Snuggerquote:Op zondag 19 juni 2011 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ik mijn versterker op vol had staan.
Zij wil je stalken.. duh..quote:Op zondag 19 juni 2011 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom vroeg je of ik uit Sittard kwam?
Onder een truck ofzo, in ieder geval niet hier.quote:
Volgens mij kwam ik op jouw facebook via Joost's facebook.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom vroeg je of ik uit Sittard kwam?
Oh, dat is niet goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Onder een truck ofzo, in ieder geval niet hier.
Echt al mijn audio zooi gaat binnen een half jaar kapot. Alleen al vorig jaar gingen er 3 koptelefoons, 2 paar oortjes en een versterker doorheen.quote:
Oehquote:Op zondag 19 juni 2011 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik op jouw facebook via Joost's facebook.
Mijn oortjes gaan altijd kapot als ik in de regen op de fiets muziek luister.. oke.. dat had ik wel kunnen bedenken, maar dat die dingen daar zo slecht tegen kunnen...quote:Op zondag 19 juni 2011 00:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Echt al mijn audio zooi gaat binnen een half jaar kapot. Alleen al vorig jaar gingen er 3 koptelefoons, 2 paar oortjes en een versterker doorheen.
Regen is dan weer het enige waar ik nooit last van heb gehad, lijkt wel alsof die dingen waterdicht waren. Ik heb een keer een paar in een bak kokend water laten vallen en het geluid werd er alleen maar beter opquote:Op zondag 19 juni 2011 00:08 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mijn oortjes gaan altijd kapot als ik in de regen op de fiets muziek luister.. oke.. dat had ik wel kunnen bedenken, maar dat die dingen daar zo slecht tegen kunnen...
JAAAAAAAAAAAA.quote:
Whahaquote:Op zondag 19 juni 2011 00:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Regen is dan weer het enige waar ik nooit last van heb gehad, lijkt wel alsof die dingen waterdicht waren. Ik heb een keer een paar in een bak kokend water laten vallen en het geluid werd er alleen maar beter op
Nee, meer de films waar ze in speelt.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Die voornaam alleen al doet het hem hè...
Zombielandquote:Op zondag 19 juni 2011 00:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, meer de films waar ze in speelt.
Ik denk toch dat het aan haar voornaam moet liggen hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 00:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, meer de films waar ze in speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |