En Carooltje?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dat op een festival.. braaf he
Ah mooi zo stuur haar even langs.quote:
cola/koffie/thee/cola en colaquote:
Ik ga nog wel even door. Zie het wel in DM.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan het zo wel overnemen, ik weet niet hoe outpost in slaap zit
Dat heb ik soms met : "Meiden van Holland"quote:
Ook netjes.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
cola/koffie/thee/cola en cola
Jij hebt ook Digitenne?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ga nog wel even door. Zie het wel in DM.
[..]
Dat heb ik soms met : "Meiden van Holland"
Als je hem binnen kunt houden wel.quote:
WE HEBBEN BBC NU!!!! MOTD!!!!quote:
Ik heb niet gerookt! Omg! Ik ben vrolijkquote:Op zondag 19 juni 2011 03:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
volgens mij is het een turkse spacepizza
slaaplekkerquote:Op zondag 19 juni 2011 03:42 schreef humorduck28 het volgende:
ik ruim de rest hier ook op, ondanks mijn 6 halve liters, toch trusten.... ik ga liggen...
brave meid hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb niet gerookt! Omg! Ik ben vrolijk
niet samen?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Stuur die rechter even langs om te zuigen.
het was top zover Ring!quote:Op zondag 19 juni 2011 03:45 schreef RingBewoner het volgende:
Zometeen nog een paar nummers om te ontwennen en dan mijn vaste afsluiter. Dan draag ik het stokje over.
*Proost*quote:
ja maar als het laatste modje ook gaat slapen is er niemand meer om in te grijpen tochquote:Op zondag 19 juni 2011 03:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want we willen FOK! nog graag behouden
Ik ben t niet snel en vaak met je eens maar dit wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want we willen FOK! nog graag behouden
ben je geslaagd?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben net uitgeproost
Ik ga zo slapen
Je weet niet waar die kloothommel toe in staat is (en dan bedoel ik niet myraela, maar diegene die ons verlinkt aan google)quote:Op zondag 19 juni 2011 03:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ja maar als het laatste modje ook gaat slapen is er niemand meer om in te grijpen toch
kk baasquote:
Daar gaat het niet om. Als niemand mij betrapt op stelen, is het dan minder fout?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ja maar als het laatste modje ook gaat slapen is er niemand meer om in te grijpen toch
stelen is zowieso fout. dievenquote:Op zondag 19 juni 2011 03:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als niemand mij betrapt op stelen, is het dan minder fout?
quote:
Neequote:Op zondag 19 juni 2011 03:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dankje, wil je ook op zijn crematie komen?
Ah, gevoelloze dwarf die je bent, niet eens een mug cremerenquote:Op zondag 19 juni 2011 03:51 schreef naatje_1 het volgende:
Dat gaat lastig, want die is er niet!!!11!!1!!!1!!!11!!!
weet wat ook vies is, rode fanta bahquote:
ik heb niets met prikdrankjes, afgezien van cola (en bier is geen prikdrankje te noemen)quote:Op zondag 19 juni 2011 03:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weet wat ook vies is, rode fanta bah. Dan heb ik nog liever die gele
. al blijft die oranje Fanta natuurlijk de lekkerste
maar dan wel Coca Cola mag ik aannemen?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb niets met prikdrankjes, afgezien van cola (en bier is geen prikdrankje te noemen)
vind het allemaal te zoet spul.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als dat voor handen is wel jaquote:Op zondag 19 juni 2011 03:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar dan wel Coca Cola mag ik aannemen?
ik hoorde het.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Na Mumford and Sons is mijn afsluiter, daarna kan jij.
fanta Lemon met bacardi lemonquote:Op zondag 19 juni 2011 03:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en qua sterke drank?quote:
goldstrike. Ben je bij het bowlen?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
en qua sterke drank?
dan neem ik een flesje mee volgende week
ja weet ik, maar cola light vind ik lekkerder.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je weet dat je beter normaal dan light kan drinken?
maakt me niet uitquote:Op zondag 19 juni 2011 03:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en dan water uit de winkel of uit de kraan?
ik heb werkelijk geen idee maar dat klinkt wel puikquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 03:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
ja weet ik, maar cola light vind ik lekkerder.
ik luister het helemaal af en tune dan 2 keer in, om zeker te weten dat ik er in zitquote:Op zondag 19 juni 2011 04:00 schreef RingBewoner het volgende:
Naatje, met ongeveer 2 minuten ben jij. Ik ga je aankondigen.
Prima.quote:Op zondag 19 juni 2011 04:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik luister het helemaal af en tune dan 2 keer in, om zeker te weten dat ik er in zit
quote:Op zondag 19 juni 2011 04:02 schreef _Fanta het volgende:
Wij boffen wel hiero, wij hebben echt beste water uit de kraan van de hele wereld!
Utrecht?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |