Ach, kokje is nog aan het ontkennen dat ie een oudere jongere isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oké, jij je zin, heb geen zin in een discussiezie je nou dat vrouwen ook wel eens makkelijk kunnen zijn
![]()
nog zo'n makkelijke vrouwquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bijna, maar ga niet meer in discussie over je leeftijd
valt toch ook niet over te discussierenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klopt, jij gelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt toch ook niet over te discussieren
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oké, jij je zin, heb geen zin in een discussiezie je nou dat vrouwen ook wel eens makkelijk kunnen zijn
![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
moeilijk te begrijpen hè die vrouwen
dat willen we ook graag zo houden...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
moeilijk te begrijpen hè die vrouwen
Daarom moet je kippen gaan houdenquote:
mijn man vertrouwt het ook niet zo, als ik hem gewoon gelijk geefquote:
ach stakker..... toch een lauraatje of lieke of joaaannna zoekenquote:
bevalt me prima zo. Doen en laten waar ik zin in hebquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach stakker..... toch een lauraatje of lieke of joaaannna zoeken
gelijk heb je. Wil mijn man niet echt kwijt, maar als ik het over moest doen, zou ik een w.o.p.relatie willen, niet meer, niet minderquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
bevalt me prima zo. Doen en laten waar ik zin in heb
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
bevalt me prima zo. Doen en laten waar ik zin in heb
vooral dat laatste jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en lekker een mannenhuishouding kunnen voeren zonder het gezeik van een vrouwtje
OK, ik hap..... wat is een W.O.P, relatie?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gelijk heb je. Wil mijn man niet echt kwijt, maar als ik het over moest doen, zou ik een w.o.p.relatie willen, niet meer, niet minder
wippen ontbijten pleitequote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, ik hap..... wat is een W.O.P, relatie?
laat mij maar een vrouwtjeshuishouding voeren zonder het gezeik van een mannekequote:
wippen, ontbijten, pleittequote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, ik hap..... wat is een W.O.P, relatie?
sloeg geloof ik altijd de O overquote:
makkelijk toch, zo'n relatie...quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
makkelijk toch, zo'n relatie...![]()
ik ga afsluiten, laat genoeg voor me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |