nou ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hey. ja een huisvrouw gaat nooit met pensioen
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moest..... maar daar las ik gewoon over heen hoor
quote:
blijf jij tot je 80e in een restaurant koken dan???quote:
enne, wat dan.... wat dan.....quote:
ben geen vrouw, maar heb wel een huisquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
blijf jij tot je 80e in een restaurant koken dan???
ow, maar daar hebben ze thuiszorg, thuishulp en tafeltje-dekje voor hoor (en lieve mantelzorgers)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben geen vrouw, maar heb wel een huis
o zo, dacht dat je als kok bedoeldequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben geen vrouw, maar heb wel een huis
u mag het volgende topic openenquote:
quote:
als ik het lichaamelijk volhoud, blijf ik nog wel ff doorgaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
o zo, dacht dat je als kok bedoelde
weet ik, maar dan heb je dat toch tegoed..De hoofdprijs in de staatsloterij krijg je ook niet meteen, moet je ook even op wachtenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik het lichaamelijk volhoud, blijf ik nog wel ff doorgaan
hoeveel jaar jong ben jijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik het lichaamelijk volhoud, blijf ik nog wel ff doorgaan
ja, doe ik ook maar pas een paar jaartjesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet ik, maar dan heb je dat toch tegoed..De hoofdprijs in de staatsloterij krijg je ook niet meteen, moet je ook even op wachten
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, doe ik ook maar pas een paar jaartjes
wacht ik al jaren opquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet ik, maar dan heb je dat toch tegoed..De hoofdprijs in de staatsloterij krijg je ook niet meteen, moet je ook even op wachten
41 dus, dan het je nog wel wat jaren te gaanquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
41 dus, dan het je nog wel wat jaren te gaan
oké, jij je zin, heb geen zin in een discussiequote:
ik vind van wel, maar manlief nog niet, denk ik...dus blijf ik gezellig binnen zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |