die moet je ff uitleggen, want snap um nie..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ik mijn potlood heb geslepen ben ik wel wit ja
uitleggen mag niet meer, want nieuwe regels op FOK! omtrent vieze woorden...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
die moet je ff uitleggen, want snap um nie..
Dat over die vieze woorden zie ik eigenlijk nergens meer terug...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uitleggen mag niet meer, want nieuwe regels op FOK! omtrent vieze woorden...
je kan het toch ook gewoon netjes uitleggen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uitleggen mag niet meer, want nieuwe regels op FOK! omtrent vieze woorden...
Staat duidelijk in dat stikky topic wat geëdit is door Danny.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat over die vieze woorden zie ik eigenlijk nergens meer terug...
Volgens mij was dat je eigen keus. Zitten daar geen tsjikkerts die je ken hosselen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Feest @ Gouda? Waarom zit ik dan in Gorinchem
Ik vind zijn tunes soms effe téveel jaren 70/80 aandoen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
JVT is baas en bas bron is de baas van de bazen
Neequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij was dat je eigen keus. Zitten daar geen tsjikkerts die je ken hosselen?
Nou. Je smaak is niet altijd even mooi.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alle nummertjes die ik heb gedraaid zijn mooi.
Mja sorry ik val niet op mannen....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou. Je smaak is niet altijd even mooi.
Heb met een half oor wel zitten meeluisteren, was ondertussen druk aan t gamenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alle nummertjes die ik heb gedraaid zijn mooi.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Heb met een half oor wel zitten meeluisteren, was ondertussen druk aan t gamen. Nu ben weer voor de volle 100% aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |