Gaaaaf.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Op mijn schoozusjes gala waren er vet veel van die busjes
quote:
Ik ben ook tevreden over m'n cijfers, als het iets meer verdeeld was geweest dan was ik geslaagd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Wiskunde gedaan, 7.1 gehaald, M&O gedaan, 6.1 gehaald, economie gedaan 5.2 gehaald (maar had dan ook geen flikker meer aangedaan)
En ik ben er tevreden over.
Ik weet niet eens of een gala heb..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik had niet zo'n tof examengala.
Tja, heb ik ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik ben ook tevreden over m'n cijfers, als het iets meer verdeeld was geweest dan was ik geslaagd.![]()
Maar nu ben ik geslaagd met vertraging
Lyceum nee lyceo ofzo. Het was iig in zwolle, niet eens een universiteit dus. Maar we kregen uitleg van studenten en dat werkte wel goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, heb ik ook.Aghja.
Naar welke uni ben je gegaan dan?
Nee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:44 schreef Pino112 het volgende:
Gaan jullie naar diploma-uitreiking in pak?
Dacht 't nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:44 schreef Pino112 het volgende:
Bedoel je Omar Souleyman? Dan is het niet slecht.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Vetjes zo'n bus.
OMG ik ga los op Don Omar, is dit slecht?
Zwollequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Lyceum nee lyceo ofzo. Het was iig in zwolle, niet eens een universiteit dus. Maar we kregen uitleg van studenten en dat werkte wel goed.
Nee. Gewoon Hawaïhemd en teenflippers jatogg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:44 schreef Pino112 het volgende:
Niks mis meequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Vetjes zo'n bus.
OMG ik ga los op Don Omar, is dit slecht?
In Lloret ook al hoorde ik ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Niks mis mee![]()
!
Werd 24/7 gedraaid in SB.
Lloret inderdaad ook ja. Was ook meteen het enige nummer dat zowel in SB als in Lloret veel werd gedraaidquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In Lloret ook al hoorde ik ja.
Maar ik kende hem volgens mij al ergens van.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
Ik heb echt geen zin in de diploma-uitreiking. Dat gelul mogen ze van mij meteen overslaan. Ik wil mijn diploma en geen drie uur durende speeches.
Samen met die. Ik vind ze beiden weinig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Lloret inderdaad ook ja. Was ook meteen het enige nummer dat zowel in SB als in Lloret veel werd gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |