Ik zal het weer weer in de gaten houden voor jequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
maaien, zaaien denk ik pas maandag, dan heb ik morgen de tijd om het plat te leggen zodat het woensdag zeker droog is. en dan maandag zaaien en dinsdag rollen... woensdag het hooi persen en dan mag het regenen dat ik hier bijna weg spoel
geeft niets hoorquote:
ja, het was echt niet hunten deze keer ... daar was het bericht te lang voorquote:
Ze had hem kunnen pakken, heb zelf bijna een minuut op mijn handen gezeten en tegen postje #300 zitten aanstarenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:21 schreef bollokus het volgende:
shit, was eigenlijk voor kaatje he
SORRY
weet ik tochquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, het was echt niet hunten deze keer ... daar was het bericht te lang voor
quote:
heb deze keer echt niet expres afgewacht. wilde antwoorden en ineens zag ik dat 301 er al stond, maar was Bol er wel dankbaar voorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze had hem kunnen pakken, heb zelf bijna een minuut op mijn handen gezeten en tegen postje #300 zitten aanstaren
Gaat wel goed komen, we zijn nu nog maar met zo weinig hier dat de kans groot is dat je toch een keer 301 hebt, en dan gaan wij allemaal geduldig F5-en tot het nieuwe deeltje er isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb deze keer echt niet expres afgewacht. wilde antwoorden en ineens zag ik dat 301 er al stond, maar was Bol er wel dankbaar voor
ook bij ons hebben ze oormerken hoor, het is verplicht, daar zit het paspoort aangekoppelt die je nodig hebt bij verplaatsing, verkoop of slachtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
He Bol, nog ff een serieus koeienvraagje voor je?
Hoe hou weet je welk beest welk beest is? Hier hebben ze van die vreselijke gele dingen in hun oren, maar die heb ik bij jou niet gezien (in de koeien dan, niet je eigen oren hoor)
Maar op de foto's van de kalfjes heb ik ze niet gezien (of niet goed gekeken), dus wanneer krijgen ze die dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
ook bij ons hebben ze oormerken hoor, het is verplicht, daar zit het paspoort aangekoppelt die je nodig hebt bij verplaatsing, verkoop of slacht
denk niet goed gekeken, ze krijgen die eigenlijk de dag van de geboorte, soms iets laterquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar op de foto's van de kalfjes heb ik ze niet gezien (of niet goed gekeken), dus wanneer krijgen ze die dan?
Tja, das minder maar komt er ook bij kijken hè. Denk alleen dat je 'haar' vandaag geslacht hebt want als het een 'hem' was geweest was het een stier en die had echt géén kalfje kunnen dragen hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:28 schreef bollokus het volgende:
gister hebben we helaas nog een koe gevonden die zijn poot gebroken had. we hebben hem vandaag geslacht en versneden.
echt jammer, en de koe was nog zwanger ook. zat een kalfje van 1 maand of zo in de baarmoeder......
Zal ik voortaan beter opletten, heb eigenlijk alleen die foto van Geraldine toen goed gezien en die was natuurlijk net geborenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
denk niet goed gekeken, ze krijgen die eigenlijk de dag van de geboorte, soms iets later
klopt was een haar.......quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, das minder maar komt er ook bij kijken hè. Denk alleen dat je 'haar' vandaag geslacht hebt want als het een 'hem' was geweest was het een stier en die had echt géén kalfje kunnen dragen hoor.
Hoelang dragen koeien eigenlijk voordat ze werpen?
ja, het is niet zo als we hem/haar erruit halen dat we gelijk een merkje in de oren doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik voortaan beter opletten, heb eigenlijk alleen die foto van Geraldine toen goed gezien en die was natuurlijk net geboren
zieligquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:28 schreef bollokus het volgende:
gister hebben we helaas nog een koe gevonden die zijn poot gebroken had. we hebben hem vandaag geslacht en versneden.
echt jammer, en de koe was nog zwanger ook. zat een kalfje van 1 maand of zo in de baarmoeder......
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt was een haar.......
een koe is precies negen maanden, het zelfde als bij mensen
coolquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
Maar in Artis was het vandaag![]()
is eindelijk het nieuwe olifantje geboren
![]()
Heel leuk filmpje van haar eerste stapjes http://www.artis.nl/ontde(...)antje-mumba-geboren/
tja, zo zie ik het niet, maar op deze manier vind ik zeker niet leuk, of een koe afmaken omdat ze heel erg ziek is. maar ja hoort er ook bij, je kunt proberen zon dier op te lappen maar daar word ze ook niet vrolijk van. want het was echt goed gebroken, een andere koe heb ik wel een 8 maanden elke dag speciaal verzorgd met haar gebroken poot, die heeft afgelopen jaar weer haar eerste kalf gehadquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zieligik zou een slechte boerin zijn en al die koeien als "gezelschapsdieren"zien
Dacht ik ook, maar denk dat dat opgaat als je één koe hebt, en niet om en nabij de 350. En Bol en partners zijn volgens mij heul goed voor de dieren hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zieligik zou een slechte boerin zijn en al die koeien als "gezelschapsdieren"zien
die zijn eigenlijk al weer allemaal klaar als het goed isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weer wat geleerddus de stier(en)en koeien zijn nu bezig om de kalfjes van volgend jaar te maken
wat een mooi filmpje, vind het wel heel aandoenlijk dat geluid van de moederquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
Maar in Artis was het vandaag![]()
is eindelijk het nieuwe olifantje geboren
![]()
Heel leuk filmpje van haar eerste stapjes http://www.artis.nl/ontde(...)antje-mumba-geboren/
Wow, wat hebben de mannen daar op je farm een goed leven, 4 maanden werken en dan 9 maanden + nog wat de dames het werk laten doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
die zijn eigenlijk al weer allemaal klaar als het goed isstier kan weer met vakantie
ja, vind het ook indrukwekkend. en dat na een bevalling van 48 uur ... pffquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat een mooi filmpje, vind het wel heel aandoenlijk dat geluid van de moeder
tja, maar ik denk dat maar 1% van alle stiertjes die geboren worden dat mag doen de rest word maximaal 3 jaarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wow, wat hebben de mannen daar op je farm een goed leven, 4 maanden werken en dan 9 maanden + nog wat de dames het werk laten doen
da's wel makkelijk. Taak zit erop en moven met die hap. Moest bij mensen ook kunnen, lekker rustig in huisquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
die zijn eigenlijk al weer allemaal klaar als het goed isstier kan weer met vakantie
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat een mooi filmpje, vind het wel heel aandoenlijk dat geluid van de moeder
mooi hé.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar ook zoals Winthida lief is en Thong Tai helpt bij en na de bevalling
Tja, dat besefte ik mij dus ook laatst toen je zei dat ongeveer de helft stiertjes en de helft koetjes is. De kans dat het stierenkalfsvlees is dat ik op mijn bord leg is aanzienlijk groter dan koeienkalfsvleesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
tja, maar ik denk dat maar 1% van alle stiertjes die geboren worden dat mag doen de rest word maximaal 3 jaar
dat zijn bijna altijd stiertjes,quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, dat besefte ik mij dus ook laatst toen je zei dat ongeveer de helft stiertjes en de helft koetjes is. De kans dat het stierenkalfsvlees is dat ik op mijn bord leg is aanzienlijk groter dan koeienkalfsvlees
pliesie is ook mijn vriend (oudste zoon is agentquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
polisie is mijn vriend
![]()
blijkbaar weer een exclusief feestje in de trendy avond/nachtclub hier vlakbij en dure autos hier in de straat geparkeerd (met verboden te parkeren) worden weggesleept
dom hè, dat ik daar gewoon nooit eerder over na heb gedacht. Bij rundvlees dacht ik altijd aan koeienquote:
nou de politie hier doet niet alsof ie je vriend is ....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
polisie is mijn vriend
![]()
blijkbaar weer een exclusief feestje in de trendy avond/nachtclub hier vlakbij en dure autos hier in de straat geparkeerd (met verboden te parkeren) worden weggesleept
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
pliesie is ook mijn vriend (oudste zoon is agent)
dat zal niet fijn aanvoelenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
nou de politie hier doet niet alsof ie je vriend is ....
werd een tijd geleden aangehouden voor een alcohol test, staat er een agent bij je raam en de andere met een geweer voor je auto.... ook fijn
zo moest ik vanmorgen zo lachen om je twitter bericht.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dom hè, dat ik daar gewoon nooit eerder over na heb gedacht. Bij rundvlees dacht ik altijd aan koeien
dat zou ik toch heul niet verwachten in Frankrijk. In de USAquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
nou de politie hier doet niet alsof ie je vriend is ....
werd een tijd geleden aangehouden voor een alcohol test, staat er een agent bij je raam en de andere met een geweer voor je auto.... ook fijn
och ja als je weet dat je niks verkeerds doet....quote:
vroeger keek ik best een beetje op tegen agenten, nu niet meer. Denk dan altijd, is ook maar gewoon iemands zoon.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo moest ik vanmorgen zo lachen om je twitter bericht.
waarom ik het dan omploegde
toen ik nog een klein menneke was verklaarde ik de boeren voor gek. zo veel werk om een mooi grasveld te zaaien en dan 2 jaar later ploegen ze de boel weer om ..............
nu snap ik het![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
en dat berichtje was gewoon een grapje omdat ik nu wél wat beter begrijp waar je mee bezig bent.
En 't was een inkoppertje, eindelijk een stukje groen gras, ga je er met de ploeg overheen
denk dat ik maar eens een jaartje stage bij je moet gaan lopen, denk ik eindelijk te weten waar het over gaat snap ik het nog nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
maar dit keer was het geen gras maar stoppels van het graan wat we 2 weken geleden gehakselt hebben ...
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
denk dat ik maar eens een jaartje stage bij je moet gaan lopen, denk ik eindelijk te weten waar het over gaat snap ik het nog niet
Hier in nederland kijk ik niet echt op tegen ze, respecteer ze wel, maar ze stralen heel wat minder uit dan de agenten die ik in de USA tegen ben gekomen. En die variërden echt van 'your best friend' tot 'oh, my God I do and will keep my hands on the steering wheel'quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
vroeger keek ik best een beetje op tegen agenten, nu niet meer. Denk dan altijd, is ook maar gewoon iemands zoon.
denk dat ze hier minder mogen, maar ben het wel met je eens. Toen mijn zoon bij de politie ging, dacht ik. "moet dat joch gezag uitstralen???"quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier in nederland kijk ik niet echt op tegen ze, respecteer ze wel, maar ze stralen heel wat minder uit dan de agenten die ik in de USA tegen ben gekomen. En die variërden echt van 'your best friend' tot 'oh, my God I do and will keep my hands on the steering wheel'
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:00 schreef bollokus het volgende:
zo ik ben er weer van tussen, de oogjes zijn moe. ciao ciao![]()
![]()
rust lekker uit, slaapzequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:00 schreef bollokus het volgende:
zo ik ben er weer van tussen, de oogjes zijn moe. ciao ciao![]()
![]()
Weet niet of ze minder mogen, kan ook te maken hebben met de training. En de selectie bij de politie was (vroeger in ieder geval) best streng, dus als hij niet uit het juiste hout gesneden zou zijn, zouden ze hem toch niet aangenomen hebben. En leeftijd en ervaring spelen natuurlijk ook een rol in hoeverre je gezag kan uistralenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
denk dat ze hier minder mogen, maar ben het wel met je eens. Toen mijn zoon bij de politie ging, dacht ik. "moet dat joch gezag uitstralen???"Nu na een paar jaar, ziet hij er natuurlijk ook volwassener uit
wil gewoon aandacht, heb een van mijn katers ook al een paar keer weggemept omdat ie op mijn toetsenbord wil liggenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:02 schreef kaatje50 het volgende:
ons hondje is me toch vervelend vanavond. Wil steeds op mijn schoot, of tegen me aanliggen
ik denk ook wel dat hij uit het juiste hout gesneden is. Hij is kalm en beleefd, heel geduldig, maar ze mogen al met 18 jaar? agent zijn. Die pet zakt hun gewoon over het hoofd en daar moeten wij dan naar luisteren.. snap je hoe ik het bedoel? Bovendien weet ik nu, dat de opleiding inderdaad minder intensief is dan vroeger, toen er nog een echte politieschool wasquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet niet of ze minder mogen, kan ook te maken hebben met de training. En de selectie bij de politie was (vroeger in ieder geval) best streng, dus als hij niet uit het juiste hout gesneden zou zijn, zouden ze hem toch niet aangenomen hebben. En leeftijd en ervaring spelen natuurlijk ook een rol in hoeverre je gezag kan uistralen
ik heb net ook gemopperd dat ik niet weet wat hij nu wil. Was al met mijn laptoptafel opgeschoven zodat hij erbij kon, maar het was niet genoeg. Misschien dat er hier ook nog donder en bliksem komt, daar is hij bang voor.........onze stoere Jack Russellquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wil gewoon aandacht, heb een van mijn katers ook al een paar keer weggemept omdat ie op mijn toetsenbord wil liggen
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik weet dat één nicht van mij 25 jaar geleden is afgewezen, en een andere zit hier bij de recherche. Zou best kunnen dat de opleiding nu minder intensief is als toen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik denk ook wel dat hij uit het juiste hout gesneden is. Hij is kalm en beleefd, heel geduldig, maar ze mogen al met 18 jaar? agent zijn. Die pet zakt hun gewoon over het hoofd en daar moeten wij dan naar luisteren.. snap je hoe ik het bedoel? Bovendien weet ik nu, dat de opleiding inderdaad minder intensief is dan vroeger, toen er nog een echte politieschool was
Ow, Jack Russells, zijn zulke leuke hondjesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb net ook gemopperd dat ik niet weet wat hij nu wil. Was al met mijn laptoptafel opgeschoven zodat hij erbij kon, maar het was niet genoeg. Misschien dat er hier ook nog donder en bliksem komt, daar is hij bang voor.........onze stoere Jack Russell![]()
ze gaan hier in de stageperiode ook wel met een ervaren agent meequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik weet dat één nicht van mij 25 jaar geleden is afgewezen, en een andere zit hier bij de recherche. Zou best kunnen dat de opleiding nu minder intensief is als toen.
In de USA werden 'rookies' altijd gekoppeld aan een 'veteran' en als de 'veteran' over de schouders van het 'rookie' meekeek was je automatisch al beleeft tegen het 'rookie'
Lijkt mij voor de jonge agenten ook niet prettig. Weet dat hier een 'vaste' plek is waar de jongeren 'geleerd' wordt om snelheidsbonnen te schrijven. Die worden echt in het ootje genomen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ze gaan hier in de stageperiode ook wel met een ervaren agent mee, maar vroeger, toen ze nog eerst 3 jaar (of langer??) naar de academie (intern) moesten, waren ze natuurlijk ook al wat ouder als ze op straat begonnen te werken. Nu is het 3 maanden school, dan 3 maanden stage op een buro. dan weer naar school en zo maar door tot ze klaar zijn. Vandaar die jonge gezichtjes allemaal
zijn wel grappig ja, hoe kleiner ze zijn, hoe ondeugender ze zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, Jack Russells, zijn zulke leuke hondjes
Lekker tochquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
ik zit hier ongegeneerd te snoepen. Dacht er ineens aan dat ik gisteren een doosje grote bonbons gekocht had. Stond nog in de koelkast...nu niet meer
Mijn broer heeft een Jack, wat een doerak is dat zegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zijn wel grappig ja, hoe kleiner ze zijn, hoe ondeugender ze zijn.
Ze zeggen wel eens, een grote hond in een klein lijfje
hoort bij de opleidingquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij voor de jonge agenten ook niet prettig. Weet dat hier een 'vaste' plek is waar de jongeren 'geleerd' wordt om snelheidsbonnen te schrijven. Die worden echt in het ootje genomen.
ik heb ook graag hartig, maar een slagroombonbonquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Ben zelf niet zo van het zoete, meer een hartig typje, maar moet oppassen met zout
weet dat ik het eigenlijk niet mag zeggenquote:
weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
weet dat ik het eigenlijk niet mag zeggenwat is dat toch tegenwoordig met aan de ene kant de softe hap en aan de andere kant jong volwassenen onnodig bloodstellen aan stress en vernedering
Een hele enkele keer koop ik bonbons bij Puccini, die zijn echtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb ook graag hartig, maar een slagroombonbon![]()
. Koop ze niet vaak hoor. Maar als ik ze in huis heb.........
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een hele enkele keer koop ik bonbons bij Puccini, die zijn echt![]()
Als je die eenmaal gegeten hebt wil je geen andere meer. Da's ongeveer hetzelfde als dat je de Bossche Bollen van Jan de Groot gegeten hebt
Eensch, daarom koop ik ook alleen maar de bonbons met alcohol van puccini, zijn lekker lang houdbaar ¤ 20 euries voor 6 bonbons, maar daar geniet ik dan ook 6 weken vanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dit zijn ook echte bonbons. Die goedkope van de supermarkt vind ik echt niet lekker. Die zou ik nooit kopen. Beter soms een doosje dure, dan elke week een doos goedkope rotzooi
Goh, had ik nog niets van meegekregenquote:Buienlijn met onweer trekt nu over de Randstad verder het land in http://bit.ly/2gG6HL
kun jij dat echt, daar zo zuinig op zijn. Ik zet de bonbons altijd netjes in de koelkast, zodat ik er niet teveel tegelijk op eet, maar sta dan wel vaak op om er toch nog maar ééntje te pakkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch, daarom koop ik ook alleen maar de bonbons met alcohol van puccini, zijn lekker lang houdbaar ¤ 20 euries voor 6 bonbons, maar daar geniet ik dan ook 6 weken van
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:29 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kun jij dat echt, daar zo zuinig op zijn. Ik zet de bonbons altijd netjes in de koelkast, zodat ik er niet teveel tegelijk op eet, maar sta dan wel vaak op om er toch nog maar ééntje te pakken
gaan wij nog krijgen dan. Dat zal dan de reden van het onrustige gedrag van Gradje wel zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
buienradar twat komt als mosterd na de maaltijd
[..]
Goh, had ik nog niets van meegekregen
verstoppen achter iets andersquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen probleem mee, moet alleen zusters die bij mij op bezoek komen in die periode níet zelf hun wijn of bier uit de koelkast laten halen, dan zijn ze zo op
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gaan wij nog krijgen dan. Dat zal dan de reden van het onrustige gedrag van Gradje wel zijn
Ken je mijn zusters niet, die halen alles wat eetbaar is uit de koelkast (en eigelijk is alles in mijn koelkast wel eetbaar)quote:
oh, dacht aan die kruisjes te zien dat ze hier over zouden komen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dit onweer trekt door naar Flevoland, zitten nog wel buien aan te komen bij je, maar kleine kans op onweer
gezellig zussenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ken je mijn zusters niet, die halen alles wat eetbaar is uit de koelkast (en eigelijk is alles in mijn koelkast wel eetbaar)
sat zegt van niet, buienradar is eigenlijk alleen maar betrouwbaar tot een uur vooruit. Niet dat de Sat heel veel meer betrouwbaar is, maar toch ietsjes meer zelf interpretatie. Laat me morgen maar weten of het nog donder en bliksem is gewordenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oh, dacht aan die kruisjes te zien dat ze hier over zouden komen.
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zijn best gezellig die twee..... en houden net als ik van lekker eten. Vooral mijn zusje die zelden iets kookt wat níet uit een pakje komt plunderd graag mijn koelkast en loopt dan te klagen dat de restjes niet genoeg zijn om haar hele gezin van eten te voorzien
je blijft er druk mee hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:47 schreef kaatje50 het volgende:
klaar. Was vergeten dat ik het brood nog verdelen in pakketjes en in de vriezer gooien
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:47 schreef kaatje50 het volgende:
klaar. Was vergeten dat ik het brood nog verdelen in pakketjes en in de vriezer gooien
moest..... maar daar las ik gewoon over heen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |