Nog nooit gehoord. Die laatste vind ik echt niets aanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Samen met die. Ik vind ze beiden weinig.
Danza Kuduro ja? Nummer is al van vorig jaar trouwensquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat nummer is van Fast Five, van de film.Daar hoor je hem op het einde.
Uhu, daar zittie in de film. Daar ken ik hem van.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Danza Kuduro ja? Nummer is al van vorig jaar trouwens.
Moet die film nog 's zienquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uhu, daar zittie in de film. Daar ken ik hem van.
Drum n Bass nu hier.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Heroinjunk het volgende:
JIGGY DJEZUS
Ja, ben overgestapt op nederhop.
Nee, geen 'padoem tsj'..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Sjawel
Prison Break is saai man, ieder seizoen is hetzelfde.
Typhoon heeft atheneum gedaan op dezelfde school als ikquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vroeger was ik een echte nederhopper.Vooraan bij Opgezwolle.
Haha tof. Typhoon heb ik ook gezien. Die was ook bij die tour van Opgezwolle.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Typhoon heeft ook atheneum gedaan op dezelfde school als ik. Afgelopen jaar was die hier nog.
Ja Opgezwolle en Zwollequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha tof. Typhoon heb ik ook gezien. Die was ook bij die tour van Opgezwolle.
Ik was in Zwolle en ik ging naar zo'n sneakerstore waar Opgezwolle vaak kwam. Ik zo kijken ZIE IK ZE ZIE IK ZEquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha tof. Typhoon heb ik ook gezien. Die was ook bij die tour van Opgezwolle.
Hahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik was in Zwolle en ik ging naar zo'n sneakerstore waar Opgezwolle vaak kwam. Ik zo kijken ZIE IK ZE ZIE IK ZE
Ja die waren er bij ons niet, toen was er iemand anders. Die waren ook enorm vet, alleen ik kan me niet meer herinneren wie dat was, zo lang geleden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik ook+ new collective geloof ik, was vet
Ik heb echt zo'n periode gehad met alleen maar nederhop. Zag er ook echt zo uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha. Allemaal net van voor mijn tijd eigenlijk
.
Typhoon + New Cool Collectivequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik ook+ new collective geloof ik, was vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |