Ik zal het weer weer in de gaten houden voor jequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
maaien, zaaien denk ik pas maandag, dan heb ik morgen de tijd om het plat te leggen zodat het woensdag zeker droog is. en dan maandag zaaien en dinsdag rollen... woensdag het hooi persen en dan mag het regenen dat ik hier bijna weg spoel
geeft niets hoorquote:
ja, het was echt niet hunten deze keer ... daar was het bericht te lang voorquote:
Ze had hem kunnen pakken, heb zelf bijna een minuut op mijn handen gezeten en tegen postje #300 zitten aanstarenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:21 schreef bollokus het volgende:
shit, was eigenlijk voor kaatje he
SORRY
weet ik tochquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, het was echt niet hunten deze keer ... daar was het bericht te lang voor
quote:
heb deze keer echt niet expres afgewacht. wilde antwoorden en ineens zag ik dat 301 er al stond, maar was Bol er wel dankbaar voorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze had hem kunnen pakken, heb zelf bijna een minuut op mijn handen gezeten en tegen postje #300 zitten aanstaren
Gaat wel goed komen, we zijn nu nog maar met zo weinig hier dat de kans groot is dat je toch een keer 301 hebt, en dan gaan wij allemaal geduldig F5-en tot het nieuwe deeltje er isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb deze keer echt niet expres afgewacht. wilde antwoorden en ineens zag ik dat 301 er al stond, maar was Bol er wel dankbaar voor
ook bij ons hebben ze oormerken hoor, het is verplicht, daar zit het paspoort aangekoppelt die je nodig hebt bij verplaatsing, verkoop of slachtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
He Bol, nog ff een serieus koeienvraagje voor je?
Hoe hou weet je welk beest welk beest is? Hier hebben ze van die vreselijke gele dingen in hun oren, maar die heb ik bij jou niet gezien (in de koeien dan, niet je eigen oren hoor)
Maar op de foto's van de kalfjes heb ik ze niet gezien (of niet goed gekeken), dus wanneer krijgen ze die dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
ook bij ons hebben ze oormerken hoor, het is verplicht, daar zit het paspoort aangekoppelt die je nodig hebt bij verplaatsing, verkoop of slacht
denk niet goed gekeken, ze krijgen die eigenlijk de dag van de geboorte, soms iets laterquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar op de foto's van de kalfjes heb ik ze niet gezien (of niet goed gekeken), dus wanneer krijgen ze die dan?
Tja, das minder maar komt er ook bij kijken hè. Denk alleen dat je 'haar' vandaag geslacht hebt want als het een 'hem' was geweest was het een stier en die had echt géén kalfje kunnen dragen hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:28 schreef bollokus het volgende:
gister hebben we helaas nog een koe gevonden die zijn poot gebroken had. we hebben hem vandaag geslacht en versneden.
echt jammer, en de koe was nog zwanger ook. zat een kalfje van 1 maand of zo in de baarmoeder......
Zal ik voortaan beter opletten, heb eigenlijk alleen die foto van Geraldine toen goed gezien en die was natuurlijk net geborenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
denk niet goed gekeken, ze krijgen die eigenlijk de dag van de geboorte, soms iets later
klopt was een haar.......quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, das minder maar komt er ook bij kijken hè. Denk alleen dat je 'haar' vandaag geslacht hebt want als het een 'hem' was geweest was het een stier en die had echt géén kalfje kunnen dragen hoor.
Hoelang dragen koeien eigenlijk voordat ze werpen?
ja, het is niet zo als we hem/haar erruit halen dat we gelijk een merkje in de oren doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik voortaan beter opletten, heb eigenlijk alleen die foto van Geraldine toen goed gezien en die was natuurlijk net geboren
zieligquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:28 schreef bollokus het volgende:
gister hebben we helaas nog een koe gevonden die zijn poot gebroken had. we hebben hem vandaag geslacht en versneden.
echt jammer, en de koe was nog zwanger ook. zat een kalfje van 1 maand of zo in de baarmoeder......
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt was een haar.......
een koe is precies negen maanden, het zelfde als bij mensen
coolquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
Maar in Artis was het vandaag![]()
is eindelijk het nieuwe olifantje geboren
![]()
Heel leuk filmpje van haar eerste stapjes http://www.artis.nl/ontde(...)antje-mumba-geboren/
tja, zo zie ik het niet, maar op deze manier vind ik zeker niet leuk, of een koe afmaken omdat ze heel erg ziek is. maar ja hoort er ook bij, je kunt proberen zon dier op te lappen maar daar word ze ook niet vrolijk van. want het was echt goed gebroken, een andere koe heb ik wel een 8 maanden elke dag speciaal verzorgd met haar gebroken poot, die heeft afgelopen jaar weer haar eerste kalf gehadquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zieligik zou een slechte boerin zijn en al die koeien als "gezelschapsdieren"zien
Dacht ik ook, maar denk dat dat opgaat als je één koe hebt, en niet om en nabij de 350. En Bol en partners zijn volgens mij heul goed voor de dieren hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zieligik zou een slechte boerin zijn en al die koeien als "gezelschapsdieren"zien
die zijn eigenlijk al weer allemaal klaar als het goed isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weer wat geleerddus de stier(en)en koeien zijn nu bezig om de kalfjes van volgend jaar te maken
wat een mooi filmpje, vind het wel heel aandoenlijk dat geluid van de moederquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
Maar in Artis was het vandaag![]()
is eindelijk het nieuwe olifantje geboren
![]()
Heel leuk filmpje van haar eerste stapjes http://www.artis.nl/ontde(...)antje-mumba-geboren/
Wow, wat hebben de mannen daar op je farm een goed leven, 4 maanden werken en dan 9 maanden + nog wat de dames het werk laten doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
die zijn eigenlijk al weer allemaal klaar als het goed isstier kan weer met vakantie
ja, vind het ook indrukwekkend. en dat na een bevalling van 48 uur ... pffquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat een mooi filmpje, vind het wel heel aandoenlijk dat geluid van de moeder
tja, maar ik denk dat maar 1% van alle stiertjes die geboren worden dat mag doen de rest word maximaal 3 jaarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wow, wat hebben de mannen daar op je farm een goed leven, 4 maanden werken en dan 9 maanden + nog wat de dames het werk laten doen
da's wel makkelijk. Taak zit erop en moven met die hap. Moest bij mensen ook kunnen, lekker rustig in huisquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
die zijn eigenlijk al weer allemaal klaar als het goed isstier kan weer met vakantie
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat een mooi filmpje, vind het wel heel aandoenlijk dat geluid van de moeder
mooi hé.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar ook zoals Winthida lief is en Thong Tai helpt bij en na de bevalling
Tja, dat besefte ik mij dus ook laatst toen je zei dat ongeveer de helft stiertjes en de helft koetjes is. De kans dat het stierenkalfsvlees is dat ik op mijn bord leg is aanzienlijk groter dan koeienkalfsvleesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
tja, maar ik denk dat maar 1% van alle stiertjes die geboren worden dat mag doen de rest word maximaal 3 jaar
dat zijn bijna altijd stiertjes,quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, dat besefte ik mij dus ook laatst toen je zei dat ongeveer de helft stiertjes en de helft koetjes is. De kans dat het stierenkalfsvlees is dat ik op mijn bord leg is aanzienlijk groter dan koeienkalfsvlees
pliesie is ook mijn vriend (oudste zoon is agentquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
polisie is mijn vriend
![]()
blijkbaar weer een exclusief feestje in de trendy avond/nachtclub hier vlakbij en dure autos hier in de straat geparkeerd (met verboden te parkeren) worden weggesleept
dom hè, dat ik daar gewoon nooit eerder over na heb gedacht. Bij rundvlees dacht ik altijd aan koeienquote:
nou de politie hier doet niet alsof ie je vriend is ....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
polisie is mijn vriend
![]()
blijkbaar weer een exclusief feestje in de trendy avond/nachtclub hier vlakbij en dure autos hier in de straat geparkeerd (met verboden te parkeren) worden weggesleept
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
pliesie is ook mijn vriend (oudste zoon is agent)
dat zal niet fijn aanvoelenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
nou de politie hier doet niet alsof ie je vriend is ....
werd een tijd geleden aangehouden voor een alcohol test, staat er een agent bij je raam en de andere met een geweer voor je auto.... ook fijn
zo moest ik vanmorgen zo lachen om je twitter bericht.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dom hè, dat ik daar gewoon nooit eerder over na heb gedacht. Bij rundvlees dacht ik altijd aan koeien
dat zou ik toch heul niet verwachten in Frankrijk. In de USAquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
nou de politie hier doet niet alsof ie je vriend is ....
werd een tijd geleden aangehouden voor een alcohol test, staat er een agent bij je raam en de andere met een geweer voor je auto.... ook fijn
och ja als je weet dat je niks verkeerds doet....quote:
vroeger keek ik best een beetje op tegen agenten, nu niet meer. Denk dan altijd, is ook maar gewoon iemands zoon.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo moest ik vanmorgen zo lachen om je twitter bericht.
waarom ik het dan omploegde
toen ik nog een klein menneke was verklaarde ik de boeren voor gek. zo veel werk om een mooi grasveld te zaaien en dan 2 jaar later ploegen ze de boel weer om ..............
nu snap ik het![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
en dat berichtje was gewoon een grapje omdat ik nu wél wat beter begrijp waar je mee bezig bent.
En 't was een inkoppertje, eindelijk een stukje groen gras, ga je er met de ploeg overheen
denk dat ik maar eens een jaartje stage bij je moet gaan lopen, denk ik eindelijk te weten waar het over gaat snap ik het nog nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
maar dit keer was het geen gras maar stoppels van het graan wat we 2 weken geleden gehakselt hebben ...
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
denk dat ik maar eens een jaartje stage bij je moet gaan lopen, denk ik eindelijk te weten waar het over gaat snap ik het nog niet
Hier in nederland kijk ik niet echt op tegen ze, respecteer ze wel, maar ze stralen heel wat minder uit dan de agenten die ik in de USA tegen ben gekomen. En die variërden echt van 'your best friend' tot 'oh, my God I do and will keep my hands on the steering wheel'quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
vroeger keek ik best een beetje op tegen agenten, nu niet meer. Denk dan altijd, is ook maar gewoon iemands zoon.
denk dat ze hier minder mogen, maar ben het wel met je eens. Toen mijn zoon bij de politie ging, dacht ik. "moet dat joch gezag uitstralen???"quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier in nederland kijk ik niet echt op tegen ze, respecteer ze wel, maar ze stralen heel wat minder uit dan de agenten die ik in de USA tegen ben gekomen. En die variërden echt van 'your best friend' tot 'oh, my God I do and will keep my hands on the steering wheel'
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:00 schreef bollokus het volgende:
zo ik ben er weer van tussen, de oogjes zijn moe. ciao ciao![]()
![]()
rust lekker uit, slaapzequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:00 schreef bollokus het volgende:
zo ik ben er weer van tussen, de oogjes zijn moe. ciao ciao![]()
![]()
Weet niet of ze minder mogen, kan ook te maken hebben met de training. En de selectie bij de politie was (vroeger in ieder geval) best streng, dus als hij niet uit het juiste hout gesneden zou zijn, zouden ze hem toch niet aangenomen hebben. En leeftijd en ervaring spelen natuurlijk ook een rol in hoeverre je gezag kan uistralenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
denk dat ze hier minder mogen, maar ben het wel met je eens. Toen mijn zoon bij de politie ging, dacht ik. "moet dat joch gezag uitstralen???"Nu na een paar jaar, ziet hij er natuurlijk ook volwassener uit
wil gewoon aandacht, heb een van mijn katers ook al een paar keer weggemept omdat ie op mijn toetsenbord wil liggenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:02 schreef kaatje50 het volgende:
ons hondje is me toch vervelend vanavond. Wil steeds op mijn schoot, of tegen me aanliggen
ik denk ook wel dat hij uit het juiste hout gesneden is. Hij is kalm en beleefd, heel geduldig, maar ze mogen al met 18 jaar? agent zijn. Die pet zakt hun gewoon over het hoofd en daar moeten wij dan naar luisteren.. snap je hoe ik het bedoel? Bovendien weet ik nu, dat de opleiding inderdaad minder intensief is dan vroeger, toen er nog een echte politieschool wasquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet niet of ze minder mogen, kan ook te maken hebben met de training. En de selectie bij de politie was (vroeger in ieder geval) best streng, dus als hij niet uit het juiste hout gesneden zou zijn, zouden ze hem toch niet aangenomen hebben. En leeftijd en ervaring spelen natuurlijk ook een rol in hoeverre je gezag kan uistralen
ik heb net ook gemopperd dat ik niet weet wat hij nu wil. Was al met mijn laptoptafel opgeschoven zodat hij erbij kon, maar het was niet genoeg. Misschien dat er hier ook nog donder en bliksem komt, daar is hij bang voor.........onze stoere Jack Russellquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wil gewoon aandacht, heb een van mijn katers ook al een paar keer weggemept omdat ie op mijn toetsenbord wil liggen
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik weet dat één nicht van mij 25 jaar geleden is afgewezen, en een andere zit hier bij de recherche. Zou best kunnen dat de opleiding nu minder intensief is als toen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik denk ook wel dat hij uit het juiste hout gesneden is. Hij is kalm en beleefd, heel geduldig, maar ze mogen al met 18 jaar? agent zijn. Die pet zakt hun gewoon over het hoofd en daar moeten wij dan naar luisteren.. snap je hoe ik het bedoel? Bovendien weet ik nu, dat de opleiding inderdaad minder intensief is dan vroeger, toen er nog een echte politieschool was
Ow, Jack Russells, zijn zulke leuke hondjesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb net ook gemopperd dat ik niet weet wat hij nu wil. Was al met mijn laptoptafel opgeschoven zodat hij erbij kon, maar het was niet genoeg. Misschien dat er hier ook nog donder en bliksem komt, daar is hij bang voor.........onze stoere Jack Russell![]()
ze gaan hier in de stageperiode ook wel met een ervaren agent meequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik weet dat één nicht van mij 25 jaar geleden is afgewezen, en een andere zit hier bij de recherche. Zou best kunnen dat de opleiding nu minder intensief is als toen.
In de USA werden 'rookies' altijd gekoppeld aan een 'veteran' en als de 'veteran' over de schouders van het 'rookie' meekeek was je automatisch al beleeft tegen het 'rookie'
Lijkt mij voor de jonge agenten ook niet prettig. Weet dat hier een 'vaste' plek is waar de jongeren 'geleerd' wordt om snelheidsbonnen te schrijven. Die worden echt in het ootje genomen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ze gaan hier in de stageperiode ook wel met een ervaren agent mee, maar vroeger, toen ze nog eerst 3 jaar (of langer??) naar de academie (intern) moesten, waren ze natuurlijk ook al wat ouder als ze op straat begonnen te werken. Nu is het 3 maanden school, dan 3 maanden stage op een buro. dan weer naar school en zo maar door tot ze klaar zijn. Vandaar die jonge gezichtjes allemaal
zijn wel grappig ja, hoe kleiner ze zijn, hoe ondeugender ze zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, Jack Russells, zijn zulke leuke hondjes
Lekker tochquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
ik zit hier ongegeneerd te snoepen. Dacht er ineens aan dat ik gisteren een doosje grote bonbons gekocht had. Stond nog in de koelkast...nu niet meer
Mijn broer heeft een Jack, wat een doerak is dat zegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zijn wel grappig ja, hoe kleiner ze zijn, hoe ondeugender ze zijn.
Ze zeggen wel eens, een grote hond in een klein lijfje
hoort bij de opleidingquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij voor de jonge agenten ook niet prettig. Weet dat hier een 'vaste' plek is waar de jongeren 'geleerd' wordt om snelheidsbonnen te schrijven. Die worden echt in het ootje genomen.
ik heb ook graag hartig, maar een slagroombonbonquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Ben zelf niet zo van het zoete, meer een hartig typje, maar moet oppassen met zout
weet dat ik het eigenlijk niet mag zeggenquote:
weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
weet dat ik het eigenlijk niet mag zeggenwat is dat toch tegenwoordig met aan de ene kant de softe hap en aan de andere kant jong volwassenen onnodig bloodstellen aan stress en vernedering
Een hele enkele keer koop ik bonbons bij Puccini, die zijn echtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb ook graag hartig, maar een slagroombonbon![]()
. Koop ze niet vaak hoor. Maar als ik ze in huis heb.........
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een hele enkele keer koop ik bonbons bij Puccini, die zijn echt![]()
Als je die eenmaal gegeten hebt wil je geen andere meer. Da's ongeveer hetzelfde als dat je de Bossche Bollen van Jan de Groot gegeten hebt
Eensch, daarom koop ik ook alleen maar de bonbons met alcohol van puccini, zijn lekker lang houdbaar ¤ 20 euries voor 6 bonbons, maar daar geniet ik dan ook 6 weken vanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dit zijn ook echte bonbons. Die goedkope van de supermarkt vind ik echt niet lekker. Die zou ik nooit kopen. Beter soms een doosje dure, dan elke week een doos goedkope rotzooi
Goh, had ik nog niets van meegekregenquote:Buienlijn met onweer trekt nu over de Randstad verder het land in http://bit.ly/2gG6HL
kun jij dat echt, daar zo zuinig op zijn. Ik zet de bonbons altijd netjes in de koelkast, zodat ik er niet teveel tegelijk op eet, maar sta dan wel vaak op om er toch nog maar ééntje te pakkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch, daarom koop ik ook alleen maar de bonbons met alcohol van puccini, zijn lekker lang houdbaar ¤ 20 euries voor 6 bonbons, maar daar geniet ik dan ook 6 weken van
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:29 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kun jij dat echt, daar zo zuinig op zijn. Ik zet de bonbons altijd netjes in de koelkast, zodat ik er niet teveel tegelijk op eet, maar sta dan wel vaak op om er toch nog maar ééntje te pakken
gaan wij nog krijgen dan. Dat zal dan de reden van het onrustige gedrag van Gradje wel zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
buienradar twat komt als mosterd na de maaltijd
[..]
Goh, had ik nog niets van meegekregen
verstoppen achter iets andersquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen probleem mee, moet alleen zusters die bij mij op bezoek komen in die periode níet zelf hun wijn of bier uit de koelkast laten halen, dan zijn ze zo op
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gaan wij nog krijgen dan. Dat zal dan de reden van het onrustige gedrag van Gradje wel zijn
Ken je mijn zusters niet, die halen alles wat eetbaar is uit de koelkast (en eigelijk is alles in mijn koelkast wel eetbaar)quote:
oh, dacht aan die kruisjes te zien dat ze hier over zouden komen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dit onweer trekt door naar Flevoland, zitten nog wel buien aan te komen bij je, maar kleine kans op onweer
gezellig zussenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ken je mijn zusters niet, die halen alles wat eetbaar is uit de koelkast (en eigelijk is alles in mijn koelkast wel eetbaar)
sat zegt van niet, buienradar is eigenlijk alleen maar betrouwbaar tot een uur vooruit. Niet dat de Sat heel veel meer betrouwbaar is, maar toch ietsjes meer zelf interpretatie. Laat me morgen maar weten of het nog donder en bliksem is gewordenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oh, dacht aan die kruisjes te zien dat ze hier over zouden komen.
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zijn best gezellig die twee..... en houden net als ik van lekker eten. Vooral mijn zusje die zelden iets kookt wat níet uit een pakje komt plunderd graag mijn koelkast en loopt dan te klagen dat de restjes niet genoeg zijn om haar hele gezin van eten te voorzien
je blijft er druk mee hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:47 schreef kaatje50 het volgende:
klaar. Was vergeten dat ik het brood nog verdelen in pakketjes en in de vriezer gooien
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:47 schreef kaatje50 het volgende:
klaar. Was vergeten dat ik het brood nog verdelen in pakketjes en in de vriezer gooien
moest..... maar daar las ik gewoon over heen hoorquote:
hey. ja een huisvrouw gaat nooit met pensioenquote:
nou ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hey. ja een huisvrouw gaat nooit met pensioen
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moest..... maar daar las ik gewoon over heen hoor
quote:
blijf jij tot je 80e in een restaurant koken dan???quote:
enne, wat dan.... wat dan.....quote:
ben geen vrouw, maar heb wel een huisquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
blijf jij tot je 80e in een restaurant koken dan???
ow, maar daar hebben ze thuiszorg, thuishulp en tafeltje-dekje voor hoor (en lieve mantelzorgers)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben geen vrouw, maar heb wel een huis
o zo, dacht dat je als kok bedoeldequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben geen vrouw, maar heb wel een huis
u mag het volgende topic openenquote:
quote:
als ik het lichaamelijk volhoud, blijf ik nog wel ff doorgaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
o zo, dacht dat je als kok bedoelde
weet ik, maar dan heb je dat toch tegoed..De hoofdprijs in de staatsloterij krijg je ook niet meteen, moet je ook even op wachtenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik het lichaamelijk volhoud, blijf ik nog wel ff doorgaan
hoeveel jaar jong ben jijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik het lichaamelijk volhoud, blijf ik nog wel ff doorgaan
ja, doe ik ook maar pas een paar jaartjesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet ik, maar dan heb je dat toch tegoed..De hoofdprijs in de staatsloterij krijg je ook niet meteen, moet je ook even op wachten
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, doe ik ook maar pas een paar jaartjes
wacht ik al jaren opquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet ik, maar dan heb je dat toch tegoed..De hoofdprijs in de staatsloterij krijg je ook niet meteen, moet je ook even op wachten
41 dus, dan het je nog wel wat jaren te gaanquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
41 dus, dan het je nog wel wat jaren te gaan
oké, jij je zin, heb geen zin in een discussiequote:
ik vind van wel, maar manlief nog niet, denk ik...dus blijf ik gezellig binnen zittenquote:
quote:
Ach, kokje is nog aan het ontkennen dat ie een oudere jongere isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oké, jij je zin, heb geen zin in een discussiezie je nou dat vrouwen ook wel eens makkelijk kunnen zijn
![]()
nog zo'n makkelijke vrouwquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bijna, maar ga niet meer in discussie over je leeftijd
valt toch ook niet over te discussierenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klopt, jij gelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt toch ook niet over te discussieren
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oké, jij je zin, heb geen zin in een discussiezie je nou dat vrouwen ook wel eens makkelijk kunnen zijn
![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
moeilijk te begrijpen hè die vrouwen
dat willen we ook graag zo houden...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
moeilijk te begrijpen hè die vrouwen
Daarom moet je kippen gaan houdenquote:
mijn man vertrouwt het ook niet zo, als ik hem gewoon gelijk geefquote:
ach stakker..... toch een lauraatje of lieke of joaaannna zoekenquote:
bevalt me prima zo. Doen en laten waar ik zin in hebquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach stakker..... toch een lauraatje of lieke of joaaannna zoeken
gelijk heb je. Wil mijn man niet echt kwijt, maar als ik het over moest doen, zou ik een w.o.p.relatie willen, niet meer, niet minderquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
bevalt me prima zo. Doen en laten waar ik zin in heb
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
bevalt me prima zo. Doen en laten waar ik zin in heb
vooral dat laatste jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en lekker een mannenhuishouding kunnen voeren zonder het gezeik van een vrouwtje
OK, ik hap..... wat is een W.O.P, relatie?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gelijk heb je. Wil mijn man niet echt kwijt, maar als ik het over moest doen, zou ik een w.o.p.relatie willen, niet meer, niet minder
wippen ontbijten pleitequote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, ik hap..... wat is een W.O.P, relatie?
laat mij maar een vrouwtjeshuishouding voeren zonder het gezeik van een mannekequote:
wippen, ontbijten, pleittequote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, ik hap..... wat is een W.O.P, relatie?
sloeg geloof ik altijd de O overquote:
makkelijk toch, zo'n relatie...quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
makkelijk toch, zo'n relatie...![]()
ik ga afsluiten, laat genoeg voor me![]()
quote:
truste kaatjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
makkelijk toch, zo'n relatie...![]()
ik ga afsluiten, laat genoeg voor me![]()
ech niequote:
quote:
trustequote:Op zondag 19 juni 2011 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
trusten kokje slaap
morgen maar eens kijken naar het mediteriaanse lijstje
kwee nie, durven niet meerquote:
de anderenquote:
kweet ook niet waaromquote:Op zondag 19 juni 2011 20:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
d'r is hier toch niks aan de hand? Ik durref gerust
yep, luie dag gehad verders, mark verslaafd geraakt aan angry birds enzo......quote:Op zondag 19 juni 2011 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
nee hoor, nog steeds hetzelfde
Leuk gehad met vadersdag e.e.d
erg hè, angry birdsquote:Op zondag 19 juni 2011 20:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, luie dag gehad verders, mark verslaafd geraakt aan angry birds enzo......
ik vind er niks ergs aan, hou niet zo van die spelletjes. Onze oudste is er kei goed in, had 't zo rondgespeeld, dus dan wil Mark dat ook hèquote:
Moest het afgelopen donderdag ff spelen op de foon van een collega om wat 'woede' kwijt te raken; 's avonds maar zelf gedownloadquote:Op zondag 19 juni 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik vind er niks ergs aan, hou niet zo van die spelletjes. Onze oudste is er kei goed in, had 't zo rondgespeeld, dus dan wil Mark dat ook hè![]()
welke? Hier zijn ze met de "seasons" en met "rio" bezig (gratis op de ipad)quote:Op zondag 19 juni 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moest het afgelopen donderdag ff spelen op de foon van een collega om wat 'woede' kwijt te raken; 's avonds maar zelf gedownload
de originele, ga pas aan seasons en rio beginnen als ik hierdoor heen benquote:Op zondag 19 juni 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
welke? Hier zijn ze met de "seasons" en met "rio" bezig (gratis op de ipad)
idem hier, en in la France is het wet droogquote:Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef Ceetje.. het volgende:
het is wel een enorm kloteweer vandaag, het hoost hier zowat de hele dag al, het lijkt wel herfst
vandaag over drie weken, zit ik in portugal, daar is 't beter weerquote:Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
idem hier, en in la France is het wet droog
zal het tegen die tijd wel tegen zoniet over de 40 graden zijn, hoeft van mij ook niet meer hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vandaag over drie weken, zit ik in portugal, daar is 't beter weer
nee hoor, waar wij heen gaan echt niet, 30 max, en voor luiervakantie vind ik dat helemaal nie erg, zon, zee, strand, terrasje, lekker eten, lekker niks doen, heerlijkquote:Op zondag 19 juni 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zal het tegen die tijd wel tegen zoniet over de 40 graden zijn, hoeft van mij ook niet meer hoor
vooral dat lekker eten in portugal ja, zou ik ook wel willenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, waar wij heen gaan echt niet, 30 max, en voor luiervakantie vind ik dat helemaal nie erg, zon, zee, strand, terrasje, lekker eten, lekker niks doen, heerlijk
piripiri kip, van Luis, op z'n eigen bbqtje aan 't spit, vreet je je vingers bij op, en wat ik ook probeer, krijg 'm niet nagemaakt (wil z'n geheime recept nie geven)quote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vooral dat lekker eten in portugal ja, zou ik ook wel willen
heb met vakantiefood sowieso vaak dat het hier nooit zo smaakt als daarquote:Op zondag 19 juni 2011 21:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
piripiri kip, van Luis, op z'n eigen bbqtje aan 't spit, vreet je je vingers bij op, en wat ik ook probeer, krijg 'm niet nagemaakt (wil z'n geheime recept nie geven)
ik zal mijn vakantie maar benutten om mijn huisje op te knappen. Lukt niet erg in de avonden/weekendenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
was net aan het typen dat het vakantiegevoel ook wel mee zal spelen tuurlijk, hahaha
dat is wel leuk ja zoiets;quote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef Ceetje.. het volgende:
is wel lachen, via via via via achter mailadres van de portugezen gekomen die we 15 jaar geleden voot 't laatst gezien hebben in het dorpje waar we weer heen gaan. De hele familie is al opgetrommeld, tijdens onze vakantie organiseren ze onderhand een hele reunie daaro, kei leuk
marco kwam in dat plaatsje al toen ie een jaar of 5 was met z'n ouders en zus, zijn daar tot begin jaren 80 altijd op vakantie gegaan. Wij zijn 15 jaar geleden samen nog een keer geweest daar, daarna niet meer. Ik weet nog toen we 15 jaar geleden de kroeg in kwamen in het dorpje, net gearriveerd, 01.00 's nachts, ze kenden hem nog, ongelofelijk, de hele familie werd binnen 5 minuten opgetrommeld, zelfs oma werd midden in de nacht van haar bed gehaald. En overal moet je langskomen, vrachtwagenladingen met eten, ongelofelijk, ik wist niet wat ik meemaaktequote:Op zondag 19 juni 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat is wel leuk ja zoiets;
heb zelf een tijdje terug vakantiefoto's van zo'n 30 jaar geleden bekeken, en stom genoeg al die namen kwamen direct weer boven drijven
Leuk, en als ze nu al weten dat jullie komen zal het denk ik wel een super leuke vakantie wordenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
marco kwam in dat plaatsje al toen ie een jaar of 5 was met z'n ouders en zus, zijn daar tot begin jaren 80 altijd op vakantie gegaan. Wij zijn 15 jaar geleden samen nog een keer geweest daar, daarna niet meer. Ik weet nog toen we 15 jaar geleden de kroeg in kwamen in het dorpje, net gearriveerd, 01.00 's nachts, ze kenden hem nog, ongelofelijk, de hele familie werd binnen 5 minuten opgetrommeld, zelfs oma werd midden in de nacht van haar bed gehaald. En overal moet je langskomen, vrachtwagenladingen met eten, ongelofelijk, ik wist niet wat ik meemaakte
nou, truste muisje, misschien tot morgen dan, en alvast welterusten voor straks, en dobber zequote:Op zondag 19 juni 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn bad is klaar, ik ga dobberen en meteen door mijn bed in![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, truste muisje, misschien tot morgen dan, en alvast welterusten voor straks, en dobber ze![]()
![]()
![]()
heb het gezien.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Avond
@Kaatje50 ik heb je foto van Segredo in zijn topic geplaatst
Geeft toch niet, zag hem voorbijkomen en dacht schiet hem er meteen in. Alles goed met je man en laptop?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb het gezien.![]()
was ff afgeleid van hier. man moest mijn laptop even hebben om iets te scannen, maar iets zit er niet goed.
Hmmm als dat iemand was geweest die hier nog regelmatig wél over SST zou komen praten, zou die ook gelezen hebben dat we eergister nog over SST5 gehad hebbenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:49 schreef kaatje50 het volgende:
goede avond trouwens![]()
had gelezen dat we het hier persé over SST moeten hebben???
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm als dat iemand was geweest die hier nog regelmatig wél over SST zou komen praten, zou die ook gelezen hebben dat we eergister nog over SST5 gehad hebben
Vervelendquote:Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
![]()
met man goed hoor. d'r is alleen even een probleempje met de verbinding met de printer. Beetje lullig, de koper van de camper wil graag de kentekenpapieren doorgemaild hebben voor de verzekering
had daarstraks even gekeken, maar zag er hetzelfde uit als gisteravond.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vervelend
Ziet er naar uit dat we vanavond in Kansas/Nebraska EF3's kunnen verwachten
Streams zijn nog niet spannend hoor (heb ze al aan staan), ben op zoek naar een nieuwszender. Luister/kijk nu naar http://www.kwch.com/weather/alwayson/quote:Op maandag 20 juni 2011 21:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
had daarstraks even gekeken, maar zag er hetzelfde uit als gisteravond.
Ga zometeen de streams maar eens even aanzetten dan
hij zegt, 2 tornado's aan de grond, maar zie niets op de streamquote:Op maandag 20 juni 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Streams zijn nog niet spannend hoor (heb ze al aan staan), ben op zoek naar een nieuwszender. Luister/kijk nu naar http://www.kwch.com/weather/alwayson/
de streaming chasers zitten nog te ver naar het noordenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hij zegt, 2 tornado's aan de grond, maar zie niets op de stream
geef ff door dat ze een beetje doorrijdenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de streaming chasers zitten nog te ver naar het noorden
Dat zei die man kwch ook al, maar zegt dat ze nu een blauwe achtergrond opgezet hebben, dus de kans dat we daar beelden gaan krijgen is aanwezigquote:Op maandag 20 juni 2011 21:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
geef ff door dat ze een beetje doorrijden
ik ook niet, denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
hmmmm..... ze verwachten dat het rond 4 of 5pm los barst daar, dus dat is een uur of 11 à 12 uur onze tijd; kweet niet of ik het zo laat ga maken vandaag
is op dezelfde plek als Adrian zat, toch??quote:Op maandag 20 juni 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
Ze verwachten trouwens dat hurrican Beatriz een CAT1 gaat worden en mogelijk bij Mexico aan land komt
praktisch wel jaquote:Op maandag 20 juni 2011 21:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is op dezelfde plek als Adrian zat, toch??
als je wat gevonden hebt, wil je dat dan hier even posten?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
Alarm schijnt af te gaan in Almena.... ben nog op zoek naar linkjes
tuurlijk (en ook in DE)quote:Op maandag 20 juni 2011 21:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als je wat gevonden hebt, wil je dat dan hier even posten?
daar had ik ook al gekekenquote:
dat bedoel ik... zodra ik een goed linkje heb post ik het hier en daarquote:
heb hem aangezet, is nu nog online, maar we wachten gewoon af. Ondertussen houd ik Adam Lucio in de gatenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
Als het los gaat denk ik dat het hier te volgen is http://www.livestream.com/kwn
denk dat Adam het gevaar voorbij gereden is, gewoon blauwe lucht nu. Net was het aardedonkerquote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
Adam Lucio kan ook wel wat worden, ziet er veel belovend uit... nog geen tv/radio zenders gevonden die daar dichter bij zitten
hij ligt eruitquote:Op maandag 20 juni 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
zou er midden in moeten zitten, moet misschien camera positie even wijzigen
yep, dus waarschijn beroerd weer daar, als gsm masten omgaan weinig bereik om te streamenquote:
dat heb ik ondertussen begrepen. Gebeurde een paar weken geleden ook steeds als ze (te) dicht bij de tornado kwamenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
yep, dus waarschijn beroerd weer daar, als gsm masten omgaan weinig bereik om te streamen
hey kokkiequote:
zoiets zal het wel zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje
![]()
hmmmm, dus zwaaien, wij terugzwaaien en jij weer zwaaien dat je gaat slapen
zal idd niet al te lang deurenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje
![]()
hmmmm, dus zwaaien, wij terugzwaaien en jij weer zwaaien dat je gaat slapen
nou wees gerust, ik ga zo stream voor stream ook afsluiten hoor, ook vandaag een #MNVZW doenquote:
doe gewoon met je meequote:Op maandag 20 juni 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nou wees gerust, ik ga zo stream voor stream ook afsluiten hoor, ook vandaag een #MNVZW doen
quote:
was gister niet in staat nee. Weerde hele dag op bed gelegenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gezellig, gister ook al denk ik.... ben je hier niet eens geweest
Ceetje vanavond vroeg slapen en Bol ging ook vroeg de kaffos in
dacht al zoietsquote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
was gister niet in staat nee. Weerde hele dag op bed gelegen
hebben we allemaal wel eens last van. Hoef ook geen medelijdenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dacht al zoiets![]()
ging gister ook niet zo lekker met mij hoor (niet dat jij daar mee geholpen bent)
met medelijden schiet je niets op.... met wat extra aandacht als je niet lekker bent wel hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
hebben we allemaal wel eens last van. Hoef ook geen medelijden
misschien wel, maar op een dag als gister wil ik niemand om me heen hebbenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
met medelijden schiet je niets op.... met wat extra aandacht als je niet lekker bent wel hoor
ken 't, heb ik als ik migraine hebquote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
misschien wel, maar op een dag als gister wil ik niemand om me heen hebben
Een K*-dagquote:Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef kaatje50 het volgende:
wat was het gisteren dan toch voor een dag?? ik was ook al de hele dag niet op mijn best. Hoofdpijn en spierpijn overal.nu niet meer
weet het niet, heb hem niet helemaal meegekregenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef kaatje50 het volgende:
wat was het gisteren dan toch voor een dag?? ik was ook al de hele dag niet op mijn best. Hoofdpijn en spierpijn overal.nu niet meer
trustequote:
wel een beetje op jezelf passen hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een K*-dag
Ben nog niet opperbest, maar gister was ik weer ff bang om dood te gaan
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
goed hoor, zit met de Fok! layout te spelen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, dat heb ik ook eens geprobeerd. Nu heb jij abo en kun je meer als ik, maar ik heb 't uiteindelijk maar weer gezet zoals 't was, hahahahaha
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, dat heb ik ook eens geprobeerd. Nu heb jij abo en kun je meer als ik, maar ik heb 't uiteindelijk maar weer gezet zoals 't was, hahahahaha pssssst ik dacht: die zit te sjetten
oh, FB is toch fotoboek of nie? Daar kijk ik nooit in, ook niet bij een ander. Ben nie zo nieuwsgierig aangelegenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
als ik de layouts van sommige in FB zie, maak ik er een zooitje van
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, FB is toch fotoboek of nie? Daar kijk ik nooit in, ook niet bij een ander. Ben nie zo nieuwsgierig aangelegen
ik vind het zo onoverzichtelijk allemaalquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wordt altijd zo laat op de tjet (zeker als tjetmaster er is)
kun je nagaan hoeveel mij dat interesseert, niks dusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
FB is FeedBack forum fotoboek is FoBo
kan 't ook alleen maar als er maximaal 6 mensen zitten, dan is het nog net te volgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik vind het zo onoverzichtelijk allemaal
moet van mezelf er wel een beetje in interesseren vindt ik, met m'n 4 sterretjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kun je nagaan hoeveel mij dat interesseert, niks dus
michelinsterrenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet van mezelf er wel een beetje in interesseren vindt ik, met m'n 4 sterretjes
quote:
ik heb niks geplaatst, by the way: dan mochten die foto's destijds van Guido ook nie....... die vond ik toch een slagje ergerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
en 't is maar goed dat ik wél FB lees want dan kan ik jullie er op wijzen dat foto's van Lieke zoals eerder geplaatst níet meer mogen en je zelfs een ban riskeerd als je het toch doet
Zei toch níet dat jij ze geplaatst had, alleen dat ze geplaatst zijn!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb niks geplaatst, by the way: dan mochten die foto's destijds van Guido ook nie....... die vond ik toch een slagje erger
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zei toch níet dat jij ze geplaatst had, alleen dat ze geplaatst zijn!
Dat soort foto's mogen ook niet meer idd, policy is gewijzigd;
sneller poetsenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
mijn contactlenzen zijn een beetje mistig, ik zal ze zo eens in de week gaan zetten en een paar andere in gaan doen.![]()
nee, worden mistig als ik moet janken, en janken doe ik van pure kwaadheid, en ik ben vandaag erg kwaad geweest op m'n werk, vandaar de mistquote:
goh, daar heb ik nu nooit last vanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, worden mistig als ik moet janken, en janken doe ik van pure kwaadheid, en ik ben vandaag erg kwaad geweest op m'n werk, vandaar de mist
ik ook niet, tot een of andere onverlaat besluit dat ik in het vervolg in de maanden juli/augustus geen vakantie meer mag hebben, sorry hoorquote:
kunnen ze volgens mij niet zomaar eenzijdig besluiten hoor. Ff in je arbeidsvoorwaarden kijken wat daar staat over het opnemen van verlofquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet, tot een of andere onverlaat besluit dat ik in het vervolg in de maanden juli/augustus geen vakantie meer mag hebben, sorry hoor
ach, het zal wel overwaaien, daar zit ik niets over in. Maar ik doe al tijden werk, waar ik nooit hulp bij krijg. In juli heb ik kwartaalafrekeningen, en ik ga 9 juli op vakantie. Ik vraag al maanden wie mij die 1e week van juli gaat helpen, krijg ik geen antwoord, dus ik begon er gisteren weer een keer over, het pand was ineens te klein, wie mij ooit toestemming had gegeven blablabla en dat ik iedereen met mijn probleem opzadel. Pardon, mijn probleem? Ik heb geen probleem hoor, ik heb vakantiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kunnen ze volgens mij niet zomaar eenzijdig besluiten hoor. Ff in je arbeidsvoorwaarden kijken wat daar staat over het opnemen van verlof
kan nooit jouw probleem zijn, tenzij jij zelf deeluitmaakt van het managementteamquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, het zal wel overwaaien, daar zit ik niets over in. Maar ik doe al tijden werk, waar ik nooit hulp bij krijg. In juli heb ik kwartaalafrekeningen, en ik ga 9 juli op vakantie. Ik vraag al maanden wie mij die 1e week van juli gaat helpen, krijg ik geen antwoord, dus ik begon er gisteren weer een keer over, het pand was ineens te klein, wie mij ooit toestemming had gegeven blablabla en dat ik iedereen met mijn probleem opzadel. Pardon, mijn probleem? Ik heb geen probleem hoor, ik heb vakantie
nee, ik zit niet in het managementteam. Maar dat werd gezegd zo'n kerel die door z'n vrouw pasgeleden de deur uitgeschopt is omdat ie nooit thuis is en als ie thuis is werkt en er ondertussen nog een ander schatje op nahield. Werk me het hele jaar door uit de naad en heb altijd alles op tijd af en maak nooit fouten (da's misschien opschepperig om te zeggen, maar het is gewoon zo, is m'n werk-eer zeg maar), en dan heb je hulp nodig (die je eerst wel had in vakanties maar wat ze verboden hebben) en krijg je de kous op je kop. Wat als ik ziek word hèquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan nooit jouw probleem zijn, tenzij jij zelf deeluitmaakt van het managementteam
fijn hè voor 'm dat 't zo goed gaat. Ik trek geen wijntje open, moet ik maar niet doen vandaag, maar ik doe voor de gelegenheid een colaatjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
zo ff een flesje wijn opengetrokken om te vieren dat het heel veel beter met Bollokus zijn been gaat
dat kan zomaar gebeuren hè, ziek worden. Blijft het werk of gewoon liggen, of ze huren iemand inquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, ik zit niet in het managementteam. Maar dat werd gezegd zo'n kerel die door z'n vrouw pasgeleden de deur uitgeschopt is omdat ie nooit thuis is en als ie thuis is werkt en er ondertussen nog een ander schatje op nahield. Werk me het hele jaar door uit de naad en heb altijd alles op tijd af en maak nooit fouten (da's misschien opschepperig om te zeggen, maar het is gewoon zo, is m'n werk-eer zeg maar), en dan heb je hulp nodig (die je eerst wel had in vakanties maar wat ze verboden hebben) en krijg je de kous op je kop. Wat als ik ziek word hè
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
fijn hè voor 'm dat 't zo goed gaat. Ik trek geen wijntje open, moet ik maar niet doen vandaag, maar ik doe voor de gelegenheid een colaatje
oh? issie nog aan 't poetsen dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
, jammer dat ie geen tijd meer heeft om hier te komen
kwee niet, heb hem al een paar dagen niet meer gezienquote:
mag ie toch pas sinds vandaag weer mee beginnen (echt lopen dan)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
of issie zo blij dat ie alleen nog maar wil lopen enzo
ben ook al een paar dagen niet geweest, maar gisteren voelde ik me beroerd, en ik was hartstikke moe dus ben ik er een keer flink vroeg ingedoken. van 't weekend had ik een leven met man en kinders enzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kwee niet, heb hem al een paar dagen niet meer gezien
Ow ja zal Bol wel te druk met zijn vrouwen en kindje zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben ook al een paar dagen niet geweest, maar gisteren voelde ik me beroerd, en ik was hartstikke moe dus ben ik er een keer flink vroeg ingedoken. van 't weekend had ik een leven met man en kinders enzo
hahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja zal Bol wel te druk met zijn vrouwen en kindje zijn
nee, nog niet, ze heeft donderdag uiteindelijk een afspraak. Vrijdag is ze bij de huisarts geweest om de wond op haar rug opnieuw te laten verbinden. Heeft ze gelukkig haar gal gespuid over het lange wachten. Huisarts heeft toen meteen ZH gebeld, echter, haar behandelend arts was op vakantie en niemand wilde huisarts meer info geven. Ze wacht nu de afspraak van a.s. donderdag af. Alweer aangeboden mee te gaan, ze willen het niet. Als ze donderdag nog niets weet, ga ik met Mark naar dat ziekenhuis. Dit duurt veel te lang, m'n moeder is hartstikke over de rooie inmiddelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |