quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:24 schreef Water123 het volgende:
Ik weet zeker dat mn mentor gaat zeggen dat ik pessimistisch was. Vandaag moest ik mn cijferlijst ophalen en op alfabetische volgorde werden leerlingen naar voren geroepen door de afdelingsleider. Je kreeg een hand en je cijferlijst. En mn afdelingsleider zei ook lekker hard in de microfoon, zoo Ada, je was wel ERG pessimistisch!
Foto's uit de brugklasquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ook, ik weet niet wat voor genante foto's ik zou krijgen maar ze zullen er vast wel zijn
Ach ook wel leuk. Het is maar één keerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat officieel zeg
Bij ons is de algemene toespraak voor iedereen en diens ouders/vrienden enzo. Daarna is het per klas met de mentor.
Foto's uit de brugklas... NEEquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Foto's uit de brugklasFoto's van het klimmen wat ik dit jaar moest doen, waar mn dikke kont opstaat
Is toch verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:27 schreef Joosterd het volgende:
En als dat niet werkte werden er hyves of facebook foto's gebruikt..
Klimmen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Foto's uit de brugklasFoto's van het klimmen wat ik dit jaar moest doen, waar mn dikke kont opstaat
Ik vind jou ook heel lief hoorquote:
Ja..quote:
Wij hadden dit jaar niet gewone gym, maar sportoriëntatie. We moesten 4 onderdelen van 3 weken kiezen. Mocht kiezen uit klimmen, mountainbiken en nog een aantal dingen.. en bij klimmen (klimmen op een muur met van die dingetjes aan de muur, weet niet hoe dat heetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Klimmen?
Maar foto's van Hyves halen en daar tonen, dat kan echt niet
Wij ook, alle verplichte onderdelen vorig jaar gedaan, dit jaar alleen nog leuke dingen gedaan, was machtigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wij hadden dit jaar niet gewone gym, maar sportoriëntatie. We moesten 4 onderdelen van 3 weken kiezen. Mocht kiezen uit klimmen, mountainbiken en nog een aantal dingen.. en bij klimmen (klimmen op een muur met van die dingetjes aan de muur, weet niet hoe dat heet) zijn er foto's gemaakt van onder.. dus ja dan staat je kont erop!
Okequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wij hadden dit jaar niet gewone gym, maar sportoriëntatie. We moesten 4 onderdelen van 3 weken kiezen. Mocht kiezen uit klimmen, mountainbiken en nog een aantal dingen.. en bij klimmen (klimmen op een muur met van die dingetjes aan de muur, weet niet hoe dat heet) zijn er foto's gemaakt van onder.. dus ja dan staat je kont erop!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:32 schreef Water123 het volgende:
Toen ik nog Hyves had, krabbelde ik ook wel eens met docenten. Ze reageerden vaak op mn www en dergelijke
Ja ik vond het ook wel leuk dat ze het zo deden dit jaarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wij ook, alle verplichte onderdelen vorig jaar gedaan, dit jaar alleen nog leuke dingen gedaan, was machtig
Golf
Boogschieten
Bowlen![]()
BIERquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
12 bier opik ga eesn langzaam slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Bowlen is iedere 10 minuten opstaan, en met zijn 4en worms spelen op iphonequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook wel leuk dat ze het zo deden dit jaarmaar bowlen, is niet echt sporten
Ik heb ook gekanoed of hoe je het ook maar schrijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |