een preek, hoezo?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Oh nee he, we krijgen toch weer niet zo'n preek van jou hoop ik?
Martyrs. En geen idee waarom hij er mee kapt. het beeld blijft hangen en het geluid loopt doorquote:
Zuigt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Martyrs. En geen idee waarom hij er mee kapt. het beeld blijft hangen en het geluid loopt door
Zaten zeker fijne nummers tussen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
The grand finale, einde mijn dj tijd voor vanavond. Ik hoop dat jullie t leuk vonden.
Jup, weer eens wat anders en best lekkere rap/hiphop draaide jequote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
The grand finale, einde mijn dj tijd voor vanavond. Ik hoop dat jullie t leuk vonden.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dat drank je geest vertroebeld en je zo de band met God kwijtraakt enzo
Volgens mij is dat zo'n verschrikkelijk enge film.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zuigt.
Ik ken die film verder niet. Is dus best okay?
Is echt een grandioze filmquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zuigt.
Ik ken die film verder niet. Is dus best okay?
neuh, zo'n soort preek krijg je niet van mijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zout water? Zitten spoelen voor verkoudheid?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n verschrikkelijk enge film.
Ik heb een maximus koudgezet. Maar aan de andere kant denk ik dat ik misschien maar eens ga liggen.
Wat is zout water trouwens vies.
Katerverdediging.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Zout water? Zitten spoelen voor verkoudheid?
Top leuk dat jij t gewoon allemaal geluisterd hebt!quote:
Thx!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:22 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Jup, weer eens wat anders en best lekkere rap/hiphop draaide je
Oke danquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neuh, zo'n soort preek krijg je niet van mij
Paddo's werden door de kerk verboden omdat je idd de band met God kwijt zou raken, maar al die kardinalen en bisschoppen en de paus enzo snoepten die dingen maar al te graag!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nou ja je moet eigenlijk nog veel meer mineralen binnenkrijgen maar zout houdt vocht vast i.t.t. alcohol dus dat is goed.quote:
Ik kan niet zeggen dat ik alles even goed trok hoor!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top leuk dat jij t gewoon allemaal geluisterd hebt!
hooguit preek dat t sad is, omdat je best lol kan maken zonder drank en dat drank je hersenen beschadigd enzo, maar ik zal je die preek besparenquote:
Ow okee dan!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja je moet eigenlijk nog veel meer mineralen binnenkrijgen maar zout houdt vocht vast i.t.t. alcohol dus dat is goed.
Ik moet zo hard met jou praten hè!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hooguit preek dat t sad is, omdat je best lol kan maken zonder drank en dat drank je hersenen beschadigd enzo, maar ik zal je die preek besparen
tjah zo zie je maar weer, zijn ook gewoon mensenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Paddo's werden door de kerk verboden omdat je idd de band met God kwijt zou raken, maar al die kardinalen en bisschoppen en de paus enzo snoepten die dingen maar al te graag!
Gaarne ja!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hooguit preek dat t sad is, omdat je best lol kan maken zonder drank en dat drank je hersenen beschadigd enzo, maar ik zal je die preek besparen
Dat heb ik net al gedaan trouwens. XXL. Maar niet leeg gekregen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja je kan ook gewoon een zak chips leeg eten en normaal water eten.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet zo hard met jou praten hè!
want?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet zo hard met jou praten hè!
Waarom dan nog zout water drinken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik net al gedaan trouwens. XXL. Maar niet leeg gekregen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik geen alcohol had gedronken had ik dat kunnen bedenken ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom dan nog zout water drinken?
Dan doe je t beter dan ik met metal....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik alles even goed trok hoor!Maar idd wel alles geluisterd!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik geen alcohol had gedronken had ik dat kunnen bedenken ja.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan doe je t beter dan ik met metal....Ik trek dat echt niet.
En dan ben ik aan de zuip..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
ik las 'ik' als in ik ik, dus naatje ik en niet in jofu ik...
Ja da's te merken uit je posts!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben al dronken zonder drank, kun je nagaan hoe erg het is als ik drink...
in jou geval kan je beter niet drinken iddquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben al dronken zonder drank, kun je nagaan hoe erg het is als ik drink...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |