Ja ONZ radio bedoelde ik dusquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, Fok! radio is dood, toen kwam ONZ radio, da's ook dood, en dit is helemaal nieuw!
Was erg wisselend. Sowieso speelden er meerdere factoren mee waardoor de stekker er uit getrokken is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja ONZ radio bedoelde ik dusIk dacht dat zo goed liep ??
Ah okayquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Was erg wisselend. Sowieso speelden er meerdere factoren mee waardoor de stekker er uit getrokken is.
Top iedereen is welkom!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:28 schreef krokdown het volgende:
hee ik wil ook wel draaien een avondje in de week, maar hoe werkt het?
moet je bijvoorbeeld de muziek zo op je computer hebbenof kan dat via een programma?
Je moet je MP3's hebben en een programma ams SAM of Virtual DJ of OTS of zo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:28 schreef krokdown het volgende:
hee ik wil ook wel draaien een avondje in de week, maar hoe werkt het?
moet je bijvoorbeeld de muziek zo op je computer hebbenof kan dat via een programma?
bearshare, itunes? noem maar op.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top iedereen is welkom!![]()
![]()
Je moet zelf muziek hebben.
Of Winamp.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Je moet je MP3's hebben en een programma ams SAM of Virtual DJ of OTS of zo.
SAMquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:30 schreef krokdown het volgende:
en welk programma is het makkelijkste/ gebruikvriendelijkste?
Je bent bang voor meisjes?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
Hello, my little bastards.
Mijn zusje heeft heel veel vriendinnen beneden zitten, want feestje en ik moet heel nodig naar de wc, maar dat is beneden. Wat nu?
Muziek op je computer is voldoende. Verder is een DJ programma erg handig, ik raad je Virtual DJ aan, erg handig voor beginners.quote:
Naar beneden, pissen en als je daar bent, meteen wat chicka's hosselen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn zusje heeft heel veel vriendinnen beneden zitten, want feestje en ik moet heel nodig naar de wc, maar dat is beneden. Wat nu?
hoiquote:
GEWOON GAAN, beetje je haren goed doen, komkommer in je broek en gaaaannnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
YouTube downloader en dan convertenquote:
Bang dat ze je gaan groepsverkrachten?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Naar beneden, pissen en als je daar bent, meteen wat chicka's hosselen!
ik ben al bezet, dus nee en wat VH zegt dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:32 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
GEWOON GAAN, beetje je haren goed doen, komkommer in je broek en gaaaannn
Of zijn broek helemaal weg latenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:32 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
GEWOON GAAN, beetje je haren goed doen, komkommer in je broek en gaaaannn
Nee, dat is al helemaal voor sissy's. Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik meteen geen zin meer hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
amen, echte mannen die bedrijven de liefde
Echte mannen vallen al huilend en rukkend in slaapquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
amen, echte mannen die bedrijven de liefde
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echte mannen vallen al huilend en rukkend in slaap
jij hebt liever geslachtsgemeenschap? Daar krijg ik al helemaal een slappe van...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat is al helemaal voor sissy's. Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik meteen geen zin meer hebben.
ik wacht nog steeds op jay-z - empire state of mind.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
Hierna een liedje over een dooie hand...
Kan alsnog maar ik heb al een nummer van Jay-z gedraaid.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:37 schreef krokdown het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op jay-z - empire state of mind.
Heb er weinig problemen meequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Is niet het meest ideale programma, maar er valt mee te werken.
Heb je een koetsiersglas?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, komt de eerste: "Als je homo bent wel ja!"
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Naar beneden, pissen en als je daar bent, meteen wat chicka's hosselen!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:41 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
En hijs binnen, lang leven 100mbit verbinding
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:41 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
En hijs binnen, lang leven 100mbit verbinding
Nee, dat "ff pissenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij is wel hard op weg om het record te gaan verbreken ja. 17 en al zoveel posts
I knowquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dat "ff pissen" is de trademark van tong80......naast al die flauwe woordgrappen!
Uiteraard bekend geworden door Kwakquote:
Heb al een nieuwe versie binnen, deze is wel goedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh crap....
Heeft niet iemand hier een goede link voor hem?
Heb je wel effe hoi gezegd tegen al die op springen staande kippetjes?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik was even vergeten dat mijn zusje ook jongens had uitgenodigd, dus ik had nergens voor te vrezen.
neuh, wc zit aan de gang en het feest is in de woonkamerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je wel effe hoi gezegd tegen al die op springen staande kippetjes?
Dan nog! Doe het!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neuh, wc zit aan de gang en het feest is in de woonkamer
Ah ja, die ken ik wel ja!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteraard bekend geworden door Kwak
[ afbeelding ]
Maar niet daardoor exclusief voorbehouden aan Kwak. Ding heet dus een koetsiersglas.
Hertog Jan:
[ afbeelding ]
Heineken:
[ afbeelding ]
Of:
[ afbeelding ]
Nou ja. Hè.
Outpost!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef _Fanta het volgende:
is er iemand aan t draaien nu of is dit onze gup?
die moet je ff uitleggen, want snap um nie..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ik mijn potlood heb geslepen ben ik wel wit ja
uitleggen mag niet meer, want nieuwe regels op FOK! omtrent vieze woorden...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
die moet je ff uitleggen, want snap um nie..
Dat over die vieze woorden zie ik eigenlijk nergens meer terug...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uitleggen mag niet meer, want nieuwe regels op FOK! omtrent vieze woorden...
je kan het toch ook gewoon netjes uitleggen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uitleggen mag niet meer, want nieuwe regels op FOK! omtrent vieze woorden...
Staat duidelijk in dat stikky topic wat geëdit is door Danny.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat over die vieze woorden zie ik eigenlijk nergens meer terug...
Volgens mij was dat je eigen keus. Zitten daar geen tsjikkerts die je ken hosselen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Feest @ Gouda? Waarom zit ik dan in Gorinchem
Ik vind zijn tunes soms effe téveel jaren 70/80 aandoen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
JVT is baas en bas bron is de baas van de bazen
Neequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij was dat je eigen keus. Zitten daar geen tsjikkerts die je ken hosselen?
Nou. Je smaak is niet altijd even mooi.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alle nummertjes die ik heb gedraaid zijn mooi.
Mja sorry ik val niet op mannen....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou. Je smaak is niet altijd even mooi.
Heb met een half oor wel zitten meeluisteren, was ondertussen druk aan t gamenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alle nummertjes die ik heb gedraaid zijn mooi.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Heb met een half oor wel zitten meeluisteren, was ondertussen druk aan t gamen. Nu ben weer voor de volle 100% aanwezig
jah, was wel chille muziek onder t gamen, ik slachte de ene mob na de andere af op de beat van de muziekquote:
Serieus? Ligt dat aan mij? Of duurt het ff voordat het hier syncedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo das al weer bijna 2 nummers terug
Dan hoor je zo vast brainpower!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Serieus? Ligt dat aan mij? Of duurt het ff voordat het hier synced
Maar wel willen neuken he? Rotzak.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja sorry ik val niet op mannen....
omdat je er verlegen van werd?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom moet ik lachen als een man mij een interessante jongeman om mee te praten noemt, en niet zomaar lachen, maar echt dubbel liggen...
JA ik sta al ff droog en een gat is een gat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar wel willen neuken he? Rotzak.
Heb inmiddels opnieuw gebufferd en nu ben ik bij spraakwater, loopt ten eindequote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan hoor je zo vast brainpower!
Wij zijn inm toe aan Extince.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:02 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Heb inmiddels opnieuw gebufferd en nu ben ik bij spraakwater, loopt ten einde
nee, t was niet op die manierquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:03 schreef _Fanta het volgende:
Naatje eigenlijk he, eigenlijk ben jij bestwel een interessante jongen![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
Zijn er nog dj's die na mij willen draaien?
ik ben er klaar voorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ringbewoner komt dus gewoon niet opdagen dus ehm ik maak mn playlist af en dan kan jij.
Jammer genoeg geen Pink Floyd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
Hierna nog wat hersens beschadigingen.
Ja! Buffer!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
mensen, melden als er een buffer is bij mij
ToT en ik zijn dissapointed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Euhmm Red label, johnny walker (heb ik gekregen van iemand)
Zoek maar een ander.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
JA ik sta al ff droog en een gat is een gat.
Cheers!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Euhmm Red label, johnny walker (heb ik gekregen van iemand)
Nou vooruit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het is een cadeautje. Dan is het nog te vergeven!Het moet toch op!
hahahah welke vinden jullie lekker dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het is een cadeautje. Dan is het nog te vergeven!Het moet toch op!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:13 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
hahahah welke vinden jullie lekker dan?
true...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die is heul niet lekker want leeg....
W.?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:15 schreef Watertornado het volgende:
Mijn bier is trouwens leeg. Wat nu?
ik denk dat je rond de 30 volwassen wordt en je realiseert dat zuipen heel kinderachtig is en dan ga je over op de wijn.quote:
fixed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
16: fris
18: bier
21: bier
25 : bier
30 : bier
34 : alcoholist
Die is grandioos!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:15 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Hmm ga ik eens proberen, thanks voor de tip
Nieuwe pakken in de koelkast.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:15 schreef Watertornado het volgende:
Mijn bier is trouwens leeg. Wat nu?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
Hierna nog 1 nummer en dan is t afgelopen met de rap \ hip hop show......
Wijn kan je anders ook prima zuipen hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk dat je rond de 30 volwassen wordt en je realiseert dat zuipen heel kinderachtig is en dan ga je over op de wijn.
Ja, ok, sommige mensen zijn onverbeterlijk en blijven hun hele leven zuipenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Wijn kan je anders ook prima zuipen hoor
Lekker blijven denken jij.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk dat je rond de 30 volwassen wordt en je realiseert dat zuipen heel kinderachtig is en dan ga je over op de wijn.
Welke? En hoezo kapt hij er mee?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef ValHallen het volgende:
Ja Godver, zit ik een film te kijken, kapt hij er mee na 4 minuten
En het is nog wel mijn lievelings horrorfilm
Oh nee he, we krijgen toch weer niet zo'n preek van jou hoop ik?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ok, sommige mensen zijn onverbeterlijk en blijven hun hele leven zuipen
een preek, hoezo?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Oh nee he, we krijgen toch weer niet zo'n preek van jou hoop ik?
Martyrs. En geen idee waarom hij er mee kapt. het beeld blijft hangen en het geluid loopt doorquote:
Zuigt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Martyrs. En geen idee waarom hij er mee kapt. het beeld blijft hangen en het geluid loopt door
Zaten zeker fijne nummers tussen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
The grand finale, einde mijn dj tijd voor vanavond. Ik hoop dat jullie t leuk vonden.
Jup, weer eens wat anders en best lekkere rap/hiphop draaide jequote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
The grand finale, einde mijn dj tijd voor vanavond. Ik hoop dat jullie t leuk vonden.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dat drank je geest vertroebeld en je zo de band met God kwijtraakt enzo
Volgens mij is dat zo'n verschrikkelijk enge film.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zuigt.
Ik ken die film verder niet. Is dus best okay?
Is echt een grandioze filmquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zuigt.
Ik ken die film verder niet. Is dus best okay?
neuh, zo'n soort preek krijg je niet van mijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zout water? Zitten spoelen voor verkoudheid?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n verschrikkelijk enge film.
Ik heb een maximus koudgezet. Maar aan de andere kant denk ik dat ik misschien maar eens ga liggen.
Wat is zout water trouwens vies.
Katerverdediging.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Zout water? Zitten spoelen voor verkoudheid?
Top leuk dat jij t gewoon allemaal geluisterd hebt!quote:
Thx!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:22 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Jup, weer eens wat anders en best lekkere rap/hiphop draaide je
Oke danquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neuh, zo'n soort preek krijg je niet van mij
Paddo's werden door de kerk verboden omdat je idd de band met God kwijt zou raken, maar al die kardinalen en bisschoppen en de paus enzo snoepten die dingen maar al te graag!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nou ja je moet eigenlijk nog veel meer mineralen binnenkrijgen maar zout houdt vocht vast i.t.t. alcohol dus dat is goed.quote:
Ik kan niet zeggen dat ik alles even goed trok hoor!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top leuk dat jij t gewoon allemaal geluisterd hebt!
hooguit preek dat t sad is, omdat je best lol kan maken zonder drank en dat drank je hersenen beschadigd enzo, maar ik zal je die preek besparenquote:
Ow okee dan!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja je moet eigenlijk nog veel meer mineralen binnenkrijgen maar zout houdt vocht vast i.t.t. alcohol dus dat is goed.
Ik moet zo hard met jou praten hè!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hooguit preek dat t sad is, omdat je best lol kan maken zonder drank en dat drank je hersenen beschadigd enzo, maar ik zal je die preek besparen
tjah zo zie je maar weer, zijn ook gewoon mensenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Paddo's werden door de kerk verboden omdat je idd de band met God kwijt zou raken, maar al die kardinalen en bisschoppen en de paus enzo snoepten die dingen maar al te graag!
Gaarne ja!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hooguit preek dat t sad is, omdat je best lol kan maken zonder drank en dat drank je hersenen beschadigd enzo, maar ik zal je die preek besparen
Dat heb ik net al gedaan trouwens. XXL. Maar niet leeg gekregen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja je kan ook gewoon een zak chips leeg eten en normaal water eten.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet zo hard met jou praten hè!
want?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet zo hard met jou praten hè!
Waarom dan nog zout water drinken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik net al gedaan trouwens. XXL. Maar niet leeg gekregen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik geen alcohol had gedronken had ik dat kunnen bedenken ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom dan nog zout water drinken?
Dan doe je t beter dan ik met metal....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik alles even goed trok hoor!Maar idd wel alles geluisterd!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik geen alcohol had gedronken had ik dat kunnen bedenken ja.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan doe je t beter dan ik met metal....Ik trek dat echt niet.
En dan ben ik aan de zuip..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
ik las 'ik' als in ik ik, dus naatje ik en niet in jofu ik...
Ja da's te merken uit je posts!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben al dronken zonder drank, kun je nagaan hoe erg het is als ik drink...
in jou geval kan je beter niet drinken iddquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan durf je wel naar beneden om te plassen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neuh maar jij bent niet de enige die metal draait.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]Tja ach, de metal die ik laatst draaide was ook niet bepaald doorsnee metal!
Hey manquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:31 schreef RingBewoner het volgende:
Goedenavond, net op tijd terug voor mijn uurtje straks.
straks?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:31 schreef RingBewoner het volgende:
Mja bijna.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:31 schreef RingBewoner het volgende:
Ja, op het rooster, ik zie het ook. Meende mij toch te herinneren dat ik had toegezegd voor 12 tot 1....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja bijna.Je bent dik een half uur te laat.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik ook en ik snapte je ook gewoon!
Dus dan is er geen dj.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zal ik een print-screen maken? Er staat namelijk niemand op.
nu al dronken jah? doe je goed!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:32 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Dit nr, is zo een dronkenstrandavondnummer, nice
14k4 modempje?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga maar eens in text only, aangezien dat het enige redmiddel nog kan zijn...
Ik niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:35 schreef RingBewoner het volgende:
Iemand bezwaar als ik van 0:00 tot 1:00 uur ga? Of misschien iets langer?
Zolang we t maar niet zo laat maken als afgelopen zaterdag.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:35 schreef _Fanta het volgende:
tis inmiddels ook alweer half 12 dus mag je best beetje teut zijn niewaar? ik trek er zelf ook nog ff ene open, lekker
hahaha proostquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:35 schreef _Fanta het volgende:
tis inmiddels ook alweer half 12 dus mag je best beetje teut zijn niewaar? ik trek er zelf ook nog ff ene open, lekker
Via PM of DM gedaan? Dan kun je het nog terugzoeken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:36 schreef RingBewoner het volgende:
Kut man, baal wel van de verwarring die er nu vooral bij mij is. Ik meende toch echt dat ik van 0:00 tot 1:00 had gezegd....
MSN aan knetter.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Via PM of DM gedaan? Dan kun je het nog terugzoeken.
toen ik zo half op steven lag?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zolang we t maar niet zo laat maken als afgelopen zaterdag.
Kan zomaar hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:36 schreef RingBewoner het volgende:
Kut man, baal wel van de verwarring die er nu vooral bij mij is. Ik meende toch echt dat ik van 0:00 tot 1:00 had gezegd....
Dankje, ga ik zo zeker doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan zomaar hoor.Gewoon niet druk om maken en lekker mee posten en zo even lekker knallen als dj.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |