heb het gezien.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Avond
@Kaatje50 ik heb je foto van Segredo in zijn topic geplaatst
Geeft toch niet, zag hem voorbijkomen en dacht schiet hem er meteen in. Alles goed met je man en laptop?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb het gezien.![]()
was ff afgeleid van hier. man moest mijn laptop even hebben om iets te scannen, maar iets zit er niet goed.
Hmmm als dat iemand was geweest die hier nog regelmatig wél over SST zou komen praten, zou die ook gelezen hebben dat we eergister nog over SST5 gehad hebbenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:49 schreef kaatje50 het volgende:
goede avond trouwens![]()
had gelezen dat we het hier persé over SST moeten hebben???
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm als dat iemand was geweest die hier nog regelmatig wél over SST zou komen praten, zou die ook gelezen hebben dat we eergister nog over SST5 gehad hebben
Vervelendquote:Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
![]()
met man goed hoor. d'r is alleen even een probleempje met de verbinding met de printer. Beetje lullig, de koper van de camper wil graag de kentekenpapieren doorgemaild hebben voor de verzekering
had daarstraks even gekeken, maar zag er hetzelfde uit als gisteravond.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vervelend
Ziet er naar uit dat we vanavond in Kansas/Nebraska EF3's kunnen verwachten
Streams zijn nog niet spannend hoor (heb ze al aan staan), ben op zoek naar een nieuwszender. Luister/kijk nu naar http://www.kwch.com/weather/alwayson/quote:Op maandag 20 juni 2011 21:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
had daarstraks even gekeken, maar zag er hetzelfde uit als gisteravond.
Ga zometeen de streams maar eens even aanzetten dan
hij zegt, 2 tornado's aan de grond, maar zie niets op de streamquote:Op maandag 20 juni 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Streams zijn nog niet spannend hoor (heb ze al aan staan), ben op zoek naar een nieuwszender. Luister/kijk nu naar http://www.kwch.com/weather/alwayson/
de streaming chasers zitten nog te ver naar het noordenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hij zegt, 2 tornado's aan de grond, maar zie niets op de stream
geef ff door dat ze een beetje doorrijdenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de streaming chasers zitten nog te ver naar het noorden
Dat zei die man kwch ook al, maar zegt dat ze nu een blauwe achtergrond opgezet hebben, dus de kans dat we daar beelden gaan krijgen is aanwezigquote:Op maandag 20 juni 2011 21:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
geef ff door dat ze een beetje doorrijden
ik ook niet, denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
hmmmm..... ze verwachten dat het rond 4 of 5pm los barst daar, dus dat is een uur of 11 à 12 uur onze tijd; kweet niet of ik het zo laat ga maken vandaag
is op dezelfde plek als Adrian zat, toch??quote:Op maandag 20 juni 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
Ze verwachten trouwens dat hurrican Beatriz een CAT1 gaat worden en mogelijk bij Mexico aan land komt
praktisch wel jaquote:Op maandag 20 juni 2011 21:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is op dezelfde plek als Adrian zat, toch??
als je wat gevonden hebt, wil je dat dan hier even posten?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
Alarm schijnt af te gaan in Almena.... ben nog op zoek naar linkjes
tuurlijk (en ook in DE)quote:Op maandag 20 juni 2011 21:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als je wat gevonden hebt, wil je dat dan hier even posten?
daar had ik ook al gekekenquote:
dat bedoel ik... zodra ik een goed linkje heb post ik het hier en daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |