Nee, dat zeg ik, ik over exact 4 wekenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jeetje duurt niet meer eens een maand.
Lopen voornamelijk Scandinaviërs, Duitsers, Britten en Nederlanders rondquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik heb niet zoveel met Bulgaren.Ga liever naar Griekenland dan.
Grieken geld gevenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik heb niet zoveel met Bulgaren.Ga liever naar Griekenland dan.
Partyquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:34 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga denk ik zo weg. Mensen waarmee ik mee kan fietsen zijn er niet...
De plaatsen in de auto zijn al bezet..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
waarom kofferbak
nouja.. als het moet
Ik nog korter. (:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik, ik over exact 4 weken
Griekenland is tof.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:34 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga denk ik zo weg. Mensen waarmee ik mee kan fietsen zijn er niet...
Sergonissosquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Griekenland ofja Kreta is mooi hoor.
quote:
neem een busjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
De plaatsen in de auto zijn al bezet..
Dank daar Oh Oh Cherso maar voorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is tof hoor, iedereen doet daar altijd zo debiel over.
'Vandaag'? Jij doet zo'n 500euro-bijspijkercursus?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:38 schreef Etsu het volgende:
Ik ga mijn aantekeningen van GS doornemen wat we vandaag hebben behandeld, en dan slapen.
Veel plezier en später.
We hebben waarschijnlijk al een auto die we mogen gebruiken. Die is nog best ruim voor een gewone auto.quote:
Veel succes en welterusten Etsoepetsoeketsoehetsoehatsjoe.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:38 schreef Etsu het volgende:
Ik ga mijn aantekeningen van GS doornemen wat we vandaag hebben behandeld, en dan slapen.
Veel plezier en später.
ik zorg ervoor dat we een busje kunnen hurenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
We hebben waarschijnlijk al een auto die we mogen gebruiken. Die is nog best ruim voor een gewone auto.
[..]
Veel succes en welterusten Etsoepetsoeketsoehetsoehatsjoe.
Dat heb ik gedaan voor M&O, en ik haalde een 5,7.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'Vandaag'? Jij doet zo'n 500euro-bijspijkercursus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |