Hoo.. nou ga je tever, stoppen jij...quote:Op zondag 19 juni 2011 03:19 schreef RingBewoner het volgende:
4 topics vol onder mijn regime!! [Khadaffi mode].
In mijn tijd wel eens 7.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:19 schreef RingBewoner het volgende:
4 topics vol onder mijn regime!! [Khadaffi mode].
Beetje niveau is soms wel fijn, er bestaat zelfs niveau in baggerquote:Op zondag 19 juni 2011 03:19 schreef humorduck28 het volgende:
Heel wat van mijn onzin-posts zijn in de vernieling geholpen door Myraela.KWAAK
Die zit...quote:Op zondag 19 juni 2011 03:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beetje niveau is soms wel fijn, er bestaat zelfs niveau in bagger
Sorry.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hoo.. nou ga je tever, stoppen jij...
Mja idd ik heb gewoon heel veel normale radio posts gewoon niet gezien door al dat gebagger maar ingrijpen door en mod ho maar.......quote:Op zondag 19 juni 2011 03:19 schreef humorduck28 het volgende:
Heel wat van mijn onzin-posts zijn in de vernieling geholpen door Myraela.KWAAK
maar ik heb met jou ook niks te schaftenquote:Op zondag 19 juni 2011 03:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar zijn mijn ouders het niet mee eens jammer genoeg
je stelt je aan man, tussen bagger en mongolen niveau zit een wereld van verschilquote:Op zondag 19 juni 2011 03:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja idd ik heb gewoon heel veel normale radio posts gewoon niet gezien door al dat gebagger maar ingrijpen door en mod ho maar.......
Doei Morpquote:
tevens ik begreep je post verkeerd geloof ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar ik heb met jou ouders ook niks te schaften
ben je nou echt serieus? Want dan mag jij mij uitleggen wat de normale radioposts zijn. Dat constante gekusjekroel bedoel je?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja idd ik heb gewoon heel veel normale radio posts gewoon niet gezien door al dat gebagger maar ingrijpen door en mod ho maar.......
Eenschquote:Op zondag 19 juni 2011 03:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
ben je nou echt serieus? Want dan mag jij mij uitleggen wat de normale radioposts zijn. Dat constante gekusjekroel bedoel je?walgelijk.
Zo te zien wordt myraela nuchter....quote:Op zondag 19 juni 2011 03:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
ben je nou echt serieus? Want dan mag jij mij uitleggen wat de normale radioposts zijn. Dat constante gekusjekroel bedoel je?walgelijk.
Moet jij niet naar huis klein meisje.quote:
je bent dronken, hoe kan ik je nou niet vergeven?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:27 schreef _Fanta het volgende:
Niet boos op mij zijn naatje ik last het totaal verkeerd en vergat ook nog een woord in mn zin waardoor het allemaal alleen nog maar botter over kwam. vergeef me
Nooit te dronken voor een discussie.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:26 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Zo te zien wordt myraela nuchter....![]()
dronken mensen zitten hier wel meer momenteel geloof ikquote:Op zondag 19 juni 2011 03:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent dronken, hoe kan ik je nou niet vergeven?
maar ze lezen dingen verkeerd, of ze interpreteren het verkeerdquote:Op zondag 19 juni 2011 03:29 schreef humorduck28 het volgende:
Dronken mensen zijn altijd eerlijk, dus je kunt hen nooit vergeven in principe..PIEP
nuchter, present.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dronken mensen zitten hier wel meer momenteel geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |