in baggerquote:Op zondag 19 juni 2011 03:19 schreef humorduck28 het volgende:
Heel wat van mijn onzin-posts zijn in de vernieling geholpen door Myraela.KWAAK
Die zit...quote:Op zondag 19 juni 2011 03:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beetje niveau is soms wel fijn, er bestaat zelfs niveau in bagger
Sorry.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hoo.. nou ga je tever, stoppen jij...
Mja idd ik heb gewoon heel veel normale radio posts gewoon niet gezien door al dat gebagger maar ingrijpen door en mod ho maar.......quote:Op zondag 19 juni 2011 03:19 schreef humorduck28 het volgende:
Heel wat van mijn onzin-posts zijn in de vernieling geholpen door Myraela.KWAAK
maar ik heb met jou ook niks te schaftenquote:Op zondag 19 juni 2011 03:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar zijn mijn ouders het niet mee eens jammer genoeg
je stelt je aan man, tussen bagger en mongolen niveau zit een wereld van verschilquote:Op zondag 19 juni 2011 03:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja idd ik heb gewoon heel veel normale radio posts gewoon niet gezien door al dat gebagger maar ingrijpen door en mod ho maar.......
Doei Morpquote:
tevens ik begreep je post verkeerd geloof ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar ik heb met jou ouders ook niks te schaften
ben je nou echt serieus? Want dan mag jij mij uitleggen wat de normale radioposts zijn. Dat constante gekusjekroel bedoel je?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja idd ik heb gewoon heel veel normale radio posts gewoon niet gezien door al dat gebagger maar ingrijpen door en mod ho maar.......
Eenschquote:Op zondag 19 juni 2011 03:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
ben je nou echt serieus? Want dan mag jij mij uitleggen wat de normale radioposts zijn. Dat constante gekusjekroel bedoel je?walgelijk.
Zo te zien wordt myraela nuchter....quote:Op zondag 19 juni 2011 03:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
ben je nou echt serieus? Want dan mag jij mij uitleggen wat de normale radioposts zijn. Dat constante gekusjekroel bedoel je?walgelijk.
Moet jij niet naar huis klein meisje.quote:
je bent dronken, hoe kan ik je nou niet vergeven?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:27 schreef _Fanta het volgende:
Niet boos op mij zijn naatje ik last het totaal verkeerd en vergat ook nog een woord in mn zin waardoor het allemaal alleen nog maar botter over kwam. vergeef me
Nooit te dronken voor een discussie.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:26 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Zo te zien wordt myraela nuchter....![]()
dronken mensen zitten hier wel meer momenteel geloof ikquote:Op zondag 19 juni 2011 03:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent dronken, hoe kan ik je nou niet vergeven?
maar ze lezen dingen verkeerd, of ze interpreteren het verkeerdquote:Op zondag 19 juni 2011 03:29 schreef humorduck28 het volgende:
Dronken mensen zijn altijd eerlijk, dus je kunt hen nooit vergeven in principe..PIEP
nuchter, present.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dronken mensen zitten hier wel meer momenteel geloof ik
Hier ook helaas.quote:
jij had liever lichtelijk beschoten op een niet nader te benoemen lichaamsdeel gelegen van het vrouwelijke geslacht?quote:
Vorige week was het hier ook gezellig met die gekke showquote:Op zondag 19 juni 2011 03:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dronken mensen zitten hier wel meer momenteel geloof ik
Ja hehe.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij had liever lichtelijk beschoten op een niet nader te benoemen lichaamsdeel gelegen van het vrouwelijke geslacht?
jah maar jij, jij moet morgenvroeg weer in de kerk zitten. kan je moeilijk met je zatten kloten komen aanwankelen ofnie?quote:
oh, als ik me druk maak om de kerk was ik nu allang in een diepe slaap. Ik ben 'dronken' genoeg wat dat betreft.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah maar jij, jij moet morgenvroeg weer in de kerk zitten. kan je moeilijk met je zatten kloten komen aanwankelen ofnie?
Kerkzijn gaat niet om 2 keer per zondag er braaf bij zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah maar jij, jij moet morgenvroeg weer in de kerk zitten. kan je moeilijk met je zatten kloten komen aanwankelen ofnie?
Wat heb je met dat servies gedaan? Kapot gegooid uit frustratie, omdat je geen drank meer voor handen hebt?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:33 schreef humorduck28 het volgende:
Niet hatelijk worden tegen over elkaar, dat is mijn devies, verder heb ik geen servies meer.
Alleen niet de juiste dame.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ooit, zal dat de waarheid zijn. Ooit.
Dank voor uw omroep..quote:Op zondag 19 juni 2011 03:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kerkzijn gaat niet om 2 keer per zondag er braaf bij zijn.
Tschuss!quote:
Slaap lekker kerelquote:
daarom vind ik jou ook zo'n toffe gozer, je bent dan wel gelovig maar niet zo heel extreem dat je alles laat wat je eventueel in verleiding zal kunnen brengen. een toffe gelovige dusquote:Op zondag 19 juni 2011 03:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, als ik me druk maak om de kerk was ik nu allang in een diepe slaap. Ik ben 'dronken' genoeg wat dat betreft.
Ik geloof ook!!!quote:Op zondag 19 juni 2011 03:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
daarom vind ik jou ook zo'n toffe gozer, je bent dan wel gelovig maar niet zo heel extreem dat je alles laat wat je eventueel in verleiding zal kunnen brengen. een toffe gelovige dus
HOAX!quote:
nee, had een plastic.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat heb je met dat servies gedaan? Kapot gegooid uit frustratie, omdat je geen drank meer voor handen hebt?
reageer dan ook ff op je dm's of val me niet lastig met je insinuatiesquote:
Gelukkig maar, zonder ergens in te geloven zal het leven ook maar beetje doelloos zijn niewaar?quote:
Ik vind die orthodoxe mensen ook niet helemaal snugger.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
daarom vind ik jou ook zo'n toffe gozer, je bent dan wel gelovig maar niet zo heel extreem dat je alles laat wat je eventueel in verleiding zal kunnen brengen. een toffe gelovige dus
Knetter en nuchter klinkt niet plausibel...quote:
Geloof in God. Zal er verder niet over beginnen.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zonder ergens in te geloven zal het leven ook maar beetje doelloos zijn niewaar?
quote:Op zondag 19 juni 2011 03:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Knetter en nuchter klinkt niet plausibel...
hele dag aan de cola/koffie en yoghurt-fruit shakes gezetenquote:Op zondag 19 juni 2011 03:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Knetter en nuchter klinkt niet plausibel...
Zozoquote:Op zondag 19 juni 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hele dag aan de cola/koffie en yoghurt-fruit shakes gezeten
en dat op een festival.. braaf hequote:
Stuur die rechter even langs om te zuigen.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 03:38 schreef naatje_1 het volgende:
nou, mijn buren wil je echt niet fucken....
kan het zo wel overnemen, ik weet niet hoe outpost in slaap zitquote:Op zondag 19 juni 2011 03:38 schreef RingBewoner het volgende:
Hoelang moet ik doorgaan? Zat zelf te denken aan 4u. Anders val ik echt in herhaling.
En Carooltje?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dat op een festival.. braaf he
Ah mooi zo stuur haar even langs.quote:
cola/koffie/thee/cola en colaquote:
Ik ga nog wel even door. Zie het wel in DM.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan het zo wel overnemen, ik weet niet hoe outpost in slaap zit
Dat heb ik soms met : "Meiden van Holland"quote:
Ook netjes.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
cola/koffie/thee/cola en cola
Jij hebt ook Digitenne?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ga nog wel even door. Zie het wel in DM.
[..]
Dat heb ik soms met : "Meiden van Holland"
Als je hem binnen kunt houden wel.quote:
WE HEBBEN BBC NU!!!! MOTD!!!!quote:
Ik heb niet gerookt! Omg! Ik ben vrolijkquote:Op zondag 19 juni 2011 03:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
volgens mij is het een turkse spacepizza
slaaplekkerquote:Op zondag 19 juni 2011 03:42 schreef humorduck28 het volgende:
ik ruim de rest hier ook op, ondanks mijn 6 halve liters, toch trusten.... ik ga liggen...
brave meid hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb niet gerookt! Omg! Ik ben vrolijk
niet samen?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Stuur die rechter even langs om te zuigen.
het was top zover Ring!quote:Op zondag 19 juni 2011 03:45 schreef RingBewoner het volgende:
Zometeen nog een paar nummers om te ontwennen en dan mijn vaste afsluiter. Dan draag ik het stokje over.
*Proost*quote:
ja maar als het laatste modje ook gaat slapen is er niemand meer om in te grijpen tochquote:Op zondag 19 juni 2011 03:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want we willen FOK! nog graag behouden
Ik ben t niet snel en vaak met je eens maar dit wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want we willen FOK! nog graag behouden
ben je geslaagd?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben net uitgeproost
Ik ga zo slapen
Je weet niet waar die kloothommel toe in staat is (en dan bedoel ik niet myraela, maar diegene die ons verlinkt aan google)quote:Op zondag 19 juni 2011 03:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ja maar als het laatste modje ook gaat slapen is er niemand meer om in te grijpen toch
kk baasquote:
Daar gaat het niet om. Als niemand mij betrapt op stelen, is het dan minder fout?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ja maar als het laatste modje ook gaat slapen is er niemand meer om in te grijpen toch
stelen is zowieso fout. dievenquote:Op zondag 19 juni 2011 03:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als niemand mij betrapt op stelen, is het dan minder fout?
quote:
Neequote:Op zondag 19 juni 2011 03:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dankje, wil je ook op zijn crematie komen?
Ah, gevoelloze dwarf die je bent, niet eens een mug cremerenquote:Op zondag 19 juni 2011 03:51 schreef naatje_1 het volgende:
Dat gaat lastig, want die is er niet!!!11!!1!!!1!!!11!!!
weet wat ook vies is, rode fanta bahquote:
ik heb niets met prikdrankjes, afgezien van cola (en bier is geen prikdrankje te noemen)quote:Op zondag 19 juni 2011 03:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weet wat ook vies is, rode fanta bah. Dan heb ik nog liever die gele
. al blijft die oranje Fanta natuurlijk de lekkerste
maar dan wel Coca Cola mag ik aannemen?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb niets met prikdrankjes, afgezien van cola (en bier is geen prikdrankje te noemen)
vind het allemaal te zoet spul.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als dat voor handen is wel jaquote:Op zondag 19 juni 2011 03:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar dan wel Coca Cola mag ik aannemen?
ik hoorde het.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Na Mumford and Sons is mijn afsluiter, daarna kan jij.
fanta Lemon met bacardi lemonquote:Op zondag 19 juni 2011 03:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en qua sterke drank?quote:
goldstrike. Ben je bij het bowlen?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
en qua sterke drank?
dan neem ik een flesje mee volgende week
ja weet ik, maar cola light vind ik lekkerder.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je weet dat je beter normaal dan light kan drinken?
maakt me niet uitquote:Op zondag 19 juni 2011 03:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en dan water uit de winkel of uit de kraan?
ik heb werkelijk geen idee maar dat klinkt wel puikquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 03:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
ja weet ik, maar cola light vind ik lekkerder.
ik luister het helemaal af en tune dan 2 keer in, om zeker te weten dat ik er in zitquote:Op zondag 19 juni 2011 04:00 schreef RingBewoner het volgende:
Naatje, met ongeveer 2 minuten ben jij. Ik ga je aankondigen.
Prima.quote:Op zondag 19 juni 2011 04:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik luister het helemaal af en tune dan 2 keer in, om zeker te weten dat ik er in zit
quote:Op zondag 19 juni 2011 04:02 schreef _Fanta het volgende:
Wij boffen wel hiero, wij hebben echt beste water uit de kraan van de hele wereld!
Utrecht?quote:
kleine FOK!meet in Utrecht waar uk misschien even langs ga.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee maar dat klinkt wel puik
Graag gedaan. Zolang de meesten genieten ben ik erbij.quote:Op zondag 19 juni 2011 04:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top gedraaid iig vanavond man! Thx voor je inzet ook en zulks.
quote:Op zondag 19 juni 2011 04:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top gedraaid iig vanavond man! Thx voor je inzet ook en zulks.
quote:Op zondag 19 juni 2011 04:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
oh crap foutje
Top om je weer te horen Naat.
je bent de eerstequote:Op zondag 19 juni 2011 04:20 schreef RingBewoner het volgende:
Voor een 17-jarige klink je best volwassen.
Sarcasme en korreltje zout worden in deze post vergeten.....quote:Op zondag 19 juni 2011 04:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent de eerstevolgens de meeste mis ik juist die baard in de keel
Hij doelde op je manier van spreken gok ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 04:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent de eerstevolgens de meeste mis ik juist die baard in de keel
duhquote:Op zondag 19 juni 2011 04:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij doelde op je manier van spreken gok ik.
quote:Op zondag 19 juni 2011 04:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sarcasme en korreltje zout worden in deze post vergeten.....
Klopt.quote:Op zondag 19 juni 2011 04:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij doelde op je manier van spreken gok ik.
quote:Op zondag 19 juni 2011 04:23 schreef RingBewoner het volgende:
Goed, dit klinkt dan wel weer erg 13-jarig....
niet fucken met Naat, anders word ik boosquote:Op zondag 19 juni 2011 04:24 schreef RingBewoner het volgende:
Naat, ik heb je zo goed aangekondigd en ingeluidt en dan geef je geen credits aan mij. Beetje jammer.
beetje geduld, bovendien: wie nadrukkelijk vragen worden overgeslagenquote:Op zondag 19 juni 2011 04:24 schreef RingBewoner het volgende:
Naat, ik heb je zo goed aangekondigd en ingeluidt en dan geef je geen credits aan mij. Beetje jammer.
Niet fucken met je favo DJ (IKquote:Op zondag 19 juni 2011 04:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
niet fucken met Naat, anders word ik boos
Ga zo slapen.quote:Op zondag 19 juni 2011 04:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
beetje geduld, bovendien: wie nadrukkelijk vragen worden overgeslagen
Eikelquote:Op zondag 19 juni 2011 04:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan wacht ik natuurlijk net zo lang tot je gaat slapen heh
Klopt. Fuck de buren.quote:Op zondag 19 juni 2011 04:28 schreef naatje_1 het volgende:
turn up the bass is een heerlijk genre om in de nacht te draaien imho
Speakers aan hiero.quote:Op zondag 19 juni 2011 04:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou eerder, fuck mijn oren. Koptelefoon enzo
quote:Op zondag 19 juni 2011 04:29 schreef MajorTom. het volgende:
Ik hoop dat iedereen in deze hele topicreeks keiharde aids krijgt en op een gruwlijke manier ten einde komt. Dat wens ik jullie allemaal toe.
Oké, we zullen deze wens in acht nemen, maar kunnen niet garanderen dat deze wens vervult wordt.quote:Op zondag 19 juni 2011 04:29 schreef MajorTom. het volgende:
Ik hoop dat iedereen in deze hele topicreeks keiharde aids krijgt en op een gruwlijke manier ten einde komt. Dat wens ik jullie allemaal toe.
Bedankt en eensgelijksquote:Op zondag 19 juni 2011 04:29 schreef MajorTom. het volgende:
Vervuld bedoel je?quote:Op zondag 19 juni 2011 04:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oké, we zullen deze wens in acht nemen, maar kunnen niet garanderen dat deze wens vervult wordt.
zou een goed plan zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 04:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
oei, dan moeten we hem maar oprapen denk ik?
God wilt het zo. Dat heeft hij mij vertelt.quote:
Hear!!!quote:Op zondag 19 juni 2011 04:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heh, en dan was ik net van plan om na dit nummer een ode te doen
Je klinkt nu wel leip. Paddo's gehad?quote:Op zondag 19 juni 2011 04:39 schreef naatje_1 het volgende:
tering hej, waarom leef ik in een huis met mensen die perse het dagritme willen aanhouden?
quote:Op zondag 19 juni 2011 04:43 schreef RingBewoner het volgende:
Niet bij zinnen? Dat hadden we niet in de gaten. Verder wel fijne muziek.
quote:Op zondag 19 juni 2011 04:44 schreef _Fanta het volgende:
wat is dat toch met die jeugd en da comazuipen. kunnen ze niet gewoon dronken worden zoals ons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |