Dankjewel!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:58 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja, alleen 7, 8, 9. Jij?
Jij ook gefeliciteerd!!
heyquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:00 schreef Etsu het volgende:
Jullie zijn echte baggerposters. Ban dit dat.
Hoe krijgen ze dat voor elkaar..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:02 schreef Dastan het volgende:
op mijn voorlopige cijferlijst staat het verkeerde profiel
baasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:02 schreef Dastan het volgende:
op mijn voorlopige cijferlijst staat het verkeerde profiel
rustig bittequote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:02 schreef Dastan het volgende:
hoe krijgen ze het voor elkander kk school
eyquote:
okquote:
Mutatiesquote:
yoquote:
alienquote:
Welterusten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:08 schreef Dastan het volgende:
jongemannen, jongedames, deze jongen gaat slapen. de groeteon
Tietjes van punten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:08 schreef Beatles het volgende:
Wat zijn punttieten eigenlijk? Straks heb ik ze ook ofzo.
Dag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:08 schreef Dastan het volgende:
PM je foto's maar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:08 schreef Beatles het volgende:
Wat zijn punttieten eigenlijk? Straks heb ik ze ook ofzo.
Ja maar jan is vast best met ietsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:10 schreef Beatles het volgende:
[..]
Jij ook. jan negeert me
Brb even huilen onder de douche.
Ik begreep je.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:12 schreef Etsu het volgende:
JA HALLO IK BEN GEZAKT OP NEDERLANDS DUS IK MAG FOUTEN MAKEN DIT DAT.
niet naar dancing?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:08 schreef Dastan het volgende:
Ik hetzelfde hoor!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, goddank wel
2 5'en, een bende 6'en, twee zevens (of drie) en een 8.
Waarom?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
Goed hoorBen nu alleen chagrijnig op een vriendin
Morgenavond is er een feestje en ik zou gaan rijden, omdat ik toch niet drink. Kwam zij vandaag zeggen dat zij per se wilde rijden en nu haalt ze iedereen op die met mij zou meerijden. Het is geen probleem dat zij rijdt, maar zij gaat toch altijd drinken en ik vind dat gevaarlijkquote:
Dit. Ik ga ook niks herkansen, heb er geen hol aan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik hetzelfde hoor!geslaagd = geslaagd
maakt niet uit hoe
Ik ook niet. Of ik moet een 10 halen, maar dat lukt nooitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Ik ga ook niks herkansen, heb er geen hol aan.
Dan rijd jij terug?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:00 schreef Water123 het volgende:
[..]
Morgenavond is er een feestje en ik zou gaan rijden, omdat ik toch niet drink. Kwam zij vandaag zeggen dat zij per se wilde rijden en nu haalt ze iedereen op die met mij zou meerijden. Het is geen probleem dat zij rijdt, maar zij gaat toch altijd drinken en ik vind dat gevaarlijk
Nee ik ga gewoon met mn eigen auto hoor. De rest zoekt het maar lekker uit als zij teveel op heeft, ik neem ze ook niet mee terugquote:
Dat kan ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon met mn eigen auto hoor. De rest zoekt het maar lekker uit als zij teveel op heeft, ik neem ze ook niet mee terug
Vriendin die gezakt is is langsgeweest.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:04 schreef Water123 het volgende:
Jij nog wat gedaan dan deze prachtige avond?
Hotnews.nl kijkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:04 schreef Water123 het volgende:
Jij nog wat gedaan dan deze prachtige avond?
Wat lief van je.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vriendin die gezakt is is langsgeweest.
Diploma > Werk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef Saturos het volgende:
Woensdag Herkansing economie, maar moet morgen de hele dag werken. Ik ben nog niet begonnen (vandaag pas besloten om economie te herkansen). Werk skippen en leren of gewoon een dagje minder voorbereiden?
Werk skippen en leren. Laatste kans!!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef Saturos het volgende:
Woensdag Herkansing economie, maar moet morgen de hele dag werken. Ik ben nog niet begonnen (vandaag pas besloten om economie te herkansen). Werk skippen en leren of gewoon een dagje minder voorbereiden?
Alright zat er al aan te denken. Beetje bang dat de baas me niet gelooft maar fuck itquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:07 schreef Water123 het volgende:
[..]
Werk skippen en leren. Laatste kans!!!
Ik zou zelfs ontslag nemen. Ik heb liever een diplomaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:11 schreef Saturos het volgende:
Alright zat er al aan te denken. Beetje bang dat de baas me niet gelooft maar fuck it.
Ik ken het niet. Ik mag niet te laat naar bed vandaag, moet morgenochtend op een markt gaan staan, eten verkopenquote:
Dus je gaat half 4 ofzo slapen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:13 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Ik mag niet te laat naar bed vandaag, moet morgenochtend op een markt gaan staan, eten verkopen
Ja, ik heb er ook echt schijt aan op dit moment als ze beginnen te bitchen om me te ontslaan :p. 't Is niet zo dat ik daar goed betaald krijg ofzo, kan binnen de kortste keren weer een nieuw kutbaantje vindenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:12 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik zou zelfs ontslag nemen. Ik heb liever een diploma
Ik ook soort van ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:12 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik zou zelfs ontslag nemen. Ik heb liever een diploma
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:16 schreef Joosterd het volgende:
School gaat voor je diploma.. moeten ze maar begrip voor hebben.
Zo'n bedrijf heeft meestal meer oog op winst dan op de persoon zelf. Die kunnen het echt verrekken dat ik slaag/zak, als ik maar m'n werk doequote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:16 schreef Joosterd het volgende:
School gaat voor je diploma.. moeten ze maar begrip voor hebben.
Kut bedrijf dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:17 schreef Saturos het volgende:
[..]
Zo'n bedrijf heeft meestal meer oog op winst dan op de persoon zelf. Die kunnen het echt verrekken dat ik slaag/zak, als ik maar m'n werk doe
Yup... Zodra ik iets anders heb gevonden ga ik daar sowieso weg. Anyways, ik ga maar eens flink economie revisen. Moet een 5.8 halen, had voor het examen een 4.8 zonder te leren (mede door 't werkquote:
Met leren wel ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:21 schreef Saturos het volgende:
[..]
Yup... Zodra ik iets anders heb gevonden ga ik daar sowieso weg. Anyways, ik ga maar eens flink economie revisen. Moet een 5.8 halen, had voor het examen een 4.8 zonder te leren (mede door 't werk), dus een 5.8 moet wel te doen zijn toch?
Gewoon oefenexamens maken, de dingen doen waar je de fout ben ingegaan en goed uitgeslapen zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:21 schreef Saturos het volgende:
[..]
Yup... Zodra ik iets anders heb gevonden ga ik daar sowieso weg. Anyways, ik ga maar eens flink economie revisen. Moet een 5.8 halen, had voor het examen een 4.8 zonder te leren (mede door 't werk), dus een 5.8 moet wel te doen zijn toch?
Thanks, vooral dat goed uitgerust zijn is idd belangrijk, heeft me veel geholpen bij de andere examens.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gewoon oefenexamens maken, de dingen doen waar je de fout ben ingegaan en goed uitgeslapen zijn.
Ik zal voor je duimen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef Saturos het volgende:
[..]
Thanks, vooral dat goed uitgerust zijn is idd belangrijk, heeft me veel geholpen bij de andere examens.
Nja, ik ben weg. Wish me luck
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:28 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee het is éénmalig. Ik ben echt een luilak, ik werk nietJij?
Hetzelfdequote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik zou 2 maanden geleden werk zoeken, maar ik heb nog steeds niets gedaan
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Jezus verdomme christus..
Ik heb vandaag inmiddels al 5/6 keer op de pot gezeten..![]()
Wtf willen m'n darmen van me!?!?Wees blij darmen, jullie zijn ook geslaagd!
Gast ...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb vandaag inmiddels al 5/6 keer op de pot gezeten.., straks ontploft m'n kont nog.![]()
Jonge, ik moet het ergens kwijt. Dit is een uiterst ongewone situatiequote:
Deze beelden berusten hopelijk niet op de waarheid ik wens alle mensen die morgen vroeg de bovenstaande posts lezen een fijn ontbijt toe.!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb vandaag inmiddels al 5/6 keer op de pot gezeten.., straks ontploft m'n kont nog.![]()
Wie ligt er nu te chillen op bed dan ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Luie flikkers allemaal hier hoor ik wel.
Wie moet er morgen werken dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wie ligt er nu te chillen op bed dan ?
Wie gaat er morgen sporten dan.quote:
Sorry ik was wegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef Flitskikker het volgende:
Wanneer is jouw diplomauitreiking, Water?
29 juniquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef Flitskikker het volgende:
Wanneer is jouw diplomauitreiking, Water?
Heb er ook wel zin inquote:
Ik zou niet in pak gaan, maar wel iets netjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb er ook wel zin inZou ik in pak gaan?
Ik denk dat het morgen vervelen wordt. Opeens niks te doen enzo. En ook geen feest ofzo
Geen zin om terug te lezen, waar ga je heen dan? Gala? Dan zou ik gewoon in pak gaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb er ook wel zin inZou ik in pak gaan?
Ik denk dat het morgen vervelen wordt. Opeens niks te doen enzo. En ook geen feest ofzo
Haha nee diploma uitreikingquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Geen zin om terug te lezen, waar ga je heen dan? Gala? Dan zou ik gewoon in pak gaan
Ik kijk dan eerst maar eens aan wat de rest doet, straks ben ik de enige zonder pak.quote:
Haha. Bij ons is het gewoon in de aula voor een algemene toespraak en vervolgens in een lokaal met de mentorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:16 schreef Water123 het volgende:
Ons diploma-uitreiking is in een theaterzaal, leukwordt er een spot op je gericht als je op het podium je handtekening moet zetten
Daarom vroeg ik het ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kijk dan eerst maar eens aan wat de rest doet, straks ben ik de enige zonder pak.
Ik hoop dat het bij ons ook zo is, ik wil echt niet voor zo'n volle zaal gaan staanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Haha. Bij ons is het gewoon in de aula voor een algemene toespraak en vervolgens in een lokaal met de mentor
Dus niet allemaal in één zaal? Bij ons mag iedereen zoveel mensen meenemen als ze willen, ik neem 5 mensen meequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Haha. Bij ons is het gewoon in de aula voor een algemene toespraak en vervolgens in een lokaal met de mentor
Fun fun funquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dus niet allemaal in één zaal? Bij ons mag iedereen zoveel mensen meenemen als ze willen, ik neem 5 mensen meeEn dan gaan de mentoren op het podium zitten naast elkaar en op alfabetische volgorde worden de leerlingen naar het podium geroepen en verteld de mentor 3 minuten leuke, grappige en genante dingen over zijn/haar leerling. Met genante foto's op de achtergrond
en daarna krijg je je diploma en moet je handtekening zetten en wordt je gefeliciteerd door de docenten. En dan is de volgende..
Wat officieel zegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dus niet allemaal in één zaal? Bij ons mag iedereen zoveel mensen meenemen als ze willen, ik neem 5 mensen meeEn dan gaan de mentoren op het podium zitten naast elkaar en op alfabetische volgorde worden de leerlingen naar het podium geroepen en verteld de mentor 3 minuten leuke, grappige en genante dingen over zijn/haar leerling. Met genante foto's op de achtergrond
en daarna krijg je je diploma en moet je handtekening zetten en wordt je gefeliciteerd door de docenten. En dan is de volgende..
Volle zaal dus, als iedereen 5 mensen meeneemt zijn er meer dan 300 mensen![]()
Ik ook, ik weet niet wat voor genante foto's ik zou krijgen maar ze zullen er vast wel zijnquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:24 schreef Water123 het volgende:
Ik weet zeker dat mn mentor gaat zeggen dat ik pessimistisch was. Vandaag moest ik mn cijferlijst ophalen en op alfabetische volgorde werden leerlingen naar voren geroepen door de afdelingsleider. Je kreeg een hand en je cijferlijst. En mn afdelingsleider zei ook lekker hard in de microfoon, zoo Ada, je was wel ERG pessimistisch!
Foto's uit de brugklasquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ook, ik weet niet wat voor genante foto's ik zou krijgen maar ze zullen er vast wel zijn
Ach ook wel leuk. Het is maar één keerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat officieel zeg
Bij ons is de algemene toespraak voor iedereen en diens ouders/vrienden enzo. Daarna is het per klas met de mentor.
Foto's uit de brugklas... NEEquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Foto's uit de brugklasFoto's van het klimmen wat ik dit jaar moest doen, waar mn dikke kont opstaat
Is toch verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:27 schreef Joosterd het volgende:
En als dat niet werkte werden er hyves of facebook foto's gebruikt..
Klimmen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Foto's uit de brugklasFoto's van het klimmen wat ik dit jaar moest doen, waar mn dikke kont opstaat
Ik vind jou ook heel lief hoorquote:
Ja..quote:
Wij hadden dit jaar niet gewone gym, maar sportoriëntatie. We moesten 4 onderdelen van 3 weken kiezen. Mocht kiezen uit klimmen, mountainbiken en nog een aantal dingen.. en bij klimmen (klimmen op een muur met van die dingetjes aan de muur, weet niet hoe dat heetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Klimmen?
Maar foto's van Hyves halen en daar tonen, dat kan echt niet
Wij ook, alle verplichte onderdelen vorig jaar gedaan, dit jaar alleen nog leuke dingen gedaan, was machtigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wij hadden dit jaar niet gewone gym, maar sportoriëntatie. We moesten 4 onderdelen van 3 weken kiezen. Mocht kiezen uit klimmen, mountainbiken en nog een aantal dingen.. en bij klimmen (klimmen op een muur met van die dingetjes aan de muur, weet niet hoe dat heet) zijn er foto's gemaakt van onder.. dus ja dan staat je kont erop!
Okequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wij hadden dit jaar niet gewone gym, maar sportoriëntatie. We moesten 4 onderdelen van 3 weken kiezen. Mocht kiezen uit klimmen, mountainbiken en nog een aantal dingen.. en bij klimmen (klimmen op een muur met van die dingetjes aan de muur, weet niet hoe dat heet) zijn er foto's gemaakt van onder.. dus ja dan staat je kont erop!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:32 schreef Water123 het volgende:
Toen ik nog Hyves had, krabbelde ik ook wel eens met docenten. Ze reageerden vaak op mn www en dergelijke
Ja ik vond het ook wel leuk dat ze het zo deden dit jaarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wij ook, alle verplichte onderdelen vorig jaar gedaan, dit jaar alleen nog leuke dingen gedaan, was machtig
Golf
Boogschieten
Bowlen![]()
BIERquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
12 bier opik ga eesn langzaam slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Bowlen is iedere 10 minuten opstaan, en met zijn 4en worms spelen op iphonequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook wel leuk dat ze het zo deden dit jaarmaar bowlen, is niet echt sporten
Ik heb ook gekanoed of hoe je het ook maar schrijft
Nee ik heb geen fb meer. Volgens mij hebben ze geen foto's van mij van internet afgehaald, staan er vrij weinig opquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke
[..]
Hebben ze dan foto's van je fb afgehaald? Of heb ik t verkeerd begrepen?
Lekker sportiefquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bowlen is iedere 10 minuten opstaan, en met zijn 4en worms spelen op iphone
Het was het eerste en tweede uur, wat wil je danquote:
quote:
Bij ons was alles de laatste 2 uren, van 3 tot 5quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het was het eerste en tweede uur, wat wil je dan![]()
Haten op bierquote:
Dan heb je er nog lekker puf voor wil je zeggenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:36 schreef Water123 het volgende:
[..]
Bij ons was alles de laatste 2 uren, van 3 tot 5
Nouja, gelukkig sta je met de rug naar die foto's toequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen fb meer. Volgens mij hebben ze geen foto's van mij van internet afgehaald, staan er vrij weinig op
Niet dusquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan heb je er nog lekker puf voor wil je zeggen___
Leren drinken dit datquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik vind bier toch ontzettend vies hoor
Maakt niet uit ik hou nog steeds van jequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik vind bier toch ontzettend vies hoor
Awhquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik hou nog steeds van je![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:40 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga slapen jongens en meisjes tot over een X aantal uur.![]()
![]()
![]()
Waar kom jij nou ineens vandaan? Iemand zegt ijs en Ezell komt gelijkquote:
Doeinquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:40 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga slapen jongens en meisjes tot over een X aantal uur.![]()
![]()
![]()
Daar heb ik dus geen verstand van..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:40 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja ookMaar ik bedoelde drank. Raketjes zijn flugel met sinas. Het smaakt naar raketijs.
Deze berichten komen vanuit mijn kamer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waar kom jij nou ineens vandaan? Iemand zegt ijs en Ezell komt gelijk
Doet Hyves het al weer?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen verstand van..
[..]
Deze berichten komen vanuit mijn kamer.
Mijne ook hoor, zit nu tenminste zonder verkrampte handen om mijn ipodquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen verstand van..
[..]
Deze berichten komen vanuit mijn kamer.
Zo te horen ga jij wel vaak uit, niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:40 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja ookMaar ik bedoelde drank. Raketjes zijn flugel met sinas. Het smaakt naar raketijs.
Hyves deed het wel hoor, maar het lukte mij niet om iets in te stellen.quote:
Waarom zit je niet op de computer?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijne ook hoor, zit nu tenminste zonder verkrampte handen om mijn ipod
Je kent toch niet gelijk iedere drank combo als je vaak uit gaat?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zo te horen ga jij wel vaak uit, niet?
Ik drink niet vaak hoor, bijna niet eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zo te horen ga jij wel vaak uit, niet?
Nu dus wel, laptop binnen dit datquote:
dat 2equote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:45 schreef Water123 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Weet je dat nu pas of herhaal je het gewoon omdat je het niet kan geloven?
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:44 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik drink niet vaak hoor, bijna niet eigenlijkIk ga bijna ieder weekend uit, maar ben geen feestbeest.. oke dat is wel een beetje tegenstrijdig zeker?
Dan kun je mij verder zoekenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hyves deed het wel hoor, maar het lukte mij niet om iets in te stellen.
[..]
Waarom zit je niet op de computer?
Inderdaad, best wel raar eigenlijk. Misschien dat de diplomauitreiking helptquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:47 schreef Kaasrol het volgende:
Het moet gewoon nog even bezinken, ik voel me ook redelijk in een roes of hoe je dat ook noemt
Ik denk dat het over een paar dagen nadat de visite is geweest toch wel normaal voelt hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Inderdaad, best wel raar eigenlijk. Misschien dat de diplomauitreiking helpt
Nou ik hou van stress wegdansen en bij mn vrienden zijnquote:
Haha okequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nou ik hou van stress wegdansen en bij mn vrienden zijnmaar onder ene feestbeest versta ik iemand die aan de einde van de avond lam is
en dat ben ik niet! Ik ben dan nog nuchter en dan loop ik rustig wandelend naar huis en luister ik naar het vogelgefluit en ga ik thuis nog een broodje smeren en douchen en dan naar bed.. inmiddels is het dan wel mn ontbijt, omdat ik rond 6 uur thuis kom
![]()
Maar nee ik ben geen feestbeest hoor!
Wacht evenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:52 schreef Kaasrol het volgende:
GODVER DAT SCHERM VAN DIE LAPTOP IS VEEL TE FEL MAAR HET KAN NIET NOG VERDER OMLAAG
Ik begin hoofdpijn te krijgen denk ik
Ik hou van felle schermenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:52 schreef Kaasrol het volgende:
GODVER DAT SCHERM VAN DIE LAPTOP IS VEEL TE FEL MAAR HET KAN NIET NOG VERDER OMLAAG
http://www38.zippyshare.com/v/7291656/file.htmlquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:52 schreef Kaasrol het volgende:
Relaxed, ik ga even kijken. Werkt het ook op 64bit?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://www38.zippyshare.com/v/7291656/file.html
Probeersel van me. Kijk maar of het werkt
Heb ik en het werkt. Alleen nog niet af.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Relaxed, ik ga even kijken. Werkt het ook op 64bit?
Ik heb het idee alsof het gewoon vakantie is en we volgende week weer school moeten en tentamenweek komt straks en daarna zomervakantiequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:47 schreef Kaasrol het volgende:
Het moet gewoon nog even bezinken, ik voel me ook redelijk in een roes of hoe je dat ook noemt
Heb ik ook, behalve die tentamenweekquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:54 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb het idee alsof het gewoon vakantie is en we volgende week weer school moeten en tentamenweek komt straks en daarna zomervakantie
Voor ik het doe, kun je even basaal uitleggen hoe het werkt, mocht ik er iets mee verneuken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb ik en het werkt. Alleen nog niet af.
Het zet eigenlijk een fullscreen instelbaar transparant "masker" over je scherm.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Voor ik het doe, kun je even basaal uitleggen hoe het werkt, mocht ik er iets mee verneuken?
Okequote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:01 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dat Jordy verliefd is op mij en Ezell
Heldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het zet eigenlijk een fullscreen instelbaar transparant "masker" over je scherm.
Dan krijg ik vast binnen 10 minuten al DMquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Held
Het werkt geweldig!
Als ik bugs vind DM ik je wel
Ik ga je er nu al 1 sturenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan krijg ik vast binnen 10 minuten al DM
Als je hovert over de taakbalk dan gaan die AeroPeeks ervoor zegmaar. En de Scheduler werkt nog niet. Etc
Hoe wist je dat, ze zijn hem vanochtend komen installeren!quote:
Hetzelfde en ik doe altijd mn arm onder mn kussenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ben een buik en zijslaper, jullie?????
Lekker! Ovens zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe wist je dat, ze zijn hem vanochtend komen installeren!
Eindelijk weer ovenlasagne gegeten
Zij en rug, maar tegenwoordig meer zijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ben een buik en zijslaper, jullie?????
Preciesquote:
Zo'n ding hebben wij ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies
Het is ook echt zo'n moderne, helemaal digitaal enzo
ik ook..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:10 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hetzelfde en ik doe altijd mn arm onder mn kussen
baasquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zij en rug, maar tegenwoordig meer zij
Zou oven-kapsalon geen goed idee zijn?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo'n ding hebben wij ook.Die dingen zijn echt geweldig.
Een kapsalon maak je toch deels met de oven? Ik weet niet hoe ze anders de kaas smelten...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zou oven-kapsalon geen goed idee zijn?![]()
Zo en zo mensen die op hun zij slapenquote:
Ik weet sinds gisteren wat een kapsalon is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een kapsalon maak je toch deels met de oven? Ik weet niet hoe ze anders de kaas smelten...
Op mijn rug lukt mij dus echt nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo en zo mensen die op hun zij slapen
Maar op mijn buik lukt me echt niet
Ik bedoel gewoon helemaal kant en klaar, zoals ovenlasagne ofzoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een kapsalon maak je toch deels met de oven? Ik weet niet hoe ze anders de kaas smelten...
Waar dacht jij dat wij het over hadden?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik weet sinds gisteren wat een kapsalon is.Ik dacht al.
Geen slecht idee..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon helemaal kant en klaar, zoals ovenlasagne ofzo
Nou, een kapsalonquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar dacht jij dat wij het over hadden?
[..]
Geen slecht idee..
Je hebt zolang iets gemist johquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik weet sinds gisteren wat een kapsalon is.Ik dacht al.
Patent aanvragen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar dacht jij dat wij het over hadden?
[..]
Geen slecht idee..
Stuur er een deze kant op!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je hebt zolang iets gemist joh
[..]
Patent aanvragen?
Behalve bij de C1000, die is echtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Kant en klare lasagna uit de winkelniet te eten
Ik word rijkquote:
Und shoarma.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat ja
Maar dus salade op kaas op patat?
Jup. Dat krijg je als je je verveeld..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik word rijk
Andere ondertitel trouwens?
En döner, en knoflook en sambalsaus, en tomaat en ui.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat ja
Maar dus salade op kaas op patat?
Opkikkeren met die hete sauzen en tomatenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En döner, en knoflook en sambalsaus, en tomaat en ui.![]()
NU HEB IK WEER TREK IN KAPSALON
Daar kikkert Flitskikker van op.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:23 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Opkikkeren met die hete sauzen en tomaten
Je was me voorquote:
Ik wil 'm eigenlijk eerst nog een keer afmaken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:27 schreef Kaasrol het volgende:
Martijn, kan ik die tool van jou verder verspreiden? Ik ken meer mensen die er last van hebben, maar ik zal het alleen sturen als jij het goed vindt hoor![]()
Is goedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik wil 'm eigenlijk eerst nog een keer afmaken.
Maar je mag hem alvast sturen, als de final dan maar bij ze terecht komt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |