Ja ONZ radio bedoelde ik dusquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, Fok! radio is dood, toen kwam ONZ radio, da's ook dood, en dit is helemaal nieuw!
Was erg wisselend. Sowieso speelden er meerdere factoren mee waardoor de stekker er uit getrokken is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja ONZ radio bedoelde ik dusIk dacht dat zo goed liep ??
Ah okayquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Was erg wisselend. Sowieso speelden er meerdere factoren mee waardoor de stekker er uit getrokken is.
Top iedereen is welkom!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:28 schreef krokdown het volgende:
hee ik wil ook wel draaien een avondje in de week, maar hoe werkt het?
moet je bijvoorbeeld de muziek zo op je computer hebbenof kan dat via een programma?
Je moet je MP3's hebben en een programma ams SAM of Virtual DJ of OTS of zo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:28 schreef krokdown het volgende:
hee ik wil ook wel draaien een avondje in de week, maar hoe werkt het?
moet je bijvoorbeeld de muziek zo op je computer hebbenof kan dat via een programma?
bearshare, itunes? noem maar op.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top iedereen is welkom!![]()
![]()
Je moet zelf muziek hebben.
Of Winamp.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Je moet je MP3's hebben en een programma ams SAM of Virtual DJ of OTS of zo.
SAMquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:30 schreef krokdown het volgende:
en welk programma is het makkelijkste/ gebruikvriendelijkste?
Je bent bang voor meisjes?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
Hello, my little bastards.
Mijn zusje heeft heel veel vriendinnen beneden zitten, want feestje en ik moet heel nodig naar de wc, maar dat is beneden. Wat nu?
Muziek op je computer is voldoende. Verder is een DJ programma erg handig, ik raad je Virtual DJ aan, erg handig voor beginners.quote:
Naar beneden, pissen en als je daar bent, meteen wat chicka's hosselen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn zusje heeft heel veel vriendinnen beneden zitten, want feestje en ik moet heel nodig naar de wc, maar dat is beneden. Wat nu?
hoiquote:
GEWOON GAAN, beetje je haren goed doen, komkommer in je broek en gaaaannnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
YouTube downloader en dan convertenquote:
Bang dat ze je gaan groepsverkrachten?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Naar beneden, pissen en als je daar bent, meteen wat chicka's hosselen!
ik ben al bezet, dus nee en wat VH zegt dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:32 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
GEWOON GAAN, beetje je haren goed doen, komkommer in je broek en gaaaannn
Of zijn broek helemaal weg latenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:32 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
GEWOON GAAN, beetje je haren goed doen, komkommer in je broek en gaaaannn
Nee, dat is al helemaal voor sissy's. Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik meteen geen zin meer hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
amen, echte mannen die bedrijven de liefde
Echte mannen vallen al huilend en rukkend in slaapquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
amen, echte mannen die bedrijven de liefde
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echte mannen vallen al huilend en rukkend in slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |