Liekequote:
Vol?quote:
Is het weer zover.quote:
quote:
Logisch als John Mayer hoger staat dan D-Block en S-te-Fanquote:Your musical compatibility with dinosorawr is MEDIUM
Ging ik ook nog mee?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Ga naar Free Festival anders. Gaan nu met lui die normaal gesproken nooit zouden gaan.
http://partyflock.nl/party/195737:Free_Festival.html
Het is gelukt.!quote:
Nou en.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Logisch als John Mayer hoger staat dan D-Block en S-te-Fan
Kunnen wij toch ook niet weten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:46 schreef DidoCarthago het volgende:
Denken jullie dat de herkansing van economie makkelijker zal zijn dan het examen uit het eerste tijdvak?
Ik vraag me echt af hoe jij eruit ziet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kunnen wij toch ook niet weten.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik doe een beroep op jullie gevoel (eigenlijk wilde ik gewoon een geruststelling zegmaar).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel makkelijker zal zijn, omdat het gezien de norm heel moeilijk was.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:49 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik doe een beroep op jullie gevoel (eigenlijk wilde ik gewoon een geruststelling zegmaar).
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:01 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar had havo Nederlands een norm van 1,7. Had in 1ste tijdvak een 5,3 gehaald. Herkanst, 8,7 gescoord. Norm bleef zelfde en was veel makkelijker examen.![]()
Dus komt wel goed.
Joh...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Weet ik nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ging ik ook nog mee?
Alleen geen hardstyle
Heuh? Ik zat altijd bij deze te kijken:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Weet ik niet?
Geen hardstyle, zie area 1?
Je moet bij mijn link kijken. Die van jou is The Original i.p.v. The Harder Styles.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heuh? Ik zat altijd bij deze te kijken:
http://partyflock.nl/party/195738:Free_Festival.html
Heb jij al kaarten enzo?
Maar als ik meega, ik ken toch al jouw vrienden niet? Dus sta ik daar vast in m'n eentjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Je moet bij mijn link kijken. Die van jou is The Original i.p.v. The Harder Styles.
Kaartje heb ik al tijden.
krullendquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:21 schreef Water123 het volgende:
Zal ik mn haar krullend doen of stijl? Ik weet het niet
Neuh, dan sta je gewoon bij de groep natuurlijk. Ze eten je vast niet op hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar als ik meega, ik ken toch al jouw vrienden niet? Dus sta ik daar vast in m'n eentje
Pica's?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:21 schreef Water123 het volgende:
Foto's ter beoordeling.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:21 schreef Water123 het volgende:
Ligt aan je overige uiterlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:23 schreef Water123 het volgende:
Ik kan geen foto's posten, want dan moet ik eerst mn haar krullend doen en dan foto maken en dan weer mn haar stijl doen en dan foto makenwerkt niet! Bovendien ga ik over 10 minuten al weg!
Wat vinden jullie mooier bij een meisje? Krullen of stijl haar?
ligt aan het meisjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:23 schreef Water123 het volgende:
Ik kan geen foto's posten, want dan moet ik eerst mn haar krullend doen en dan foto maken en dan weer mn haar stijl doen en dan foto makenwerkt niet! Bovendien ga ik over 10 minuten al weg!
Kan heel verschillend zijn. Over het algemeen zeg ik stijl. Maar bij sommige meisjes zijn krullenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:23 schreef Water123 het volgende:
Krullendquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Kan heel verschillend zijn. Over het algemeen zeg ik stijl. Maar bij sommige meisjes zijn krullen.
Heb normaal gesproken krullend of stijl haar?
Mag ik als jongen meequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
IM IN MIAMI BITCH
Ik heb zin om op een stap en zuip vakantie te gaan met m'n vriendinnen
Ga naar Sunny Beach. Bier en drank zijn daar bijna gratisquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
IM IN MIAMI BITCH
Ik heb zin om op een stap en zuip vakantie te gaan met m'n vriendinnen
Is in Bulgarije ofzo toch? heb er vaker van gehoord jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Ga naar Sunny Beach. Bier en drank zijn daar bijna gratis
Waar ga je heen dan? Examenfeest? Jurkjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:26 schreef Water123 het volgende:
En ik weet ook niet wat ik aan moet doenBroek + shirt? Jurkje? Rokje + shirt?
Ja hoor.quote:
Ja, maar ik heb alleen maar bezette vriendinnen en iedereen gaat met het vriendje op vakantie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Ga naar Sunny Beach. Bier en drank zijn daar bijna gratis
Yep!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan? Examenfeest? Jurkje.
Jurkje, duhquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:26 schreef Water123 het volgende:
En ik weet ook niet wat ik aan moet doenBroek + shirt? Jurkje? Rokje + shirt?
Jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:26 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Is in Bulgarije ofzo toch? heb er vaker van gehoord ja
Jordy en ik gaan wel meequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hoor.
[..]
Ja, maar ik heb alleen maar bezette vriendinnen en iedereen gaat met het vriendje op vakantie.En ik hou van mijn vriend, maar hij is niet echt een vakantieganger en Chersonissos ofzo is echt te fuck leuk
Het regent hier fucking hard, en dan heb jij een feest buiten? Oke.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:27 schreef Water123 het volgende:
[..]
Het feestje is buiten, dus dichte schoenen is wel handig ja bedenk ik me net
Hier regent het al sinds 3 uur niet meer en ik hoop vanavond ook nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het regent hier fucking hard, en dan heb jij een feest buiten? Oke.
Roemeense chickies hosselen enzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Gewoon gaan touren door Oost-Europa. Goedkoop enzo.
Sziget!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Road trip.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Daarom Sunny Beachquote:
Zijn we volgend jaar van planquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:29 schreef jordyqwerty het volgende:
last.fm zegt 20quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Ibiza is party eiland en fakking vet. Ik ben 21 jongens, geen 16.
Ja maar reteduur. Ik ben 18 en de gemiddelde leeftijd in Sunny Beach was zekers +20quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Ibiza is party eiland en fakking vet. Ik ben 21 jongens, geen 16.
Ja weet ik maar ik heb niet zoveel met Bulgaren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja maar reteduur. Ik ben 18 en de gemiddelde leeftijd in Sunny Beach was zekers +20.
Nee, dat zeg ik, ik over exact 4 wekenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jeetje duurt niet meer eens een maand.
Lopen voornamelijk Scandinaviërs, Duitsers, Britten en Nederlanders rondquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik heb niet zoveel met Bulgaren.Ga liever naar Griekenland dan.
Grieken geld gevenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik heb niet zoveel met Bulgaren.Ga liever naar Griekenland dan.
Partyquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:34 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga denk ik zo weg. Mensen waarmee ik mee kan fietsen zijn er niet...
De plaatsen in de auto zijn al bezet..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
waarom kofferbak
nouja.. als het moet
Ik nog korter. (:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik, ik over exact 4 weken
Griekenland is tof.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:34 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga denk ik zo weg. Mensen waarmee ik mee kan fietsen zijn er niet...
Sergonissosquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Griekenland ofja Kreta is mooi hoor.
quote:
neem een busjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
De plaatsen in de auto zijn al bezet..
Dank daar Oh Oh Cherso maar voorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is tof hoor, iedereen doet daar altijd zo debiel over.
'Vandaag'? Jij doet zo'n 500euro-bijspijkercursus?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:38 schreef Etsu het volgende:
Ik ga mijn aantekeningen van GS doornemen wat we vandaag hebben behandeld, en dan slapen.
Veel plezier en später.
We hebben waarschijnlijk al een auto die we mogen gebruiken. Die is nog best ruim voor een gewone auto.quote:
Veel succes en welterusten Etsoepetsoeketsoehetsoehatsjoe.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:38 schreef Etsu het volgende:
Ik ga mijn aantekeningen van GS doornemen wat we vandaag hebben behandeld, en dan slapen.
Veel plezier en später.
ik zorg ervoor dat we een busje kunnen hurenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
We hebben waarschijnlijk al een auto die we mogen gebruiken. Die is nog best ruim voor een gewone auto.
[..]
Veel succes en welterusten Etsoepetsoeketsoehetsoehatsjoe.
Dat heb ik gedaan voor M&O, en ik haalde een 5,7.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'Vandaag'? Jij doet zo'n 500euro-bijspijkercursus?
Als jij betaald..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik zorg ervoor dat we een busje kunnen huren![]()
quote:
Je zag bij ons in de klas dat alleen de mensen met rijke ouders zo'n cursus gingen doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan voor M&O, en ik haalde een 5,7.
Ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'Vandaag'? Jij doet zo'n 500euro-bijspijkercursus?
Wiskunde gedaan, 7.1 gehaald, M&O gedaan, 6.1 gehaald, economie gedaan 5.2 gehaald (maar had dan ook geen flikker meer aangedaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan voor M&O, en ik haalde een 5,7.
Gaaaaf.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Op mijn schoozusjes gala waren er vet veel van die busjes
quote:
Ik ben ook tevreden over m'n cijfers, als het iets meer verdeeld was geweest dan was ik geslaagd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Wiskunde gedaan, 7.1 gehaald, M&O gedaan, 6.1 gehaald, economie gedaan 5.2 gehaald (maar had dan ook geen flikker meer aangedaan)
En ik ben er tevreden over.
Ik weet niet eens of een gala heb..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik had niet zo'n tof examengala.
Tja, heb ik ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik ben ook tevreden over m'n cijfers, als het iets meer verdeeld was geweest dan was ik geslaagd.![]()
Maar nu ben ik geslaagd met vertraging
Lyceum nee lyceo ofzo. Het was iig in zwolle, niet eens een universiteit dus. Maar we kregen uitleg van studenten en dat werkte wel goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, heb ik ook.Aghja.
Naar welke uni ben je gegaan dan?
Nee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:44 schreef Pino112 het volgende:
Gaan jullie naar diploma-uitreiking in pak?
Dacht 't nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:44 schreef Pino112 het volgende:
Bedoel je Omar Souleyman? Dan is het niet slecht.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Vetjes zo'n bus.
OMG ik ga los op Don Omar, is dit slecht?
Zwollequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Lyceum nee lyceo ofzo. Het was iig in zwolle, niet eens een universiteit dus. Maar we kregen uitleg van studenten en dat werkte wel goed.
Nee. Gewoon Hawaïhemd en teenflippers jatogg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:44 schreef Pino112 het volgende:
Niks mis meequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Vetjes zo'n bus.
OMG ik ga los op Don Omar, is dit slecht?
In Lloret ook al hoorde ik ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Niks mis mee![]()
!
Werd 24/7 gedraaid in SB.
Lloret inderdaad ook ja. Was ook meteen het enige nummer dat zowel in SB als in Lloret veel werd gedraaidquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In Lloret ook al hoorde ik ja.
Maar ik kende hem volgens mij al ergens van.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
Ik heb echt geen zin in de diploma-uitreiking. Dat gelul mogen ze van mij meteen overslaan. Ik wil mijn diploma en geen drie uur durende speeches.
Samen met die. Ik vind ze beiden weinig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Lloret inderdaad ook ja. Was ook meteen het enige nummer dat zowel in SB als in Lloret veel werd gedraaid.
Nog nooit gehoord. Die laatste vind ik echt niets aanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Samen met die. Ik vind ze beiden weinig.
Danza Kuduro ja? Nummer is al van vorig jaar trouwensquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat nummer is van Fast Five, van de film.Daar hoor je hem op het einde.
Uhu, daar zittie in de film. Daar ken ik hem van.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Danza Kuduro ja? Nummer is al van vorig jaar trouwens.
Moet die film nog 's zienquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uhu, daar zittie in de film. Daar ken ik hem van.
Drum n Bass nu hier.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Heroinjunk het volgende:
JIGGY DJEZUS
Ja, ben overgestapt op nederhop.
Nee, geen 'padoem tsj'..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Sjawel
Prison Break is saai man, ieder seizoen is hetzelfde.
Typhoon heeft atheneum gedaan op dezelfde school als ikquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vroeger was ik een echte nederhopper.Vooraan bij Opgezwolle.
Haha tof. Typhoon heb ik ook gezien. Die was ook bij die tour van Opgezwolle.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Typhoon heeft ook atheneum gedaan op dezelfde school als ik. Afgelopen jaar was die hier nog.
Ja Opgezwolle en Zwollequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha tof. Typhoon heb ik ook gezien. Die was ook bij die tour van Opgezwolle.
Ik was in Zwolle en ik ging naar zo'n sneakerstore waar Opgezwolle vaak kwam. Ik zo kijken ZIE IK ZE ZIE IK ZEquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha tof. Typhoon heb ik ook gezien. Die was ook bij die tour van Opgezwolle.
Hahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik was in Zwolle en ik ging naar zo'n sneakerstore waar Opgezwolle vaak kwam. Ik zo kijken ZIE IK ZE ZIE IK ZE
Ja die waren er bij ons niet, toen was er iemand anders. Die waren ook enorm vet, alleen ik kan me niet meer herinneren wie dat was, zo lang geleden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik ook+ new collective geloof ik, was vet
Ik heb echt zo'n periode gehad met alleen maar nederhop. Zag er ook echt zo uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha. Allemaal net van voor mijn tijd eigenlijk
.
Typhoon + New Cool Collectivequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik ook+ new collective geloof ik, was vet
waarom leven we?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom heet je eigenlijk jordyqwerty, en niet jordyqwerz of jordyazerty?
uiteraardquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:02 schreef yosander het volgende:
Mensen, allemaal Vaderdagcadeau in huis?
Geen ideequote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:02 schreef yosander het volgende:
Mensen, allemaal Vaderdagcadeau in huis?
Door moeders laten halenquote:
Goedzoquote:
owquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn initialen. Ik heb ook dubbele initialen.
Hahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook ja, en mn zus heeft ook wel iets denk ik.
Spang man!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik had goed wat pilsjes op trouwens als ik m'n posts van vannacht terug lees![]()
.
Dat is vast een nieuw persoonlijk record.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:28 schreef Kaasrol het volgende:
Ben verdoemme 3 keer in 24 uur zeiknat geregend
'vind ik leuk'quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:28 schreef Kaasrol het volgende:
Ben verdoemme 3 keer in 24 uur zeiknat geregend
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:28 schreef Kaasrol het volgende:
Ben verdoemme 4 keer in 20 uur zeiknat geregend
Ik denk het wel eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is vast een nieuw persoonlijk record.
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik denk het wel eigenlijk
Die laatste daarnet was ook met zwaar onweer, zat ik daar doodleuk op mijn fiets. Dat was echt eng![]()
Jij zit liever in je pyjama met een ranja op FOK?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:32 schreef Snuf. het volgende:
Ik zou nu naar een verjaardag kunnen maar ik heb geen zin dus ik ga niet
Ja kutje manquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:33 schreef Kaasrol het volgende:
Snuf, met dat zware onweer daarnet, zat jij daar ook in?
Nou ja ik ben gisteren uitgeweest en donderdag ook al en vandaag heel lang gewerkt en fucking vaak nat geregend dus ik vind het wel best zoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:33 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jij zit liever in je pyjama met een ranja op FOK?
Lekker in je pyjama met een ranja op FOK dusquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ja ik ben gisteren uitgeweest en donderdag ook al en vandaag heel lang gewerkt en fucking vaak nat geregend dus ik vind het wel best zo
Jij woont toch vlakbij Amsterdam? Op buienradar was het daar ook rood hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]Hier heeft het niet eens geregend. Zover ik weet dan.
Jup. Dan heb ik het niet gemerkt. De lucht in nu trouwens vet mooi.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij woont toch vlakbij Amsterdam? Op buienradar was het daar ook rood hoor.
Hier regende het zo hard, ik kon het op de grond horen vallenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup. Dan heb ik het niet gemerkt. De lucht in nu trouwens vet mooi.
Ik heb geen pyjamaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:34 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lekker in je pyjama met een ranja op FOK dus.
Nou.. ik geef je groot gelijk!
Ik weet alleen dat het vanmiddag hard waaide. Dat fietst ook niet zo fijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hier regende het zo hard, ik kon het op de grond horen vallen
Het waaide vandaag zo hard dat de vlag met houder en al uit de muur is komen zetten. Het was maar goed dat de auto er toen niet stondquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het vanmiddag hard waaide. Dat fietst ook niet zo fijn.
Alleen een broekje?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb wel soort van een pyjama
Zo'n pyjamabroek in ieder geval.
Hopelijk krijgen we gauw weer een zomers zonnetje.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het waaide vandaag zo hard dat de vlag met houder en al uit de muur is komen zetten. Het was maar goed dat de auto er toen niet stond
Kutweer...
Ah, oke. Leukquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:42 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik draag gewoon zo'n hemdje erboven
Voorlopig niet volgens buienradarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we gauw weer een zomers zonnetje.
Ezell jaloers dat ik aandacht krijgquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bijna alle meisjes dragen dat met dit weer. ALSJEBLIEFT.
DANKJEWEL.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bijna alle meisjes dragen dat met dit weer. ALSJEBLIEFT.
Impliceren dat ik aandacht op het internet wil.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ezell jaloers dat ik aandacht krijg
hier hep ju wat aandagt fan myquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat ik aandacht op het internet wil.
Op die reactie zat ik dus te wachtenquote:
Implicaties implicerenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat ik aandacht op het internet nodig heb.
Idd, niks van aantrekken dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ezell jaloers dat ik aandacht krijg
Dat suggereer je wel met zo'n post als netquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat ik aandacht op het internet wil.
Ok.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat suggereer je wel met zo'n post als net
quote:
quote:
Ik heb alles al gezien, en mijn internet is zo baggertraag dat een film toch een half uur duurtquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:58 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zag daarnet wel een modeshow met kleine kinderen op Vrolek. Op dit tijdstip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:01 schreef Ezell het volgende:
Nog eentje.. Deze is erger.STOPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben ik blij dat ik niet op mijn eigen netwerk zit
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Je klikte zelf..quote:Op zondag 19 juni 2011 00:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
STOP
Wat ben ik blij dat ik niet op mijn eigen netwerk zit
Ik wist niet dat het zo erg wasquote:
Ze is net Chuckie..quote:Op zondag 19 juni 2011 00:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo erg was
Klaar weer.
Die heb ik ook gezien.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Weet je wat een toffe film is? Scott Pilgrim vs. the rest.
Mooie edit.. en ja dat is balen.. hoe blaas jij je oortjes op?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:05 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme, heb ik volgens mij ook nog mijn oortjes opgeblazen![]()
KUTDAG
Niet doorhebben dat ik mijn versterker op vol had staan.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mooie edit.. en ja dat is balen.. hoe blaas jij je oortjes op?
Snuggerquote:Op zondag 19 juni 2011 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ik mijn versterker op vol had staan.
Zij wil je stalken.. duh..quote:Op zondag 19 juni 2011 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom vroeg je of ik uit Sittard kwam?
Onder een truck ofzo, in ieder geval niet hier.quote:
Volgens mij kwam ik op jouw facebook via Joost's facebook.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom vroeg je of ik uit Sittard kwam?
Oh, dat is niet goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Onder een truck ofzo, in ieder geval niet hier.
Echt al mijn audio zooi gaat binnen een half jaar kapot. Alleen al vorig jaar gingen er 3 koptelefoons, 2 paar oortjes en een versterker doorheen.quote:
Oehquote:Op zondag 19 juni 2011 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik op jouw facebook via Joost's facebook.
Mijn oortjes gaan altijd kapot als ik in de regen op de fiets muziek luister.. oke.. dat had ik wel kunnen bedenken, maar dat die dingen daar zo slecht tegen kunnen...quote:Op zondag 19 juni 2011 00:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Echt al mijn audio zooi gaat binnen een half jaar kapot. Alleen al vorig jaar gingen er 3 koptelefoons, 2 paar oortjes en een versterker doorheen.
Regen is dan weer het enige waar ik nooit last van heb gehad, lijkt wel alsof die dingen waterdicht waren. Ik heb een keer een paar in een bak kokend water laten vallen en het geluid werd er alleen maar beter opquote:Op zondag 19 juni 2011 00:08 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mijn oortjes gaan altijd kapot als ik in de regen op de fiets muziek luister.. oke.. dat had ik wel kunnen bedenken, maar dat die dingen daar zo slecht tegen kunnen...
JAAAAAAAAAAAA.quote:
Whahaquote:Op zondag 19 juni 2011 00:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Regen is dan weer het enige waar ik nooit last van heb gehad, lijkt wel alsof die dingen waterdicht waren. Ik heb een keer een paar in een bak kokend water laten vallen en het geluid werd er alleen maar beter op
Nee, meer de films waar ze in speelt.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Die voornaam alleen al doet het hem hè...
Zombielandquote:Op zondag 19 juni 2011 00:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, meer de films waar ze in speelt.
Ik denk toch dat het aan haar voornaam moet liggen hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 00:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, meer de films waar ze in speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |