Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:01 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar had havo Nederlands een norm van 1,7. Had in 1ste tijdvak een 5,3 gehaald. Herkanst, 8,7 gescoord. Norm bleef zelfde en was veel makkelijker examen.![]()
Dus komt wel goed.
Joh...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Weet ik nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ging ik ook nog mee?
Alleen geen hardstyle
Heuh? Ik zat altijd bij deze te kijken:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Weet ik niet?
Geen hardstyle, zie area 1?
Je moet bij mijn link kijken. Die van jou is The Original i.p.v. The Harder Styles.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heuh? Ik zat altijd bij deze te kijken:
http://partyflock.nl/party/195738:Free_Festival.html
Heb jij al kaarten enzo?
Maar als ik meega, ik ken toch al jouw vrienden niet? Dus sta ik daar vast in m'n eentjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Je moet bij mijn link kijken. Die van jou is The Original i.p.v. The Harder Styles.
Kaartje heb ik al tijden.
krullendquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:21 schreef Water123 het volgende:
Zal ik mn haar krullend doen of stijl? Ik weet het niet
Neuh, dan sta je gewoon bij de groep natuurlijk. Ze eten je vast niet op hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar als ik meega, ik ken toch al jouw vrienden niet? Dus sta ik daar vast in m'n eentje
Pica's?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:21 schreef Water123 het volgende:
Foto's ter beoordeling.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:21 schreef Water123 het volgende:
Ligt aan je overige uiterlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:23 schreef Water123 het volgende:
Ik kan geen foto's posten, want dan moet ik eerst mn haar krullend doen en dan foto maken en dan weer mn haar stijl doen en dan foto makenwerkt niet! Bovendien ga ik over 10 minuten al weg!
Wat vinden jullie mooier bij een meisje? Krullen of stijl haar?
ligt aan het meisjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:23 schreef Water123 het volgende:
Ik kan geen foto's posten, want dan moet ik eerst mn haar krullend doen en dan foto maken en dan weer mn haar stijl doen en dan foto makenwerkt niet! Bovendien ga ik over 10 minuten al weg!
Kan heel verschillend zijn. Over het algemeen zeg ik stijl. Maar bij sommige meisjes zijn krullenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:23 schreef Water123 het volgende:
Krullendquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Kan heel verschillend zijn. Over het algemeen zeg ik stijl. Maar bij sommige meisjes zijn krullen.
Heb normaal gesproken krullend of stijl haar?
Mag ik als jongen meequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
IM IN MIAMI BITCH
Ik heb zin om op een stap en zuip vakantie te gaan met m'n vriendinnen
Ga naar Sunny Beach. Bier en drank zijn daar bijna gratisquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
IM IN MIAMI BITCH
Ik heb zin om op een stap en zuip vakantie te gaan met m'n vriendinnen
Is in Bulgarije ofzo toch? heb er vaker van gehoord jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Ga naar Sunny Beach. Bier en drank zijn daar bijna gratis
Waar ga je heen dan? Examenfeest? Jurkjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:26 schreef Water123 het volgende:
En ik weet ook niet wat ik aan moet doenBroek + shirt? Jurkje? Rokje + shirt?
Ja hoor.quote:
Ja, maar ik heb alleen maar bezette vriendinnen en iedereen gaat met het vriendje op vakantie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Ga naar Sunny Beach. Bier en drank zijn daar bijna gratis
Yep!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan? Examenfeest? Jurkje.
Jurkje, duhquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:26 schreef Water123 het volgende:
En ik weet ook niet wat ik aan moet doenBroek + shirt? Jurkje? Rokje + shirt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |